sowquote:Op maandag 17 december 2018 20:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, maar de dokter wel
HAHAHAHAHAHAHAHA
Dev vroeg het ook al lol.quote:Op maandag 17 december 2018 20:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Moest je nog lachen bij de dokter vandaag toen je met je mik open lag?
Uitmuntend.quote:Op maandag 17 december 2018 20:27 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ik ben blij omdat jij blij bent!
Lachen man met haags hier.quote:Op maandag 17 december 2018 20:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, maar de dokter wel
HAHAHAHAHAHAHAHA
Log uitquote:Op maandag 17 december 2018 20:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, maar de dokter wel
HAHAHAHAHAHAHAHA
Die is wel wat 'te' ja.quote:
quote:Op maandag 17 december 2018 20:28 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dev vroeg het ook al lol.
Moest wel even op mijn lip bijten om niet dom te grinniken. En voordat ik het door had was het al klaar. Stelde echt niks voor.
Zitten zo nu en dan wel wat pareltjes tussen hoor, maar over het algemeen valt het wel tegen jaquote:
Die zijn zeldzaam en dan hoef ik ze ook geen 100 keer voorbij te zien komen.quote:Op maandag 17 december 2018 20:31 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Zitten zo nu en dan wel wat pareltjes tussen hoor, maar over het algemeen valt het wel tegen ja
Ik neem meestal alles wat ik wil kijken op zodat ik reclame kan spoelen.quote:Op maandag 17 december 2018 20:31 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Zitten zo nu en dan wel wat pareltjes tussen hoor, maar over het algemeen valt het wel tegen ja
Eensquote:Op maandag 17 december 2018 20:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die zijn zeldzaam en dan hoef ik ze ook geen 100 keer voorbij te zien komen.
Ik hoor je niet?quote:
Jeetje, ik zei toch al sorryquote:Op maandag 17 december 2018 20:35 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik hoor je niet?
Paar weken geleden kreeg je er anders geen genoeg van.
Dan moet ik haags maar ditchenquote:
Ik kijk bijna nooit tvquote:Op maandag 17 december 2018 20:32 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik neem meestal alles wat ik wil kijken op zodat ik reclame kan spoelen.
O ik moet trouwens ook nog sorry zeggen.quote:Op maandag 17 december 2018 20:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jeetje, ik zei toch al sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |