Om naar je keldertje te gaan zekerquote:Op maandag 17 december 2018 19:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik kom wel eens van mijn zolderkamer af ja. Vervelend maar waar.
Dat is wel heel specifiekquote:Op maandag 17 december 2018 19:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Fitness! Ga anders meteen in een roze tutu de darkroom in.
Paar kindertjes aftuigenquote:Op maandag 17 december 2018 19:38 schreef franklop het volgende:
[..]
Om naar je keldertje te gaan zeker
Waterhoofdquote:Op maandag 17 december 2018 19:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
Anastasia is Anastasia niet meer. Ik zou nog eerder voor de voormalige plofkop Sherrick gaan.
Zit nu interview te kijken met haar, maar ze komt wel echt over als een vrouw van 50 in het lichaam van een 25-jarige. Ze ziet er trouwens beter uit dan ooit.quote:
Toen hij verloor van Smiss drie weken terug, had hij weer een heel relaas over blessures. De lamzak.quote:Op maandag 17 december 2018 19:41 schreef tralalala het volgende:
Van der Voort lekker rugpijn faken als hij er weer eens niets van bakt.
#dartsfitquote:Op maandag 17 december 2018 19:41 schreef tralalala het volgende:
Zijn onderkin is alleen maar groter geworden ten opzichte van vorig jaarquote:Op maandag 17 december 2018 19:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Toen hij verloor van Smiss drie weken terug, had hij weer een heel relaas over blessures. De lamzak.
quote:Op maandag 17 december 2018 19:41 schreef tralalala het volgende:
Stiekem vrees ik een beetje dat hij doodleuk de derde ronde haalt.quote:Op maandag 17 december 2018 19:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zijn onderkin is alleen maar groter geworden ten opzichte van vorig jaar
Vierde ronde is zelfs niet eens ondenkbaarquote:Op maandag 17 december 2018 19:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Stiekem vrees ik een beetje dat hij doodleuk de derde ronde haalt.
'Ik heb nog nooit een gemiddelde een dubbel zien gooien.'quote:Op maandag 17 december 2018 19:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met 95 gem kan je heel wat rondes gaan overleven mits goede loting
Stukje dna op het broekje.quote:Op maandag 17 december 2018 19:50 schreef Mani89 het volgende:
Heb net gemasturbeerd, ga geen moeite meer doen om mijn broekje aan te doen.
Zijn onderliggende cijfers zijn niet eens heel slecht.quote:Op maandag 17 december 2018 19:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vierde ronde is zelfs niet eens ondenkbaar
Year of the dwarfquote:Op maandag 17 december 2018 19:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Stiekem vrees ik een beetje dat hij doodleuk de derde ronde haalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |