Na de eerste set was hij oppermachtig tegen Edgarquote:Op maandag 17 december 2018 19:13 schreef TserrofEnoch het volgende:
We hebben er weer zin an.
Voor het eerst echt een pot van Labanauskas gekeken. Heb het idee dat hij teveel hype krijgt hier.
Dat blijft hij ook, voor altijd.quote:Op maandag 17 december 2018 19:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Joyce is vooralsnog een vloergod.
Ja, maar ik heb niets gezien wat al die hype rechtvaardigt wat met bakken uit de lucht lijkt te komen.quote:Op maandag 17 december 2018 19:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Na de eerste set was hij oppermachtig tegen Edgar.
Met 95 gem kan je heel wat rondes gaan overleven mits goede lotingquote:Op maandag 17 december 2018 19:16 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb niets gezien wat al die hype rechtvaardigt wat met bakken uit de lucht lijkt te komen.
Maar goed is alleen op basis van de pot van gisteren.
93,57 terwijl de eerste set heel erg slecht was. Dat is gewoon dikke prima.quote:Op maandag 17 december 2018 19:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met 95 gem kan je heel wat rondes gaan overleven mits goede loting
Dank je. Die tijd heb ik dan blijkbaar compleet gemistquote:Op maandag 17 december 2018 19:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij kwam vroeger altijd op met een coat. Nu helaas niet meer
[ afbeelding ]
Jammer erg mooiquote:Op maandag 17 december 2018 19:15 schreef LordVoldermort het volgende:
Jammer dat Asthon net zo'n zware loting had. Die had genoeg 1e rondes kunnen overleven
Barney kent Labbie niet eens.quote:Op maandag 17 december 2018 18:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Meestal houdt Van Barneveld er van om in de eerste partij op het WK een flink statement te maken qua spel. Het moet ook wel, objectief gezien is dit de lastigste loting sinds hij in 2013 Smith op zijn bord kreeg. Daarna namen als Lewis, Van Duijvenbode, Rowby, North en Green. Nu tref je met Labbie wel een bewezen goede speler.
Ik denk dat Van Barneveld Richardson ook niet kende.quote:Op maandag 17 december 2018 19:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Barney kent Labbie niet eens.
Barney kent bijna niemand buiten de top 32 denk ikquote:Op maandag 17 december 2018 19:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Barney kent Labbie niet eens.
Zou hij op de vloer toch moeten tegenko.. oh wachtquote:Op maandag 17 december 2018 19:24 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Barney kent bijna niemand buiten de top 32 denk ik
En dan straks weer klagen dat iemand alles alleen tegen hem gooit.quote:Op maandag 17 december 2018 19:25 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Zou hij op de vloer toch moeten tegenko.. oh wacht
Dan heb je toch veel te weinig interesse voor je spirt if je bent echt volledig autistisch.quote:Op maandag 17 december 2018 19:24 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Barney kent bijna niemand buiten de top 32 denk ik
Throwback naar begin dit jaar toen Van Barneveld zei zijn gezicht vaker op de vloer te willen laten zien HAHAHA.quote:Op maandag 17 december 2018 19:25 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Komend jaar gaat ie alle vloertoernooien gooien volgens de planning.quote:Op maandag 17 december 2018 19:25 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Bron?quote:Op maandag 17 december 2018 19:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Komend jaar gaat ie alle vloertoernooien gooien volgens de planning.
quote:Op maandag 17 december 2018 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
waarom noemen ze Dekker eigenlijk Coat?#dtv
Dat roept hij al 4 jaarquote:Op maandag 17 december 2018 19:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Throwback naar begin dit jaar toen Van Barneveld zei zijn gezicht vaker op de vloer te willen laten zien HAHAHA.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |