Hij heeft volgens mij drie weekenden meegedaan en wanhopig een Euro Tour Qualifier gegooid voor het toernooi in Zwolle.quote:
Monday December 17 (1900)quote:
HOLLANDSCHE AVONDquote:Op maandag 17 december 2018 19:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Monday December 17 (1900)
Vincent van der Voort v Lourence Ilagan (R1)
Wayne Jones v Devon Petersen (R1)
Ryan Joyce v Anastasia Dobromyslova (R1)
Raymond van Barneveld v Darius Labanauskas (R2)
hoe laat raybarquote:Op maandag 17 december 2018 19:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Monday December 17 (1900)
Vincent van der Voort v Lourence Ilagan (R1)
Wayne Jones v Devon Petersen (R1)
Ryan Joyce v Anastasia Dobromyslova (R1)
Raymond van Barneveld v Darius Labanauskas (R2)
22u45 op zijn vroegst.quote:
Hallo Yannick.quote:Op maandag 17 december 2018 19:32 schreef El-Stinho het volgende:
Morgen mis ik waarschijnlijk de eerste helft van de middag. Redelijk content mee. Ik heb zo'n verschrikkelijke hekel aan de oer- en oersaaie primaatkop Larsson.
Het begint me enigszins te dagen Kraampiequote:
Vrijdagmiddag heb ik een verjaardag,quote:
lekker zuipen maatquote:Op maandag 17 december 2018 19:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag heb ik een verjaardag,
Benito van de Pas v Jim Long (R2)
John Henderson v Gabriel Clemens (R2)
Steve West v Richard North (R2)
Kyle Anderson v De Graaf/Malicdem (R2)
(lol)
Naar de fitness hopelijkquote:Op maandag 17 december 2018 19:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je een leven gekregen of zo.
Ik kom wel eens van mijn zolderkamer af ja. Vervelend maar waar.quote:Op maandag 17 december 2018 19:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je een leven gekregen of zo.
quote:Op maandag 17 december 2018 19:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik kom wel eens van mijn zolderkamer af ja. Vervelend maar waar.
Bunting is ook the best of the bestquote:Op maandag 17 december 2018 18:45 schreef Szura het volgende:
It is time for the start of my quest here in Ally Pally! I am so looking forward to making my fans proud! I feel ready and very motivated to show the World The Eye Of The Tiger is still here to compete with the best of the best !! One more year Let’s make it one to never forget🙏🏻
3-1 eraf
Anastasia zie ik ook zomaar 75 gemiddeld gooienquote:Op maandag 17 december 2018 19:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Joyce is vooralsnog een vloergod. Vooral een sterk eerste helftje van het jaar gehad. Op de Euro Tours kon hij wel meekomen maar het was niet enorm speciaal. Als je als Tourdebutant in de Pro Tour op plek 37 binnenkomt ben je een prima darter. Al lijkt Joyce me wel een gevoelig type voor de sfeer vanavond.
Ik ga voor 60% Joyce - 40% Dobro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |