Arme jongen. Dat wordt weer geen prijs dit jaar.quote:Op maandag 17 december 2018 12:22 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik ben echt ziedend om deze loting.
Ligt eraan of Real gaat kopen deze winter.quote:Op maandag 17 december 2018 12:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Verwacht niet een heel spannende tweeluik, jij wel?
Ajax/Lyon/Schalke/Roma/Porto zal allemaal niet veel schelen kwalitatief gezien.quote:Op maandag 17 december 2018 12:22 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Twee minste ploegen tegen elkaar
Cholo regelt het wel.quote:Op maandag 17 december 2018 12:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Arme jongen. Dat wordt weer geen prijs dit jaar.
Wie moeten ze halen dan?quote:Op maandag 17 december 2018 12:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ligt eraan of Real gaat kopen deze winter.
Copa Del Rey kan best. Ik denk dat Barça daar dit jaar wat minder fucks om geeft.quote:
Alsof het überhaupt zin heeft om spelers te kopen met de drollen die Real Madrid momenteel besturen. Er is geen beleid dus dan ga je maar random spelers kopen en dan hopen dat het wel opeens werkt?quote:Op maandag 17 december 2018 12:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie moeten ze halen dan?
Clubs als Tottenham laten bijvoorbeeld een Eriksen echt niet tussentijds gaan, of een Chelsea met Hazard.
Lyon lijkt me wel beter dan die andere 4.quote:Op maandag 17 december 2018 12:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax/Lyon/Schalke/Roma/Porto zal allemaal niet veel schelen kwalitatief gezien.
https://www.transfermarkt(...)spielbericht/2495303quote:Op maandag 17 december 2018 12:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Copa Del Rey kan best. Ik denk dat Barça daar dit jaar wat minder fucks om geeft.
Misschien kunnen ze De Jong kopen (lol)quote:Op maandag 17 december 2018 12:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alsof het überhaupt zin heeft om spelers te kopen met de drollen die Real Madrid momenteel besturen. Er is geen beleid dus dan ga je maar random spelers kopen en dan hopen dat het wel opeens werkt?
Even aangepast naar de waarheidquote:Op maandag 17 december 2018 12:25 schreef Maver24 het volgende:
Je weet gewoon dat Real europees altijd simpel loot
Eerst was het een kutloting en nu weer niet. Applaus.quote:
Denk je? Depay en Fekir zijn goed maar ze hebben ook gewoon een Tete en Traoré wat niet zoveel is allemaal.quote:Op maandag 17 december 2018 12:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lyon lijkt me wel beter dan die andere 4.
Ze hebben het gewoon moeilijk omdat ze niet meer de enige club zijn die dik kunnen uitgeven.quote:Op maandag 17 december 2018 12:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alsof het überhaupt zin heeft om spelers te kopen met de drollen die Real Madrid momenteel besturen. Er is geen beleid dus dan ga je maar random spelers kopen en dan hopen dat het wel opeens werkt?
Liverpool kan Bayern wel kicken hoor.quote:Op maandag 17 december 2018 12:26 schreef TLC het volgende:
Behalve City hebben de Engelse ploegen allemaal wel erg moeilijk geloot, je kunt net zo goed na deze ronde alleen Manchester City overhouden als enige PL club
Hoe kom je erbij dat het geen kutloting zou zijn?quote:Op maandag 17 december 2018 12:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Eerst was het een kutloting en nu weer niet. Applaus.
Sorry.quote:Op maandag 17 december 2018 12:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat het geen kutloting zou zijn?
Hopelijk geen Ajax naast Liverpool.quote:Op maandag 17 december 2018 12:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wel benieuwd naar de verdeling van wedstrijden nu.
Ik denk niet dat het aan geld ligt dat jij als fatsoenlijke club niet eens Eibar, Huesca of Rayo Vallecano in de greep houdt. Echter, we hebben nog twee maanden te gaan. Tijd genoeg voor Real Madrid, maar wel een druk schema.quote:Op maandag 17 december 2018 12:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben het gewoon moeilijk omdat ze niet meer de enige club zijn die dik kunnen uitgeven.
Ja of Roma - Porto naast Ajax, dat boeit ook niemand.quote:Op maandag 17 december 2018 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk geen Ajax naast Liverpool.
Hoop op Ajax naast United
Ik denk dat het wel aan geld ligt dat Real er nu al een tijdje niet in is geslaagd om de echte vedetten naar de club te halen die zorgen voor nieuwe prikkel in het spel en rondom de club.quote:Op maandag 17 december 2018 12:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het aan geld ligt dat jij als fatsoenlijke club niet eens Eibar, Huesca of Rayo Vallecano in de greep houdt. Echter, we hebben nog twee maanden te gaan. Tijd genoeg voor Real Madrid, maar wel een druk schema.
Ajax moet niet zo verdedigen als tegen Bayern vorige week, maar dat verwacht ik ook niet want ze zullen dan wel gecontroleerder spelen. Hopelijk kan die Magallan iets want die gaat dan spelen.quote:Ajax is een prima club, daar niet van. Daar zitten ook mitsen en maren in het spel. Momenteel is het zowel te vroeg om te stellen dat Ajax Real gaat pakken net als dat Real Madrid wel weer even de CL-modus inzet. Dan roep je gewoon maar wat en kijk je niet naar de structurele problemen die Real Madrid heeft. Waar ze onder Lopetegui in het kansen creëren zwak waren, komen ze onder Solari niet eens van eigen helft af als je gecoördineerd drukzet.
Klopt dat hebben we in Rusland gezien jaquote:Op maandag 17 december 2018 12:25 schreef Maver24 het volgende:
Je weet gewoon dat Real europees altijd wat meer kan brengen.
Dat lijkt me stug. Onder Lopetegui waren de basisvoorwaarden voor positiespel uitstekend verzorgd. Dat gaat niet op de ene op de andere dag weg. Solari is eenmaal geen bijzondere trainer, bij gebrek aan beter.quote:Op maandag 17 december 2018 12:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
die zorgen voor nieuwe prikkel in het spel en rondom de club.
Het zou ook wel een beetje treurig zijn als spelers als Kroos/Modric 'een nieuwe prikkel' nodig hebben om te kunnen excelleren, nietwaar?quote:Op maandag 17 december 2018 12:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel aan geld ligt dat Real er nu al een tijdje niet in is geslaagd om de echte vedetten naar de club te halen die zorgen voor nieuwe prikkel in het spel en rondom de club.
[..]
Ajax moet niet zo verdedigen als tegen Bayern vorige week, maar dat verwacht ik ook niet want ze zullen dan wel gecontroleerder spelen. Hopelijk kan die Magallan iets want die gaat dan spelen.
We gaan het zien, ik denk wel dat Ajax een kans maaktquote:Op maandag 17 december 2018 12:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat lijkt me stug. Onder Lopetegui waren de basisvoorwaarden voor positiespel uitstekend verzorgd. Dat gaat niet op de ene op de andere dag weg. Solari is eenmaal geen bijzondere trainer, bij gebrek aan beter.
Ook dat soort spelers raken verzadigd na 3x op rij de CL winnen, dat is gewoon heel menselijk. Dan moet je gewoon doorselecteren en weer wat vers bloed in je team pompen die wel weer die motivatie en hongerigheid hebben. Is toch allemaal niet zo gek joh.quote:Op maandag 17 december 2018 12:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het zou ook wel een beetje treurig zijn als spelers als Kroos/Modric 'een nieuwe prikkel' nodig hebben om te kunnen excelleren, nietwaar?
Ik ook we hebben niet de ergste gelootquote:Op maandag 17 december 2018 12:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We gaan het zien, ik denk wel dat Ajax een kans maakt
Daarom, als we City of Juventus hadden geloot was ik wel bang geweest voor flinke vernederingen. Dat valt nu nog wel mee.quote:Op maandag 17 december 2018 12:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ook we hebben niet de ergste geloot
Op basis waarvan dan ? We moeten nou ook niet doorslaan en denken dat we Real Madrid wel even van het kastje naar de muur sturen.quote:Op maandag 17 december 2018 12:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We gaan het zien, ik denk wel dat Ajax een kans maakt
Er zit een verschil tussen dat Madrid helemaal wegspelen of gewoon een kans maken.quote:Op maandag 17 december 2018 12:47 schreef LacosteUnited het volgende:
[..]
Op basis waarvan dan ? We moeten nou ook niet doorslaan en denken dat we Real Madrid wel even van het kastje naar de muur sturen.
Dat kan niet, er spelen 4 Engelse ploegenquote:Op maandag 17 december 2018 12:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja of Roma - Porto naast Ajax, dat boeit ook niemand.
Op basis van het feit dat Real Madrid er in de competitie momenteel geen kut van bakt en in de competitie ook mazzel had met een gehandicaptenpoule. De structurele problemen in hun spel zijn dusdanig mega dat Eibar en Huesca ze veel tegenstand bieden.quote:Op maandag 17 december 2018 12:47 schreef LacosteUnited het volgende:
[..]
Op basis waarvan dan ? We moeten nou ook niet doorslaan en denken dat we Real Madrid wel even van het kastje naar de muur sturen.
Dat Veronica maar voor de NEDERLANDERS bij Liverpool kiest. (En Robben als ie speelt)quote:
Ik gok dat Ziggy dan een switchkanaaltje heeft.quote:Op maandag 17 december 2018 12:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat Veronica maar voor de NEDERLANDERS bij Liverpool kiest. (En Robben als ie speelt)
Anders gaan we toch gezellig naar Ziggy.quote:Op maandag 17 december 2018 12:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat Veronica maar voor de NEDERLANDERS bij Liverpool kiest. (En Robben als ie speelt)
Ze hadden united wel met Tottenham of Liverpool mogen wisselen.quote:Op maandag 17 december 2018 12:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
12 Feb / 6 Mar programma
Andere dagen wel leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |