Arme jongen. Dat wordt weer geen prijs dit jaar.quote:Op maandag 17 december 2018 12:22 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik ben echt ziedend om deze loting.
Ligt eraan of Real gaat kopen deze winter.quote:Op maandag 17 december 2018 12:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Verwacht niet een heel spannende tweeluik, jij wel?
Ajax/Lyon/Schalke/Roma/Porto zal allemaal niet veel schelen kwalitatief gezien.quote:Op maandag 17 december 2018 12:22 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Twee minste ploegen tegen elkaar
Cholo regelt het wel.quote:Op maandag 17 december 2018 12:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Arme jongen. Dat wordt weer geen prijs dit jaar.
Wie moeten ze halen dan?quote:Op maandag 17 december 2018 12:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ligt eraan of Real gaat kopen deze winter.
Copa Del Rey kan best. Ik denk dat Barça daar dit jaar wat minder fucks om geeft.quote:
Alsof het überhaupt zin heeft om spelers te kopen met de drollen die Real Madrid momenteel besturen. Er is geen beleid dus dan ga je maar random spelers kopen en dan hopen dat het wel opeens werkt?quote:Op maandag 17 december 2018 12:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie moeten ze halen dan?
Clubs als Tottenham laten bijvoorbeeld een Eriksen echt niet tussentijds gaan, of een Chelsea met Hazard.
Lyon lijkt me wel beter dan die andere 4.quote:Op maandag 17 december 2018 12:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax/Lyon/Schalke/Roma/Porto zal allemaal niet veel schelen kwalitatief gezien.
https://www.transfermarkt(...)spielbericht/2495303quote:Op maandag 17 december 2018 12:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Copa Del Rey kan best. Ik denk dat Barça daar dit jaar wat minder fucks om geeft.
Misschien kunnen ze De Jong kopen (lol)quote:Op maandag 17 december 2018 12:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alsof het überhaupt zin heeft om spelers te kopen met de drollen die Real Madrid momenteel besturen. Er is geen beleid dus dan ga je maar random spelers kopen en dan hopen dat het wel opeens werkt?
Even aangepast naar de waarheidquote:Op maandag 17 december 2018 12:25 schreef Maver24 het volgende:
Je weet gewoon dat Real europees altijd simpel loot
Eerst was het een kutloting en nu weer niet. Applaus.quote:
Denk je? Depay en Fekir zijn goed maar ze hebben ook gewoon een Tete en Traoré wat niet zoveel is allemaal.quote:Op maandag 17 december 2018 12:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lyon lijkt me wel beter dan die andere 4.
Ze hebben het gewoon moeilijk omdat ze niet meer de enige club zijn die dik kunnen uitgeven.quote:Op maandag 17 december 2018 12:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alsof het überhaupt zin heeft om spelers te kopen met de drollen die Real Madrid momenteel besturen. Er is geen beleid dus dan ga je maar random spelers kopen en dan hopen dat het wel opeens werkt?
Liverpool kan Bayern wel kicken hoor.quote:Op maandag 17 december 2018 12:26 schreef TLC het volgende:
Behalve City hebben de Engelse ploegen allemaal wel erg moeilijk geloot, je kunt net zo goed na deze ronde alleen Manchester City overhouden als enige PL club
Hoe kom je erbij dat het geen kutloting zou zijn?quote:Op maandag 17 december 2018 12:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Eerst was het een kutloting en nu weer niet. Applaus.
Sorry.quote:Op maandag 17 december 2018 12:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat het geen kutloting zou zijn?
Hopelijk geen Ajax naast Liverpool.quote:Op maandag 17 december 2018 12:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wel benieuwd naar de verdeling van wedstrijden nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |