2 pagina`s terug ook al gepost.quote:Op dinsdag 18 december 2018 13:58 schreef GGMM het volgende:
Oud-materiaalman Feyenoord verdacht van moord in drugsmilieu
https://www.ad.nl/binnenl(...)rugsmilieu~a3676018/
Goh.
Nee oké dan is het goed.quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:42 schreef Caland het volgende:
Er zullen vast vaker Feyenoordsupporters iemand vermoord hebben, of RKC- of NAC supporters wat dat betreft
Wat voor voetballers geldt dat je als naam ergens binnen moet komen, geldt natuurlijk ook tegenwoordig voor een trainer. Ajax, psv of feyenoord kampioen worden is niet meer voldoende krediet. Misschien een middenmoter in duitsland of anderlecht, maar daar houdt het wel mee op.quote:Op dinsdag 18 december 2018 13:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze maakten wat dat aangaat ook niet de meest gelukkige keuzes, met name Cocu.
Veel doelpunten voor een vleugelspeler.twitter:KuipTalk twitterde op dinsdag 18-12-2018 om 13:39:33Hearing that Feyenoord are interested in FC Kopenhagen forward Robert Skov. The 22-year old is the top scorer of the Superligaen with 18 goals in 20 games. reageer retweet
Die goser is niet zo vlotquote:Op dinsdag 18 december 2018 14:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
2 pagina`s terug ook al gepost.
dom lulverhaalquote:Op dinsdag 18 december 2018 13:04 schreef fetX het volgende:
[..]
- ontwikkeling van spelers
- team beter laten voetballen
- tactisch sterk onderlegd
- communicatie naar buiten toe
- constant presteren
Om maar een paar punten te noemen.
Vind jij Cocu en Frank de Boer ook toptrainers nadat ze keihard af zijn gegaan in het buitenland?
Moet je eerst berghuis verkopen.quote:
en daarna gaan ze nog wat vrije trappen oefenen na de training......quote:Op dinsdag 18 december 2018 14:24 schreef fetX het volgende:
Oh, spelers ontwikkelen zich maar tot hun 18e. Weer wat geleerd.
Ik snap nooit zo goed waarom dergelijke informatie relevant is. Er staat bijvoorbeeld nooit Opelrijder in zo’n bericht.quote:
Classic Feyenoordersquote:Op dinsdag 18 december 2018 13:58 schreef GGMM het volgende:
Oud-materiaalman Feyenoord verdacht van moord in drugsmilieu
https://www.ad.nl/binnenl(...)rugsmilieu~a3676018/
Goh.
Las net dat er bar weinig kaarten zijn verkocht.quote:Op dinsdag 18 december 2018 14:34 schreef Roland010 het volgende:
Het ergste is dat tegen Utrecht al het klapvee Gio en dit team weer aan zit te moedigen alsof ze dat ook maar een beetje hebben verdiend... :’(
Bij Ajax zijn ze blijer met een prijsloos seizoen Bozs dan met de schalen onder de Boer. Die heeft onaantrekkelijk voetbal uitgevonden, walgelijkquote:Op dinsdag 18 december 2018 12:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik was ook een van de weinig op fok toen Gio aangelsteld werd hem verdedigde....
Iedereen was tegen
En we zijn een landskampioenschap en 5 prijzen verder
Klaas krijgt nooit ongelijk
valt wel mee hoor al was zijn voetbal op het laatst niet meer om aan te zienquote:Op dinsdag 18 december 2018 14:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bij Ajax zijn ze blijer met een prijsloos seizoen Bozs dan met de schalen onder de Boer. Die heeft onaantrekkelijk voetbal uitgevonden, walgelijk
Nou, aanmoedigen ben ik zeker voor.quote:Op dinsdag 18 december 2018 14:34 schreef Roland010 het volgende:
Het ergste is dat tegen Utrecht al het klapvee Gio en dit team weer aan zit te moedigen alsof ze dat ook maar een beetje hebben verdiend... :’(
Alleen prijzen tellen in deze wereldquote:Op dinsdag 18 december 2018 14:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bij Ajax zijn ze blijer met een prijsloos seizoen Bozs dan met de schalen onder de Boer. Die heeft onaantrekkelijk voetbal uitgevonden, walgelijk
Nou, een deel van de kracht van de Kuip komt door de supporters. Gedeeltelijk dat we verloren hebben zondag komt doordat ik de hele wedstrijd alleen maar het teringkabaal van Fortuna-supporters heb gehoord. Die ploeg steeg gedeeltelijk daarom boven zichzelf uit, terwijl ik eigenlijk geen moment onze aanhang heb gehoord.quote:Op dinsdag 18 december 2018 14:34 schreef Roland010 het volgende:
Schei toch uit joh, Vente raakt nog steeds geen bal als er een orkaan door de Kuip raast hoor. Je overschat je eigen invloed schromelijkquote:Op dinsdag 18 december 2018 15:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou, een deel van de kracht van de Kuip komt door de supporters. Gedeeltelijk dat we verloren hebben zondag komt doordat ik de hele wedstrijd alleen maar het teringkabaal van Fortuna-supporters heb gehoord. Die ploeg steeg gedeeltelijk daarom boven zichzelf uit, terwijl ik eigenlijk geen moment onze aanhang heb gehoord.
Het geluid van onze aanhang en het spel van Feyenoord versterkt elkaar natuurlijk, maar om te beginnen helpt het enorm als donderdag het publiek er echt achter staat. Er hangt al sinds die reeks van 7, muv het kampioensseizoen, vaak een gelaten rustige stemming in de Kuip in de minder belangrijke wedstrijden. Fortuna heeft daar gewoon van geprofiteerd.
Ik vond het na het eerste seizoen met Koeman al afnemen. Had tot 2015 een seizoenkaart, nu ga ik een paar keer per jaar. Tegen PSV viel het me dit jaar eigenlijk best tegen, los van de toffe sfeeractie. En dat was dan de positieve uitzondering dit seizoen...quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou, een deel van de kracht van de Kuip komt door de supporters. Gedeeltelijk dat we verloren hebben zondag komt doordat ik de hele wedstrijd alleen maar het teringkabaal van Fortuna-supporters heb gehoord. Die ploeg steeg gedeeltelijk daarom boven zichzelf uit, terwijl ik eigenlijk geen moment onze aanhang heb gehoord.
Het geluid van onze aanhang en het spel van Feyenoord versterkt elkaar natuurlijk, maar om te beginnen helpt het enorm als donderdag het publiek er echt achter staat. Er hangt al sinds die reeks van 7, muv het kampioensseizoen, vaak een gelaten rustige stemming in de Kuip in de minder belangrijke wedstrijden. Fortuna heeft daar gewoon van geprofiteerd.
Tja dat wordt bij allochtonen ook wel eens gezegd.quote:Op dinsdag 18 december 2018 14:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo goed waarom dergelijke informatie relevant is. Er staat bijvoorbeeld nooit Opelrijder in zo’n bericht.
Het gaat toch over een materiaalman? Die heeft echt niet vanuit het ballenhok een heel drugsnetwerk georganiseerd.quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tja dat wordt bij allochtonen ook wel eens gezegd.
In dit geval past het wel in de bredere context van vervlochtenheid van drugscriminaliteit en voetbalclubs. Maar kan net zo goed toeval zijn, dat klopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |