Veel mensen zullen ws niet snel verslaafd raken, de kern van probleem gebruikers zit vaak in die groep die al niet zo lekker in zijn vel zit of relaties heeft die vaker slecht aflopen en minder vrienden hebben enz enz, en dan is de pil een soort tijdelijk verdoving.Maar als ze dan teveel pillen nemen, dan worden ze juisteerder ziek en en nog meer geisoleerd enz enz.quote:Op maandag 17 december 2018 08:22 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Nou van al die XTC word je ongetwijfeld heel happy. Voor een paar uurtjes. Bijna letterlijk opium voor het volk.
Wat is daar vreemd aan? Dat gebeurt op dit moment ook al met alcohol en roken,quote:Op maandag 17 december 2018 08:22 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Decriminaliseren EN ontmoedigen. Sure!!!
Graag.quote:Op maandag 17 december 2018 09:47 schreef Houtenbeen het volgende:
Kunnen we daarna ook gelijk Cocaïne, Heroïne, GHB, enz. legaliseren
![]()
![]()
![]()
En dat loopt me toch een partij goed.quote:Op maandag 17 december 2018 11:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat is daar vreemd aan? Dat gebeurt op dit moment ook al met alcohol en roken,
VVD-er gespot!quote:Op maandag 17 december 2018 11:36 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wat een achterlijk plan. Je lost hier niks mee op.
90% van de productie hier is voor export. Dus criminaliteit valt echt niet weg.
En XTC is gewoon slecht voor je en gevaarlijker dan alcohol.
Punt is vooral dat die twee zaken prima samen kunnen gaan.quote:Op maandag 17 december 2018 11:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En dat loopt me toch een partij goed.
Op dit moment is er helemaal geen toezicht.quote:Op maandag 17 december 2018 11:35 schreef Fir3fly het volgende:
Dom idee. Het enige wat dat oplevert is een hele nieuwe bureaucratische molen waardoor de industrie alleen maar groter wordt en het toezicht netto minder.
Echt overlijden doe je er niet aanquote:Op maandag 17 december 2018 11:36 schreef ThePlaneteer het volgende:
En XTC is gewoon slecht voor je en gevaarlijker dan alcohol.
Echt overlijden doe je er niet aan?quote:Op maandag 17 december 2018 11:45 schreef possetje het volgende:
[..]
Echt overlijden doe je er niet aan
je hebt wel aardig wat risico groepen...
Precies. Dus alcohol en tabak gewoon toestaan en XTC kan prima verboden blijven.quote:Op maandag 17 december 2018 11:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Punt is vooral dat die twee zaken prima samen kunnen gaan.
Natuurlijk wel, en er worden ook regelmatig mensen opgepakt. Als gebrek aan handhaving het probleem is moet er gewoon betere handhaving komen.quote:Op maandag 17 december 2018 11:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Op dit moment is er helemaal geen toezicht.
Ik ben zelf al 12 jaar geleden met xtc gestopt, weet zeker als ik er nu eentje neem dat ik gelijk denk : Ooooow my god ik heb mijzelf 12 jaar lopen martellen door het niet meer te gebruiken, daarintegen als ik nu nuchter zonder pilletje xtc mensen tegen kom ik juist enooooorm ga verlangen om een nuchtere vrouw tegen te komen ipv van een die aan het trippen is.,quote:Op maandag 17 december 2018 11:49 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Echt overlijden doe je er niet aan?
Het lijkt mij gewoon vreemd als we producten gaan legaliseren waar je bij 10 stuks dood kan gaan.
Ik neem zelf ook wel eens een pilletje op een feest, maar helaas zie ik ook dat er bijv. festivals als Lowlands gewoon verneukt zijn omdat er zo enorm veel mensen uit hun plaat gaan daar. Dat vind ik echt sfeerverlagend. Denk niet dat onze maatschappij er leuker van wordt als je dat legaal kunt halen.
Of je legaliseert het spul gewoon. Vind het sowieso van de zotten om mensen te bestraffen voor het produceren en/of gebruiken van drugs.quote:Op maandag 17 december 2018 11:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, en er worden ook regelmatig mensen opgepakt. Als gebrek aan handhaving het probleem is moet er gewoon betere handhaving komen.
Nee, dat is niet 'gewoon'. En gelukkig maar.quote:Op maandag 17 december 2018 12:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Of je legaliseert het spul gewoon.
quote:Op maandag 17 december 2018 12:18 schreef kaasplankje het volgende:
Ja en dan weer alle mensen die zich opgesloten voelen in een soort van beklemmende saaie dagelijkse realiteit en daaraan proberen te onbtsnappen uit heel Europa in je land krijgen omdat het hier goed te krijgen is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |