En niet boven TS woont!quote:
Dus volgens jou is het compleet onacceptabel dat ik spontaan ga zingen in mijn huis, binnen redelijke uren.quote:Op maandag 17 december 2018 05:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Ben je autistisch of gewoon om andere redenen de realiteit kwijt? Jóuw gedrag is het afwijkende gekke gedrag hier ja
Afspraken? Je bedoeld dat je hem jou ideeen wou komen opdringen..quote:Op maandag 17 december 2018 05:47 schreef campesino het volgende:
[..]
Dus volgens jou is het compleet onacceptabel dat ik spontaan ga zingen in mijn huis, binnen redelijke uren.
Ga je niks zeggen over de agressiviteit van de buurman, terwijl ik geprobeerd heb om rustig afspraken te maken? Maar goed tough-guy, whatever you say.
Drie uur per dag, élke dag!quote:Op maandag 17 december 2018 05:47 schreef campesino het volgende:
[..]
Dus volgens jou is het compleet onacceptabel dat ik spontaan ga zingen in mijn huis, binnen redelijke uren.
Ga je niks zeggen over de agressiviteit van de buurman, terwijl ik geprobeerd heb om rustig afspraken te maken? Maar goed tough-guy, whatever you say.
Je hebt nooit het recht om geluidsoverlast te veroorzaken. Ongeacht het tijdstip.quote:De woningcorporatie heeft aangegeven dat ik sowieso het recht heb om geluid te maken tot 22:00
Jaquote:Op maandag 17 december 2018 05:39 schreef campesino het volgende:
[..]
Arrogant omdat ik oordopjes voor de buurman heb gekocht, meen je dat?
Dat.quote:Op maandag 17 december 2018 07:38 schreef Butjekef het volgende:
[..]
Je hebt nooit het recht om geluidsoverlast te veroorzaken. Ongeacht het tijdstip.
Ja kan iemand toch niet opdringen om in zijn eigen huis met oordoppen in te lopen?quote:Op maandag 17 december 2018 05:39 schreef campesino het volgende:
Arrogant omdat ik oordopjes voor de buurman heb gekocht, meen je dat?
Dat is gewoon heel ongebruikelijk, dat besef je toch wel?quote:Op maandag 17 december 2018 05:47 schreef campesino het volgende:
Spontaan zingen is opzich niet ongebruikelijk. Iedereen zingt wel eens met een liedje mee.quote:Op maandag 17 december 2018 08:51 schreef Hallmark het volgende:
Dat is gewoon heel ongebruikelijk, dat besef je toch wel?
Juist; bovenstaande, dat is pas het ergste. Er is nog geen overlast, maar je weet dondersgoed dát het er gaat komen. Je stelt je er zelf ook zo op in. Je kan zelf niet tot rust komen, omdat je weet dat het binnen 1 minuut weer 'luidruchtig' kan zijn.quote:Op maandag 17 december 2018 08:46 schreef Armani XL het volgende:
Drie uur per dag gezang is inderdaad een beetje te veel van het goede.
Vergeet niet dat je er op een gegeven moment ook naar gaat horen, omdat je weet dát het gaat komen, maar je weet niet wanneer.
Zo kan je gezang horen als er helemaal geen gezang is. Vergelijk het met een piep in je oren.
En dan is er nog een verschil met meezingen, waarbij je waarschijnlijk een kamer verderop nog wat hoort maar de buren zeker niets van mee krijgen, of met luide stem mee zingen waarbij de buurman gegarandeerd bepaalde noten mee krijgt en er van 'dat mooie gezang' niets meer over blijft.quote:Op maandag 17 december 2018 08:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Spontaan zingen is opzich niet ongebruikelijk. Iedereen zingt wel eens met een liedje mee.
Groot verschil tussen sporadisch en spontaan of gewoon steevast drie uur door de dag heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |