SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Een exit van Wright zou een vrijgeleide zijn voor Price naar de halve finale.quote:
Dan gaan een heleboel users mad worden.quote:Op zondag 16 december 2018 23:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een exit van Wright zou een vrijgeleide zijn voor Price naar de halve finale.
Waarom?quote:Op zondag 16 december 2018 23:11 schreef skysherrif het volgende:
Zou wel enorm kut zijn als Wright er nu uitvliegt.
Bijvoorbeeld. En dood gewicht als Al Sisi heb je sowieso niets aan.quote:Op zondag 16 december 2018 23:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Genot.quote:Op zondag 16 december 2018 23:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En daarbij; je moet er niet aan denken dat een van die figuren zijn ranking spekt met 50.000 pond in de kwartfinale.quote:Op zondag 16 december 2018 23:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. En dood gewicht als Al Sisi heb je sowieso niets aan.
Voor de verfindustrie.quote:Op zondag 16 december 2018 23:11 schreef skysherrif het volgende:
Zou wel enorm kut zijn als Wright er nu uitvliegt.
I guess you're Wright.quote:Op zondag 16 december 2018 23:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En daarbij; je moet er niet aan denken dat een van die figuren zijn ranking spekt met 50.000 pond in de kwartfinale.
Dat eerste misschien wel, dat tweede totaal nietquote:Op zondag 16 december 2018 23:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Toch een soort cultheld, gun hem de wk titel ook wel.
quote:Op zondag 16 december 2018 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
https://draw.inker.fun/#/cl/ko/2018
[ afbeelding ]
Loting in De Kuip.
Ik pak Ajax-Dortmundquote:Op zondag 16 december 2018 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
https://draw.inker.fun/#/cl/ko/2018
[ afbeelding ]
Loting in De Kuip.
quote:Op zondag 16 december 2018 23:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
.......................................................................................................................................................[ afbeelding ]
Morgen.quote:Op zondag 16 december 2018 23:15 schreef Max23 het volgende:
[..]
Wanneer is de loting eigenlijk?
Ben benieuwd of we iets goed hebben
Ach dat wordt het bij de meeste ploegenquote:Op zondag 16 december 2018 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat wordt ook RIP ben ik bang.
Ajax gaat Manchester City loten.quote:Op zondag 16 december 2018 23:15 schreef Max23 het volgende:
[..]
Wanneer is de loting eigenlijk?
Ben benieuwd of we iets goed hebben
Ik las in het CL-topic dat Dortmund een huis-, tuin- en keukenploegje is.quote:Op zondag 16 december 2018 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat wordt ook RIP ben ik bang.
quote:Op zondag 16 december 2018 23:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
.......................................................................................................................................................[ afbeelding ]
neen, heb ik nietquote:Op zondag 16 december 2018 23:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hebben jullie neen archief met gifjes of wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 16 december 2018 23:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik las in het CL-topic dat Dortmund een huis-, tuin- en keukenploegje is.
Bij een proefloting schijnt dat eruit te komen. Je weet wat ze over proeflotingen zeggen.quote:Op zondag 16 december 2018 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax gaat Manchester City loten.
Ik heb wel een lijstje jaquote:Op zondag 16 december 2018 23:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
Jup, alleen Real in deze vorm en Porto heb je kans tegen.quote:Op zondag 16 december 2018 23:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach dat wordt het bij de meeste ploegen
Jaquote:Op zondag 16 december 2018 23:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
quote:Op zondag 16 december 2018 23:17 schreef Slobeend het volgende:
Ik word gek van die gozer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Hahahahahahahahha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De JC-schaal belangrijker vinden dan Europees voetbal was al een goede grap.Oh.
Het tekent Feyenoord wat mij betreft, dat bedoel ik niet eens lollig eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
quote:Op zondag 16 december 2018 23:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
Real Madrid is echt heel pijnlijk om te zien voetballen.quote:Op zondag 16 december 2018 23:17 schreef Szura het volgende:
Je kan nog beter Real treffen dan Dortmund, City of PSG
Je hebt tegen wel meer ploegen een 'kans'quote:Op zondag 16 december 2018 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jup, alleen Real in deze vorm en Porto heb je kans tegen.
Maar Real zal wel wat doen in de winter en dan ben je ook kansloos.
Daarom ga ik er ook vanuitquote:Op zondag 16 december 2018 23:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bij een proefloting schijnt dat eruit te komen. Je weet wat ze over proeflotingen zeggen.
quote:Op zondag 16 december 2018 23:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik krijg Ajax - Paris Saint Germain
Waar Frenkie er 5 erin legt en daarna daarheen transfereert voor 200 miljoen
Pep is een lieve man.quote:Op zondag 16 december 2018 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom ga ik er ook vanuit![]()
Ach wel leuk voor Bootleg Pep om de echte Pep weer te ontmoeten.
Tegen Barcelona ben je vooral tegen Messi kansloos.quote:Op zondag 16 december 2018 23:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je hebt tegen wel meer ploegen een 'kans'
Maar favoriet ben je tegen niemand.
Die is niet te stoppen inderdaad.quote:Op zondag 16 december 2018 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tegen Barcelona ben je vooral tegen Messi kansloos.
15quote:Op zondag 16 december 2018 23:20 schreef Szura het volgende:
Hoeveel miljoen denken jullie dat Vilhena gaat opbrengen?
Maximaal 15quote:Op zondag 16 december 2018 23:20 schreef Szura het volgende:
Ik vind het wel vermakelijk dat de mensen die hem een kronkel verwijten tegelijkertijd zelf ook een kronkel in hun kop hebben.quote:Op zondag 16 december 2018 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken hem niet persoonlijk.
3quote:Op zondag 16 december 2018 23:20 schreef Szura het volgende:
Nuttige speler, maar qua profiel niet de meest opvallende en dan ook nog feyenoord dat zich nergens kan profileren.quote:Op zondag 16 december 2018 23:20 schreef Szura het volgende:
Dit wordt 5-5 sets met sudden deathquote:
Lekker naar de duitse competitie sturen ja, doet klaassen het nu ook primaquote:Op zondag 16 december 2018 23:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vilhena is een speler voor Udinese of Eintracht Frankfurt.
Ik zal jou eens naar de Duitse competitie sturen.quote:Op zondag 16 december 2018 23:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Lekker naar de duitse competitie sturen ja, doet klaassen het nu ook prima
(alhoewel hij dit weekend geblesseerd raakte na een mooie redding)
Was dit vorig jaar ook al niet zo?quote:Op zondag 16 december 2018 23:23 schreef Tagliano het volgende:
Het is jammer dat Wright in zo'n godvergeten matig deel zit, anders had ik dit veel leuker gevonden
Ted Hankey.quote:Op zondag 16 december 2018 23:24 schreef El-Stinho het volgende:
Huiskamervraag: van wie verloor Wright voor het laatst in de eerste ronde op het WK?
Fortuna Sittardquote:Op zondag 16 december 2018 23:24 schreef El-Stinho het volgende:
Huiskamervraag: van wie verloor Wright voor het laatst in de eerste ronde op het WK?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |