Oh ik dacht dat vind je zonder mijn eventuele fout ook welquote:Op zondag 16 december 2018 23:57 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik zou je niet ineens een idioot vinden ofzo hoor.
Mooiquote:Op zondag 16 december 2018 23:57 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik zou je niet ineens een idioot vinden ofzo hoor.
quote:Op maandag 17 december 2018 00:00 schreef Koen66 het volgende:
Nog ff 5 dagen werken, dan 5 dagen vrij
Nee absoluut niet hoor. Zo moet je niet denken.quote:Op zondag 16 december 2018 23:58 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat vind je zonder mijn eventuele fout ook wel
Sorryquote:Op maandag 17 december 2018 00:02 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee absoluut niet hoor. Zo moet je niet denken.
Is niet erg. Kan gebeuren. We kijken je er niet op aan ofzo hoorquote:
Dat is heel aardig van jouquote:Op maandag 17 december 2018 00:03 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Is niet erg. Kan gebeuren. We kijken je er niet op aan ofzo hoor
Hahaquote:Op maandag 17 december 2018 00:11 schreef Already_in_use het volgende:
Jij lijkt robijntje wel Woud...
Die kwam ook altijd met van die perfecte gifs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
quote:Op maandag 17 december 2018 00:12 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Haha
Hij heeft account laten verwijderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien ben jij de echte robijntje wel.
Sometimes when I close my eyes, I can't see.
Mijn account is van 2011, dus denk het nietquote:Op maandag 17 december 2018 00:14 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hij heeft account laten verwijderen.
Misschien ben jij de echte robijntje wel.
Misschien een oude account weer opgepaktquote:Op maandag 17 december 2018 00:15 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Mijn account is van 2011, dus denk het niet
Dat kan zeker, maar ik verzeker jou, iedereen op FOK! dat dit mijn enige account is op FOK!quote:Op maandag 17 december 2018 00:16 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Misschien een oude account weer opgepakt![]()
Kan allemaal hier op FOK hè.
Okay okay. Ik geloof je.quote:Op maandag 17 december 2018 00:19 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dat kan zeker, maar ik verzeker jou, iedereen op FOK! dat dit mijn enige account is op FOK!
Kloons hebben
Ben niet zo moeilijk hoor. Kunt met mij alle kanten op.quote:
Geen idee wie je bedoeltquote:
Fijn Aiuquote:Op maandag 17 december 2018 00:22 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ben niet zo moeilijk hoor. Kunt met mij alle kanten op.
Moeten we gaan zoeken?quote:
Echt hè?quote:
quote:Op maandag 17 december 2018 00:25 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Fijn dat jij het fijn vindt.
Hey daar is mijn grrrrrruwelijke vent weer.quote:Op maandag 17 december 2018 00:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Echt hè?![]()
Was een hele jottem user.
Holaquote:Op maandag 17 december 2018 00:29 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hey daar is mijn grrrrrruwelijke vent weer.
En ik had net zo'n mooie bijnaam voor hem bedacht, ik noemde hem "Zijne Witwassendheid".quote:Op maandag 17 december 2018 00:29 schreef R-woud88 het volgende:
Nu baal ik dat ik de user Robijn niet heb mogen meemaken in dit topic
Weet iemand waarom hij is vertrokken?quote:Op maandag 17 december 2018 00:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En ik had net zo'n mooie bijnaam voor hem bedacht, ik noemde hem "Zijne Witwassendheid".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |