SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou best kunnen, volgens mij heb ik die en FIFA 2004 ofzo gespeeld (kan me een jaartje of wat vergissen) dus daar is het in elk geval vanquote:
Anders komen de DRT hoolies langs.quote:Op zondag 16 december 2018 21:56 schreef RensAjacied het volgende:
Hallo niet negatief over Lim praten kneus
Wat Marcel roept interesseert me echt helemaal niks. Een leuke pot zou leuk zijnquote:Op zondag 16 december 2018 21:55 schreef Szura het volgende:
Ik hoop dat Wright-Al Sinas 9-0 wordt, gewoon omdat Marcel de hele dag heeft geroepen dat het de interessantste partij js
kreeg je een stijfje?quote:Op zondag 16 december 2018 21:57 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik had de hele tijd Ross montgomery in gedachten (lol)
Ross 'The Boss' Montgomeryquote:Op zondag 16 december 2018 21:57 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik had de hele tijd Ross montgomery in gedachten (lol)
Ik hoop dat hij er volgend jaar weer bij isquote:Op zondag 16 december 2018 21:55 schreef RensAjacied het volgende:
Lim legend. Die man is zo'n eindbaas
Z'n moeder?quote:Op zondag 16 december 2018 21:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
Is er iemand die wel positief is over Marcel? De enige waar ik nooit positieve dingen over hoor.
Als ik zo op Twitter kijk niet.quote:Op zondag 16 december 2018 21:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
Is er iemand die wel positief is over Marcel? De enige waar ik nooit positieve dingen over hoor.
Een leuke pot is altijd leukquote:Op zondag 16 december 2018 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat Marcel roept interesseert me echt helemaal niks. Een leuke pot zou leuk zijn
Is ook totaal nutteloosquote:Op zondag 16 december 2018 21:59 schreef Poepz0r het volgende:
Die autistische fake-worp steeds na zijn worp is wel
Is daar aanleiding voor dan?quote:Op zondag 16 december 2018 21:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
Het ''nut'' is dat ze ''denken'' zo de spanning uit de arm te trekken zeg maar, maar dat zit tussen je oren natuurlijk.quote:Op zondag 16 december 2018 22:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is ook totaal nutteloos
Maargoed LIMGOD
Het schijnt dat Nouri niet wakker lag van zijn reportage.quote:Op zondag 16 december 2018 21:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
quote:Op zondag 16 december 2018 22:01 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Het schijnt dat Nouri niet wakker lag van zijn reportage.
Zet gewoon Sky aan johquote:Op zondag 16 december 2018 22:02 schreef tja77 het volgende:
Is Maijer getrouwd?
Dat kan toch gewoon niet?
Dat schudden is net zo...quote:Op zondag 16 december 2018 22:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het ''nut'' is dat ze ''denken'' zo de spanning uit de arm te trekken zeg maar, maar dat zit tussen je oren natuurlijk.
nounounouquote:Op zondag 16 december 2018 22:01 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Het schijnt dat Nouri niet wakker lag van zijn reportage.
Er bestaan ook debiele vrouwen.quote:Op zondag 16 december 2018 22:02 schreef tja77 het volgende:
Is Maijer getrouwd?
Hoe kan zijn vrouw dit nog omdraaien?quote:Op zondag 16 december 2018 22:02 schreef tja77 het volgende:
Is Maijer getrouwd?
quote:Op zondag 16 december 2018 22:02 schreef tja77 het volgende:
Is Maijer getrouwd?
Ik zat net even te denken hè. Zou dit invloed hebben gehad op....? Wat denk jij Koos?quote:Op zondag 16 december 2018 22:03 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Hoe kan zijn vrouw dit nog omdraaien?
2 schermen? Man manquote:Op zondag 16 december 2018 22:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, ja maar...
Hoe moet ik dan Fok!en?
quote:Op zondag 16 december 2018 22:04 schreef RensAjacied het volgende:
Heeft iemand dat filmpje van een dronken grasmaaieraids tijdens zo'n RTL Nieuws uitzending?
Hij moet het in ieder geval niet van z'n charmes hebbenquote:
Blijft heerlijk hoe die presentator niet kan verhullen dat hij Marcel een enorme lul vindt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
quote:Op zondag 16 december 2018 21:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ross 'The Boss' Montgomery
quote:Op zondag 16 december 2018 22:04 schreef RensAjacied het volgende:
Heeft iemand dat filmpje van een dronken grasmaaieraids tijdens zo'n RTL Nieuws uitzending?
quote:Op zondag 16 december 2018 22:06 schreef De_Kraam het volgende:
Deze bestaat wel in betere kwaliteitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
quote:Op zondag 16 december 2018 22:07 schreef tja77 het volgende:
Ik vind dat er te weinig gifjes gepost worden.
Mag dat niet meer?
maar met minder fpsquote:Op zondag 16 december 2018 22:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Deze bestaat wel in betere kwaliteit
[ afbeelding ]
Hier stond wat anders.quote:
Geweldig ja.quote:Op zondag 16 december 2018 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blijft heerlijk hoe die presentator niet kan verhullen dat hij Marcel een enorme lul vindt.
daar is echt iets genetisch misquote:Op zondag 16 december 2018 22:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Deze bestaat wel in betere kwaliteit
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 december 2018 22:06 schreef De_Kraam het volgende:
Doet me denken aan 'Hide the pain Harold'. Glimlach opzetten maar tegelijkertijd eruitzien alsof je dood wil gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier stond Komplett im Arschquote:
quote:Op zondag 16 december 2018 22:07 schreef tja77 het volgende:
Ik vind dat er te weinig gifjes gepost worden.
Mag dat niet meer?
quote:Op zondag 16 december 2018 22:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik zit nog te twijfelen nover welke gimmick ik ga gebruiken als ik prof darter word.
Wie?quote:Op zondag 16 december 2018 22:11 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Spiderman BLACKED
met de stem van Ronnie FlexAids
quote:Op zondag 16 december 2018 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je nog meer Ben HeisteeGod gifjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Zou het bijna weer gaan rewatchen.quote:Op zondag 16 december 2018 22:13 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
HOEEEEEE VERTELLLL IK JOUUUUUUUUUUU
quote:Op zondag 16 december 2018 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tegen een vrij povere verdediging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Ik baseer mijn analyse op livescorequote:Op zondag 16 december 2018 22:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tegen een vrij povere verdediging.
Nooit laten zien bij ARG of andere club GENOTquote:Op zondag 16 december 2018 22:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tegen een vrij povere verdediging.
Ik baseer mijn mening op het hele seizoen.quote:Op zondag 16 december 2018 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik baseer mijn analyse op livescore
Noppie was vanmiddag zag ik zojuist.quote:Op zondag 16 december 2018 21:44 schreef showtimer het volgende:
Wim, is het al tijd voor de IQ battle?
YAYA YAYA KOLO KOLO!!!quote:Op zondag 16 december 2018 22:14 schreef RensAjacied het volgende:
Waarom zingen ze nooit meer: "who are yah!!" Jammer
Dont take me home aids is een kwelling
Bij dezen.quote:Op zondag 16 december 2018 22:06 schreef El-Stinho het volgende:
Jammer dat Zjak nog geen referentie naar de vloek van Ross Smith heeft gemaakt.
5 gouden ballen 4x CL 9x kampioen GENOTquote:Op zondag 16 december 2018 22:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nooit laten zien bij ARG of andere club GENOT
Jammer dat hij niet van het podium afdonderdequote:Op zondag 16 december 2018 22:17 schreef RensAjacied het volgende:
Barney zijn godenopkomst in Ahoy blijft kippenvel
Te angstig om in ENG of IT te spelen GENOTquote:Op zondag 16 december 2018 22:17 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
5 gouden ballen 4x CL 9x kampioen GENOT
"Zak in elkaar joh"quote:Op zondag 16 december 2018 22:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jammer dat hij niet van het podium afdonderde
Clubliefde genotquote:Op zondag 16 december 2018 22:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Te angstig om in ENG of IT te spelen GENOT
En dat allemaal in 59 seconden!quote:
Ja mn reet clubliefdequote:
Toch gaat Ronaldo lekker van Real naar Juvequote:Op zondag 16 december 2018 22:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat zou ik ook hebben met dat salaris
Zeker cholo. Lekker in mn FEBOtje hier, niks mis mee.quote:Op zondag 16 december 2018 22:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Stone Island alles stoney neef
Ik hoorde van je meissie dat jij ook niet meer dan 59 seconden nodig hebt.quote:Op zondag 16 december 2018 22:18 schreef Kopiko het volgende:
[..]
En dat allemaal in 59 seconden!
Net zolang als 1 beurt van Lim.
Laat het wel overal zien incl land GENOTquote:Op zondag 16 december 2018 22:19 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Toch gaat Ronaldo lekker van Real naar Juve
Je wil toch niet zeggen dat je 'te angstig' een serieus statement is?quote:Op zondag 16 december 2018 22:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja mn reet clubliefdeDat geloof je zelf toch niet Hans? Stel ze hadden hem 10.000 per maand gegeven dan was die zo weg hoor met je clubliefde
Bang om af te gaan? Jazeker kan dat een argument zijn.quote:Op zondag 16 december 2018 22:20 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Je wil toch niet zeggen dat je 'te angstig' een serieus statement is?
Dat was mijn moeder.quote:Op zondag 16 december 2018 22:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik hoorde van je meissie dat jij ook niet meer dan 59 seconden nodig hebt.
Elk seizoen een half jaar onzichtbaar GENOTquote:Op zondag 16 december 2018 22:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Laat het wel overal zien incl land GENOT
Frikadellen gooierquote:Op zondag 16 december 2018 22:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik zit nog te twijfelen nover welke gimmick ik ga gebruiken als ik prof darter word.
Geen idee waar je die onzin vandaan haalt maar toch bedankt Hansquote:Op zondag 16 december 2018 22:21 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Elk seizoen een half jaar onzichtbaar GENOT
Messi zal wel wakker liggen van de verdedigers van Wolverhampton en Udinesequote:Op zondag 16 december 2018 22:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bang om af te gaan? Jazeker kan dat een argument zijn.
Zijn wel schoppers ja. Messi zonder goede spelers om zich heen is stukken minder, zie ARG.quote:Op zondag 16 december 2018 22:21 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Messi zal wel wakker liggen van de verdedigers van Wolverhampton en Udinese
Persoonlijke aanval laat weer zien hoe geldig je uitspraken zijn, bedankt daarvoorquote:Op zondag 16 december 2018 22:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen idee waar je die onzin vandaan haalt maar toch bedankt Hans
Want Higuain miste geen megakansen op een presenteerblaadje van Messi in de WK-Finale. Misschien kun je het beter bij darten houden.quote:Op zondag 16 december 2018 22:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zijn wel schoppers ja. Messi zonder goede spelers om zich heen is stukken minder, zie ARG.
Rustagh over Simbagodquote:Op zondag 16 december 2018 22:22 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik vind die 3D simba er maar raar uitzien.
0 prijzen Hans 0quote:Op zondag 16 december 2018 22:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Want Higuain miste geen megakansen op een presenteerblaadje van Messi in de WK-Finale. Misschien kun je het beter bij darten houden.
3x naar een internationale finale gebracht?quote:Op zondag 16 december 2018 22:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zijn wel schoppers ja. Messi zonder goede spelers om zich heen is stukken minder, zie ARG.
EK gewonnen neef. WK met een landje als POR is ook vele malen moeilijker dan met een topland he koekoek.quote:Op zondag 16 december 2018 22:23 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
3x naar een internationale finale gebracht?![]()
Heb Ronaldo nog nooit z'n team op sleeptouw zien nemen als het er echt toe doet op een WK
Is dat in de middag ook?quote:Op zondag 16 december 2018 22:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Noppie was vanmiddag zag ik zojuist.
SOWWWWWWW 9,9/10quote:Op zondag 16 december 2018 22:24 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Hebben ze bij FEBO ook Lim Burgers?
CGI genotquote:Op zondag 16 december 2018 22:22 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik vind die 3D simba er maar raar uitzien.
Je land 3x naar een internationale finale brengen > een EK winnen waar je in de finale niets toevoegd hebtquote:Op zondag 16 december 2018 22:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
EK gewonnen neef. WK met een landje als POR is ook vele malen moeilijker dan met een topland he koekoek.
Iemand nog die foto's van spandoek van fokker?quote:Op zondag 16 december 2018 22:21 schreef RensAjacied het volgende:
Security is weer aan het slapen. Terwijl als je een bordje hebt met een iets te schunnige tekst je er direct uitgetrokken wordt.
Lol wat een bs is datquote:Op zondag 16 december 2018 22:24 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Je land 3x naar een internationale finale brengen > een EK winnen waar je in de finale niets toevoegd hebt
quote:Op zondag 16 december 2018 22:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hopelijk gooit die nu een keer met spijkers
Messi heeft 3 WK’s helemaal niks toegevoegd lol. 🤣🤣quote:Op zondag 16 december 2018 22:24 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Je land 3x naar een internationale finale brengen > een EK winnen waar je in de finale niets toevoegd hebt
Prijzen staan wel mooi als je 12 minuten speelt ja. Pure bullshit inderdaad.quote:Op zondag 16 december 2018 22:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lol wat een bs is datPrijzen tellen, tweede interesseert werkelijk niemand.
Hopelijk gaat Alcinas schroeien.quote:Op zondag 16 december 2018 22:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En dat de caller dan een spijker in zn gezicht gooit WALGELIJKE ACT WRIGHT
Prijzen tellen. MADquote:Op zondag 16 december 2018 22:26 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Prijzen staan wel mooi als je 12 minuten speelt ja. Pure bullshit inderdaad.
Zal wel weer choken as usual.quote:Op zondag 16 december 2018 22:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hopelijk gaat Alcinas schroeien.
Maar dan heeft Benito meer kansquote:Op zondag 16 december 2018 22:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hopelijk gaat Alcinas schroeien.
Jup, telkens net niet is het met hem. Vorig jaar wel mazzel met de loting gehad (lol).quote:
Cherychev > Messiquote:Op zondag 16 december 2018 22:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Messi heeft 3 WK’s helemaal niks toegevoegd lol. 🤣🤣
Heb ik dat ergens gezegd?quote:Op zondag 16 december 2018 22:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Softtip pleurt die wel iedereen van het bord afquote:Op zondag 16 december 2018 22:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jup, telkens net niet is het met hem. Vorig jaar wel mazzel met de loting gehad (lol).
Ik zou wel een frikandel speciaal lusten nu.quote:Op zondag 16 december 2018 22:27 schreef RensAjacied het volgende:
Sponsors komen, sponsors gaan. Wat veel mensen niet weten is hoe goed de FEBO wel niet is. Het vlees komt gewoon van koeien uit Abcoude!!!!
Vanochtend nog 3 weggewerkt.quote:Op zondag 16 december 2018 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou wel een frikandel speciaal lusten nu.
En die koeien hebben het lekker warm in de winter dankzij de superstrakke folie van TONZONquote:Op zondag 16 december 2018 22:27 schreef RensAjacied het volgende:
Sponsors komen, sponsors gaan. Wat veel mensen niet weten is hoe goed de FEBO wel niet is. Het vlees komt gewoon van koeien uit Abcoude!!!!
Boh. Ik mis de tijd dat huisgenoten s avonds frikandellen gingen bakkenquote:Op zondag 16 december 2018 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou wel een frikandel speciaal lusten nu.
Softtipgoden. Adrian Graygenot.quote:Op zondag 16 december 2018 22:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Softtip pleurt die wel iedereen van het bord af
Die site lag toen toch plat?quote:Op zondag 16 december 2018 22:28 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
En die koeien hebben het lekker warm in de winter dankzij de superstrakke folie van TONZON
Huisgenoten lijkt mij zo niet tof majaquote:Op zondag 16 december 2018 22:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Boh. Ik mis de tijd dat huisgenoten s avonds frikandellen gingen bakken
quote:
Go home, Mani. You're drunk.quote:Op zondag 16 december 2018 22:29 schreef Mani89 het volgende:
Wie de fuck is Ross Smith nou weer haha.
Wat is er nu eigenlijk met Benito baan de hand? Of is er geen verklaring?quote:Op zondag 16 december 2018 22:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Benito in zijn oude vorm heeft nu tegen Wright wel kansen maja die vorm he
Ik heb geen frituurpan meer.quote:Op zondag 16 december 2018 22:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Boh. Ik mis de tijd dat huisgenoten s avonds frikandellen gingen bakken
En wat is daar goed aan precies?quote:Op zondag 16 december 2018 22:27 schreef RensAjacied het volgende:
Jawel. Liep te kutten met zijn werpstijl want veel bouncers. Daardoor werd die mentaal MAD wat logisch is en nu weet die niet meer wat die moet doen eigenlijk.quote:Op zondag 16 december 2018 22:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat is er nu eigenlijk met Benito baan de hand? Of is er geen verklaring?
quote:Op zondag 16 december 2018 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik hoop op een epische cumbek van Paul Lim
Goudeerlijk bedrijf.quote:Op zondag 16 december 2018 22:27 schreef RensAjacied het volgende:
ik mis de VDV gifjes met yogabal en gepuf.quote:Op zondag 16 december 2018 22:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Inb4 Vinnie weer door z'n rug gaat.
Royden Lamgod.quote:
Ik was er een aantal keren niet dus helaasquote:Op zondag 16 december 2018 22:30 schreef Mani89 het volgende:
Heeft iemand de laatste dagen de bingo nog bijgehouden?
Duidelijk.quote:Op zondag 16 december 2018 22:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jawel. Liep te kutten met zijn werpstijl want veel bouncers. Daardoor werd die mentaal MAD wat logisch is en nu weet die niet meer wat die moet doen eigenlijk.
Moe jij een klap voor je eikel hebbe? Die kleine kan zo goed foeballe.quote:Op zondag 16 december 2018 22:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
twitter:Raybar180 twitterde op woensdag 28-12-2016 om 18:50:52Zin in partij tegen @jackpot180 !Hopelijk straks weer even trefzeker net als de slimme HR-Radiatorfolie van TONZON. https://t.co/vcBoZrC0qM https://t.co/T3wP0Gcl3P reageer retweet
quote:Op zondag 16 december 2018 22:31 schreef Poepz0r het volgende:
Als je Barney naast Michael Panhuis zet in Altrecht dan heeft Michael er een maatje bij. Allebei compleet gek in de kopppp
Meest overschatte voetballer ooit.quote:Op zondag 16 december 2018 22:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Moe jij een klap voor je eikel hebbe? Die kleine kan zo goed foeballe.
Classic.quote:Op zondag 16 december 2018 22:32 schreef De_Kraam het volgende:
twitter:Raybar180 twitterde op woensdag 28-12-2016 om 18:50:52Zin in partij tegen @jackpot180 !Hopelijk straks weer even trefzeker net als de slimme HR-Radiatorfolie van TONZON. https://t.co/vcBoZrC0qM https://t.co/T3wP0Gcl3P reageer retweet
quote:Op zondag 16 december 2018 22:32 schreef De_Kraam het volgende:
quote:Op zondag 16 december 2018 22:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Boris is wel de allerbeste maar beetje nonchalant. Maar die vent is werelds boh
Leonard Gates die moet echt gaan steeldarten. Die man is kkbaas.quote:Op zondag 16 december 2018 22:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet hoe het echt werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |