SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou best kunnen, volgens mij heb ik die en FIFA 2004 ofzo gespeeld (kan me een jaartje of wat vergissen) dus daar is het in elk geval vanquote:
Anders komen de DRT hoolies langs.quote:Op zondag 16 december 2018 21:56 schreef RensAjacied het volgende:
Hallo niet negatief over Lim praten kneus
Wat Marcel roept interesseert me echt helemaal niks. Een leuke pot zou leuk zijnquote:Op zondag 16 december 2018 21:55 schreef Szura het volgende:
Ik hoop dat Wright-Al Sinas 9-0 wordt, gewoon omdat Marcel de hele dag heeft geroepen dat het de interessantste partij js
kreeg je een stijfje?quote:Op zondag 16 december 2018 21:57 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik had de hele tijd Ross montgomery in gedachten (lol)
Ross 'The Boss' Montgomeryquote:Op zondag 16 december 2018 21:57 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik had de hele tijd Ross montgomery in gedachten (lol)
Ik hoop dat hij er volgend jaar weer bij isquote:Op zondag 16 december 2018 21:55 schreef RensAjacied het volgende:
Lim legend. Die man is zo'n eindbaas
Z'n moeder?quote:Op zondag 16 december 2018 21:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
Is er iemand die wel positief is over Marcel? De enige waar ik nooit positieve dingen over hoor.
Als ik zo op Twitter kijk niet.quote:Op zondag 16 december 2018 21:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
Is er iemand die wel positief is over Marcel? De enige waar ik nooit positieve dingen over hoor.
Een leuke pot is altijd leukquote:Op zondag 16 december 2018 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat Marcel roept interesseert me echt helemaal niks. Een leuke pot zou leuk zijn
Is ook totaal nutteloosquote:Op zondag 16 december 2018 21:59 schreef Poepz0r het volgende:
Die autistische fake-worp steeds na zijn worp is wel
Is daar aanleiding voor dan?quote:Op zondag 16 december 2018 21:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
Het ''nut'' is dat ze ''denken'' zo de spanning uit de arm te trekken zeg maar, maar dat zit tussen je oren natuurlijk.quote:Op zondag 16 december 2018 22:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is ook totaal nutteloos
Maargoed LIMGOD
Het schijnt dat Nouri niet wakker lag van zijn reportage.quote:Op zondag 16 december 2018 21:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
quote:Op zondag 16 december 2018 22:01 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Het schijnt dat Nouri niet wakker lag van zijn reportage.
Zet gewoon Sky aan johquote:Op zondag 16 december 2018 22:02 schreef tja77 het volgende:
Is Maijer getrouwd?
Dat kan toch gewoon niet?
Dat schudden is net zo...quote:Op zondag 16 december 2018 22:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het ''nut'' is dat ze ''denken'' zo de spanning uit de arm te trekken zeg maar, maar dat zit tussen je oren natuurlijk.
nounounouquote:Op zondag 16 december 2018 22:01 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Het schijnt dat Nouri niet wakker lag van zijn reportage.
Er bestaan ook debiele vrouwen.quote:Op zondag 16 december 2018 22:02 schreef tja77 het volgende:
Is Maijer getrouwd?
Hoe kan zijn vrouw dit nog omdraaien?quote:Op zondag 16 december 2018 22:02 schreef tja77 het volgende:
Is Maijer getrouwd?
quote:Op zondag 16 december 2018 22:02 schreef tja77 het volgende:
Is Maijer getrouwd?
Ik zat net even te denken hè. Zou dit invloed hebben gehad op....? Wat denk jij Koos?quote:Op zondag 16 december 2018 22:03 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Hoe kan zijn vrouw dit nog omdraaien?
2 schermen? Man manquote:Op zondag 16 december 2018 22:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, ja maar...
Hoe moet ik dan Fok!en?
quote:Op zondag 16 december 2018 22:04 schreef RensAjacied het volgende:
Heeft iemand dat filmpje van een dronken grasmaaieraids tijdens zo'n RTL Nieuws uitzending?
Hij moet het in ieder geval niet van z'n charmes hebbenquote:
Blijft heerlijk hoe die presentator niet kan verhullen dat hij Marcel een enorme lul vindt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |