Maakt niet uit, komen ze vanzelf wel achter zodra we klb geheel hebben overgenomen.quote:
Alsof je op de kleuterschool zit en met z'n vijven de zandbak inneemtquote:Op zaterdag 29 december 2018 10:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maakt niet uit, komen ze vanzelf wel achter zodra we klb geheel hebben overgenomen.
(Tja, eigenlijk hebben we dat nu al, maar laten we dat nog niet weten)
Kleuterschool op speciaal onderwijs misschien jaquote:Op zaterdag 29 december 2018 11:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Alsof je op de kleuterschool zit en met z'n vijven de zandbak inneemt
Alsof je op de kleuterschool zit en je zonder vriendjes gaat janken bij de juf omdat jij niet mee mag spelenquote:Op zaterdag 29 december 2018 11:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die mensen moeten er ook zijnquote:Op zaterdag 29 december 2018 12:04 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Alsof je op de kleuterschool zit en je zonder vriendjes gaat janken bij de juf omdat jij niet mee mag spelen
quote:Op zaterdag 29 december 2018 11:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
De enige valide keuze is vkquote:Op zaterdag 29 december 2018 15:50 schreef Mikeytt het volgende:
Kan ik mijn "beste mod" stem nog wijzigen?
Nee. Gestemd is gestemd.quote:Op zaterdag 29 december 2018 15:50 schreef Mikeytt het volgende:
Kan ik mijn "beste mod" stem nog wijzigen?
Uitstekend beleid. Kan je gezien de AVG nog wat zeggen over de opslag, verwerking en presentatie van de gegevens?quote:
recht op correctie uitoefenenquote:Op zaterdag 29 december 2018 16:45 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Uitstekend beleid. Kan je gezien de AVG nog wat zeggen over de opslag, verwerking en presentatie van de gegevens?
Of klagen over vuurwerk.quote:Op zondag 30 december 2018 21:34 schreef Mikeytt het volgende:
Verheug me nu al op de lolbroeken die 1 jan 00:00:01 een topic gaan openen over dat de uitslag erg laat is![]()
Kluun of ik*quote:Op zondag 30 december 2018 22:12 schreef jigggy het volgende:
Welke user gebruikt klaagbaak het meest als zijn persoonlijke dagboek?
Dit word ik of Kluun
excuus vkquote:Op zondag 30 december 2018 22:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kluun of ik*
Wel beleefd blijven natuurlijk.
Ik heb jou gestemd omdat ik Kluun als user niet erkenquote:Op zondag 30 december 2018 22:12 schreef jigggy het volgende:
Welke user gebruikt klaagbaak het meest als zijn persoonlijke dagboek?
Dit word ik of Kluun
quote:Op zondag 30 december 2018 22:25 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik heb jou gestemd omdat ik Kluun als user niet erken
Snap ik welquote:Op zondag 30 december 2018 22:25 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik heb jou gestemd omdat ik Kluun als user niet erken
En jou als beste modquote:
Mijn enorme penis?quote:Op zondag 30 december 2018 22:27 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
En jou als beste mod![]()
Reden lijkt me duidelijk
Niet Leonos?quote:Op zondag 30 december 2018 22:27 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
En jou als beste mod![]()
Reden lijkt me duidelijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |