Aiiiquote:Op woensdag 19 december 2018 15:05 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Heb ook een paar keer op jou gestemd hoor![]()
Top 50 meeste posts in KLB dit jaar, maar oké.quote:Op woensdag 19 december 2018 09:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wel ironisch dat dan de TS van dit topic zelf nooit aanwezig is.
Dat is niet aan mij.quote:Op woensdag 19 december 2018 11:51 schreef Plompzakker het volgende:
Krijgt de winnaar van de ban award ook een ban cadeau?
een nekschotquote:Op woensdag 19 december 2018 11:51 schreef Plompzakker het volgende:
Krijgt de winnaar van de ban award ook een ban cadeau?
Waarvan 80% in de SC zeker?quote:Op woensdag 19 december 2018 20:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Top 50 meeste posts in KLB dit jaar, maar oké.
70%quote:Op woensdag 19 december 2018 20:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarvan 80% in de SC zeker?
Ik vind het niet erg hoor, maar ipv een “ik ben populair op fok!” Is het nu toch vooral een “ik participeer in circle jerks op klb” verkiezing? Misschien ook zo noemen?quote:
quote:Op woensdag 19 december 2018 23:07 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg hoor, maar ipv een “ik ben populair op fok!” Is het nu toch vooral een “ik participeer in circle jerks op klb” verkiezing? Misschien ook zo noemen?
quote:
KAPPEquote:Op woensdag 19 december 2018 23:19 schreef Vanillekwark het volgende:
Laten we gezever een beetje achterwege laten en gewoon blij zijn dat iemand deze organisatie op zich neemt?
Ik heb in heel 2018 weinig goeie topics van hem gezien..helaas is zijn niveau aan het dalen.quote:Op woensdag 19 december 2018 15:00 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Sorry maat maar dat is toch echt VD
HEILIGSCHENNISquote:Op woensdag 19 december 2018 23:35 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Ik heb in heel 2018 weinig goeie topics van hem gezien..helaas is zijn niveau aan het dalen.
Vanaf nu benoem ik mijzelf tot leider en grootmeester van de VD inquisitie. Ik zal ervoor zorgen dat mensen als hem opbiechten dat ze het moesten zeggen Van de duivel666.quote:
Dit is toch al jaren zo johquote:Op woensdag 19 december 2018 23:07 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg hoor, maar ipv een “ik ben populair op fok!” Is het nu toch vooral een “ik participeer in circle jerks op klb” verkiezing? Misschien ook zo noemen?
quote:Op maandag 24 december 2018 21:20 schreef Roces18 het volgende:
Ik stem niet omdat de users het niet verdienen. Voor mij is niet gaan stemmen een manier om het systeem aan te klagen. Burgerlijke ongehoorzaamheid is daar belangrijk in.
Ik wist niet dat Fok een overheidsinstantie is met GG7 als ambtenaar.quote:Op maandag 24 december 2018 21:20 schreef Roces18 het volgende:
Ik stem niet omdat de users het niet verdienen. Voor mij is niet gaan stemmen een manier om het systeem aan te klagen. Burgerlijke ongehoorzaamheid is daar belangrijk in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |