abonnement Unibet Coolblue
pi_183806258
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2018 13:21 schreef MisterLastName het volgende:

Www.ghosting.nl/neegaatnietdoor
Als er iets is waar ik een hekel aan heb is het wel dat onfatsoen van niets meer van je laten horen. Geen zin meer: laat dat dan even weten.

Dat een 15 jarige niet kan communiceren snap ik, maar als volwassenen daartoe niet in staat zijn vind ik dat wel erg triest.

En ja ik weet het: het komt heel vaak voor.
  dinsdag 18 december 2018 @ 13:33:01 #102
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183806319
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 13:29 schreef Feddd het volgende:
Mijn goede gevoel is ook weer de grond in geboord :(

krijg net een appje van de redhead, dat ze toch niet toe is aan daten blablabla...

Waarom niet gewoon een eerlijke reden geven :(

En ik word er echt moe van, keer op keer die teleurstelling. blijkbaar kan ik niet aanvoelen wanneer het wel of niet goed is.
Hoezo niet eerlijk. Gewoon niet toe aan daten met jou. Is ze alleen de laatste twee woorden vergeten.
pi_183806334
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2018 13:30 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Als er iets is waar ik een hekel aan heb is het wel dat onfatsoen van niets meer van je laten horen. Geen zin meer: laat dat dan even weten.

Dat een 15 jarige niet kan communiceren snap ik, maar als volwassenen daartoe niet in staat zijn vind ik dat wel erg triest.

En ja ik weet het: het komt heel vaak voor.
Enorm triest. Communicatie is key
pi_183806369
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 december 2018 13:33 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hoezo niet eerlijk. Gewoon niet toe aan daten met jou. Is ze alleen de laatste twee woorden vergeten.
Dat ze gewoon zegt dat ze iemand anders date, die ze toch leuker vind, of zegt waarom ze met mij de klik niet voelt. Dat zijn excuses waar je iets mee kan, zo'n wazig appje waarmee je makkelijk weg komt heb ik niks aan.

Kut voel ik me toch wel, dus dan maar liever kut door de harde waarheid
  dinsdag 18 december 2018 @ 13:38:25 #105
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183806449
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 13:35 schreef Feddd het volgende:

[..]

Dat ze gewoon zegt dat ze iemand anders date, die ze toch leuker vind, of zegt waarom ze met mij de klik niet voelt. Dat zijn excuses waar je iets mee kan, zo'n wazig appje waarmee je makkelijk weg komt heb ik niks aan.

Kut voel ik me toch wel, dus dan maar liever kut door de harde waarheid
Als ze zegt de klik niet te voelen, daar kan je toch net zo weinig mee? En is toch ook net zo wazig?
pi_183806499
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 december 2018 13:38 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als ze zegt de klik niet te voelen, daar kan je toch net zo weinig mee? En is toch ook net zo wazig?
Ik zei ook waarom ze met mij de klik niet zou voelen
  dinsdag 18 december 2018 @ 13:42:12 #107
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183806539
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 13:40 schreef Feddd het volgende:
Ik zei ook waarom ze met mij de klik niet zou voelen
Aah sorry, overheen gelezen
Zit even te denken aan mijn vorige dates, of ik dat zou kunnen omschrijven.
Gesprekken liepen niet helemaal geweldig? Andere inzichten/levenswijze?
Zou die daar dan weer op doorvragen, ook niet echt behoefte aan, want maakt de uitkomst niet anders en het is niet iets wat diegene per defintie zou moeten veranderen ofzo.
pi_183806618
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 december 2018 13:42 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Aah sorry, overheen gelezen
Zit even te denken aan mijn vorige dates, of ik dat zou kunnen omschrijven.
Gesprekken liepen niet helemaal geweldig? Andere inzichten/levenswijze?
Zou die daar dan weer op doorvragen, ook niet echt behoefte aan, want maakt de uitkomst niet anders en het is niet iets wat diegene per defintie zou moeten veranderen ofzo.
Ik ben van nature vrij onzeker, en probeer daar aan te werken. Dus als ik weet wat ik "fout" doe of weet waarom vrouwen mij niet als relatie materiaal zien kan ik daar wellicht iets mee doen.
Wil niet zeggen dat ik moet veranderen.

Ik wil dit ook als leermoment oppakken, en nu schiet ik er helemaal niks mee op.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 18 december 2018 @ 13:47:50 #109
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183806668
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 december 2018 13:33 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hoezo niet eerlijk. Gewoon niet toe aan daten met jou. Is ze alleen de laatste twee woorden vergeten.
Met die PI van jou erbij leest het toch altijd wat sarcastisch. 8-).
pi_183806881
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 12:33 schreef Ronzz het volgende:
Vorige week maandag een supergezellige date gehad met een leuke dame via Tinder.
Gister gaf ze aan dat het misschien wel te snel gaat en dat ik op sommige momenten toch te dichtbij kom, en dat ze het daardoor op momenten even niet meer weet.

Nu dus maar weer afwachten en niet te opdringerig zijn.
Persoonlijk gezien vind ik dit dus echt een bullshit antwoord.

Je gaat bewust op Tinder staan, swipen, matchen, kletsen én daten.. En dan ben je ineens niet toe aan daten / weet je het niet meer (nee, geen pun mbt mijn eigen naam :P).

Afwachten en een stap terug nemen is het enige wat je kan doen dan. Maar ik zou er niets meer van verwachten..
pi_183806916
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2018 13:57 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Persoonlijk gezien vind ik dit dus echt een bullshit antwoord.

Je gaat bewust op Tinder staan, swipen, matchen, kletsen én daten.. En dan ben je ineens niet toe aan daten / weet je het niet meer (nee, geen pun mbt mijn eigen naam :P).

Afwachten en een stap terug nemen is het enige wat je kan doen dan. Maar ik zou er niets meer van verwachten..
Deels wel mee eens denk ik. Maar ik was haar eerste date weer sinds X jaar, en ik kan me opzich wel voorstellen dat wanneer een date leuk is, het dan ineens wel allemaal heel dichtbij komt terwil je daar vooraf misschien niet op had gerekend.

Misschien wou ze wel alleen seks, maar dit zou dan de eerste keer zijn dat ik dat niet goed heb begrepen _O-
pi_183806958
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 13:35 schreef Feddd het volgende:

[..]

Dat ze gewoon zegt dat ze iemand anders date, die ze toch leuker vind, of zegt waarom ze met mij de klik niet voelt. Dat zijn excuses waar je iets mee kan, zo'n wazig appje waarmee je makkelijk weg komt heb ik niks aan.

Kut voel ik me toch wel, dus dan maar liever kut door de harde waarheid
Ook dat gaat niet helpen. Bij mij laatst ook, nog voor de date. Ja, je staat anders in het leven dan ik.. (ze heeft kinderen). Én ik ben ook met iemand anders aan het kletsen.

2 dagen ervoor zei ze nog dat ze af wilde spreken met mij 8)7.

Anyway, toen ik aangaf dat als ze daar nu al over struikelt, we beter maar niet af kunnen spreken, werd ze boos..

Uiteindelijk haar succes gewenst en heb ik de match opgeheven.

Wat wil je dan in vredesnaam? :{.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2018 14:02:42 ]
  dinsdag 18 december 2018 @ 14:02:49 #113
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183806973
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 december 2018 13:47 schreef Kreator het volgende:
Met die PI van jou erbij leest het toch altijd wat sarcastisch. 8-).
Wss als je m'n daadwerkelijke hoofd erbij zou zien, wss ook :P
pi_183807142
Net zo onmogelijk als het is om de klik te definieren zo lastig is het ook om uit te leggen waarom niet toch?

Laten we even niet vergeten dat het in essentie gaat om je hele friggin hebben en houwen en je leven wat je met iemand wil gaan delen. Het is niet raar dat je daar maar bij een zeer select aantal mensen zin in hebt toch?

Meer concreet dan "nah ik zie dat niet zitten" is toch niet nodig. Dan ben je gewoon aan het piepen om het piepen. En je mag best piepen, want je bent afgewezen en das kut voor je ego. Maar piep dan dat je even een gedeukt hebt ipv iets bij de ander neerleggen die het imo heel netjes aanpakt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_183807169
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2018 14:01 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]


Wat wil je dan in vredesnaam? :{.
Niet verder met jou *schouderophaal*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_183807266
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 14:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Net zo onmogelijk als het is om de klik te definieren zo lastig is het ook om uit te leggen waarom niet toch?

Laten we even niet vergeten dat het in essentie gaat om je hele friggin hebben en houwen en je leven wat je met iemand wil gaan delen. Het is niet raar dat je daar maar bij een zeer select aantal mensen zin in hebt toch?

Meer concreet dan "nah ik zie dat niet zitten" is toch niet nodig. Dan ben je gewoon aan het piepen om het piepen. En je mag best piepen, want je bent afgewezen en das kut voor je ego. Maar piep dan dat je even een gedeukt hebt ipv iets bij de ander neerleggen die het imo heel netjes aanpakt.
Maar de klik is toch een gevoel die je met een onderbouwing uit kunt leggen? Zodra deze er niet is, is het toch normaal om te zeggen dat je je niet (extreem) aangetrokken voelt tot een persoon. Dat je het gevoel hebt dat je niet dezelfde interesses hebt. (dit zijn voorbeelden natuurlijk) Volgens mij genoeg zaken die een bepaald gevoel onderbouwen toch?

Of zie ik dit verkeerd?
pi_183807604
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 14:19 schreef Spijker83 het volgende:

[..]

Maar de klik is toch een gevoel die je met een onderbouwing uit kunt leggen? Zodra deze er niet is, is het toch normaal om te zeggen dat je je niet (extreem) aangetrokken voelt tot een persoon. Dat je het gevoel hebt dat je niet dezelfde interesses hebt. (dit zijn voorbeelden natuurlijk) Volgens mij genoeg zaken die een bepaald gevoel onderbouwen toch?

Of zie ik dit verkeerd?
Maar mensen kunnen dat niet altijd... Willen aardig blijven. En verzinnen de "ik ben nog niet aan daten toe"
pi_183807705
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 14:33 schreef rival het volgende:

[..]

Maar mensen kunnen dat niet altijd... Willen aardig blijven. En verzinnen de "ik ben nog niet aan daten toe"
True, dat doen ze waarschijnlijk. Maar zoals je het idd schrijft willen ze het niet..

Ik vraag me trouwens wel af, in hoeverre je hiermee moet zitten.
Het gaat niet meer gebeuren, jammer en misschien zelfs kut.
Je moet toch door, blijf niet hangen in het moment.

Dus volgende date proberen te fiksen. :)
pi_183807829
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 14:39 schreef Spijker83 het volgende:

[..]

True, dat doen ze waarschijnlijk. Maar zoals je het idd schrijft willen ze het niet..

Ik vraag me trouwens wel af, in hoeverre je hiermee moet zitten.
Het gaat niet meer gebeuren, jammer en misschien zelfs kut.
Je moet toch door, blijf niet hangen in het moment.

Dus volgende date proberen te fiksen. :)
Zoals ik hierboven al zei probeer ik te leren van de situatie, iets wat ik wellicht fout doe kan ik als ik weet wat het is de volgende keer verbeteren.
pi_183807953
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 14:45 schreef Feddd het volgende:

[..]

Zoals ik hierboven al zei probeer ik te leren van de situatie, iets wat ik wellicht fout doe kan ik als ik weet wat het is de volgende keer verbeteren.
Dat ook wel logisch.. Maar als je kijkt naar mijn antwoorden (in de post eronder) geeft dat ook niks aan over eventuele fouten. Hoe ga je daarmee om dan? Of zijn dat ook geen antwoorden waar je op zit te wachten? Want de dame of heer in kwestie kan niet altijd een antwoord geven waar jij dan iets mee kunt.
pi_183807975
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 14:45 schreef Feddd het volgende:

[..]

Zoals ik hierboven al zei probeer ik te leren van de situatie, iets wat ik wellicht fout doe kan ik als ik weet wat het is de volgende keer verbeteren.
Als ik na het daten geen interesse heb om verder te gaan met een persoon wil dat niet meteen zeggen dat ze iets verkeerd doen.
pi_183808057
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 14:51 schreef Spijker83 het volgende:

[..]

Dat ook wel logisch.. Maar als je kijkt naar mijn antwoorden (in de post eronder) geeft dat ook niks aan over eventuele fouten. Hoe ga je daarmee om dan? Of zijn dat ook geen antwoorden waar je op zit te wachten? Want de dame of heer in kwestie kan niet altijd een antwoord geven waar jij dan iets mee kunt.
Nee niet altijd idd, maar zo'n standaard antwoord van ik ben er niet aan toe blabla heb ik ook niks aan.
Al is het waarschijnlijk nog goed bedoeld ook om niet kwetsend te zijn.

Ik weet uit eerdere ervaringen dat ik vaak te lief was en te afwachtend, daar probeer ik iets mee te doen. Wellicht is er nu iets anders waarom ze vinden dat ik geen relatie materiaal ben. Als ik dat niet weet blijf ik dezelfde fouten maken.

En ik weet ook wel dat echt niet in iedere situatie het mijn fout is waarom het misloopt, voor dat iemand zo weer komt melden.

En nu is het voornamelijk weer even de frustratie die ik van me af schrijf hier :P
pi_183808077
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 14:52 schreef rival het volgende:

[..]

Als ik na het daten geen interesse heb om verder te gaan met een persoon wil dat niet meteen zeggen dat ze iets verkeerd doen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 14:56 schreef Feddd het volgende:

[..]

En ik weet ook wel dat echt niet in iedere situatie het mijn fout is waarom het misloopt, voor dat iemand zo weer komt melden.

:D
pi_183808149
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 14:52 schreef rival het volgende:

[..]

Als ik na het daten geen interesse heb om verder te gaan met een persoon wil dat niet meteen zeggen dat ze iets verkeerd doen.
Ja dat. Iemand kan alles goed doen maar dat je dan toch geen zin hebt je leven met die persoon te delen. Zo gek is het niet.

En het is altijd goed om te kijken naar punten waarop je jezelf kunt ontwikkelen, maar als je alles gaat aanpassen waar een ander niet enthousiast van wordt... eeh ja standvastige persoonlijkheid heb je dan...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_183808167
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 14:56 schreef Feddd het volgende:

[..]

Nee niet altijd idd, maar zo'n standaard antwoord van ik ben er niet aan toe blabla heb ik ook niks aan.
Al is het waarschijnlijk nog goed bedoeld ook om niet kwetsend te zijn.

Ik weet uit eerdere ervaringen dat ik vaak te lief was en te afwachtend, daar probeer ik iets mee te doen. Wellicht is er nu iets anders waarom ze vinden dat ik geen relatie materiaal ben. Als ik dat niet weet blijf ik dezelfde fouten maken.

En ik weet ook wel dat echt niet in iedere situatie het mijn fout is waarom het misloopt, voor dat iemand zo weer komt melden.

En nu is het voornamelijk weer even de frustratie die ik van me af schrijf hier :P
Beetje frustratie van je afschrijven is uiteraard niks mis mee. ;)

Met het trachten te verbeteren van hoe je overkomt, is uiteraard niks mee. Mits je wel jezelf kunt blijven. Anders schets je wel een verkeerd beeld over jezelf, naar die persoon toe.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')