quote:In gesprek met FOX Sports ging Van Persie dieper in op de kwaliteiten van Feyenoord. Is de club uit Rotterdam in deze vorm onverslaanbaar in de Eredivisie? “Ik denk zelfs wereldwijd, dat meen ik echt serieus”, verzekerde Van Persie. “Als je zo speelt als in de eerste helft tegen PSV, dan maakt het echt niet uit tegen wie dat is, zelfs als Barcelona hier komt. Als je zo scherp en met zoveel druk vooruit speelt, maak je het hen ook moeilijk, daar geloof ik echt in.
Doet me een beetje denken aan Leicester dat Ranieri ontsloeg het seizoen nadat ze kampioen waren geworden en ze onder de degradatiestreep stonden (al was dat nog wel een paar niveaus erger). Toen had je ook een hele hoop fans die er schande van spraken en hem wilden houden, puur omdat ie kampioen was geworden.quote:Op zondag 16 december 2018 18:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mag ik je erop attenderen dat het kampioenschap inmiddels enige tijd geleden is en dat dat er niet zoveel meer toe doet als het spel op dit moment gewoon kut is. Trainers komen en gaan, ook bij kampioenschapstrainers heb je een houdbaarheidsdatum. Daarbij was het team dat er toen stond bijzonder zelfsturend en werd de tegenstander op brute fysiek kapotgespeeld en praktisch nooit op tactiek of bijzonder spel. Vreemd dat je met je oog voor detail die nuance niet wilt zien.
Hij gelooft ook in Allah... Zegt genoeg.quote:
quote:
ons eigen Schönequote:
Van Persie is te lang in het buitenland geweest om te weten dat PSV eigenlijk elk seizoen wordt weggetikt in de Kuip. Dat kan je hem niet zo kwalijk nemen.quote:
Die speelden hun beste wedstrijd van dit seizoen.quote:Op zondag 16 december 2018 18:50 schreef hhh38 het volgende:
We zijn weer even met beide beentjes op aarde gezet. Fortuna bleef redelijk eenvoudig overeind.
Overeind? Ze speelde jullie gewoon naar de klotequote:Op zondag 16 december 2018 18:50 schreef hhh38 het volgende:
We zijn weer even met beide beentjes op aarde gezet. Fortuna bleef redelijk eenvoudig overeind.
je onderschat fortunaquote:Op zondag 16 december 2018 18:51 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Die speelden hun beste wedstrijd van dit seizoen.
Redelijk eenvoudig
Je gaat me toch niet zeggen dat je hiernaar hebt zitten kijken he?quote:Op zondag 16 december 2018 18:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Overeind? Ze speelde jullie gewoon naar de klote
boosquote:Op zondag 16 december 2018 18:51 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Redelijk eenvoudig
Dan zou het kwaliteitsverschil nog steeds enorm moeten zijn.quote:Op zondag 16 december 2018 18:51 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Redelijk eenvoudig
Zeker wel, maatje van me speelt bij Fortuna. Genot op de app.quote:Op zondag 16 december 2018 18:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet zeggen dat je hiernaar hebt zitten kijken he?
Valt wel mee hoor. Heb ze vele malen beter zien spelen dit seizoen.quote:Op zondag 16 december 2018 18:51 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Redelijk eenvoudig
Godquote:Op zondag 16 december 2018 18:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zeker wel, maatje van me speelt bij Fortuna. Genot op de app.
Niet overdrijven Badder.quote:Op zondag 16 december 2018 18:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
sterkte slobbie hahahahahahahahahaha hihihihii hohohohoquote:
Oh maar hij was toch zo goed?quote:Op zondag 16 december 2018 18:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Daarom moet er ook gekeken worden naar een vervanger deze zomer.
Noem eens één wedstrijd.quote:Op zondag 16 december 2018 18:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Heb ze vele malen beter zien spelen dit seizoen.
Ook weer onzin. Maar ja, Baddergod.quote:Op zondag 16 december 2018 18:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
PSV thuis gelijk in de laatste minuut nog. Ajax thuis weerstand bieden. Dat lijkt mij toch wat knapper.quote:
Larsson zijn stijve rechtsbenigheid is een enorme zwakte in de tactiek van Feyenoord.quote:Op zondag 16 december 2018 18:55 schreef fetX het volgende:
Een beetje positief: Larsson echt de énige die een redelijk niveau haalde.
Verder supertriest. Maar wel goed dat we weer met beide benen op de grond staan, want mensen die echt dachten dat we nog kampioen konden worden....come on
Inderdaad. Had ook zomaar 0-3 of 0-4 kunnen zijn. Volledig terecht verloren.quote:Op zondag 16 december 2018 18:50 schreef hhh38 het volgende:
Heeft bijzonder goed gepresteerd ja. Dan ben je een prima trainer voor Feyenoord. Betekent niet dat je dan voor altijd moet blijven zitten.quote:
Dat klopt wel, net als de linksbenigheid van Berghuis. Maar alsnog speelde Larsson als enige redelijk. De rest was echt supertriest.quote:Op zondag 16 december 2018 18:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Larsson zijn stijve rechtsbenigheid is een enorme zwakte in de tactiek van Feyenoord.
Als je met een spits had gevoetbald had het ook zo 3-2 of 4-2 kunnen zijn. Sterker, dan was het nooit 0-2 geworden maar stond je in de rust gewoon met 2-0 voor.quote:Op zondag 16 december 2018 18:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Inderdaad. Had ook zomaar 0-3 of 0-4 kunnen zijn. Volledig terecht verloren.
Gaan na de winterstop gewoon alles winnen. Let maar op!quote:
Nogmaals, dat team was behoorlijk zelfsturend en bulkte van de kwaliteit. Wat heb jij Gio allemaal zien doen behalve de prijzen dat je hem het predikaat prima trainer geeft? Want je valt anderen aan op conclusies trekken zonder dat ze daar concrete voorbeelden bij kunnen geven en vervolgens is je leidende argument de prijzen in een discussie over de tactiek en ontwikkeling van het team.quote:Op zondag 16 december 2018 18:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Heeft bijzonder goed gepresteerd ja. Dan ben je een prima trainer voor Feyenoord. Betekent niet dat je dan voor altijd moet blijven zitten.
Was gewoon onderschatting. Volledig terecht verloren verder.quote:Op zondag 16 december 2018 18:57 schreef PSVCL het volgende:
Reactie weggehaald![]()
Al je krachten verspeelt tegen PSV
Berghuis is dan nog een klasse beter dus die komt er redelijk mee weg. Tegenstander blijft altijd een stuk verder van hem vandaan uit angst dan ze bij Larsson doen.quote:Op zondag 16 december 2018 18:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat klopt wel, net als de linksbenigheid van Berghuis. Maar alsnog speelde Larsson als enige redelijk. De rest was echt supertriest.
Eens. Vente is echt mokerslecht.quote:Op zondag 16 december 2018 18:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Als je met een spits had gevoetbald had het ook zo 3-2 of 4-2 kunnen zijn. Sterker, dan was het nooit 0-2 geworden maar stond je in de rust gewoon met 2-0 voor.
Conclusie: Vente afschrijven.
Jij vond het geen bijzonder goede selectie voor Eredivisie begrippen?quote:Op zondag 16 december 2018 19:00 schreef Scrummie2.0 het volgende:
kapi. "bulkte van de kwaliteit". Hardop gelachen.
Nee, gewoon een redelijk goede selectie.quote:Op zondag 16 december 2018 19:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij vond het geen bijzonder goede selectie voor Eredivisie begrippen?
Vandaag deed Berghuis niet mee. En ook alleen maar kut voorzetten.quote:Op zondag 16 december 2018 19:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Berghuis is dan nog een klasse beter dus die komt er redelijk mee weg. Tegenstander blijft altijd een stuk verder van hem vandaan uit angst dan ze bij Larsson doen.
En Gio weg hopelijk.quote:Op zondag 16 december 2018 19:01 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Donderdag ook nog beker weg. Alles weg.
Ok.quote:Op zondag 16 december 2018 19:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nee, gewoon een redelijk goede selectie.
Wel beter dan waar Koeman bijvoorbeeld mee werktequote:Op zondag 16 december 2018 19:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nee, gewoon een redelijk goede selectie.
Niet veel beter dan in het jaar van Guidetti.quote:Op zondag 16 december 2018 19:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wel beter dan waar Koeman bijvoorbeeld mee werkte
Heeft hij eigenlijk een bal geraakt?quote:Op zondag 16 december 2018 19:02 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Sowieso als spits in de punt totaal ongeschikt. Hij verliest werkelijk élk duel.
Log uit man.quote:Op zondag 16 december 2018 19:04 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Niet veel beter dan in het jaar van Guidetti.
Wel meer klasse voorin op de vleugels.
Ik kan me 1 situatie voor de geest halen dat hij een bal aardig voorgaf en hij trok een aantal keer goed de ruimte in. En won 1 kopduel in minuut 90 ofzo.quote:
Ok Scrummiequote:Op zondag 16 december 2018 19:04 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Leverde anders een prima voorzet op Van Persie.quote:Op zondag 16 december 2018 19:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Vandaag deed Berghuis niet mee. En ook alleen maar kut voorzetten.
Ja maar ja maar de prijzen!quote:Op zondag 16 december 2018 19:06 schreef fetX het volgende:
[..]
We zakken wel té vaak door de ondergrens onder Gio.
Dan zat je dat jaar met een roze bril op te kijkenquote:Op zondag 16 december 2018 19:04 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Van de 40-45 voorzetten is er toch zeker 1 aangekomenquote:Op zondag 16 december 2018 19:07 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Leverde anders een prima voorzet op Van Persie.
Als ik spelers vergelijk, vind ik het niet veel minder dan in het kampioensjaar.quote:Op zondag 16 december 2018 19:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Dan zat je dat jaar met een roze bril op te kijken
Toen was 't toch hartstikke ruk man
Heeft niks met instelling te maken. Ze kunnen er gewoon niet zo heel veel van. Incidenteel is er nog wel een bevlieging.quote:Op zondag 16 december 2018 19:08 schreef Pleun2011 het volgende:
Iedere wedstrijd een bepaalde instelling op kunnen brengen is wat topvoetballers kunnen. Feyenoorders kunnen dat niet..ja als PSV op bezoek komt. Maar door het ijs zakken tegen Fortuna..tsja dan ben je niet zo goed.
Dat wel natuurlijk.quote:Op zondag 16 december 2018 19:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Van de 40-45 voorzetten is er toch zeker 1 aangekomen
Aangeven waarom het zulke onzin is misschien? Je denkt toch niet dat ik iets voor niets roep? Ik denk daar over na, leg de spelers naast elkaar en zeg dan hier dat ik het niet veel vind verschillen. Prima als jij daar anders over denkt, maar geef dan aan waarom. Je zit hier toch godverdomme op een forum om met elkaar te praten? Of val jij altijd net als de rest terug in achterlijke oneliners 'want scrummie zegt weer iets'. Als het je niet bevalt wat ik zeg; kanker dan gewoon op.quote:Op zondag 16 december 2018 19:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat moet je op een gegeven moment nog zeggen tegen zoveel onzin?
Toppertjes als Leerdam, Gill Swerts, Cisse, Fernandez en Cabral.quote:Op zondag 16 december 2018 19:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Als ik spelers vergelijk, vind ik het niet veel minder dan in het kampioensjaar.
Oh, die speelden wekelijks. Bedankt Caland, helemaal vergeten!quote:Op zondag 16 december 2018 19:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Toppertjes als Leerdam, Gill Swerts, Cisse, Fernandez en Cabral.
Verheijen methode genot.quote:Op zondag 16 december 2018 19:10 schreef Haringkop het volgende:
Al die blessures zijn ook wel bizar. Onderschatten we het fysieke nu zo erg bij ons?
Klopt inderdaad.quote:Op zondag 16 december 2018 19:10 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Oh, die speelden wekelijks. Bedankt Caland, helemaal vergeten!
Dat argument is zķ makkelijk onderuit te halen, maar goed. Van Geel gaat wss toch verlengen.quote:
Ik heb net uitgelegd waarom dat kampioensteam bijzonder was. Dat had heel erg veel met de fysieke surplus te maken waarmee je tegentanders gewoon kapot speelde. In het elftal waar jij op doet was dat niet zo het geval. Tel daarbij op dat heel het kampioenselftal vol spelers met een goede basistechniek zat en een speler zoals Elia die een mannetje voorbij komen en ik zie wel degelijk verschillen ja.quote:Op zondag 16 december 2018 19:10 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Aangeven waarom het zulke onzin is misschien? Je denkt toch niet dat ik iets voor niets roep? Ik denk daar over na, leg de spelers naast elkaar en zeg dan hier dat ik het niet veel vind verschillen. Prima als jij daar anders over denkt, maar geef dan aan waarom. Je zit hier toch godverdomme op een forum om met elkaar te praten? Of val jij altijd net als de rest terug in achterlijke oneliners 'want scrummie zegt weer iets'. Als het je niet bevalt wat ik zeg; kanker dan gewoon op.
In before; ziedend, mad, of een andere debiele opmerking.
Is er dan werkelijk niemand die zegt dat ze daar deze wedstrijd mee moeten kappen? Die Vente wint nog geen kopduel van een midget johquote:Op zondag 16 december 2018 19:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Van de 40-45 voorzetten is er toch zeker 1 aangekomen
bekertje pakkenquote:Op zondag 16 december 2018 19:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Was gewoon onderschatting. Volledig terecht verloren verder.
Feyenoord moet sowieso niet op halve kracht spelen. Dat kunnen we niet, want daarvoor komen we kwaliteit tekort.quote:Op zondag 16 december 2018 19:18 schreef skysherrif het volgende:
Fortuna heeft het ajax en psv overigens ook moeilijk gemaakt
Prima team waar je niet zomaar op halve kracht tegen kan spelen.
Heel matig. Alleen Larsson deed het redelijk.quote:Op zondag 16 december 2018 19:19 schreef skysherrif het volgende:
Hoe speelde Kokcu trouwens? Nog wel een lichtpuntje of zakte die gewoon mee in het niveau van rest van het team?
Ik zeg ook nergens dat er helemaal geen verschil in zit, want ja, fysiek, en dan vooral het 90 minuten lang vol kunnen houden was dat team sterk ja. Maar niet bijzonder sterk. Ook heel veel wedstrijden met moeite gewonnen, weinig wedstrijden echt goed voetbal.quote:Op zondag 16 december 2018 19:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb net uitgelegd waarom dat kampioensteam bijzonder was. Dat had heel erg veel met de fysieke surplus te maken waarmee je tegentanders gewoon kapot speelde. In het elftal waar jij op doet was dat niet zo het geval. Tel daarbij op dat heel het kampioenselftal vol spelers met een goede basistechniek zat en een speler zoals Elia die een mannetje voorbij komen en ik zie wel degelijk verschillen ja.
Verstopte zich teveel, nam weinig initiatief.quote:Op zondag 16 december 2018 19:19 schreef skysherrif het volgende:
Hoe speelde Kokcu trouwens? Nog wel een lichtpuntje of zakte die gewoon mee in het niveau van rest van het team?
quote:Op zondag 16 december 2018 19:24 schreef Maastoren het volgende:
Hopelijk donderdag verliezen. Geen excuses meer.
Het is tijd om een andere weg in te slaan, maar daarvoor hebben we ook een andere td nodig.quote:Op zondag 16 december 2018 19:24 schreef Maastoren het volgende:
Hopelijk donderdag verliezen. Geen excuses meer.
Jij blijft liever wat aankloten met hier en daar een bevlieging?quote:
Maar ook een andere trainer. 1 van de 2 weg zou ik al blij mee zijn.quote:Op zondag 16 december 2018 19:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is tijd om een andere weg in te slaan, maar daarvoor hebben we ook een andere td nodig.
Denk je dat donderdag verliezen gelijk een cultuuromslag op gaat leveren.quote:Op zondag 16 december 2018 19:26 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Jij blijft liever wat aankloten met hier en daar een bevlieging?
[..]
Maar ook een andere trainer. 1 van de 2 weg zou ik al blij mee zijn.
Dat zeg ik nergens.quote:Op zondag 16 december 2018 19:26 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Van Geel die blijft zitten en doodleuk Fraser aanstelt ofzoquote:Op zondag 16 december 2018 19:26 schreef Maastoren het volgende:
[..]
[..]
Maar ook een andere trainer. 1 van de 2 weg zou ik al blij mee zijn.
Gelukkig komt Peter Bosz, dat stond hier namelijk.quote:Op zondag 16 december 2018 19:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Geel die blijft zitten en doodleuk Fraser aanstelt ofzo
Van de regen in de drup
Zolang ze de beker blijven misbruiken om het verschrikkelijke spel en alles daaromheen te verbloemen dan is uitschakeling een goed begin.quote:Op zondag 16 december 2018 19:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Denk je dat donderdag verliezen gelijk een cultuuromslag op gaat leveren.
Misschien is het tijd om voor een andere club te gaan juichen als je hoopt dat we uit de beker vliegen..quote:Op zondag 16 december 2018 19:28 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Zolang ze de beker blijven misbruiken om het verschrikkelijke spel en alles daaromheen te verbloemen dan is uitschakeling een goed begin.
Fortuna speelde niet slecht en Feyenoord wel. Als je verder niet de aanvallende kwaliteiten hebt dat je makkelijk scoort dan krijg je het in zulke wedstrijden logischerwijs moeilijk.quote:Op zondag 16 december 2018 19:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben wel echt compleet gefrustreerd na deze pot zeg. Wat een drama. Ben je net weer lekker mee aan het voetballen bovenin, gebeurt dit. Die blessures, onze matige bank en onze best wel incapabele defensie doet ons nu toch schade.
Weet gewoon niet wat ik hiervan moet zeggen en maken. Ik zag dit van te voren echt niet aankomen.
Dat.quote:Op zondag 16 december 2018 19:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Denk je dat donderdag verliezen gelijk een cultuuromslag op gaat leveren.
Alsof we nog niet genoeg van die mooipraters richting de aanhang hebben gehad.quote:Op zondag 16 december 2018 19:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Geel die blijft zitten en doodleuk Fraser aanstelt ofzo
Van de regen in de drup
Donderdag winnen en er is niks aan de hand. Ja toch?quote:Op zondag 16 december 2018 19:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Misschien is het tijd om voor een andere club te gaan juichen als je hoopt dat we uit de beker vliegen..
*Hopen een verlies omdat dat op de lange termijn veel beter is voor je club.quote:Op zondag 16 december 2018 19:29 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Hopen dat je club verliest omdat jij het niet ziet zitten in een trainer
Dat is net zo debiel.quote:Op zondag 16 december 2018 19:31 schreef Pistolero het volgende:
[..]
*Hopen een verlies omdat dat op de lange termijn veel beter is voor je club.
Het zou goed zijn voor Feyenoord als er een andere trainer voor de groep komt te staan. Uitschakeling in de beker zal de kans op contractverlenging van Gio niet verhogen dus aan het eind van de rit hoop ik voor Feyenoord en mezelf dat Feyenoord verliest ja.quote:Op zondag 16 december 2018 19:29 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Hopen dat je club verliest omdat jij het niet ziet zitten in een trainer
Lekker belangrijk hoe jij daar over denkt.quote:Op zondag 16 december 2018 19:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Misschien is het tijd om voor een andere club te gaan juichen als je hoopt dat we uit de beker vliegen..
Hou toch op man. We hebben amper écht grote kansen gehad. Fortuna heeft volledig terecht gewonnen en had zelfs met 0-4 van het veld kunnen lopen.quote:Op zondag 16 december 2018 19:27 schreef klaasweetalles het volgende:
De kansen waren er volop
Maak je er eentje dan win je deze wedstrijd makkelijk
Het probleem lag aan de spitspositie
Had Jorgensen of van Persie daar vanaf begin gestaand dan win je deze wedstrijd makkelijk
Ik denk dat er een spits gehaald moet worden in de winterstop want Jorgensen en van Persie kunnen te vaak niet spelen.
Ik denk dat een andere trainer niet zo veel gaat veranderen. Het is eerder de houdbaarheidsdatum van Van Geel die verlopen is.quote:Op zondag 16 december 2018 19:32 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Het zou goed zijn voor Feyenoord als er een andere trainer voor de groep komt te staan. Uitschakeling in de beker zal de kans op contractverlenging van Gio niet verhogen dus aan het eind van de rit hoop ik voor Feyenoord en mezelf dat Feyenoord verliest ja.
4-0. Nog erger.quote:Op zondag 16 december 2018 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat.
Feyenoord blameert zich al een seizoen lang. Ze verloren 3-0 van Trencin![]()
![]()
Er lijkt niks te kunnen gebeuren zonder dat het gevolgen heeft voor Gio of Van Geel. Dat blijf ik toch apart vinden.
En de prijzen dan?quote:Op zondag 16 december 2018 19:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat een andere trainer niet zo veel gaat veranderen. Het is eerder de houdbaarheidsdatum van Van Geel die verlopen is.
Het is debiel om te hopen dat het in de toekomst beter gaat met Feyenoord?quote:
Met een andere TD maar met Gio wordt het voetbal ook niet heel veel beter.quote:Op zondag 16 december 2018 19:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat een andere trainer niet zo veel gaat veranderen. Het is eerder de houdbaarheidsdatum van Van Geel die verlopen is.
Het is debiel te hopen op een verlies van je club, en verder niets.quote:Op zondag 16 december 2018 19:35 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het is debiel om te hopen dat het in de toekomst beter gaat met Feyenoord?
Vooral zo doorgaan zoals het nu gaat dan maar, alles gaat perfect, niks aan het handje.
Het is debiel dat het zo ver heeft moeten komen.quote:Op zondag 16 december 2018 19:36 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Het is debiel te hopen op een verlies van je club, en verder niets.
Beide.quote:Op zondag 16 december 2018 19:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral dit ja, het is al jaren hetzelfde gezeik zonder enig uitzicht op verbetering.quote:Op zondag 16 december 2018 19:36 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Het is debiel dat het zo ver heeft moeten komen.
Uh, nee.quote:Op zondag 16 december 2018 19:31 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Donderdag winnen en er is niks aan de hand. Ja toch?
1.5 jaar geleden stond ik nog dronken van geluk in de fontein joh. Niet zo overdrijven.quote:Op zondag 16 december 2018 19:39 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Vooral dit ja, het is al jaren hetzelfde gezeik zonder enig uitzicht op verbetering.
En inderdaad, het is vooral de combi Gio + van Geel, ze moeten echt allebei tegelijk weg. Als Gio blijft en van Geel weg gaat dan blijft het spel net zo kut als nu, en als Gio weg gaat stelt van Geel gewoon weer een of andere kuttrainer uit de categorie Fraser aan.
Waar was je dan, met je grote muil?quote:Op zondag 16 december 2018 19:40 schreef Caland het volgende:
Ik ben allang blij dat John van den Brom al een nieuwe club heeft
Dan was ik gewoon niet meer gegaan
Hallo Martin van Geel.quote:Op zondag 16 december 2018 19:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
1.5 jaar geleden stond ik nog dronken van geluk in de fontein joh. Niet zo overdrijven.
Waar gaat ie naar toe dan?quote:Op zondag 16 december 2018 19:40 schreef Caland het volgende:
Dat vraag ik me ook af, maar feit is wel dat met name van Geel zicht vastbijt in de prijzen. De beker is natuurlijk leuk, maar uiteindelijk moet je ook gewoon stappen maken als club. Dat zie ik niet na ons kampioensjaar.quote:Op zondag 16 december 2018 19:40 schreef skysherrif het volgende:
Tsja ik kan niet voor jullie spreken, maar achteraf blij met verlies tegen de graafschap. Dat heeft Ajax uiteindelijk wel vooruit gebracht (nee geen titel) naar succes in Europa en het besef over het doen van goede aankopen.
Je kan alleen moeilijk voorspellen of een verliespartij in de beker dat effect ook heeft bij Feyenoord.
Mijn vlucht had 3 uur vertraging. Ging dat dus niet redden.quote:Op zondag 16 december 2018 19:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar was je dan, met je grote muil?
Utrecht.quote:Op zondag 16 december 2018 19:41 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Waar gaat ie naar toe dan?
Wel prima landje, dat Oekraīne of niet?quote:Op zondag 16 december 2018 19:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Mijn vlucht had 3 uur vertraging. Ging dat dus niet redden.
Wel gelachen hoor.quote:Op zondag 16 december 2018 19:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wel prima landje, dat Oekraīne of niet?
Jouw vak liep (ook) behoorlijk leeg na de 0-2quote:Op zondag 16 december 2018 19:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar was je dan, met je grote muil?
Wat had jij dan precies verwacht? Dat we ineens wel spelers als Lozano e.d. gingen scoren en een betere jeugd scouting hadden dan Ajax na een kampioenschap?quote:Op zondag 16 december 2018 19:41 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Hallo Martin van Geel.
1,5 jaar verder en 10 stappen achteruit gedaan ipv voortbouwen op het kampioenschap.
Dat is nog niet rond toch? Alleen gesprekken. Martin van Geel zal nadat dat bericht uitkwam wel direct aan het bellen zijn gegaan.quote:
Nog niet officieel rond nee. Maar als van Geel het voor elkaar krijgt vd Brom alsnog naar Feyenoord te halen als opvolger van Gio ga ik in mezelf snijden hoor.quote:Op zondag 16 december 2018 19:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat is nog niet rond toch? Alleen gesprekken. Martin van Geel zal nadat dat bericht uitkwam wel direct aan het bellen zijn gegaan.
quote:Op zondag 16 december 2018 19:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Wat had jij dan precies verwacht? Dat we ineens wel spelers als Lozano e.d. gingen scoren en een betere jeugd scouting hadden dan Ajax na een kampioenschap?
Ik stem bij deze voor V/d Brom.quote:Op zondag 16 december 2018 19:44 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nog niet officieel rond nee. Maar als van Geel het voor elkaar krijgt vd Brom alsnog naar Feyenoord te halen als opvolger van Gio ga ik in mezelf snijden hoor.
Dat ging overal hard. Wel grappig hoe de so called op en top professional van Persie zichzelf even voor lul zette. In goede tijden en slechte tijden bedank je je publiek. Hij klapte wat lauwtjes op de middenstip en ging richting de kleedkamer. Gelukkig werd hij snel gecorrigeerd. Ik zag niet door wie maar typisch vond ik het wel.quote:Op zondag 16 december 2018 19:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Jouw vak liep (ook) behoorlijk leeg na de 0-2
Dat was heel treurig inderdaad. Gewoon weglopenquote:Op zondag 16 december 2018 19:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat ging overal hard. Wel grappig hoe de so called op en top professional van Persie zichzelf even voor lul zette. In goede tijden en slechte tijden bedank je je publiek. Hij klapte wat lauwtjes op de middenstip en ging richting de kleedkamer. Gelukkig werd hij snel gecorrigeerd. Ik zag niet door wie maar typisch vond ik het wel.
Dit is niet leukquote:Op zondag 16 december 2018 19:46 schreef GGMM het volgende:
Als V/d Brom het wordt trakteer ik 10 willekeurige mensen die in dit topic hebben gepost op appeltaart.
Het zou een vooruitstrevende keuze zijn dus dat past niet zo bij Feyenoordquote:Op zondag 16 december 2018 19:47 schreef skysherrif het volgende:
Bosz had me wel een goeie geleken, maar volgens mij heeft noch hij noch jullie daar zin in.
Puur als trainer zou Bosz nog best prima zijn. Maar dat moet je gezien het verleden ook helemaal niet willen, dat gaat sowieso gezeik op leveren.quote:Op zondag 16 december 2018 19:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Heb net gelezen dat ik V/d Brom wil. En Bosz.
Stel je voor. Feyenoord is 1 en al sentiment. Over 50 jaar hebben we het nog steeds over kwiedettie.quote:Op zondag 16 december 2018 19:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Puur als trainer zou Bosz nog best prima zijn. Maar dat moet je gezien het verleden ook helemaal niet willen, dat gaat sowieso gezeik op leveren.
Feyenoord speelde gewoon zoals het speeltquote:Op zondag 16 december 2018 19:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Fortuna speelde niet slecht en Feyenoord wel. Als je verder niet de aanvallende kwaliteiten hebt dat je makkelijk scoort dan krijg je het in zulke wedstrijden logischerwijs moeilijk.
Kunnen we nog kampioen worden denk je?quote:Op zondag 16 december 2018 19:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Feyenoord speelde gewoon zoals het speelt
Als die bal van Berghuis erin vliegt dan is er niets aan de hand
Feyenoord staat gewoon op de plek waar het hoort te staan
heeft weinig met Gio te maken
Tegen het transfer geweld van ajax en psv kan Feyenoord gewoon niet tegen op
conclusie het maakt er geen fuck uit welke trainer er gaat komen want zolang 020 met geld blijft smijten zal het gat alleen maar groter worden de komende jaren verwacht ik.....
Je mag alleen maar hopen dat geld gaat falen ......
quote:Op zondag 16 december 2018 19:49 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Stel je voor. Feyenoord is 1 en al sentiment.
Net zoals over Krek Bellamy omdat hij ooit 1x iets positiefs over Feyenoord heeft gezegd.quote:Op zondag 16 december 2018 19:49 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Stel je voor. Feyenoord is 1 en al sentiment. Over 50 jaar hebben we het nog steeds over kwiedettie.
343-godquote:Op zondag 16 december 2018 19:50 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Als je Bosz zou halen dan (heel veel) investeren in de verdediging.
Kamikazegenot.quote:Op zondag 16 december 2018 19:50 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Als je Bosz zou halen dan (heel veel) investeren in de verdediging.
Wat maakt het allemaal uit toch? We zijn tenslotte 1,5 jaar geleden kampioen geworden. Gio verlengen en hopen dat het volgend seizoen beter gaat.quote:
Dat zegt echt helemaal niemand. Als er een optie is om een nieuwe coach van het kaliber Bosz te nemen zou ik dat zeker toejuichen van de zomer.quote:Op zondag 16 december 2018 19:53 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Wat maakt het allemaal uit toch? We zijn tenslotte 1,5 jaar geleden kampioen geworden. Gio verlengen en hopen dat het volgend seizoen beter gaat.
Ok en hoe komen ze aan dat geld. Juist ja.quote:Op zondag 16 december 2018 19:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Feyenoord speelde gewoon zoals het speelt
Als die bal van Berghuis erin vliegt dan is er niets aan de hand
Feyenoord staat gewoon op de plek waar het hoort te staan
heeft weinig met Gio te maken
Tegen het transfer geweld van ajax en psv kan Feyenoord gewoon niet tegen op
conclusie het maakt er geen fuck uit welke trainer er gaat komen want zolang 020 met geld blijft smijten zal het gat alleen maar groter worden de komende jaren verwacht ik.....
Je mag alleen maar hopen dat geld gaat falen ......
IK denk dat het probleem Gio niet isquote:Op zondag 16 december 2018 19:53 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Wat maakt het allemaal uit toch? We zijn tenslotte 1,5 jaar geleden kampioen geworden. Gio verlengen en hopen dat het volgend seizoen beter gaat.
Waarom gaan we eigenlijk nog in op die vent?quote:Op zondag 16 december 2018 19:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok en hoe komen ze aan dat geld. Juist ja.
Donderdag verliezen dus. Fijn dat we het daar over eens zijn.quote:Op zondag 16 december 2018 19:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Dat zegt echt helemaal niemand. Als er een optie is om een nieuwe coach van het kaliber Bosz te nemen zou ik dat zeker toejuichen van de zomer.
maffia geldquote:Op zondag 16 december 2018 19:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok en hoe komen ze aan dat geld. Juist ja.
Dat hoop ik niet. Blijkbaar zie jij liever Gio zijn baan verliezen dan dat Feyenoord door gaat in de beker.quote:Op zondag 16 december 2018 19:55 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Donderdag verliezen dus. Fijn dat we het daar over eens zijn.
Ik zie van Geel ‘m dan ook gewoon laten zitten hoor.quote:Op zondag 16 december 2018 19:55 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Donderdag verliezen dus. Fijn dat we het daar over eens zijn.
Kaliber bosz\quote:Op zondag 16 december 2018 19:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Dat zegt echt helemaal niemand. Als er een optie is om een nieuwe coach van het kaliber Bosz te nemen zou ik dat zeker toejuichen van de zomer.
Laten we dat idd maar gewoon niet meer doen ja.quote:Op zondag 16 december 2018 19:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Waarom gaan we eigenlijk nog in op die vent?
Dat klopt helemaal. Een beker levert helemaal niks op. Financieel niet. Europees scheelt het misschien 1 ronde. Heb je niks aan. Gio weg. Daar schieten we wat mee op.quote:Op zondag 16 december 2018 19:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet. Blijkbaar zie jij liever Gio zijn baan verliezen dan dat Feyenoord door gaat in de beker.
maximale eruit gehaald wat eruit te halen valtquote:Op zondag 16 december 2018 19:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zie van Geel ‘m dan ook gewoon laten zitten hoor.
Afgelopen jaren veel prijzen dit dat..
Ja Gio weg en we halen ineens 10 messies naar de kuipquote:Op zondag 16 december 2018 19:58 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal. Een beker levert helemaal niks op. Financieel niet. Europees scheelt het misschien 1 ronde. Heb je niks aan. Gio weg. Daar schieten we wat mee op.
Ja tuurlijk. Gio begon er net tijdens de persconferentie ook al over. "Ja maar we hebben de supercup gewonnen en als we de beker winnen dan is dat de 6e prijs. Zo slecht is dat niet."quote:Op zondag 16 december 2018 19:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zie van Geel ‘m dan ook gewoon laten zitten hoor.
Afgelopen jaren veel prijzen dit dat..
Wat dan?quote:Op zondag 16 december 2018 19:58 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal. Een beker levert helemaal niks op. Financieel niet. Europees scheelt het misschien 1 ronde. Heb je niks aan. Gio weg. Daar schieten we wat mee op.
Doekje voor het bloeden. Giogod.quote:Op zondag 16 december 2018 19:59 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Gio begon er net tijdens de persconferentie ook al over. "Ja maar we hebben de supercup gewonnen en als we de beker winnen dan is dat de 6e prijs. Zo slecht is dat niet."
Ik vind dat zo’n ongelooflijk domme en simplistische beredenering.quote:Op zondag 16 december 2018 19:59 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Gio begon er net tijdens de persconferentie ook al over. "Ja maar we hebben de supercup gewonnen en als we de beker winnen dan is dat de 6e prijs. Zo slecht is dat niet."
Allebei moeten ze opdonderen.quote:Op zondag 16 december 2018 19:58 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
maximale eruit gehaald wat eruit te halen valt
van geel moet optyfen
Hoop op betere tijden. Een nieuw begin. Hopelijk kan het negatieve sentiment rond Feyenoord omgedraaid worden.quote:
Ik vrees dat dat de topsportmentaliteit is van onze kanjers bij Feyenoord.quote:Op zondag 16 december 2018 20:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Doekje voor het bloeden. Giogod.
Nou ben jij natuurlijk nog een erg jong pikkie.quote:Op zondag 16 december 2018 20:03 schreef aTypisch het volgende:
Gio weg en dan een trainer aanstellen die het beter doet!
Strak plan. Jammer dat er tot op heden sinds ik leef geen trainer is geweest die het beter heeft gedaan dan Gio bij Feyenoord, op misschien Van Marwijk na als je de UEFA Cup een grote prijs noemt.
JAaaa hoopgodquote:Op zondag 16 december 2018 20:03 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Hoop op betere tijden. Een nieuw begin. Hopelijk kan het negatieve sentiment rond Feyenoord omgedraaid worden.
Nu weet je dat het niks is en nooit meer wat wordt met incidenteel een bevlieging tegen PSV of Ajax en/of een reeks van 2/3 wedstrijden met aardig voetbal.
terecht die onzin die jij uitkraamt moet gewoon verwijderd wordenquote:
Bereken jij dat in prijzen?quote:Op zondag 16 december 2018 20:03 schreef aTypisch het volgende:
Strak plan. Jammer dat er tot op heden sinds ik leef geen trainer is geweest die het beter heeft gedaan dan Gio bij Feyenoord, op misschien Van Marwijk na als je de UEFA Cup een grote prijs noemt.
Geldt hetzelfde niet voor jou, ouwe lul?quote:Op zondag 16 december 2018 20:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ben jij natuurlijk nog een erg jong pikkie.
Alleen prijzen tellenquote:
In mooie momenten waarop ik lekker kon juichen om Feyenoord.quote:
Ok, goed verhaal. Trainer is zo goed als z'n materiaal en in Nederland opleidingsland moet je gewoon spelers beter maken en tactisch vernuftig durven zijn wanneer je vastloopt. En dat heeft Gio stelselmatig bewezen niet te kunnen of willen.quote:Op zondag 16 december 2018 20:03 schreef aTypisch het volgende:
Denk het wel. Hij heeft meer prijzen dan de Kromme toch?quote:Op zondag 16 december 2018 20:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Geldt hetzelfde niet voor jou, ouwe lul?
Het feit dat woorden als visie en filosofie niet serieus worden genomen is ook wel vrij veelzeggend voor het gebrek aan topsportklimaat bij Feyenoord.quote:Op zondag 16 december 2018 20:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
JAaaa hoopgod
Straks nog effe de termen visie en filosofe erin.
Nee laten we gewoon hetzelfde blijven doen als afgelopen jaren en dan heel vreemd opkijken als alles hetzelfde blijft. Gewoon lekker lijden en heel hard roepen dat we zo'n mooi stadion en trouw publiek hebben. En misschien nog wat Eredivisie middelmaat erbij die lekker hard werken.quote:Op zondag 16 december 2018 20:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
JAaaa hoopgod
quote:Op zondag 16 december 2018 20:06 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Nee laten we gewoon hetzelfde blijven doen als afgelopen jaren en dan heel vreemd opkijken als alles hetzelfde blijft. Gewoon lekker lijden en heel hard roepen dat we zo'n mooi stadion en trouw publiek hebben. En misschien nog wat Eredivisie middelmaat erbij die lekker hard werken.
Natuurlijk tellen prijzen. Maar daarom moet je soms juist beleid/poppetjes veranderen om er op langere termijn meer uit te halen en aan te kunnen haken bij de twee teams die nu bij ons weglopen.quote:Op zondag 16 december 2018 20:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
In mooie momenten waarop ik lekker kon juichen om Feyenoord.
Misschien zo beter? Als je het geen prijzen wil noemen, eng woord blijkt dat hier te zijn.
Fred>Gio als trainer.quote:Op zondag 16 december 2018 20:07 schreef aTypisch het volgende:
Succes met zeuren op de beste succesvolste trainer van Feyenoord in jaren.
Doei
Wel grappig dat incidenteel eindresultaat voor jou het heilige argument lijkt te zijn voor een club die nog steeds in opbouw is en juist in beleid ipv direct resultaat moet denken. En dat je dan anderen van opportunisme gaat beschuldigen. Genot.quote:Op zondag 16 december 2018 20:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
JAaaa hoopgod
Als 020 straks na een investering van 150 miljoen euro in 3 seizoenen met lege handen staat is het allemaal nog veel erger en dan lach ik nog veel harder....quote:Op zondag 16 december 2018 20:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel grappig dat incidenteel eindresultaat voor jou het heilige argument lijkt te zijn voor een club die nog steeds in opbouw is en juist in beleid ipv direct resultaat moet denken. En dat je dan anderen van opportunisme gaat beschuldigen. Genot.
Dan snap ik je ergens niet, want wanneer mensen iets anders willen dan wijs je naar hoe goed Gio het heeft gedaan om te insinueren dat het niet aan de trainer ligt en dat het allemaal niet zo slecht is. Maar wanneer men je dan vraagt of je niks wil veranderen dan wil je ineens van de zomer gaan kijken of er niks beters is? Wat is het nou?quote:Op zondag 16 december 2018 20:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]Van de zomer gewoon kijken of er betere opties zijn. Wie heeft het over hetzelfde blijven doen behalve jij?
quote:Op zondag 16 december 2018 20:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan snap ik je ergens niet, want wanneer mensen iets anders willen dan wijs je naar hoe goed Gio het heeft gedaan om te insinueren dat het niet aan de trainer ligt en dat het allemaal niet zo slecht is. Maar wanneer men je dan vraagt of je niks wil veranderen dan wil je ineens van de zomer gaan kijken of er niks beters is? Wat is het nou?
Zeur eens niet zo. We hebben heel veel prijsjes gepakt afgelopen jaren.quote:Op zondag 16 december 2018 20:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan snap ik je ergens niet, want wanneer mensen iets anders willen dan wijs je naar hoe goed Gio het heeft gedaan om te insinueren dat het niet aan de trainer ligt en dat het allemaal niet zo slecht is. Maar wanneer men je dan vraagt of je niks wil veranderen dan wil je ineens van de zomer gaan kijken of er niks beters is? Wat is het nou?
Zoals altijd zitten we weer op één lijn.quote:Op zondag 16 december 2018 20:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeur eens niet zo. We hebben heel veel prijsjes gepakt afgelopen jaren.
Fortuna was een incident. Net als Graafschap, Trencin 2x en Willem II (wat een triest rijtje zeg)
Zeker weten makkerquote:Op zondag 16 december 2018 20:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zoals altijd zitten we weer op één lijn.
En dan hebben we het nog nieteens over de reeks van 7/8 nederlagen en verlies tegen promovendi als Go Ahead en Fortuna. Mijn godquote:Op zondag 16 december 2018 20:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeur eens niet zo. We hebben heel veel prijsjes gepakt afgelopen jaren.
Fortuna was een incident. Net als Graafschap, Trencin 2x en Willem II (wat een triest rijtje zeg)
Alleen het kampioensjaar was onder Gio een goed (lees: redelijk constant) seizoen. Verder was elk seizoen drama. Leuk hoor, zo’n bekertje.quote:Op zondag 16 december 2018 20:16 schreef Maastoren het volgende:
[..]
En dan hebben we het nog nieteens over de reeks van 7/8 nederlagen en verlies tegen promovendi als Go Ahead en Fortuna. Mijn god
De beker is een prijs. Als een speler aan het eind van z'n carričre z'n erelijst erbij pakt dan kan zo'n TOTO KNVB Beker er toch maar mooi op staan.quote:Op zondag 16 december 2018 20:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Alleen het kampioensjaar was onder Gio een goed seizoen. Verder was elk seizoen drama. Leuk hoor, zo’n bekertje.
Niks zo opportunistisch als een nationaal knock-out toernooi dat door de Europees spelende topclubs niet serieus genomen wordt.quote:Op zondag 16 december 2018 20:19 schreef Maastoren het volgende:
[..]
De beker is een prijs. Als een speler aan het eind van z'n carričre z'n erelijst erbij pakt dan kan zo'n TOTO KNVB Beker er toch maar mooi op staan.
Kramer staat er daarom nog steeds goed op.quote:Op zondag 16 december 2018 20:19 schreef Maastoren het volgende:
[..]
De beker is een prijs. Als een speler aan het eind van z'n carričre z'n erelijst erbij pakt dan kan zo'n TOTO KNVB Beker er toch maar mooi op staan.
En bij ons is het een absolute hoofdprijs inclusief misschien nog wel triestere huldiging. FeyenoordGODgenot.quote:Op zondag 16 december 2018 20:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niks zo opportunistisch als een nationaal knock-out toernooi dat door de Europees spelende topclubs niet serieus genomen wordt.
Maar eerst Jordy Clasie definitief terughalen natuurlijk.quote:Op zondag 16 december 2018 20:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Kramer staat er daarom nog steeds goed op.
twitter:OptaJohan twitterde op zondag 16-12-2018 om 18:53:5831 - Feyenoord attempted 31 crosses from open play in an Eredivisie game for the first time since Sep 2017, but they completed only 3 of them. Futile. https://t.co/477tKUn8vC reageer retweet
Voorzetten hebben ook nauwelijks zin.quote:Op zondag 16 december 2018 20:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]twitter:OptaJohan twitterde op zondag 16-12-2018 om 18:53:5831 - Feyenoord attempted 31 crosses from open play in an Eredivisie game for the first time since Sep 2017, but they completed only 3 of them. Futile. https://t.co/477tKUn8vC reageer retweet
Zeker niet met een Vente in de spits (wie?).quote:Op zondag 16 december 2018 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voorzetten hebben ook nauwelijks zin.
Maar gewoon in al het topvoetbal, komen zelden goals uit.quote:Op zondag 16 december 2018 20:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeker niet met een Vente in de spits (wie?).
Daarom wordt er bij ajax ook zoveel van afstand geschoten en gescoordquote:Op zondag 16 december 2018 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die jongen kan toch ook nauwelijks een goede wedstrijd spelen op de manier hoe Feyenoord speelt. Of er komt een kut voorzet, of als klontert als een trechter bij elkaar.quote:Op zondag 16 december 2018 20:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeker niet met een Vente in de spits (wie?).
En Vilhena en Malaciaquote:Op zondag 16 december 2018 20:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Daarom wordt er bij ajax ook zoveel van afstand geschoten en gescoord
maar heb je het afstandschot van tapia gezien....
Larsson was slecht. Man man man. Die was echt heel treurig.quote:Op zondag 16 december 2018 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel had die nou gekost? 7 miljoen?quote:Op zondag 16 december 2018 20:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Larsson was slecht. Man man man. Die was echt heel treurig.
Vente is niet de spits die Feyenoord nodig heeft op de manier zoals wij spelen inderdaad. Heb je gewoon niks aan. Best een goede voetballer, maar niet voor ons.quote:Op zondag 16 december 2018 20:54 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Die jongen kan toch ook nauwelijks een goede wedstrijd spelen op de manier hoe Feyenoord speelt. Of er komt een kut voorzet, of als klontert als een trechter bij elkaar.
Niet dat ik fan van hem ben, maar zolang wij niet veel meer diepgang in ons spel brengen, creëer je gewoon een spitsenkerkhof.
Die vond ik vandaag oprecht de beste van onze kant.quote:Op zondag 16 december 2018 20:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Larsson was slecht. Man man man. Die was echt heel treurig.
Geen idee. Wel een paar miljoen ja. Bij Heerenveen was hij echt wel leuk bezig. En op 3 of 4 momenten bij Feyenoord na is het echt helemaal niets met die gozerquote:Op zondag 16 december 2018 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel had die nou gekost? 7 miljoen?
Wát?quote:Op zondag 16 december 2018 21:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Die vond ik vandaag oprecht de beste van onze kant.
Bij Heerenveen was hij ook totaal niet constant, en dan ook echt heel weinig leuke momenten ook nog. Heb die "hype" nooit zo begrepen.quote:Op zondag 16 december 2018 21:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee. Wel een paar miljoen ja. Bij Heerenveen was hij echt wel leuk bezig. En op 3 of 4 momenten bij Feyenoord na is het echt helemaal niets met die gozer
De minst slechtequote:Op zondag 16 december 2018 21:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Die vond ik vandaag oprecht de beste van onze kant.
Dat inderdaad.quote:Op zondag 16 december 2018 21:02 schreef Caland het volgende:
[..]
De minst slechte
Dat was hij inderdaad
Bij hem lukte tenminste nog wat en was regelmatig dreigend. Had verder laffe schoten. Maar er stond echt geen Feyenoordspeler op het veld die het beter (minder slecht) deed dan hij.quote:
Haal eens één actie naar voren dan? Ik heb die kerel, op wat pasjes op 1,5 meter afstand naar Malacia na, geen goede bal zien raken.quote:
Hij had o.a. een schijnbeweging waardoor een speler van Fortuna bijna alles afscheurde.quote:Op zondag 16 december 2018 21:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haal eens één actie naar voren dan? Ik heb die kerel, op wat pasjes op 1,5 meter afstand naar Malacia na, geen goede bal zien raken.
Sowieso in de eerste helft een speler bij de achterlijn die hij helemaal misselijk speelde. Tweede helft 2 schoten op doel en één actie buitenom waar een (laf) schot uit voortkwam.quote:Op zondag 16 december 2018 21:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haal eens één actie naar voren dan? Ik heb die kerel, op wat pasjes op 1,5 meter afstand naar Malacia na, geen goede bal zien raken.
Net de herhaling terug zitten kijken. Larsson niet veel aan de bal gezien. Ook niet tijdens de spaarzame 'hoogtepunten' die Feyenoord liet zien. Kokcü echt heel erg zwak. Net als de Taapquote:Op zondag 16 december 2018 21:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vond Larsson ook relatief gezien de beste aan onze kant? Ik vind het wel raar om na vandaag je pijlen op hem te richten, Malacia, Nieuwkoop, Vente, vdHeijden, Clasie en Tapia zakten allemaal veel dieper door de ondergrens.
Niet elke kleine tegenstander ligt ons en dan krijg je dit. We spelen naar onze mogelijkheden.quote:Op zondag 16 december 2018 21:34 schreef macca728 het volgende:
Want die tegenstanders hebben wel geld om te besteden ?
En fijn dat Studio Neus hem vanavond wel lekker kan afzeiken na er vorige week 0 aandacht aan te hebben besteed.quote:Op zondag 16 december 2018 21:37 schreef BadderHaring het volgende:
Wel mooi dat iedereen weer meteen van de Kokcu-bandwagon kan. Wat was die mokerslecht.
Jong ventje heeft niemand om zich heen om zich aan op te trekken of achter te verstoppen.quote:Op zondag 16 december 2018 21:37 schreef BadderHaring het volgende:
Wel mooi dat iedereen weer meteen van de Kokcu-bandwagon kan. Wat was die mokerslecht.
Vorige week heel goed, vandaag inderdaad niet best. Maar hij heeft vaak genoeg in de jeugd laten zien goed te kunnen voetballen, dus ik heb er vertrouwen in dat die er wel komt.quote:Op zondag 16 december 2018 21:37 schreef BadderHaring het volgende:
Larsson kan veel beter, dat heeftie laten zien. Vandaag was hij echt waardeloos. Begint aan een actie zonder dat hij enig idee heeft wat hij gaat doen en verspeelt dan simpel de bal.quote:Op zondag 16 december 2018 21:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vond Larsson ook relatief gezien de beste aan onze kant? Ik vind het wel raar om na vandaag je pijlen op hem te richten, Malacia, Nieuwkoop, Vente, vdHeijden, Clasie en Tapia zakten allemaal veel dieper door de ondergrens.
Beetje een type Hendrixquote:Op zondag 16 december 2018 21:37 schreef BadderHaring het volgende:
Deden we toch al.quote:Op zondag 16 december 2018 22:27 schreef Pleun2011 het volgende:
Nu nog wedstrijdje tegen Utrecht verkloten en dan kan het Legioen eigenlijk wel wat anders gaan doen op wedstrijddagen..dan is het seizoen wel voorbij. Dan speel je voor de kat zijn kut
Het legioen is alleen aanwezig/zet zich alleen in bij topwedstrijden. Net als het elftal.quote:Op zondag 16 december 2018 22:27 schreef Pleun2011 het volgende:
Nu nog wedstrijdje tegen Utrecht verkloten en dan kan het Legioen eigenlijk wel wat anders gaan doen op wedstrijddagen..dan is het seizoen wel voorbij. Dan speel je voor de kat zijn kut
Actie/reactie he.quote:Op zondag 16 december 2018 22:57 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Het legioen is alleen aanwezig/zet zich alleen in bij topwedstrijden. Net als het elftal.
Naja weet niet. De sfeer voor de aftrap is ook al meer timide natuurlijk. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik ook geen hele zondag/flink bedrag ga opofferen voor dit soort wedstrijden. En blij toe.quote:
Frazerquote:Op zondag 16 december 2018 23:50 schreef govie het volgende:
Frazertime!
NOS artikel uit 2017: Frazer is verder dan Giovanni (lijkt me nu wel aangetoond ja)
Frazer wint bekers met een kutploeg + Feyenoord heeft een kutploeg = meer bekers! Is gewoon wiskunde!![]()
[ afbeelding ]
Wat wil je, voor een wedstrijd tegen Fortuna? Niet vreemd dat de sfeer bij een wedstrijd dan een beetje tam is. Wat PIETR zegt over actie/reactie snap ik ook wel, als er een zaadwedstrijd op de mat wordt gelegd ga ik ook niet lekker lopen zingen en schreeuwen en doen. Dan ga ik lekker wachten tot de wedstrijd weer wat beter wordt, en meedoen met de rest van het stadion dat dan opleeftquote:Op zondag 16 december 2018 23:13 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Naja weet niet. De sfeer voor de aftrap is ook al meer timide natuurlijk. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik ook geen hele zondag/flink bedrag ga opofferen voor dit soort wedstrijden. En blij toe.
Jullie hebben toch een capo die je moet volgen?quote:Op maandag 17 december 2018 00:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wat wil je, voor een wedstrijd tegen Fortuna? Niet vreemd dat de sfeer bij een wedstrijd dan een beetje tam is. Wat PIETR zegt over actie/reactie snap ik ook wel, als er een zaadwedstrijd op de mat wordt gelegd ga ik ook niet lekker lopen zingen en schreeuwen en doen. Dan ga ik lekker wachten tot de wedstrijd weer wat beter wordt, en meedoen met de rest van het stadion dat dan opleeft
Zag net het interview na afloop van Gio bij de NOS. Daar was hij vrij realistisch. Hij verschuilt zich niet achter de blessures en dat is terecht. Er stond weinig kwaliteit op het veld maar dan nog moet je thuis van Fortuna gewoon winnen. Kan er geen vinger achter krijgen hoe het telkens kan gebeuren dat je tegen die kut ploegjes telkens zo door de ondergrens zakt collectief. Heeft ook met gebrek aan persoonlijkheden te maken denk ik. Met jongetjes als Kokcu en Vente als dieptepunt. Die speelden verstoppertje en dan speel je met 9 man. Misschien is dat de reden..we speelden met 9 man.quote:Op zondag 16 december 2018 23:57 schreef macca728 het volgende:
Ja ze leren niet.
Mara het zijn geen slechte momenten maar slechte wedstrijden
Ik moet niks maar ik sta dan ook zelden op de F-side, maar daar is het bij een zaadpot ook echt maar een klein groepje dat aan het zingen isquote:Op maandag 17 december 2018 00:05 schreef Oldground het volgende:
[..]
Jullie hebben toch een capo die je moet volgen?
Trek gewoon een magisch blik met geweldige voetballers open. Jij hebt de oplossing.quote:Op maandag 17 december 2018 00:10 schreef Roland010 het volgende:
VenteOppleuren met die middelmaat.
Tijd dat het publiek zich eens gaat laten horen, al jaren wordt alles maar geaccepteerd.
quote:Op maandag 17 december 2018 01:08 schreef Adames het volgende:
[..]
Trek gewoon een magisch blik met geweldige voetballers open. Jij hebt de oplossing.
quote:Op maandag 17 december 2018 00:10 schreef Roland010 het volgende:
VenteOppleuren met die middelmaat.
Tijd dat het publiek zich eens gaat laten horen, al jaren wordt alles maar geaccepteerd.
Waarom zou je dat gelaten accepteren? Dan mag het toch in elk geval een redelijk groot talent zijn.quote:Op maandag 17 december 2018 01:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]klagen dat de derde spits middelmaat is.
Ja, wij hebben tenminstequote:Op maandag 17 december 2018 01:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat gelaten accepteren? Dan mag het toch in elk geval een redelijk groot talent zijn.
En daar mag je ook kritisch op zijn dat die er nog zoveel bij zat, net als Dani de Wit en Ekkelenkamp.quote:Op maandag 17 december 2018 02:01 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ja, wij hebben tenminsteSierhuis
Dat lukt bij ajax en PSV ook, ambitie en goed beleid noem je dat.quote:Op maandag 17 december 2018 01:08 schreef Adames het volgende:
[..]
Trek gewoon een magisch blik met geweldige voetballers open. Jij hebt de oplossing.
Dit.quote:Op maandag 17 december 2018 01:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat gelaten accepteren? Dan mag het toch in elk geval een redelijk groot talent zijn.
En toch accepteert iedereen het..quote:Op maandag 17 december 2018 02:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben direct vanuit het stadion naar de kroeg vertrokken om te zuipen en nu net thuis. Wat is lang geleden dat ik zulke aids als vandaag heb gezien zeg
Al moet je dan nog steeds wel door de zure appel met wat jaren van middelmaat als je aan het sparen bent, en dan hopen op die paar pareltjes die ineens veel geld opleveren (zoals een Milik of Sanchez bij Ajax)quote:Op maandag 17 december 2018 02:09 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Dat lukt bij ajax en PSV ook, ambitie en goed beleid noem je dat.
Ik zou bij god niet weten wie de derde centrumspits bij de kampioen is, maar ik kan me niet voorstellen dat het veel beter is dan niveau Ventequote:Op maandag 17 december 2018 01:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Jong, Romero, Malen.quote:Op maandag 17 december 2018 02:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zou bij god niet weten wie de derde centrumspits bij de kampioen is, maar ik kan me niet voorstellen dat het veel beter is dan niveau Vente
Iets? Malen is een enorm talent.quote:Op maandag 17 december 2018 02:49 schreef marsan het volgende:
[..]
De Jong, Romero, Malen.
Ik denk dat t niveau van Malen iets hoger ligt dan van een Vente.
Ten Hagquote:
Als feyenoord vroeger zijn basisspits niet had, dan won het nog met 3-0 van fortuna fucking sittard.... Die instelling van de afgelopen 2 jaar mag je Giovanni verwijten & de povere selectie VanGeil, zet ze beide maar af (of op). Waar zijn die positivo's uit dit topic nou? Je moet erin geloven, we maken nog wel kans! etcetc...quote:Op maandag 17 december 2018 07:44 schreef macca728 het volgende:
Je had een spits moeten halen als back up, Van Persie speelt niet alles en Jorgensen was vorig jaar ook al tijd eruit en altijd geblesseerd na kunstgras.
Al deed Vente het vorig jaar behoorlijk
Het ligt volgens mij puur aan de instelling elke keer, pure onderschatting.
Of anders wellicht een ander systeem spelen met 2 spitsen, Berghuis en Larson
PSV heeft voor haar derde spits 10 miljoen neergelegd en die speelt nooit. Fantastisch beleid, ja.quote:Op maandag 17 december 2018 02:49 schreef marsan het volgende:
[..]
De Jong, Romero, Malen.
Ik denk dat t niveau van Malen iets hoger ligt dan van een Vente.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |