abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_183810704
registreer om deze reclame te verbergen
Renteverhoging heeft nog geen effect gehad.. % erbij en ik doe mee 😋

https://investeren.sameni(...)at-121a-te-rotterdam
pi_183813216
quote:
Interessant. Ik zit Tabel 1 (Verwachte rendementen* na aftrek fees en oninbare gelden) te bekijken. Het valt mij op dat de verwachte rendementen in Nederland hoger dan in andere markten waarin FNC actief is. Ik vraag mij af wat daar de verklaring voor zou kunnen zijn.
pi_183815193
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 16:56 schreef kopersneek het volgende:
Renteverhoging heeft nog geen effect gehad
Als je eerst op een lager percentage gokt en het loopt niet zoals verwacht, zul je echt met meer moeten komen dan de "standaard basis uitgangspositie" om iedereen die stil is gaan zitten weer in beweging te krijgen, begint dan ook over een "gunfactor" te gaan.
pi_183815456
Crowdestate BV is Crowd Real Estate BV geworden? Ik kreeg vandaag nog mail ondertekend met Crowdestate BV, maar zie vanavond ineens Crowd Real Estate BV op de website, iemand info hierover gelezen?
  dinsdag 18 december 2018 @ 20:20:51 #81
472952 Crowdestate
Crowdfunding voor vastgoed
pi_183815559
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 20:17 schreef tnhb het volgende:
Crowdestate BV is Crowd Real Estate BV geworden? Ik kreeg vandaag nog mail ondertekend met Crowdestate BV, maar zie vanavond ineens Crowd Real Estate BV op de website, iemand info hierover gelezen?
Sinds vandaag is inderdaad onze naam gewijzigd naar Crowd Real Estate B.V. / Crowdrealestate. In een nieuwsbrief en blogbericht wordt dit spoedig toegelicht!
pi_183816371
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 20:20 schreef Crowdestate het volgende:

[..]

Sinds vandaag is inderdaad onze naam gewijzigd naar Crowd Real Estate B.V. / Crowdrealestate. In een nieuwsbrief en blogbericht wordt dit spoedig toegelicht!
Is nu niet bepaald het meest handige moment (eigenlijk beetje dom), vlak voor een betalingsverzoek (Appartementen Kassberg)... Iedereen is meer en meer alert op phishing en dan dit...
pi_183817202
Sterker nog, ik kreeg tijdens betalen direct na een mail een zooi errors. Later nog maar eens gedaan en toen werkte het wel.
pi_183820000
quote:
Interessant verhaal. Ben benieuwd of de CF portefeuilles inderdaad bestendig zijn tegen een recessie.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')