Blijkbaar ben je nogal simpel, want er werd impliciet om gevraagd.quote:Op maandag 17 december 2018 19:40 schreef illusions het volgende:
[..]
Een jankerd, want niemand vroeg erom.
Lees maar terug. Ik moet weer aan het werk dus fijne avond nog.quote:
Blijkbaar ben je nogal simpel dus.quote:Op maandag 17 december 2018 19:43 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Lees maar terug. Ik moet weer aan het werk dus fijne avond nog.
Nogmaals, waar dan?quote:Op maandag 17 december 2018 19:25 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Zou er ooit al iemand geband zijn voor het openbaar maken van een racistische DM mop?
Maar goed, ik begrijp ..-. .-.. .- ..- .-- . --. .-. .- .--. wel, van mij hoeft het ook niet zo nodig.
quote:
Ben je nou echt zo dom of is dit een act?quote:Op maandag 17 december 2018 19:45 schreef illusions het volgende:
"Ik moet weer aan het werk", lekker makkelijk
Ben je nou echt zo dom of weet je niet wat "vragen" is?quote:Op maandag 17 december 2018 19:48 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom of is dit een act?
Ik begin te vermoeden dat je op het spectrum zit, die kunnen vaak niet tussen de regels door lezen.quote:Op maandag 17 december 2018 19:49 schreef illusions het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom of weet je niet wat "vragen" is?
Nogmaals, niemand vroeg je om moppen of DM's te openbaren. Blijkbaar ben je nogal simpel.quote:Op maandag 17 december 2018 19:50 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik begin te vermoeden dat je op het spectrum zit, die kunnen vaak niet tussen de regels door lezen.
Vraag het even aan iemand in je omgeving.
Student. Maargoed, denk even om je bloeddruk.quote:Op maandag 17 december 2018 19:51 schreef illusions het volgende:
[..]
Ga nou maar weer aan het werk loonslaaf.
Wat een rare vraag, papegaaien kunnen helemaal niet typen.quote:Op maandag 17 december 2018 19:52 schreef Quotidien het volgende:
Trouwens je zegt nu 2x woord voor woord iets wat ik zeg na, ben je een papegaai????
quote:Op maandag 17 december 2018 19:54 schreef illusions het volgende:
[..]
Wat een rare vraag, papegaaien kunnen helemaal niet typen.
Je mag 'm houden hoor, maar dit is wel leuk zo op z'n tijd.quote:Op maandag 17 december 2018 19:53 schreef Zith het volgende:
Users die proberen mijn alfa status over te nemen door met elkaar te bekvechten
Tel tot 10quote:Op maandag 17 december 2018 19:59 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik denk dat je eens moet gaan studeren jochie, Dr. Phil kijken wordt niemand wijzer van!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |