Ding dong. AlkebulanCash Forever, Forever AlkebulanCash!quote:Op maandag 17 december 2018 18:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Allemaal dankzij alkebulancash uiteraard
En OCL natuurlijkquote:Op maandag 17 december 2018 18:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Allemaal dankzij alkebulancash uiteraard
Dat heb ik maar 1 keer gezegd, maar het zit je kennelijk nog steeds dwars.quote:Op maandag 17 december 2018 18:06 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Klopt, wist je al dat hij met software bezig is voor een aantal hele grote spelers. Deze man is fucking belangrijk.
Ja man, het zit me echt ziekelijk dwars! Niet normaal man! Echt sick!quote:Op maandag 17 december 2018 18:18 schreef illusions het volgende:
[..]
Dat heb ik maar 1 keer gezegd, maar het zit je kennelijk nog steeds dwars.![]()
Wil je weten hoe warm het hier morgen wordt?quote:Op maandag 17 december 2018 18:19 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ja man, het zit me echt ziekelijk dwars! Niet normaal man! Echt sick!
Ik heb zelf in Zuid-Europa gewoond. Dat het warmer is interesseert me vrij weinig.quote:Op maandag 17 december 2018 18:20 schreef illusions het volgende:
[..]
Wil je weten hoe warm het hier morgen wordt?
Ok, zal ik dan een leuke mop vertellen?quote:Op maandag 17 december 2018 18:21 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik heb zelf in Zuid-Europa gewoond. Dat het warmer is interesseert me vrij weinig.
Sure, why not.quote:Op maandag 17 december 2018 18:22 schreef illusions het volgende:
[..]
Ok, zal ik dan een leuke mop vertellen?
Why?quote:Op maandag 17 december 2018 19:03 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Had hem nou gewoon lekker laten bungelen joh.
Dooie mus dit.quote:Op maandag 17 december 2018 19:11 schreef illusions het volgende:
Ik zal hem eens plaatsen als de gemoederen betreft discrimenerende grappen weer eens tot rust zijn gekomen.
Ok, daar komt ie:quote:Op maandag 17 december 2018 19:13 schreef MaGNeT het volgende:
Ik heb nog een hele goede grap, wacht even!
Bitcoin is doodverklaard! Alweer! Hoeveelste keer is dit?quote:’Bitcoin is zo goed als dood'
bron: https://www.telegraaf.nl/financieel/2930582/bitcoin-is-zo-goed-als-dood
AMSTERDAM - Maandag was het een jaar geleden dat de bitcoin bijna de grens van $20.000 overschreed. Sindsdien zakte de koers ruim 80% naar $3393.
„Bitcoin is zo goed als dood”, zei Erik Finman (20), een boegbeeld van de cryptomanie, maandag tegen de financiële website MarketWatch. De jonge Amerikaan kocht in 2011 voor $1000 aan bitcoins, toen deze nog maar $12 waard was. Naar eigen zeggen verdiende hij er $4 miljoen mee.
„Bitcoin is te gefragmenteerd, er is teveel interne strijd. Misschien zitten er nog een of twee koersrally’s in, maar op lange termijn is de munt dood”, verklaarde Finman tegen MarketWatch.
Door de prijsdaling lukt het de makers van de bitcoin bijna niet meer om uit de (energie)kosten te komen. De minimumprijs zou rond $3200 liggen.
„Er zijn miners die de afgelopen periode met verlies hebben gedraaid, met het idee dat de koers mogelijk zal stijgen. Een aantal grote miners is gestopt”, zegt Tim Epskamp van Blockbaycapital.com.
Epskamp tekende daarbij wel aan dat het het protocol van de Bitcoin werkt men een moeilijkheidsgraad die wordt aangepast aan de beschikbare rekenkracht. „De moeilijkheidsgraad van Bitcoin wordt circa elke twee weken opnieuw vastgesteld. Voor bestaande miners wordt het dan weer rendabeler om te gaan minen. In feite zorgt het Bitcoin protocol hiermee voor een nieuw economisch evenwicht. Als de moeilijkheidsgraad met 10% daalt, dan wordt minen 10% rendabeler.”
Zuurpruim.quote:Op maandag 17 december 2018 19:03 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Had hem nou gewoon lekker laten bungelen joh.
Iemand zou eens de tel bij moeten houden.quote:Op maandag 17 december 2018 19:15 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ok, daar komt ie:
[..]
Bitcoin is doodverklaard! Alweer! Hoeveelste keer is dit?
![]()
Post hem nou maar gewoon.quote:Op maandag 17 december 2018 19:15 schreef illusions het volgende:
[..]
Zuurpruim.
Jij wou 'm toch niet lezen.
https://99bitcoins.com/bitcoinobituaries/quote:Op maandag 17 december 2018 19:16 schreef illusions het volgende:
[..]
Iemand zou eens de tel bij moeten houden.
Dan wil ik je nogmaals aanmoedigen hem te posten! Winwin voor iedereenquote:Op maandag 17 december 2018 19:19 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik dan een ban te pakken heb. Mijn grappen zijn meestal racistisch van aard.
Dat is om een ban vragen, en dat mag niet.quote:Op maandag 17 december 2018 19:19 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Dan wil ik je nogmaals aanmoedigen hem te posten! Winwin voor iedereen
DM maar dan.quote:Op maandag 17 december 2018 19:20 schreef illusions het volgende:
[..]
Dat is om een ban vragen, en dat mag niet.
Wil 'm wel DM'en.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |