Ja dat laatste wil ik uitzetten maar ik kan niet vinden hoe dat moet.quote:Op zondag 16 december 2018 04:55 schreef renwan het volgende:
Je kunt ergens actief weergevem uitzetten volgens mij maar dan krijg je nog steeds te zien wanneer iemand voor het laatst online was.
Dit ..........quote:Op zondag 16 december 2018 08:44 schreef Postbus100 het volgende:
Ik dacht/hoopte even dat MSN messenger weer bestond
Ditquote:Op zondag 16 december 2018 08:44 schreef Postbus100 het volgende:
Ik dacht/hoopte even dat MSN messenger weer bestond
Gewoon Messenger van Facebook.quote:Op zondag 16 december 2018 11:36 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Welk programma heb je het over ?
Daar is niks "gewoon" aan....quote:Op zondag 16 december 2018 11:37 schreef BlackMolly77 het volgende:
[..]
Gewoon Messenger van Facebook.
Ik heb dit eens een keer helemaal zitten googlen + alle instellingen zitten napluizen.quote:Op zondag 16 december 2018 11:37 schreef BlackMolly77 het volgende:
[..]
Gewoon Messenger van Facebook.
Zelfde hier. Ik krijg het niet uitgezet. Misschien is Facebook gewoon niks voor mij, bijhouwerds allemaalquote:Op zondag 16 december 2018 20:14 schreef ConqueringChaos het volgende:
[..]
Ik heb dit eens een keer helemaal zitten googlen + alle instellingen zitten napluizen.
Mijn enige conclusie was dat heb niet mogelijk is.
Ik zie helemaal geen tandwieltje in die app.quote:Op zondag 16 december 2018 20:26 schreef delano.888 het volgende:
Tandwieltje: status actief uitschakelen, voor iedereen. Voila! Toch niet zo moeilijk??
Oh, app, tja dat zei je niet. Probeer eens op pc uit te zetten misschien blijft het dan ook in de app uit.quote:Op zondag 16 december 2018 20:28 schreef BlackMolly77 het volgende:
[..]
Ik zie helemaal geen tandwieltje in die app.
Dit dusquote:Op zondag 16 december 2018 20:26 schreef delano.888 het volgende:
Tandwieltje: status actief uitschakelen, voor iedereen. Voila! Toch niet zo moeilijk??
Ik moet bij Messenger op mijn eigen profielfoto rechtsboven tikkenquote:Op zondag 16 december 2018 20:30 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Oh, app, tja dat zei je niet. Probeer eens op pc uit te zetten misschien blijft het dan ook in de app uit.
Ah dankjewel, gelukt!quote:Op zondag 16 december 2018 20:34 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik moet bij Messenger op mijn eigen profielfoto rechtsboven tikken
Het is wat.quote:Op maandag 17 december 2018 19:24 schreef ConqueringChaos het volgende:
Leuk dat tandwieltje idee..
Ik dacht daarmee ook wel dat het opgelost was.
Heb het via whatsapp gevraagd aan iemand om te checken toen. Haar antwoord :ja ik zie je gewoon online en als je weggaat staat et gewoon .. minuten geleden online.
Zelfde probleem hier, toont niet meer dat ik online ben, maar wel of ik iets heb gelezen. Ik haat Facebook.quote:Op maandag 17 december 2018 19:24 schreef ConqueringChaos het volgende:
Leuk dat tandwieltje idee..
Ik dacht daarmee ook wel dat het opgelost was.
Heb het via whatsapp gevraagd aan iemand om te checken toen. Haar antwoord :ja ik zie je gewoon online en als je weggaat staat et gewoon .. minuten geleden online.
Nee opzich maakt het mij niet uit.quote:Op dinsdag 18 december 2018 09:30 schreef NoXia het volgende:
[..]
Het is wat.
Maak anders een 2e Facebook account aan zonder vrienden. Ziet ook niemand dat je Online bent.
Dat soort mensen ben je soberso liever kwijt dan rijk.quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:09 schreef ConqueringChaos het volgende:
[..]
Nee opzich maakt het mij niet uit.
Alleen had ik toen van die droeftoeters die me een appje sturen en daarna gingen janken dat ik wel op fb online was geweest maar niet hun appje had beantwoord.
Uiteindelijk kreeg ik ruzie met die droeftoeters en werd het gezeik met wel en niet online alleen maar erger.
Vandaar dat ik het toen uitgezocht hebt.
Story of my life.quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:09 schreef ConqueringChaos het volgende:
[..]
Nee opzich maakt het mij niet uit.
Alleen had ik toen van die droeftoeters die me een appje sturen en daarna gingen janken dat ik wel op fb online was geweest maar niet hun appje had beantwoord.
Uiteindelijk kreeg ik ruzie met die droeftoeters en werd het gezeik met wel en niet online alleen maar erger.
Vandaar dat ik het toen uitgezocht hebt.
Is natuurlijk wel lekker eenzijdig zoquote:Op dinsdag 18 december 2018 15:19 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Dat soort mensen ben je soberso liever kwijt dan rijk..
I feel yaquote:Op dinsdag 18 december 2018 15:43 schreef BlackMolly77 het volgende:
[..]
Story of my life.
Waarom moeten mensen altijd zeuren om antwoorden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |