quote:Op zondag 16 december 2018 01:50 schreef onpartijdigert het volgende:
[..]
kan de volgende utopia bezoeker een geranium meenemen voor christel en hiske?
Een van plastic dan.quote:Op zondag 16 december 2018 01:50 schreef onpartijdigert het volgende:
[..]
kan de volgende utopia bezoeker een geranium meenemen voor christel en hiske?
Hebben ze geen medicijnen voor die gast? Kan niks hebben als het niet in zijn beperkte hoofd past.quote:Op zondag 16 december 2018 01:52 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja stond te schreeuwen geloof ik
gerr: a3 had een error in zijn hoofd he
Die zijn misschien niet vegan he......... je weet maar nooitquote:Op zondag 16 december 2018 01:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hebben ze geen medicijnen voor die gast? Kan niks hebben als het niet in zijn beperkte hoofd past.
so what, ze hebben plezier is dat niet belangrijker?quote:Op zondag 16 december 2018 01:53 schreef Yaksa het volgende:
Er ligt een centimeter sneeuw.
Ze gooien meer zand dan sneeuw zo te zien.
Misschien niet? Zeker weten van niet.quote:Op zondag 16 december 2018 01:53 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Die zijn misschien niet vegan he......... je weet maar nooit
echt hoor, wat een pretletterquote:Op zondag 16 december 2018 01:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hebben ze geen medicijnen voor die gast? Kan niks hebben als het niet in zijn beperkte hoofd past.
het ligt er aan, als je ligt te slapen en je krijgt een sneeuwbal in je nek zou ik ook niet blij zijn. Je weet niet wat er gebeurdequote:Op zondag 16 december 2018 01:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb ook net buiten een hartje met voetstappen gemaakt.quote:Op zondag 16 december 2018 01:54 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
so what, ze hebben plezier is dat niet belangrijker?
Wie heeft er plezier dan?quote:Op zondag 16 december 2018 01:54 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
so what, ze hebben plezier is dat niet belangrijker?
daarom heeft hij ook geen pillen toch ? vandaar t blowen, wordt ie rustig vanquote:Op zondag 16 december 2018 01:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Misschien niet? Zeker weten van niet.
Iemand met schoenen binnen is al voldoende.quote:Op zondag 16 december 2018 01:55 schreef schizolientje het volgende:
[..]
het ligt er aan, als je ligt te slapen en je krijgt een sneeuwbal in je nek zou ik ook niet blij zijn. Je weet niet wat er gebeurde
ik ben ook even de tuin in geweest hoor....... het is en blijft leuk hoe oud je ook bentquote:Op zondag 16 december 2018 01:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb ook net buiten een hartje met voetstappen gemaakt.
quote:Op zondag 16 december 2018 01:56 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik ben ook even de tuin in geweest hoor....... het is en blijft leuk hoe oud je ook bent
dat was wel een gillerquote:Op zondag 16 december 2018 01:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Iemand met schoenen binnen is al voldoende.
en daar heeft hij het nog (bijna) dagelijks over....... dat zit nog zo in zijn systeemquote:Op zondag 16 december 2018 01:55 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
daarom heeft hij ook geen pillen toch ? vandaar t blowen, wordt ie rustig van
quote:Op zondag 16 december 2018 01:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Iemand met schoenen binnen is al voldoende.
Dan gaat het spekglad worden...quote:Op zondag 16 december 2018 01:58 schreef Yaksa het volgende:
Al volop regen in Utopia, wit is zo weer weg.
ah jammer, de wereld ziet er zo mooi uit als er zo'n laagje witte sneeuw ligt en het kraakt zo lekker onder je voeten (ja oke ik ben een softy)quote:
Vind ik ook mooiquote:Op zondag 16 december 2018 01:59 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ah jammer, de wereld ziet er zo mooi uit als er zo'n laagje witte sneeuw ligt en het kraakt zo lekker onder je voeten (ja oke ik ben een softy)
dan kun je maar 1 ding doen:) welke mat? laat eens zien dan, meelopen, en gewoon weer doen.quote:Op zondag 16 december 2018 01:56 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dat was wel een giller![]()
je had een stap over de rode mat gezet tegen hiske![]()
Wat is daar slim aan?quote:Op zondag 16 december 2018 02:03 schreef chufi het volgende:
Lijkt me slim om Merels bezoek te cancellen
Hoe wil je dat cancellen?quote:Op zondag 16 december 2018 02:03 schreef chufi het volgende:
Lijkt me slim om Merels bezoek te cancellen
Zie je die kerstverlichting niet heen en weer gaan dan?quote:Op zondag 16 december 2018 02:08 schreef Poesjuh het volgende:
En natuurlijk worden de beelden weer beschermd
Nee maar ik hoor het wel jezus die ligt half klaar te komen, wordt gebeft van hier tot tokyoquote:Op zondag 16 december 2018 02:09 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Zie je die kerstverlichting niet heen en weer gaan dan?
Ja voor je het weet mag je meedoen aan Boxing Starsquote:
Dat krijg je als je altijd in Afrika zit héquote:
wat je alles weet man man nur geen detail uitlatenquote:Op zondag 16 december 2018 02:31 schreef Yaksa het volgende:
Ze lijken aardig 'uitgeput', het zal niet bij zoenen alleen zijn gebleven.
Lees ff terug.quote:Op zondag 16 december 2018 02:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat je alles weet man man nur geen detail uitlaten
Vannacht is ie wakker geworden of gemaakt voor de sneeuwpret..Dat ging lijkbaar mis.. volgens Ger zat er een draad in zn hoofd los..quote:Op zondag 16 december 2018 06:19 schreef Dotteke het volgende:
Kinderachtig ventje, weet niet wat de lol er van is
[ afbeelding ]
quote:
Die hebben hun eerste officiële en voor tv geregisseerde wip gehad, zo te lezen in de COS.quote:Op zondag 16 december 2018 06:42 schreef Dotteke het volgende:
En zo te zien aan de beelden is het weer helemaal oké tussen Lotus en Mike!
O echt, ik heb helemaal niet terug gelezen.quote:Op zondag 16 december 2018 07:24 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Die hebben hun eerste officiële en voor tv geregisseerde wip gehad, zo te lezen in de COS.
Hier was ze iig sinds dag 1 op uitquote:Op zondag 16 december 2018 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, ik heb helemaal niet terug gelezen.
Lotus helemaal blij natuurlijk
Heeft ze toch haar zin, en gelijk heeft ze je moet toch wat als je daar zo lang zitquote:Op zondag 16 december 2018 08:01 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Hier was ze iig sinds dag 1 op uit
Ja,ze is een bijtertje, laat niet losquote:Op zondag 16 december 2018 08:01 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Hier was ze iig sinds dag 1 op uit
Volgens mij ligt Adriaan weer in zijn bedjequote:Op zondag 16 december 2018 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft ze toch haar zin, en gelijk heeft ze je moet toch wat als je daar zo lang zit![]()
Merel en Adje zijn op maar wij hebben slapende Utopianen in beeld
Met ontbloot bovenlijf nog welquote:
Chris ligt onder een mooie quilt/sprei, die wil ik ook welquote:Op zondag 16 december 2018 08:10 schreef Dotteke het volgende:
Spannende streams vanuit Utopia
Zondag morgen 16 dec om 8.09 uur
[ afbeelding ]
Ja las je vraag al, geen idee waar ze die van heeftquote:Op zondag 16 december 2018 08:12 schreef formule het volgende:
[..]
Chris ligt onder een mooie quilt/sprei, die wil ik ook wel
Merel is nog aan het plamurenquote:Op zondag 16 december 2018 07:33 schreef Dotteke het volgende:
Merel is weer met haar plamuur sessie bezig, ze moet er natuurlijk tip top uit zien voor haar familie
Ben benieuwd of haar vriend nu wel mee komt
Zo Jammerquote:Op zondag 16 december 2018 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja las je vraag al, geen idee waar ze die van heeft
wat een stel ouwe zeurlui zegquote:Op zondag 16 december 2018 08:15 schreef Dotteke het volgende:
O Merel aan de mopper van die sneeuwballen
Ook Brenda moppert, ze lag met haar hoofd tegen dat huisje aan
Brenda wilde er wat van zeggen en kreeg er bijna een in haar gezicht
Ze zijn boos dat sommige Utopianen s'nachts om 01.30 sneeuwballen gingen gooien
Ik snap wel als je ligt te slapen het niet leuk is, maar om nu zo te gaan reageren zoals Adje deed.quote:Op zondag 16 december 2018 08:17 schreef Verida het volgende:
[..]
wat een stel ouwe zeurlui zeg
Is toch vreselijk leuk, midden in de nacht een leuk sneeuwballengevecht houden met een stel ?
De verzuring slaat wel toe hoor bij sommige inwoner, en de kinderachtige reactie van Adriaan is helemaal bizar, ook de manier waarop hij snel stopte met gooien toen er een yurtbewoner naar buiten kwam.
en opoe christel heeft het allemaal bekeken vanuit haar huisje.
Ze kunnen daar meestal doorslapen elke nacht, en Adje slaapt een uur of 10, Merel krijgt dan weliswaar bezoek, maar die zal echt niet van een keertje een half uurtje wakker zijn, de wallen toe op de knieen hebben hangen.quote:Op zondag 16 december 2018 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap wel als je ligt te slapen het niet leuk is, maar om nu zo te gaan reageren zoals Adje deed.
ALs je ligt te slapen is het natuurlijk nooit leuk om wakker te worden gemaakt door wat dan ook.
Maar ik kan me ook voorstellen dat er een stel sneeuwballen gaan gooien als er sneeuw ligt en je bent nog wakker
Ja, zo te lezen was het merendeel sneeuwballen aan het gooienquote:Op zondag 16 december 2018 08:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze kunnen daar meestal doorslapen elke nacht, en Adje slaapt een uur of 10, Merel krijgt dan weliswaar bezoek, maar die zal echt niet van een keertje een half uurtje wakker zijn, de wallen toe op de knieen hebben hangen.
Het is gewoon weer een reden om elkaar van alles te misgunnen, Stel je voor dat er iemand anders lol heeft, gewoon leuke lol en plezier.
9.00 uurquote:Op zondag 16 december 2018 08:26 schreef Dotteke het volgende:
Hoe laat komt het bezoek van Merel?
[ afbeelding ]
Das mooi op tijd, het is altijd zo vroeg daaroquote:
Dacht dat je het over Lotus had, maar het gaat om Christelquote:Op zondag 16 december 2018 08:30 schreef Dotteke het volgende:
Lelijk hoor zo ondergekalkte vrouw
[ afbeelding ]
Ja, zo lelijk die arm van haar, lijkt altijd net of ze niet schoon zijnquote:Op zondag 16 december 2018 08:32 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Dacht dat je het over Lotus had, maar het gaat om Christel![]()
GM in deze witte wereld
Dat zijn ze ook nietquote:Op zondag 16 december 2018 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, zo lelijk die arm van haar, lijkt altijd net of ze niet schoon zijn
Schrok me kapotquote:Op zondag 16 december 2018 08:41 schreef Dotteke het volgende:
Aub Christel doe eens normaal stom wijf met je gejank
Ze zit heel hard te zingen
Oh das natuurlijk wraak voor gisteravondquote:Op zondag 16 december 2018 08:42 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Schrok me kapot
Merel ook keihard schreeuwen op zondag. Dit gaan mensen niet leuk vinden die in de caravan liggen
Ze houden daar allemaal geen rekening met elkaarquote:Op zondag 16 december 2018 08:42 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Schrok me kapot
Merel ook keihard schreeuwen op zondag. Dit gaan mensen niet leuk vinden die in de caravan liggen
Tja, het benne rare menssie daarquote:Op zondag 16 december 2018 08:48 schreef Dotteke het volgende:
Maffe merel staat met een fles voor haar mond te zingen dat haar moeder komt
Hoe oud is zij 8?
Ja echt, alsof ze zo gek zijn met hun familie, moedertjes, kindertjes, kleinkindertje mannetjes, vrouwtjes.quote:
tja....en sneeuwballen gaan gooien als de eerste sneeuw van het jaar er ligt, is dan kinderachtig...quote:Op zondag 16 december 2018 08:48 schreef Dotteke het volgende:
Maffe merel staat met een fles voor haar mond te zingen dat haar moeder komt
Hoe oud is zij 8?
Tussendoor ze moet even haar nieuwe schoenen aan doen over geld uitgeven gesproken.quote:Op zondag 16 december 2018 08:54 schreef Dotteke het volgende:
Me moeder komt zo, me moedertje komt, ik heb lekker toastjes voor der gekocht, er is ook weer chocola zingt Merel
Ja en diegene die dat deden zijn boos op adriaan dat die het vanmorgen bij hun terug deed. Tim wil weer het bed van adriaan nat maken. Elke keer dreigt hij met dat soort dingen zo dom.quote:Op zondag 16 december 2018 08:15 schreef Dotteke het volgende:
O Merel aan de mopper van die sneeuwballen
Ook Brenda moppert, ze lag met haar hoofd tegen dat huisje aan
Brenda wilde er wat van zeggen en kreeg er bijna een in haar gezicht
Ze zijn boos dat sommige Utopianen s'nachts om 01.30 sneeuwballen gingen gooien
Echt he, en maar blijven zingen over haar moedertjequote:Op zondag 16 december 2018 08:55 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Tussendoor ze moet even haar nieuwe schoenen aan doen over geld uitgeven gesproken.
Adriaan dreigt en voert het nog uit, moet eerst nog zien of TIm het bed van Adje nat maaktquote:Op zondag 16 december 2018 08:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en diegene die dat deden zijn boos op adriaan dat die het vanmorgen bij hun terug deed. Tim wil weer het bed van adriaan nat maken. Elke keer dreigt hij met dat soort dingen zo dom.
joh, dat doen ze nooit.quote:Op zondag 16 december 2018 08:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en diegene die dat deden zijn boos op adriaan dat die het vanmorgen bij hun terug deed. Tim wil weer het bed van adriaan nat maken. Elke keer dreigt hij met dat soort dingen zo dom.
De andere konden het vanmorgen andersom van adriaan niet waarderen dat hij ze wakker maakte met sneeuwballen gooien. Zelf wel doen maar terug krijgen niet kunnen hebben. Van allemaal te zielig voor woorden.quote:Op zondag 16 december 2018 08:22 schreef formule het volgende:
Ligt er sneeuw mag je geen sneeuwballen gooien, Adriaan is een ouwe zeur
een stukje chocola voor de moedertje, alsof die niet genoeg chocola kan eten buiten de poort, is gewoon voor haar zelfquote:Op zondag 16 december 2018 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he, en maar blijven zingen over haar moedertje
En toastjes smorgens om 9 uurquote:Op zondag 16 december 2018 08:58 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
een stukje chocola voor de moedertje, alsof die niet genoeg chocola kan eten buiten de poort, is gewoon voor haar zelf
Ze heeft nieuwe schoenen aan voor haar moeder schreeuwt Merelquote:Op zondag 16 december 2018 09:00 schreef Dotteke het volgende:
Dat wordt weer janken zo
Merel roept Chris, Chris, Chris, me moeder komt en me broertje komen er aan
Ze is nog erger dan een klein kindquote:Op zondag 16 december 2018 09:00 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ze heeft nieuwe schoenen aan voor haar moeder schreeuwt Merel
Hiske: ook nieuwe kleren?
Alles is nieuw schreeuwt ze verder
Heel Laren is wakker
arm kindquote:Op zondag 16 december 2018 09:00 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Heel Laren is wakker
En haar moeder is Nel Veerkamp?quote:Op zondag 16 december 2018 09:00 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Heel Laren is wakker
het ziet er ook echt niet uitquote:Op zondag 16 december 2018 09:05 schreef Dotteke het volgende:
Hoe zie ik er uit Adje, vraagt Merel in haar hoerenoutfitje, panterprint en een rooie jas
Ze is vast de verloren dochter van Nel Veerkampquote:Op zondag 16 december 2018 09:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En haar moeder is Nel Veerkamp?
Goedemorgen Cos![]()
He Fritsie, fijn dat je weer terug bentquote:Op zondag 16 december 2018 09:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En haar moeder is Nel Veerkamp?
Goedemorgen Cos![]()
ook dat valt reuze mee hoor.quote:Op zondag 16 december 2018 08:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
De andere konden het vanmorgen andersom van adriaan niet waarderen dat hij ze wakker maakte met sneeuwballen gooien. Zelf wel doen maar terug krijgen niet kunnen hebben. Van allemaal te zielig voor woorden.
quote:Op zondag 16 december 2018 09:09 schreef Verida het volgende:
[..]
ook dat valt reuze mee hoor.
Joa is naar buiten gegaan, heeft iets gezegd wat aangaf hoe vervelend Adriaan aan het doen was en adriaan hield gelijk op en joa ging tegen de heg staan pissen.
Hoorde net Pommelien, dat zal vast niet dezelfde zijn als in temptation islandquote:Op zondag 16 december 2018 09:13 schreef sjampoeh het volgende:
Haar vader komt niet ?
Haar moeder, haar broertje en wat rare namen
pommelien is haar hondjequote:Op zondag 16 december 2018 09:14 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Hoorde net Pommelien, dat zal vast niet dezelfde zijn als in temptation island
Merel denkt dat haar familie is ingesneeuwd
Mooi Gezicht dat wel ...quote:
Vreselijke aanstelster , met al haar nieuwe kleding pppffff erg belangrijk .quote:Op zondag 16 december 2018 09:20 schreef Dotteke het volgende:
O mama kreunt Merel ha ha ha wat een kinderachtig wijf zeg
Echt he,en ze lijkt zoveel ouder dan ze is,dan klinkt het nog gekker.quote:Op zondag 16 december 2018 09:20 schreef Dotteke het volgende:
O mama kreunt Merel ha ha ha wat een kinderachtig wijf zeg
als een 5-jarig kindquote:Op zondag 16 december 2018 09:00 schreef Dotteke het volgende:
Goedemorgen, dit is de mooiste morgen in Utopia
Ik heb me nieuwe schoenen aan voor me moeder aangedaan
ALles is nieuw wat ik aan heb blert Merel over het terrein
Dat dus , en dit is is waardoor ik eigenlijk niet meer kijken wil . stel kleutersquote:
quote:Op zondag 16 december 2018 09:23 schreef sjampoeh het volgende:
denk dat haar moeder ook zo eruit ziet.
samen botoxen is toch niet normaal ??
Of niets gestreamd hebben en er lekker op los fantaseren of iemand napraten.quote:Op zondag 16 december 2018 09:10 schreef pollewop77 het volgende:
[..]![]()
![]()
Zo mooi ook om te zien hoe mensen de streams anders interpreteren af en toe
Tuurlijk niet, maar dat wist ze al hoor dat ie niet zou komenquote:Op zondag 16 december 2018 09:28 schreef yvondenise het volgende:
Zou dr onzichtbare vriendje erbij zijn vraag ik me af.
Met geld jatten uit de bvquote:Op zondag 16 december 2018 09:27 schreef pollewop77 het volgende:
Moeder Merel in panterjas
Merel, ik heb je zo gemist
Moeder, maar je doet het zo goed
Beessie herkent haar niet eens meer, dat zegt wel genoegquote:Op zondag 16 december 2018 09:37 schreef Bramenstruik het volgende:
Ik heb jou gekocht, Merel tegen haar hondje
accessoirehondquote:Op zondag 16 december 2018 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beessie herkent haar niet eens meer, dat zegt wel genoeg
Valt mee dat ze geen dalmatier heeft gekocht en dan in panter kleuren geverfd heeftquote:
ze doet het zoooo goed, echt waarquote:Op zondag 16 december 2018 09:40 schreef yvondenise het volgende:
Merel..ik heb voor 750 euro aan behandeling gehad
Moeder dacht dat ze haar lippen ook had gedaan.
En wat zijn we trots op onze Merel.
quote:Op zondag 16 december 2018 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valt mee dat ze geen dalmatier heeft gekocht en dan in panter kleuren geverfd heeft
beter vet laten afzuigen voor 750 euroquote:Op zondag 16 december 2018 09:40 schreef yvondenise het volgende:
adriaan is ook zo blij met Merelquote:Op zondag 16 december 2018 09:40 schreef yvondenise het volgende:
dat is vreemdquote:Op zondag 16 december 2018 09:36 schreef Dotteke het volgende:
Dat is raar dat je hond je niet meer herkent na zo korte tijd
dan nog zij zijn de gasten, dan stelquote:Op zondag 16 december 2018 09:41 schreef Angelique61 het volgende:
Fran zegt zelf ook niks toen ze binnen kwamen
je moet daar voorzichtig zijn met visite de laatste tijd, voor je het weet krijg je een knal voor je kopquote:Op zondag 16 december 2018 09:43 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
dan nog zij zijn de gasten, dan stel
Je toch voor
Ja, dat zei hij.quote:Op zondag 16 december 2018 09:49 schreef krabje het volgende:
zegt brandon nu echt dat hij daar is gaan slapen om een statement te maken omdat ze niet voor zichzelf een huisje mogen claimen![]()
en merel dan die dat huisje voor zichzelf claimde
![]()
![]()
jezus wat een dombo's zijn het ook
![]()
datquote:Op zondag 16 december 2018 09:49 schreef Dotteke het volgende:
His vraagt hoe het voor brandon is nu in het huisje, of het wel gezellig is
Hij zegt niet echt gezellig, ik ben er alleen om te slapen, we hebben geen gezellige gesprekken
Ik wilde ze ook alleen me punt duidelijk maken dat ze het huisje nieet voor hun alleen konden krijgen
Dat zijn vriendin Merel het huisje voor haar alleen opeiste was ook niet erg, maar Shel en Ger is natuurlijk een ander verhaalquote:Op zondag 16 december 2018 09:50 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
dat
Punt was met Merel er in ook duidelijk geweest. Maar Brandon denkt graag dat hij mensen iets duidelijk kan maken.
ja vreselijk zegquote:Op zondag 16 december 2018 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat zei hij.
Kan je nagaan hoe krom ze daar denken
net als gisteren met die kist in de silo,wat een afgang was dat hahahahquote:Op zondag 16 december 2018 09:50 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
dat
Punt was met Merel er in ook duidelijk geweest. Maar Brandon denkt graag dat hij mensen iets duidelijk kan maken.
misgunnenquote:Op zondag 16 december 2018 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zijn vriendin Merel het huisje voor haar alleen opeiste was ook niet erg, maar Shel en Ger is natuurlijk een ander verhaal
Hypocriet knulletje die Brandon
heel veel kinderen hebben denkbeeldige vriendjjesquote:Op zondag 16 december 2018 09:28 schreef yvondenise het volgende:
Zou dr onzichtbare vriendje erbij zijn vraag ik me af.
Wat was er dan?quote:Op zondag 16 december 2018 09:52 schreef krabje het volgende:
[..]
net als gisteren met die kist in de silo,wat een afgang was dat hahahah
Zeker lief, hij doet heel teder naar haar deze morgen.quote:Op zondag 16 december 2018 09:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Lief toch![]()
Al zullen anderen die wel weer zien als het stalken van Lotus richting Mike.....
dat brandon met zijn kist naar binnen ging na eerst iedereen geroepen te hebben,om ook een soort van statement te maken over het geld en de manier waarop het gaat met de financieen.quote:
hartstikke lief maar van wie uit?quote:Op zondag 16 december 2018 09:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Lief toch![]()
Al zullen anderen die wel weer zien als het stalken van Lotus richting Mike.....
quote:Op zondag 16 december 2018 09:58 schreef Poezewoes het volgende:
Brendon, kan maar beter weer in stand standbeeld gaan, komt geen zinnig woord uit hem.
wat doet dat er toe ? Het ziet er lief uit,quote:Op zondag 16 december 2018 09:58 schreef schizolientje het volgende:
[..]
hartstikke lief maar van wie uit?
als hij naar bed wil begint ze te ouwehoeren, als hij wil slapen begint ze te ouwehoeren als hij de stroom ff wil gaan regelen of een klusje doen begint ze te ouwehoeren, maak van ouwehoeren claimen. Hij is wat dat betreft zijn vrijheid echt wel kwijt en zo dom of misschien wel verliefd dat hij weer omdraait en ff blijftquote:Op zondag 16 december 2018 10:01 schreef Verida het volgende:
[..]
wat doet dat er toe ? Het ziet er lief uit,
haha, is gewoon heel gunstig voor ze...quote:Op zondag 16 december 2018 10:02 schreef MariaElena2018 het volgende:
De markt is bijna uitverkocht, nu maar hopen dat er ook kramen staan
ja daar heb je zeker een puntquote:Op zondag 16 december 2018 10:04 schreef Verida het volgende:
[..]
haha, is gewoon heel gunstig voor ze...
uitverkocht betekent geld in de kas door de entree
weinig kramen betekent dat in ieder geval alles van de inwoners wel aan de man zal worden gebracht.
en een kniesoor die dan denkt dat het sneu is voor de kramen die er wel staan.
je kunt het ook andersom zien.quote:Op zondag 16 december 2018 10:03 schreef schizolientje het volgende:
[..]
als hij naar bed wil begint ze te ouwehoeren, als hij wil slapen begint ze te ouwehoeren als hij de stroom ff wil gaan regelen of een klusje doen begint ze te ouwehoeren, maak van ouwehoeren claimen. Hij is wat dat betreft zijn vrijheid echt wel kwijt en zo dom of misschien wel verliefd dat hij weer omdraait en ff blijft
O niets van meegekregen, heb om 13. 00 uur de pc uitgezet had verjaardag.quote:Op zondag 16 december 2018 09:58 schreef krabje het volgende:
[..]
dat brandon met zijn kist naar binnen ging na eerst iedereen geroepen te hebben,om ook een soort van statement te maken over het geld en de manier waarop het gaat met de financieen.
Mike loopt naar Lotus, brengt haar koffie of theequote:Op zondag 16 december 2018 09:58 schreef schizolientje het volgende:
[..]
hartstikke lief maar van wie uit?
Talpaquote:Op zondag 16 december 2018 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O niets van meegekregen, heb om 13. 00 uur de pc uitgezet had verjaardag.
Wie doet nu eigenlijk de finance?
klopt helemaal maar vervolgens wil hij verder en................. heb je al gedouched zonder mij.......wat ga je doen, enz. hij stond al 3 keer bij de deur om te zeggen dat hij Franny ff moet helpen met de boxen. Net als je op bezoek gaat en zegt dat je weg gaat, ga je als weg??/ Ik heb nog een lekker soepie enz.quote:Op zondag 16 december 2018 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mike loopt naar Lotus, brengt haar koffie of thee
Geeft haar een lieve knuffel en streelt haar haren
Dit keer kwam het van zijn kant
quote:
niemand nog.quote:Op zondag 16 december 2018 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O niets van meegekregen, heb om 13. 00 uur de pc uitgezet had verjaardag.
Wie doet nu eigenlijk de finance?
heerlijk !👍quote:Op zondag 16 december 2018 10:18 schreef DKUp het volgende:
Ze hebben lekker liggen neuken in het besneeuwde beloofde landuhhh uit de gevangenis.
Dan zullen Merel, en die twee heksen het wel weer oppakkenquote:
respect voor de ouderen in de samenleving prima.quote:Op zondag 16 december 2018 10:25 schreef krabje het volgende:
volgens chriestel moet er geluisterd worden naar de ouderen en respect hebben ervoor,chriestel beseft dus niet dat respect van 2 kanten moet komen.
Rare gedachte.quote:Op zondag 16 december 2018 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeker lief, hij doet heel teder naar haar deze morgen.
Ja of ze neukt zich een weg naar boven, lees ik ook wel eens hier
maar dat is al heel oud hoorquote:Op zondag 16 december 2018 10:28 schreef Verida het volgende:
[..]
respect voor de ouderen in de samenleving prima.
Maar zeg dat niet als je jezelf hiermee bedoelt, terwijl je net in de veertig bent.
Was denk ik al wel eerder, maar hij negeerde dat denk ikquote:Op zondag 16 december 2018 10:41 schreef Dotteke het volgende:
Mike heeft tegen Lotus gezegd dat hij haar meer dan leuk vindt.
Hebben jullie gezoend vraagt Fran: Nee zegt Lotus.quote:Op zondag 16 december 2018 10:42 schreef sjampoeh het volgende:
de heaters zijn weer weg ?
fran is lotus aan t uithoren, maar lukt niet echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |