quote:Op zondag 16 december 2018 01:50 schreef onpartijdigert het volgende:
[..]
kan de volgende utopia bezoeker een geranium meenemen voor christel en hiske?
Een van plastic dan.quote:Op zondag 16 december 2018 01:50 schreef onpartijdigert het volgende:
[..]
kan de volgende utopia bezoeker een geranium meenemen voor christel en hiske?
Hebben ze geen medicijnen voor die gast? Kan niks hebben als het niet in zijn beperkte hoofd past.quote:Op zondag 16 december 2018 01:52 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja stond te schreeuwen geloof ik
gerr: a3 had een error in zijn hoofd he
Die zijn misschien niet vegan he......... je weet maar nooitquote:Op zondag 16 december 2018 01:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hebben ze geen medicijnen voor die gast? Kan niks hebben als het niet in zijn beperkte hoofd past.
so what, ze hebben plezier is dat niet belangrijker?quote:Op zondag 16 december 2018 01:53 schreef Yaksa het volgende:
Er ligt een centimeter sneeuw.
Ze gooien meer zand dan sneeuw zo te zien.
Misschien niet? Zeker weten van niet.quote:Op zondag 16 december 2018 01:53 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Die zijn misschien niet vegan he......... je weet maar nooit
echt hoor, wat een pretletterquote:Op zondag 16 december 2018 01:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hebben ze geen medicijnen voor die gast? Kan niks hebben als het niet in zijn beperkte hoofd past.
het ligt er aan, als je ligt te slapen en je krijgt een sneeuwbal in je nek zou ik ook niet blij zijn. Je weet niet wat er gebeurdequote:Op zondag 16 december 2018 01:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb ook net buiten een hartje met voetstappen gemaakt.quote:Op zondag 16 december 2018 01:54 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
so what, ze hebben plezier is dat niet belangrijker?
Wie heeft er plezier dan?quote:Op zondag 16 december 2018 01:54 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
so what, ze hebben plezier is dat niet belangrijker?
daarom heeft hij ook geen pillen toch ? vandaar t blowen, wordt ie rustig vanquote:Op zondag 16 december 2018 01:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Misschien niet? Zeker weten van niet.
Iemand met schoenen binnen is al voldoende.quote:Op zondag 16 december 2018 01:55 schreef schizolientje het volgende:
[..]
het ligt er aan, als je ligt te slapen en je krijgt een sneeuwbal in je nek zou ik ook niet blij zijn. Je weet niet wat er gebeurde
ik ben ook even de tuin in geweest hoor....... het is en blijft leuk hoe oud je ook bentquote:Op zondag 16 december 2018 01:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb ook net buiten een hartje met voetstappen gemaakt.
quote:Op zondag 16 december 2018 01:56 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik ben ook even de tuin in geweest hoor....... het is en blijft leuk hoe oud je ook bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |