Viespeuk die Arjan.quote:Op zaterdag 15 december 2018 20:14 schreef showtimer het volgende:
[..]
Vooral bij de wok on girls. Komt nooit meer terug.
Ik vind het echt een gemisquote:Op zaterdag 15 december 2018 20:14 schreef showtimer het volgende:
[..]
Vooral bij de wok on girls. Komt nooit meer terug.
Hij wilde ze bijeen houden. (quote:Op zaterdag 15 december 2018 20:14 schreef El-Stinho het volgende:
Heeft hij zijn hele imkergezin meegenomen?
Flink ziedende comeback, echter beschouw ik darten niet als een gebeuren om puur en alleen de mongooltjes in de samenleving te plezieren. Mag dat?quote:Op zaterdag 15 december 2018 20:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Weinig verkapte "Kijk mij kenner zijn en ook genieten van wedstrijden waarbij er eens in de achttien pijlen één de triple raakt"-post.
Man, man, man.quote:Op zaterdag 15 december 2018 20:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij wilde ze bijeen houden. ()
quote:Op zaterdag 15 december 2018 20:15 schreef RensAjacied het volgende:
Leuk opkomstnummertje. Maar de beste nummers zijn toch meezingers
Zaatkontgodinquote:Op zaterdag 15 december 2018 20:15 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Als hij bovenop Zaat gaat liggen is ze dood.
Nou nou nouquote:Op zaterdag 15 december 2018 20:15 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Als hij bovenop Zaat gaat liggen is ze dood.
Eens ja, dan gaat de zaal lekker losquote:Op zaterdag 15 december 2018 20:15 schreef RensAjacied het volgende:
Leuk opkomstnummertje. Maar de beste nummers zijn toch meezingers
Bedoel je met die mongooltjes de casual dartskijkers? #dtvquote:Op zaterdag 15 december 2018 20:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Flink ziedende comeback, echter beschouw ik darten niet als een gebeuren om puur en alleen de mongooltjes in de samenleving te plezieren. Mag dat?
Nee.quote:Op zaterdag 15 december 2018 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedoel je met die mongooltjes de casual dartskijkers? #dtv
Ja hoor, dat mag, maar dat geforceerde "het is ook leuk als ze er geen kut van bakken" is nog wel wat erger dan het vragen om spektakel.quote:Op zaterdag 15 december 2018 20:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Flink ziedende comeback, echter beschouw ik darten niet als een gebeuren om puur en alleen de mongooltjes in de samenleving te plezieren. Mag dat?
Hoorde je mij dat zeggen bij Mansell - Long?quote:Op zaterdag 15 december 2018 20:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja hoor, dat mag, maar dat geforceerde "het is ook leuk als ze er geen kut van bakken" is nog wel wat erger dan het vragen om spektakel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |