abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 15 december 2018 @ 22:49:21 #151
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183754143
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 22:24 schreef golfer het volgende:

[..]

Dekamarkt heeft ze altijd in blik.
Zit nergens in Zuid Holland maar de AH heeft het ook gewoon zie ik net ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_183754155
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 22:41 schreef Molo het volgende:

[..]

;(

En voor Marijke? Want jij hebt XL niet nodig zeg maar
Nope. Ik kan toe met Action spul of iets knoopbaars :Y
Zal haar de link eens sturen, maar volgens mij is ze al voorzien.

(Marijke was trouwens niet de vriendin waar ik naar refereerde, ik heb meer gewichtige personen in mijn leven :P )
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 15 december 2018 @ 22:54:26 #153
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183754332
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 december 2018 22:49 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Nope. Ik kan toe met Action spul of iets knoopbaars :Y
Zal haar de link eens sturen, maar volgens mij is ze al voorzien.

(Marijke was trouwens niet de vriendin waar ik naar refereerde, ik heb meer gewichtige personen in mijn leven :P )
Ah, ja dat kan natuurlijk prima :D

Ja ik heb er ook eentje van de Action, fijn, maar net iets breder is toch fijner soms.
Gaan altijd mee in reistas, zo snel droog en neemt amper ruimte in, it's amázing!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 15 december 2018 @ 23:09:58 #154
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_183754797
Wij nemen met vakantie ook altijd hamamdoeken mee ipv handdoeken. Inderdaad ideaal.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_183755130
Ik zou twee van die saunasari’s aan elkaar knopen :+ twee splitten, of eentje dichtnaaien, hoppa.

Maar ik haat de sauna. Vond bloot rondzwemmen en wat bubbelen wel fijn maar beetje duur voor zwemmen :+

Oh en ik ben in mn blote reet gevallen die ene keer dat ik er was. Echt klats boem onderuit. En dan opstaan in je blote dikke hol. Supergenant.

Mooie penistree fiets :P
Kwak
  zaterdag 15 december 2018 @ 23:24:54 #156
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183755205
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 23:21 schreef kwakz0r het volgende:
Ik zou twee van die saunasari’s aan elkaar knopen :+ twee splitten, of eentje dichtnaaien, hoppa.

Maar ik haat de sauna. Vond bloot rondzwemmen en wat bubbelen wel fijn maar beetje duur voor zwemmen :+

Oh en ik ben in mn blote reet gevallen die ene keer dat ik er was. Echt klats boem onderuit. En dan opstaan in je blote dikke hol. Supergenant.

Mooie penistree fiets :P
Aan elkaar knopen? Dat kan toch heul niet? Grotere kopen lijkt me wat praktischer en fijner.

Is enige wat ik meeneem op vakantie, handig als tafelkleed bij picknicken, om kind in te wikkelen als ze het koud heeft, als strandlaken en alles

In je blote reet onderuit gaan is wel ongelooflijk matig kudt ;(

Weet jij al meer over jouw traject trouwens?
Ik ben van de week voor laatste stuk goedgekeurd, volgende afspraak is bij chirurg om operatie voor te bespreken. Over week of drie ofzo, maar kerstdagen dus zal wel januari worden
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_183755315
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 22:02 schreef Clubsoda het volgende:

95% van de mensen in de sauna is niet jong, strak en supermooi. Als er iets bijdraagt aan een gezond zelfbeeld (en een realistisch beeld van de mensheid) is het de sauna wel.
1000x dit :D :D

Wat is de gemiddelde mens toch heerlijk uitgezakt, niet in proportie en met putjesbillen O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 15 december 2018 @ 23:31:30 #158
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_183755409
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 23:21 schreef kwakz0r het volgende:
Ik

Mooie penistree fiets :P
Morgen ziet het er denk ik meer uit als een pleeborstel
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_183756117
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 23:24 schreef Molo het volgende:

[..]

Aan elkaar knopen? Dat kan toch heul niet? Grotere kopen lijkt me wat praktischer en fijner.

Is enige wat ik meeneem op vakantie, handig als tafelkleed bij picknicken, om kind in te wikkelen als ze het koud heeft, als strandlaken en alles

In je blote reet onderuit gaan is wel ongelooflijk matig kudt ;(

Weet jij al meer over jouw traject trouwens?
Ik ben van de week voor laatste stuk goedgekeurd, volgende afspraak is bij chirurg om operatie voor te bespreken. Over week of drie ofzo, maar kerstdagen dus zal wel januari worden
4 januari naar de chirurg, en dan evt starten met de groep/wachten op operatiedatum.

Ga het denk ik toch doen. Ik wil kunnen fietsen en achter mijn kind aanrennen. En in mn eentje schiet het niet op. Ben wel doodsbang. Echt heel erg bang.

Als de datum bekend is begin je zes weken daarvoor met een groep, datum hangt af van beschikbaarheid ziekenhuis, en van de groepen, en ook wanneer je naar groepsbijeenkomsten kan (ik zit lastig met werk en opvang).

Operatie als het aan mij ligt sowieso niet voor maart, want wil de musical niet missen waar ik een vrij grote rol in speel :@ de regisseur doet me wat! En ook ivm tentamenweken op school enzo....
Kwak
  zondag 16 december 2018 @ 00:00:40 #160
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183756287
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 23:55 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

4 januari naar de chirurg, en dan evt starten met de groep/wachten op operatiedatum.

Ga het denk ik toch doen. Ik wil kunnen fietsen en achter mijn kind aanrennen. En in mn eentje schiet het niet op. Ben wel doodsbang. Echt heel erg bang.

Als de datum bekend is begin je zes weken daarvoor met een groep, datum hangt af van beschikbaarheid ziekenhuis, en van de groepen, en ook wanneer je naar groepsbijeenkomsten kan (ik zit lastig met werk en opvang).

Operatie als het aan mij ligt sowieso niet voor maart, want wil de musical niet missen waar ik een vrij grote rol in speel :@ de regisseur doet me wat! En ook ivm tentamenweken op school enzo....
Cognitieve gedragstherapie groep? Of andere insteek?

Waar ben je bang voor? Is dat goed te bespreken (of eigenlijk: zorg je ervoor middels voor jezelf opkomen dat je het goed kunt bespreken) zodat je wellicht onnodige angst weg kunt nemen voor je naar de OK gaat?

En qua planning, tsja, is kut maar het is altijd kut. Maar dat weet je zelf ook wel ;)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_183756915
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 00:00 schreef Molo het volgende:

[..]

Cognitieve gedragstherapie groep? Of andere insteek?

Waar ben je bang voor? Is dat goed te bespreken (of eigenlijk: zorg je ervoor middels voor jezelf opkomen dat je het goed kunt bespreken) zodat je wellicht onnodige angst weg kunt nemen voor je naar de OK gaat?

En qua planning, tsja, is kut maar het is altijd kut. Maar dat weet je zelf ook wel ;)
Angst: doodgaan door de operatie of complicaties. Hoe klein die kans ook is, je zal het maar zijn. Het is iets dat je zelf opzoekt, dat vind ik moeilijk. En als tweede de angst voor succesvol afvallen en eindigen met grote lappen los vel (en weer onder het mes moeten/willen). Angst voor toch nog een tweede kind willen en dat dat eigenlijk niet meer kan. In mindere mate angst voor pijn, injecties, maar daar stap ik redelijk makkelijk overheen.

Volgens mij is het groepstraject een verplichte psycho-educatie en voedings- en beweegadvies, en idd ook wat CGT.

Ik zie dat als een noodzakelijke horde. Ik haat groepstherapie en heb er ook helemaal niks aan (al eerder ervaren), psychoeducatie over obesitas ook al gehad, maar ik wist begin van t traject nog niet dat ik andere opties had dan deze kliniek. Ben hiernaartoe doorverwezen

Oh zeker t is altijd kut. Maar goed, mocht ik na 4jan beslissen dat ik wil, dan is t op zijn vroegst toch zes-zeven weken daarna (eind feb), dus dan kunnen er nog wel drie weekjes bij.
Kwak
  zondag 16 december 2018 @ 00:33:41 #162
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_183756984
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 december 2018 23:28 schreef Isabeau het volgende:

1000x dit :D :D

Wat is de gemiddelde mens toch heerlijk uitgezakt, niet in proportie en met putjesbillen O+
Speak voor je zelf!
Ik ben perfect. 8-)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 16 december 2018 @ 00:38:02 #163
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183757083
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 00:29 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Angst: doodgaan door de operatie of complicaties. Hoe klein die kans ook is, je zal het maar zijn. Het is iets dat je zelf opzoekt, dat vind ik moeilijk. En als tweede de angst voor succesvol afvallen en eindigen met grote lappen los vel (en weer onder het mes moeten/willen). Angst voor toch nog een tweede kind willen en dat dat eigenlijk niet meer kan. In mindere mate angst voor pijn, injecties, maar daar stap ik redelijk makkelijk overheen.

Volgens mij is het groepstraject een verplichte psycho-educatie en voedings- en beweegadvies, en idd ook wat CGT.

Ik zie dat als een noodzakelijke horde. Ik haat groepstherapie en heb er ook helemaal niks aan (al eerder ervaren), psychoeducatie over obesitas ook al gehad, maar ik wist begin van t traject nog niet dat ik andere opties had dan deze kliniek. Ben hiernaartoe doorverwezen

Oh zeker t is altijd kut. Maar goed, mocht ik na 4jan beslissen dat ik wil, dan is t op zijn vroegst toch zes-zeven weken daarna (eind feb), dus dan kunnen er nog wel drie weekjes bij.
Tijdens operatie idd iets meer risico, erna een stuk minder dan nu en op langere termijn steeds betere kansen. Ik vind dat voor mezelf iig fijn om te realiseren, want zelf (en Koos helemaal) niet heel happig op ingrepen 'die niet nodig zijn'.

Kan chirurg en/of anesthesioloog je voor jouw specifieke geval daar iets meer over vertellen?

Kind kan nog wel toch? Meer/andere kans op complicaties, maar geen no go.

Kun je niet alsnog naar een andere kliniek? Als dit niet jouw voorkeur heeft qua vorm van traject vind ik dat nogal wat hoor. Het is nog wat, moet wel ok voelen.
Ik heb zelf vaak genoeg groepen gedraaid, heb een hekel aan andere mensen en groepstherapie dus wilde dat ook niet. Snap dat (wellicht om andere redenen maar toch) dus goed :+
Als je toch geen 'haast' hebt nu, denk er nog eens over na. Jouw lijf, jouw traject.

Sterkte iig, ik ga eens ronken hier
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator zondag 16 december 2018 @ 03:00:12 #164
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_183758478
Sneeuw stelde maar weinig voor, net rit vanuit Tilburg achter de boeg, wegen zijn prima begaanbaar
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_183758747
Achter de boeg :’(

Moggeh. Het sneeuwt nog steeds :7 we zouden vrijdag verder lossen. Toch mooi hoe anders het kan lopen :7

Lijkt er steeds meer op dat het kerst in Noorwegen wordt O+
pi_183758929
Sneeuw! O+
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_183759002
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 december 2018 23:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

1000x dit :D :D

Wat is de gemiddelde mens toch heerlijk uitgezakt, niet in proportie en met putjesbillen O+
Die proportie inderdaad ook. Dat je iemand met een jaloersmakend lijf ziet maar dat er dan altijd wel weer een onderdeel is waardoor het weer gewoon een lijf is. Behalve bij die 5% dan natuurlijk, golfer 8-)

Dapper hoor, kwak en molo. Het is ook ingewikkeld bij electieve ingrepen, maar ik denk dat het je daarvan bewust zijn, het feit dat je een keuze maakt en dat daar voor- en nadelen aankleven, wel de enige verstandige manier is om er mee om te gaan.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Official ESF Kreviewer zondag 16 december 2018 @ 08:46:26 #168
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183759127
Wit buiten. Zeker andrhlave mm sneeuw.
pi_183759205
quote:
14s.gif Op zondag 16 december 2018 08:46 schreef Kreator het volgende:
Wit buiten. Zeker andrhlave mm sneeuw.
Misschien kan je een sneeuwpop maken O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183759302
Mogge, hier ook vaag wit. Dat het maar snel weg is.

Net de goede daad van de dag verricht. Een klein roodborstje kon niet wegvliegen, hij/zij had niet door dat ze niet door het glas van het balkon kon vliegen. Opgepakt en weerlosgelaten (was een heel licht klein schattig vogeltje)
We have far more in common than that which devides us..
pi_183759420
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 09:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge, hier ook vaag wit. Dat het maar snel weg is.

Net de goede daad van de dag verricht. Een klein roodborstje kon niet wegvliegen, hij/zij had niet door dat ze niet door het glas van het balkon kon vliegen. Opgepakt en weerlosgelaten (was een heel licht klein schattig vogeltje)
Heldin O+

Hier een duidelijke laag sneeuw *O* O+

Alleen schijnt die in de loop van de dag weg te smelten dus voor vanmiddag ben ik bang dat het geen sfeervol Dickens plaatje in jurk wordt, maar jurken die na afloop in bad moeten omdat ze onder de blubber zitten :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_183759527
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 08:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Misschien kan je een sneeuwpop maken O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+ O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_183759587
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 08:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Misschien kan je een sneeuwpop maken O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een lieffie. ~:)

Cat: vanmiddag buiten zingen?
pi_183759936
:W
Sterkheidsbaas van alles.
pi_183759966
Voor de nieuwsgierigen naar Barrel’s K. recept.
Kijk eens wat ik tegenkwam https://www.elleeten.nl/Recepten/Gegrilde-asperges-met-sesam

:W @ lonaa
pi_183759974
Oh, het is iets serieuzer gaan sneeuwen nu. :o
Sterkheidsbaas van alles.
pi_183759989
quote:
2s.gif Op zondag 16 december 2018 10:08 schreef Lonaa het volgende:
:W
Hallo! Ben je al beter?
Spoilers!
pi_183759996
quote:
2s.gif Op zondag 16 december 2018 10:12 schreef Lonaa het volgende:
Oh, het is iets serieuzer gaan sneeuwen nu. :o
oe echt!? ik werd om een uur of 4 wakker (nee nee geen wekker) en beloofde het oude zwart joekel in de sneeuw te gaan spelen als het licht was..... best logisch gedacht, maar hier ook een paar keer een strooiwagen rond die tijd dus dacht het is alleen inde straat weg......
Dikke deceptie ook in het park meer een natte brij dan sneeuw
pi_183760004
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 10:13 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Hallo! Ben je al beter?
Nah. Ik voel me nog wel shit. Niet meer misseljk maar mijn hoofd is een volledig eigen leven gaan leiden ofzo.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_183760011
oww ja als troost eet ik nu een halve kilo patat met kroketten en knoflooksaus
pi_183760012
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 10:13 schreef liedetector het volgende:

[..]

oe echt!? ik werd om een uur of 4 wakker (nee nee geen wekker) en beloofde het oude zwart joekel in de sneeuw te gaan spelen als het licht was..... best logisch gedacht, maar hier ook een paar keer een strooiwagen rond die tijd dus dacht het is alleen inde straat weg......
Dikke deceptie ook in het park meer een natte brij dan sneeuw
Oh het is ook al weer over. :')

er vielen net hele mooie dikke vlokken. O+
Sterkheidsbaas van alles.
  Official ESF Kreviewer zondag 16 december 2018 @ 10:16:16 #182
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183760034
quote:
2s.gif Op zondag 16 december 2018 10:12 schreef Lonaa het volgende:
Oh, het is iets serieuzer gaan sneeuwen nu. :o
  Official ESF Kreviewer zondag 16 december 2018 @ 10:16:52 #183
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183760044
quote:
2s.gif Op zondag 16 december 2018 10:15 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Oh het is ook al weer over. :')

er vielen net hele mooie dikke vlokken. O+
Hier nog steeds.
pi_183760057
quote:
7s.gif Op zondag 16 december 2018 10:16 schreef Kreator het volgende:

[..]

Hier nog steeds.
Ja, nee, hier ook wel. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
pi_183760112
gatver wat zijn goulash kroketten ook smerig! (team vriezer leegmaken en dacht ach wie weet zelf al geen 20mjaar meer op, maar echt ranzig!
pi_183760174
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 10:24 schreef liedetector het volgende:
gatver wat zijn goulash kroketten ook smerig! (team vriezer leegmaken en dacht ach wie weet zelf al geen 20mjaar meer op, maar echt ranzig!
Da’s een guilty pleasure. Als ik die zie in de kantine neem ik ‘m :9
We have far more in common than that which devides us..
pi_183760190
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 10:30 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Da’s een guilty pleasure. Als ik die zie in de kantine neem ik ‘m :9
echt ieuw!!!! in geen elk opzicht is het het...net weggegooid, best gedaan heeft

en fuck it ook echt! ligt een laagje van een cm sneeuw en tig treinen rijden niet meer, hoe moet dat als het echt een keer sneeuwt

[ Bericht 9% gewijzigd door liedetector op 16-12-2018 10:37:06 ]
pi_183760361
auw auw auw, was m'n oefeningen voor de knie aan het doen, één van de oefeningen die al 4 dagen goed ging en nu opeens niet, maar niet iets mis met de knie, maar er "knapt" iets in mijn kuit.
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 16 december 2018 @ 11:13:04 #189
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_183760651
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 10:48 schreef Kaatje1 het volgende:
auw auw auw, was m'n oefeningen voor de knie aan het doen, één van de oefeningen die al 4 dagen goed ging en nu opeens niet, maar niet iets mis met de knie, maar er "knapt" iets in mijn kuit.
Oei, dat klinkt eng en pijnlijk...
Beterschap :*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 16 december 2018 @ 11:14:08 #190
63722 z80
I fink you freaky
pi_183760667
quote:
11s.gif Op zondag 16 december 2018 00:33 schreef golfer het volgende:

[..]

Speak voor je zelf!
Ik ben perfect. 8-)
You never know who's looking on.
A perfect body with a perfect face!
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_183760740
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 11:13 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Oei, dat klinkt eng en pijnlijk...
Beterschap :*
Is zweepslag, eerder gehad op dezelfde plek. Maar het komt me totaal niet uit. Straks 7 eters. Gelukkig is het meeste eten wel klaar en de gasten kennen mijn keuken, maar toch, lastig en pijnlijk.
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 16 december 2018 @ 11:19:58 #192
63722 z80
I fink you freaky
pi_183760759
En hier ligt een dun laagje sneeuw. Straat waar niet gereden is, is nog wit. Net zoals de daken.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_183760807
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 09:38 schreef AnneX het volgende:

[..]

Wat een lieffie. ~:)

Cat: vanmiddag buiten zingen?
We weten het niet precies. Sowieso twee keer binnen (kerk en boerderij), maar men vond het wellicht ook lollig als we wat rondwandelden op de markt. Thermokleding aan dus. :+

Ga jij vandaag nog zingen?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_183760826
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 11:18 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Is zweepslag, eerder gehad op dezelfde plek. Maar het komt me totaal niet uit. Straks 7 eters. Gelukkig is het meeste eten wel klaar en de gasten kennen mijn keuken, maar toch, lastig en pijnlijk.
Gedoe! -O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator zondag 16 december 2018 @ 11:25:56 #195
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_183760839
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 11:19 schreef z80 het volgende:
En hier ligt een dun laagje sneeuw. Straat waar niet gereden is, is nog wit. Net zoals de daken.
Aangezien Sinterklaas weer in Spanje is denk ik de meeste daken dus nog wit zijn?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_183760848
Sneeuw begint hier weg te smelten :'(

Wel goed voor de sneeuwangstige dames die anders niet de (snel)weg op durven (gelukkig ben ik één van de chauffeurs dus vijf man krijgen we wel daar) maar IK WIL WITTE WERELD :( *stampvoet*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 16 december 2018 @ 11:29:41 #197
63722 z80
I fink you freaky
pi_183760894
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 11:25 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Aangezien Sinterklaas weer in Spanje is denk ik de meeste daken dus nog wit zijn?
Daar denkt de groen afdeling anders over. 8-)
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 16 december 2018 @ 11:43:27 #198
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_183761086
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 11:18 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Is zweepslag, eerder gehad op dezelfde plek. Maar het komt me totaal niet uit. Straks 7 eters. Gelukkig is het meeste eten wel klaar en de gasten kennen mijn keuken, maar toch, lastig en pijnlijk.
Bah, wat naar. En uitkomen doet het uiteraard nooit, maar het is inderdaad extra lastig als je eters krijgt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator / Redactie Sport zondag 16 december 2018 @ 11:49:45 #199
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_183761184
Zo. Geswitched van Energieboer.
Zorgpolis wat aangepast.
/Financieel lekker bezig geweest voor 2019 8-)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_183761196
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 11:49 schreef borisz het volgende:
Zo. Geswitched van Energieboer.
Zorgpolis wat aangepast.
/Financieel lekker bezig geweest voor 2019 8-)
Geld besparen voor verbouwing of bank!!!!
We have far more in common than that which devides us..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')