SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.You sound reasonable...Time to up my medication.
Even verbeterdquote:
hoezo verbeteren? Behalve dat ie aan is, staat ie ook.quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Even verbeterd![]()
Ik kijk bijna nooit meer tv trouwens. Een nieuwe tv zou voor ons echt zonde van het geld zijn.
Ik zou zelf wel een smart-tv willen, maar die zijn me veel te duurquote:Op zaterdag 15 december 2018 14:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Even verbeterd![]()
Ik kijk bijna nooit meer tv trouwens. Een nieuwe tv zou voor ons echt zonde van het geld zijn.
Wij kijken nog best veel Netflix.quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Even verbeterd![]()
Dat hebben wij nuquote:Op zaterdag 15 december 2018 14:52 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik zou zelf wel een smart-tv willen, maar die zijn me veel te duur
Dat kijk ik via de PCquote:Op zaterdag 15 december 2018 14:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij kijken nog best veel Netflix.
Ik kan niet fijn zitten op een hoge stoel en wij kijken ook nog wel met meer mensen tegelijk. Dan is een tv wel handig. We kunnen nu ook YouTube en Kodi gebruiken op tv.quote:
Je kan alleen niet echt meer kleiner.quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kan niet fijn zitten op een hoge stoel en wij kijken ook nog wel met meer mensen tegelijk. Dan is een tv wel handig. We kunnen nu ook YouTube en Kodi gebruiken op tv.
We zijn nu van 40 naar 50 inch gegaan. Ik dacht dat het veel te groot was, maar het valt erg mee.
In de woonkamer kijkt veel relaxter dan op een PC, inderdaad. Ik heb een tijdje terug een Google Chromecast gekocht; ideaal om YouTube-clips of Uitzending Gemist terug te kijken op het tv-scherm.quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kan niet fijn zitten op een hoge stoel en wij kijken ook nog wel met meer mensen tegelijk. Dan is een tv wel handig. We kunnen nu ook YouTube en Kodi gebruiken op tv.
We zijn nu van 40 naar 50 inch gegaan. Ik dacht dat het veel te groot was, maar het valt erg mee.
nee maar dat is ook niet de bedoeling...quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Je kan alleen niet echt meer kleiner.
Dat doe ik ook niet. De kinderen wel, maar die kijken niet via de tv.quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij kijken nog best veel Netflix.
Geen vette beats?quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:56 schreef Elfletterig het volgende:
Het is een zeer mager weekje voor nieuwe muziek
quote:
quote:Programma van vandaag
19:00 - 20:30 DJ11 - Nearly Peace Time
20:30 - 22:30 DJ Peaceman - Muziek op zaterdag
Die houden zich erg stilquote:
Helaas.. - de lijst gaat er dit jaar hard op achteruitquote:Op zaterdag 15 december 2018 19:20 schreef livelink het volgende:
Ik had eigenlijk verwacht dat dit ook wel eens in de top2000 had kunnen staan, maar nee.
Mijn Frans is niet erg goed.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:24 schreef Elfletterig het volgende:
De formatie Encore! scoorde een bescheiden hitje met deze track, waarvoor ze gebruik maakten van een Franstalige dame die kort daarvoor een grotere hit had gehad...
Zou best kunnen. Het lijkt qua uitspraak nogal op "Encore une Fois"quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn Frans is niet erg goed.
Tout feu tout flamme zal wel in vuur en vlam betekenen?
Nou, ze zingt ook echt wel tout feu tout flamme (x vaak), hoe wel het nu inderdaad Encore une Fois is.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Het lijkt qua uitspraak nogal op "Encore une Fois"
Welkomquote:Op zaterdag 15 december 2018 19:32 schreef Melting het volgende:
Half uurtje ingetuned. Zo meteen naar een feest.
Ik zou liever straks draaien.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Welkom
(Ik vond het al zo raar om iemand anders op het rooster te zien op zaterdag)
Ik kende het niet, maar dit is wel echt een lekker nummer zeg.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:33 schreef Elfletterig het volgende:
Terug naar 1991 met de supergroep Electronic, gevormd door zanger Bernhard Sumner (New Order) en gitarist Johnny Marr (o.a. The Smiths). Het nummer heet Get The Message.
Feestjes waar je tegenop ziet, zijn in de praktijk vaak gezelliger dan je had verwacht.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zou liever straks draaien.
Maar ja..... soms kom je er gewoon niet onderuit.
Gewoon alvast indrinken...quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zou liever straks draaien.
Maar ja..... soms kom je er gewoon niet onderuit.
Dan ga ik vanaf nu tegen elk feestje opzien.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Feestjes waar je tegenop ziet, zijn in de praktijk vaak gezelliger dan je had verwacht.
quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan ga ik vanaf nu tegen elk feestje opzien.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |