abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_184045326
Even tijdelijk dicht, vanwege de grote hoeveelheid SC en off topic posts.
Ook maar even intern overleggen of we deze reeks nog open houden, gezien de brede scope.

[ Bericht 7% gewijzigd door STING op 28-12-2018 22:52:01 ]
pi_184055374
En weer open, graag ontopic, SC mag hier en hier.

We gaan ondertussen nog even kijken of de OP valt te verbeteren, of dat het wellicht is beter om de reeks te sluiten, gezien de scope zo breed is. Suggesties zijn welkom, eventuele reacties graag in R&P / R&P Feedback

Bedankt!
  zaterdag 29 december 2018 @ 13:09:11 #253
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_184057518
Wat is een brede scope nou weer? Wees blij dat wij het topic draaiende houden, ondanks dat we regelmatig afdwalen. Ik ben allang blij dat dit topic er is voor mensen zoals wij. Hier begrijpen we elkaar tenminste.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_184059169
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 13:09 schreef LordofLeaves het volgende:
Wat is een brede scope nou weer? Wees blij dat wij het topic draaiende houden, ondanks dat we regelmatig afdwalen. Ik ben allang blij dat dit topic er is voor mensen zoals wij. Hier begrijpen we elkaar tenminste.
Dit precies.
Maar blijkbaar vond iemand het nodig om een TR te maken over de sc in dit topic... Misschien kan diegene zich volgende keer gewoon ff melden in een dm, dat die persoon zich er aan stoort...
Vind ik beter dan dat er nu gedacht wordt om het topic maar helemaal te verwijderen. Lijkt me niet dat dat het doel was ervan.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  zaterdag 29 december 2018 @ 16:24:30 #255
222927 Lurf
All you need is Lurf
pi_184062738
Als je een topic over persoonlijkheidsstoornissen zonder aankondiging sluit en vervolgens ook nog dreigt om het helemaal weg te halen heb je het volgens mij niet helemaal begrepen :{ . Ik heb er gewoon serieus slecht van geslapen en ben alweer de hele dag niet te genieten omdat het alle oordelen die ik al heb over mezelf weer bevestigt. (en ik weet dat die gedachtengang niet klopt, maar daarom heb ik ook een ps).
Never explain, never apologize.
pi_184063124
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 16:24 schreef Lurf het volgende:
Als je een topic over persoonlijkheidsstoornissen zonder aankondiging sluit en vervolgens ook nog dreigt om het helemaal weg te halen heb je het volgens mij niet helemaal begrepen :{ . Ik heb er gewoon serieus slecht van geslapen en ben alweer de hele dag niet te genieten omdat het alle oordelen die ik al heb over mezelf weer bevestigt. (en ik weet dat die gedachtengang niet klopt, maar daarom heb ik ook een ps).
Komt wel goed :)
Ik snap de mods ook wel, ze moeten iets doen met de TR's die ze krijgen..
Het had alleen wel iets beter gekund inderdaad.
pi_184063723
quote:
Precies dit had ik ook, ik had hem een pm gestuurd waarin ik aangaf dat het niet offtopic was om hier muziek te delen omdat dit ook gewoon in de vers training voorkomt.. Maar daar had hij niet op gereageerd en ik denk dat het komt omdat ze dan vinden ten eerste dat bepaalde woorden gecensureerd moeten worden ook al is het de naam van een artiest (sorry daar had ik helemaal niet bij stilgestaan hoe streng ze daarin zijn) of dat het veel kost qua webhosting om hier veel slowchat en filmpjes te hebben staan, ik heb er totaal geen verstand van maar dat is dan de enige verklaring die ik kan bedenken en dat ze dat het geld niet waard vinden. Maar waarom de ene post dat dan wel is en de andere niet, beetje vaag. Maar wie betaalt die bepaalt helaas of zo.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_184063821
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 17:09 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Precies dit had ik ook, ik had hem een pm gestuurd waarin ik aangaf dat het niet offtopic was om hier muziek te delen omdat dit ook gewoon in de vers training voorkomt.. Maar daar had hij niet op gereageerd en ik denk dat het komt omdat ze dan vinden ten eerste dat bepaalde woorden gecensureerd moeten worden ook al is het de naam van een artiest (sorry daar had ik helemaal niet bij stilgestaan hoe streng ze daarin zijn) of dat het veel kost qua webhosting om hier veel slowchat en filmpjes te hebben staan, ik heb er totaal geen verstand van maar dat is dan de enige verklaring die ik kan bedenken en dat ze dat het geld niet waard vinden ofzo. Maar waarom de ene post dat dan wel is en de andere niet, beetje vaag. Maar wie betaalt die bepaalt helaas of zo.
Het ging denk ik vooral over de sc... (vooral van mijn kant _O- )
Het gaat niet zozeer om muziek delen, tenminste, dat hoop ik dan :P
Ik zal wel proberen iets meer OT te blijven *O*
  zaterdag 29 december 2018 @ 18:41:52 #259
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_184065915
quote:
Dit dus. Het heeft ook een beetje mijn dag verpest. Net als toen met dat Tekenen als Therapie topic. Hele leuke sfeer enz, maar ook dat moest weer eens schoon geveegd worden met als gevolg dat het nu helemaal stil ligt.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  zaterdag 29 december 2018 @ 18:44:08 #260
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_184065958
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 17:09 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Precies dit had ik ook, ik had hem een pm gestuurd waarin ik aangaf dat het niet offtopic was om hier muziek te delen omdat dit ook gewoon in de vers training voorkomt.. Maar daar had hij niet op gereageerd en ik denk dat het komt omdat ze dan vinden ten eerste dat bepaalde woorden gecensureerd moeten worden ook al is het de naam van een artiest (sorry daar had ik helemaal niet bij stilgestaan hoe streng ze daarin zijn) of dat het veel kost qua webhosting om hier veel slowchat en filmpjes te hebben staan, ik heb er totaal geen verstand van maar dat is dan de enige verklaring die ik kan bedenken en dat ze dat het geld niet waard vinden. Maar waarom de ene post dat dan wel is en de andere niet, beetje vaag. Maar wie betaalt die bepaalt helaas of zo.
Kost inderdaad veel aan webhosting ja. Als we nou met z'n allen afspreken om de sc een beetje binnen de perken te houden. Wie weet mogen we dan wel open blijven.
pi_184066074
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 18:44 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Kost inderdaad veel aan webhosting ja. Als we nou met z'n allen afspreken om de sc een beetje binnen de perken te houden. Wie weet mogen we dan wel open blijven.
Hier ben ik het wel mee eens, maar voordat we allemaal het boetekleed aantrekken, topic heeft dus wel een TR gekregen...
Die persoon kan zich beter ff melden in de DM, dan zorgen dat het hele topic dicht gaat.
  zaterdag 29 december 2018 @ 18:49:29 #262
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_184066119
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 18:47 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Hier ben ik het wel mee eens, maar voordat we allemaal het boetekleed aantrekken, topic heeft dus wel een TR gekregen...
Die persoon kan zich beter ff melden in de DM, dan zorgen dat het hele topic dicht gaat.
Goed plan. Oproepje; wil Judas zich even melden bij de receptie? :P
pi_184066344
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 18:49 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Goed plan. Oproepje; wil Judas zich even melden bij de receptie? :P
Of niet..
Maar de schade die het heeft aangericht is veel groter dan dat iemand ooit had kunnen bedenken..
  zaterdag 29 december 2018 @ 19:07:16 #264
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_184066527
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 19:00 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Of niet..
Maar de schade die het heeft aangericht is veel groter dan dat iemand ooit had kunnen bedenken..
Ach ja, het zal wel aflopen met een sisser. Misschien moeten we ons maar beperken tot de kern van het topic.
pi_184066601
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 19:07 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Ach ja, het zal wel aflopen met een sisser. Misschien moeten we ons maar beperken tot de kern van het topic.
Buiten wat ik zo dagelijks meemaak, heb ik niet heel veel te vertellen over mijn stoornis, die ik officieel nog niet weet... Zal wel lekker rustig worden _O-
  zaterdag 29 december 2018 @ 19:11:58 #266
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_184066675
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 19:10 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Buiten wat ik zo dagelijks meemaak, heb ik niet heel veel te vertellen over mijn stoornis, die ik officieel nog niet weet... Zal wel lekker rustig worden _O-
Ja, als je niks mankeert dan wordt je er hier weer keihard uitgeflikkerd! Dat snap je wel. ;)
pi_184066837
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 19:11 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Ja, als je niks mankeert dan wordt je er hier weer keihard uitgeflikkerd! Dat snap je wel. ;)
Gelukkig heb ik een FPP verwijzing _O- _O- Ik mag meedoen met de gekkies *O*
  zaterdag 29 december 2018 @ 19:19:29 #268
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_184066921
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 19:16 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Gelukkig heb ik een FPP verwijzing _O- _O- Ik mag meedoen met de gekkies *O*
*O* *O* *O* Genoeg sc voor vandaag, me dunkt. :P
pi_184067019
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 19:19 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

*O* *O* *O* Genoeg sc voor vandaag, me dunkt. :P
Mijn gezicht is half opgezwollen door een tand... Doet pijn als de hel... Maar ik kom wel achter een belangrijk iets.. Ik ben alleen zoals ik ben, als ik pijn heb...
  maandag 31 december 2018 @ 17:59:31 #270
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_184126964
Normaal doe ik het nooit, maar ik wil alle posters hier een goed nieuwjaar wensen! Hopelijk gaat het in 2019 een stuk beter met ons allemaal! :)
pi_184128625
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 17:59 schreef LordofLeaves het volgende:
Normaal doe ik het nooit, maar ik wil alle posters hier een goed nieuwjaar wensen! Hopelijk gaat het in 2019 een stuk beter met ons allemaal! :)
Jij ook de beste wensen *O* Ik hoop met je mee *O*
pi_184128637
Iedereen de beste wensen voor 2019 *O*
Mijn voornemen voor 2019: niemand vermoorden, inclusief mijzelf *O*
pi_184134476
Haha jullie hier ook gelukkig nieuwjaar ik hoop iig dat de jaarwisseling voor jullie ook een beetje voorspoedig is verlopen
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  dinsdag 1 januari 2019 @ 10:28:14 #274
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_184137333
Overleefd! Klaar voor 2019! Het regent hier... :P
pi_184137834
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 10:28 schreef LordofLeaves het volgende:
Overleefd! Klaar voor 2019! Het regent hier... :P
Gelukkig! Hier ook, maar ja ik zit gelukkig toch binnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')