Dit precies.quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:09 schreef LordofLeaves het volgende:
Wat is een brede scope nou weer? Wees blij dat wij het topic draaiende houden, ondanks dat we regelmatig afdwalen. Ik ben allang blij dat dit topic er is voor mensen zoals wij. Hier begrijpen we elkaar tenminste.
Komt wel goedquote:Op zaterdag 29 december 2018 16:24 schreef Lurf het volgende:
Als je een topic over persoonlijkheidsstoornissen zonder aankondiging sluit en vervolgens ook nog dreigt om het helemaal weg te halen heb je het volgens mij niet helemaal begrepen. Ik heb er gewoon serieus slecht van geslapen en ben alweer de hele dag niet te genieten omdat het alle oordelen die ik al heb over mezelf weer bevestigt. (en ik weet dat die gedachtengang niet klopt, maar daarom heb ik ook een ps).
Precies dit had ik ook, ik had hem een pm gestuurd waarin ik aangaf dat het niet offtopic was om hier muziek te delen omdat dit ook gewoon in de vers training voorkomt.. Maar daar had hij niet op gereageerd en ik denk dat het komt omdat ze dan vinden ten eerste dat bepaalde woorden gecensureerd moeten worden ook al is het de naam van een artiest (sorry daar had ik helemaal niet bij stilgestaan hoe streng ze daarin zijn) of dat het veel kost qua webhosting om hier veel slowchat en filmpjes te hebben staan, ik heb er totaal geen verstand van maar dat is dan de enige verklaring die ik kan bedenken en dat ze dat het geld niet waard vinden. Maar waarom de ene post dat dan wel is en de andere niet, beetje vaag. Maar wie betaalt die bepaalt helaas of zo.quote:Op zaterdag 29 december 2018 16:24 schreef Lurf het volgende:
Als je een topic over persoonlijkheidsstoornissen zonder aankondiging sluit en vervolgens ook nog dreigt om het helemaal weg te halen heb je het volgens mij niet helemaal begrepen. Ik heb er gewoon serieus slecht van geslapen en ben alweer de hele dag niet te genieten omdat het alle oordelen die ik al heb over mezelf weer bevestigt. (en ik weet dat die gedachtengang niet klopt, maar daarom heb ik ook een ps).
Het ging denk ik vooral over de sc... (vooral van mijn kantquote:Op zaterdag 29 december 2018 17:09 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Precies dit had ik ook, ik had hem een pm gestuurd waarin ik aangaf dat het niet offtopic was om hier muziek te delen omdat dit ook gewoon in de vers training voorkomt.. Maar daar had hij niet op gereageerd en ik denk dat het komt omdat ze dan vinden ten eerste dat bepaalde woorden gecensureerd moeten worden ook al is het de naam van een artiest (sorry daar had ik helemaal niet bij stilgestaan hoe streng ze daarin zijn) of dat het veel kost qua webhosting om hier veel slowchat en filmpjes te hebben staan, ik heb er totaal geen verstand van maar dat is dan de enige verklaring die ik kan bedenken en dat ze dat het geld niet waard vinden ofzo. Maar waarom de ene post dat dan wel is en de andere niet, beetje vaag. Maar wie betaalt die bepaalt helaas of zo.
Dit dus. Het heeft ook een beetje mijn dag verpest. Net als toen met dat Tekenen als Therapie topic. Hele leuke sfeer enz, maar ook dat moest weer eens schoon geveegd worden met als gevolg dat het nu helemaal stil ligt.quote:Op zaterdag 29 december 2018 16:24 schreef Lurf het volgende:
Kost inderdaad veel aan webhosting ja. Als we nou met z'n allen afspreken om de sc een beetje binnen de perken te houden. Wie weet mogen we dan wel open blijven.quote:Op zaterdag 29 december 2018 17:09 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Precies dit had ik ook, ik had hem een pm gestuurd waarin ik aangaf dat het niet offtopic was om hier muziek te delen omdat dit ook gewoon in de vers training voorkomt.. Maar daar had hij niet op gereageerd en ik denk dat het komt omdat ze dan vinden ten eerste dat bepaalde woorden gecensureerd moeten worden ook al is het de naam van een artiest (sorry daar had ik helemaal niet bij stilgestaan hoe streng ze daarin zijn) of dat het veel kost qua webhosting om hier veel slowchat en filmpjes te hebben staan, ik heb er totaal geen verstand van maar dat is dan de enige verklaring die ik kan bedenken en dat ze dat het geld niet waard vinden. Maar waarom de ene post dat dan wel is en de andere niet, beetje vaag. Maar wie betaalt die bepaalt helaas of zo.
Hier ben ik het wel mee eens, maar voordat we allemaal het boetekleed aantrekken, topic heeft dus wel een TR gekregen...quote:Op zaterdag 29 december 2018 18:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Kost inderdaad veel aan webhosting ja. Als we nou met z'n allen afspreken om de sc een beetje binnen de perken te houden. Wie weet mogen we dan wel open blijven.
Goed plan. Oproepje; wil Judas zich even melden bij de receptie?quote:Op zaterdag 29 december 2018 18:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens, maar voordat we allemaal het boetekleed aantrekken, topic heeft dus wel een TR gekregen...
Die persoon kan zich beter ff melden in de DM, dan zorgen dat het hele topic dicht gaat.
Of niet..quote:Op zaterdag 29 december 2018 18:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Goed plan. Oproepje; wil Judas zich even melden bij de receptie?
Ach ja, het zal wel aflopen met een sisser. Misschien moeten we ons maar beperken tot de kern van het topic.quote:Op zaterdag 29 december 2018 19:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Of niet..
Maar de schade die het heeft aangericht is veel groter dan dat iemand ooit had kunnen bedenken..
Buiten wat ik zo dagelijks meemaak, heb ik niet heel veel te vertellen over mijn stoornis, die ik officieel nog niet weet... Zal wel lekker rustig wordenquote:Op zaterdag 29 december 2018 19:07 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ach ja, het zal wel aflopen met een sisser. Misschien moeten we ons maar beperken tot de kern van het topic.
Ja, als je niks mankeert dan wordt je er hier weer keihard uitgeflikkerd! Dat snap je wel.quote:Op zaterdag 29 december 2018 19:10 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Buiten wat ik zo dagelijks meemaak, heb ik niet heel veel te vertellen over mijn stoornis, die ik officieel nog niet weet... Zal wel lekker rustig worden
Gelukkig heb ik een FPP verwijzingquote:Op zaterdag 29 december 2018 19:11 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, als je niks mankeert dan wordt je er hier weer keihard uitgeflikkerd! Dat snap je wel.
quote:Op zaterdag 29 december 2018 19:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een FPP verwijzing![]()
Ik mag meedoen met de gekkies
Mijn gezicht is half opgezwollen door een tand... Doet pijn als de hel... Maar ik kom wel achter een belangrijk iets.. Ik ben alleen zoals ik ben, als ik pijn heb...quote:Op zaterdag 29 december 2018 19:19 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]![]()
![]()
Genoeg sc voor vandaag, me dunkt.
Jij ook de beste wensenquote:Op maandag 31 december 2018 17:59 schreef LordofLeaves het volgende:
Normaal doe ik het nooit, maar ik wil alle posters hier een goed nieuwjaar wensen! Hopelijk gaat het in 2019 een stuk beter met ons allemaal!
Gelukkig! Hier ook, maar ja ik zit gelukkig toch binnenquote:Op dinsdag 1 januari 2019 10:28 schreef LordofLeaves het volgende:
Overleefd! Klaar voor 2019! Het regent hier...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |