abonnement Unibet Coolblue
pi_183740487
Dit is zo raar dat ik ff niet weet wat ik ermee moet.

Heb een sim only contract met t-mobile. Gisteren krijk ik een sms dat ik ben uitgenidigd voor hun klantvoordeel en ik dit moet bevestigen. Direct erna nog een sms dat het nu is bevestigd zonder dat ik iets gedaan had.

In mijn t-mobile zie ik op een keer een tweede contract de naam van iemand anders, zijn nummer en deel bank rekening nummer. Hetzelfde is ook van mij zichtbaar en mijn adres is veranderd op eentje 5 minuten fietsen van hier.

Pwd en email verandert, t-mobile gebeld... en de meneer vond het verder geen probleem. Als ik er iets mee wil moet ik naar de winkel waar ik mijn contract afgesloten heb (en blijkbaar de onbekende meneer ook). T-mobile denkt dat iemand in deze winkel dit gedaan heeft maar wil verder niets voor mij betekenen.

Na wat screenshots onbekende meneer uit mijn t-mobile omgeving gegooid en mijn adres gewijzigd. Bij iedere wijziging heb ik trouwens een sms ontvangen. Toen mijn adres op het adres van waarschijnlijk het adres van deze iemand gewijzigd werd gebuurde dit niet. Het was dus iemand van t-mobile en niet iemand die mijn pwd kennde.

Dus wat moet ik hiermee? Ik denk gdpr, en het kan toch niet dat gewoon iemand mijn gegevens te zien krijgt. En dat t-mobile het allemaal best vindt.
pi_183740539
Waarschijnlijk heeft iemand van tmobile jullie klantgegevens gekoppeld :X. Ik zou nog maar een keer bellen en nu vragen naar de fraudeafdeling. Het zal geen fraude zijn, maar iemand kan hier wel kwaad mee doen. Op die afdeling nemen ze dit soort zaken veel serieuzer. Eventueel kan je je van de domme houden (mijn adresgegevens zijn spontaan gewijzigd)

(edit : ik heb dit ook een keer gehad, maar dan met mijn bankrekening :D :X foutje, bedankt)

[ Bericht 17% gewijzigd door Postbus100 op 15-12-2018 09:10:35 ]
Somebody that I used to know
pi_183740564
Lekkere klantenservice ook zeg.
pi_183740597
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 09:04 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Lekkere klantenservice ook zeg.
Nou, idd :X
Somebody that I used to know
pi_183740604
Ik heb dit ook gehad bij tmobile. Dat iemands telefoon nummer aan mijn adresgegevens + bankgegevens waren gekoppeld.

Ik heb uiteraard nooit betaald. Het is al lang geleden en ik weet niet meer precies hoe het is opgelost maar ik weet nog wel dat ik bij de rechtswinkel ben geweest omdat tmobile niet direct meewerkend was.
pi_183740613
Inderdaad. Lekkere klantenservice :r 8)7

Ik vermoed dat het ongeveer zo ging:

Klant: ik wil een nieuw contract, maar tele2 is net wat goedkoper
Tele2 winkel: Meneer, ik zorg ervoor dat het wat goedkoper zal zijn, met meer data (kon het type contract van onbekende meneer zien)
Winkel: *ok, ff een stomme muts zoeken en accounts koppelen*
pi_183740619
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 09:14 schreef Orbitolina het volgende:
Inderdaad. Lekkere klantenservice :r 8)7

Ik vermoed dat het ongeveer zo ging:

Klant: ik wil een nieuw contract, maar tele2 is net wat goedkoper
Tele2 winkel: Meneer, ik zorg ervoor dat het wat goedkoper zal zijn, met meer data (kon het type contract van onbekende meneer zien)
Winkel: *ok, ff een stomme muts zoeken en accounts koppelen*
Dat lijkt me onwaarschijnlijk
pi_183740744
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 09:15 schreef amaranta het volgende:

[..]

Dat lijkt me onwaarschijnlijk
Het is mogelijk dat iemand een tweede contract afgesloten heeft (ik weet dat het contract van meneer nieuw is. Ook leuk dat t-mobile klantenservice deze informatie verstrekt) en net verhuisd is. Maar: hij heeft niet in dit gebouw gewoond en er is in heel Nederland niemand met dezelfde naam als die van mij. Aangezien de t-mobile winkel je wijzigingen/contracten op een scherm laat zien lijkt me een vergissing heel klein.
pi_183740887
Of iemand probeert je nummer te kapen om zo je wachtwoorden met sms controle te pakken..
dag
pi_183740890
Je zegt dat je het nummer van de onbekende meneer kan zien. Bel hem even op en vraag even wat er gebeurt is.

Niet dat hij straks merkt dat er bij hem iets niet klopt, zijn adres gegevens terug gaat veranderen enz enz...
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_183740934
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 09:52 schreef Peter het volgende:
Of iemand probeert je nummer te kapen om zo je wachtwoorden met sms controle te pakken..
Dan had ik alsnog een sms over het veranderen van mijn adres ontvangen. t-mobile heeft bevestigd dat altijd een sms gestuurd wordt als een klant gegevens wijzigt. Kreeg geen antwoord op mijn vraag of er ook altijd een sms gestuurd wordt als t-mobile iets wijzigt.
pi_183750260
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 09:52 schreef valentijn101 het volgende:
Je zegt dat je het nummer van de onbekende meneer kan zien. Bel hem even op en vraag even wat er gebeurt is.

Niet dat hij straks merkt dat er bij hem iets niet klopt, zijn adres gegevens terug gaat veranderen enz enz...
Ik heb toen ook met dat andere nummer gebeld.
pi_183752722
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 20:08 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik heb toen ook met dat andere nummer gebeld.
Misschien een stomme vraag, maar wat zouden jullie tegen deze iemand zeggen?

Update: T-mobile gebeld, medewerker ging met collega praten, verbinding werd verbroken. Weer gebeld, andere medewerker ging met collega praten en kon mij geen antwoord geven, wou terugbellen wat niet gebeurt is.

zucht.
pi_183753746
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 21:52 schreef Orbitolina het volgende:

[..]

Misschien een stomme vraag, maar wat zouden jullie tegen deze iemand zeggen?

Update: T-mobile gebeld, medewerker ging met collega praten, verbinding werd verbroken. Weer gebeld, andere medewerker ging met collega praten en kon mij geen antwoord geven, wou terugbellen wat niet gebeurt is.

zucht.
Hoi, met Henk.
Jouw telefoon nummer lijkt op mijn naam te staan.
Ik logde in op mijn tmobile en zag jouw gegevens.
pi_183756534
Tja blijven proberen zou ik zeggen. Op een gegeven moment krijg je vast iemand te pakken die wel weet wat hij moet doen.

Verder raad ik je aan om je telefoongesprekken op te nemen (even een app zoeken die dit kan). Mocht het probleem verder escaleren, dan heb je tenminste bewijzen.
pi_183759322
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 21:52 schreef Orbitolina het volgende:

[..]

Misschien een stomme vraag, maar wat zouden jullie tegen deze iemand zeggen?

Update: T-mobile gebeld, medewerker ging met collega praten, verbinding werd verbroken. Weer gebeld, andere medewerker ging met collega praten en kon mij geen antwoord geven, wou terugbellen wat niet gebeurt is.

zucht.
Hoi met orbitolina

T-mobile heeft een fout gemaakt en jou aan mijn account toegevoegd. T-mobile werkt niet echt mee aan een oplossing. Dus ik wilde even vragen of jij meer informatie hebt.
Bv: heb je je online aangemeld, telefonisch, in een winkel? (om uit te zoeken welke medewerker van t-mobile de mist in is gegaan.
Vraag of de nieuwe klant ook actie wil ondernemen, 2 mensen die klagen bij t-mobile werkt beter als een.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_183770294
Nou, meneer wou er niet over praten en heeft gezegd dat ik bij t-mobile moet zijn. Hij wist er volgens mij wel iets van, maar hulp zit er niet in.
pi_183770376
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 19:08 schreef Orbitolina het volgende:
Nou, meneer wou er niet over praten en heeft gezegd dat ik bij t-mobile moet zijn. Hij wist er volgens mij wel iets van, maar hulp zit er niet in.
Je moet ook bij tmobile zijn. Hij kan geen contracten ontkoppelen, alleen tmobile kan dat.
Somebody that I used to know
pi_183772306
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 19:08 schreef Orbitolina het volgende:
Nou, meneer wou er niet over praten en heeft gezegd dat ik bij t-mobile moet zijn. Hij wist er volgens mij wel iets van, maar hulp zit er niet in.
Raar. Als iemnd mij zou bellen dat mijn nieuwe abbo aan hem gekoppeld was zou ik dat zo snel mogelijk opgelost willen hebben.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_183772629
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 20:42 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

Raar. Als iemnd mij zou bellen dat mijn nieuwe abbo aan hem gekoppeld was zou ik dat zo snel mogelijk opgelost willen hebben.
Inderdaad. Maar nu heeft hij dus minder data en hogere kosten. Het contract van hem is nieuw volgens T-mobile (dat zij dat gewoon vertellen! :?) dus misschien is mijn theorie dat iemand in de winkel hem een goedkoper abonnement aangeboden heeft om hem als klant te winnen niet helemaal verkeert.
  zaterdag 12 januari 2019 @ 09:28:08 #21
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_184354630
En?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_184355414
Dit kan lang duren TS eenmaal fout ingevoerd en je moet bergen verzetten om dit te laten corrigeren.
pi_184355808
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 10:18 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Dit kan lang duren TS eenmaal fout ingevoerd en je moet bergen verzetten om dit te laten corrigeren.
Je zou altijd bij T-mobile kunnen dreigen dat je aangifte gaat doen omdat ze meewerken aan identiteitsfraude. Ik denk dat de zaak dan we doorgeschoven wordt naar de backoffice of een leidinggevende.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_184355889
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 09:04 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Lekkere klantenservice ook zeg.
Tja, staat niet in hun script, dus snappen ze het niet.
.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')