Nou, iddquote:Op zaterdag 15 december 2018 09:04 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Lekkere klantenservice ook zeg.
Dat lijkt me onwaarschijnlijkquote:Op zaterdag 15 december 2018 09:14 schreef Orbitolina het volgende:
Inderdaad. Lekkere klantenservice
Ik vermoed dat het ongeveer zo ging:
Klant: ik wil een nieuw contract, maar tele2 is net wat goedkoper
Tele2 winkel: Meneer, ik zorg ervoor dat het wat goedkoper zal zijn, met meer data (kon het type contract van onbekende meneer zien)
Winkel: *ok, ff een stomme muts zoeken en accounts koppelen*
Het is mogelijk dat iemand een tweede contract afgesloten heeft (ik weet dat het contract van meneer nieuw is. Ook leuk dat t-mobile klantenservice deze informatie verstrekt) en net verhuisd is. Maar: hij heeft niet in dit gebouw gewoond en er is in heel Nederland niemand met dezelfde naam als die van mij. Aangezien de t-mobile winkel je wijzigingen/contracten op een scherm laat zien lijkt me een vergissing heel klein.quote:
Dan had ik alsnog een sms over het veranderen van mijn adres ontvangen. t-mobile heeft bevestigd dat altijd een sms gestuurd wordt als een klant gegevens wijzigt. Kreeg geen antwoord op mijn vraag of er ook altijd een sms gestuurd wordt als t-mobile iets wijzigt.quote:Op zaterdag 15 december 2018 09:52 schreef Peter het volgende:
Of iemand probeert je nummer te kapen om zo je wachtwoorden met sms controle te pakken..
Ik heb toen ook met dat andere nummer gebeld.quote:Op zaterdag 15 december 2018 09:52 schreef valentijn101 het volgende:
Je zegt dat je het nummer van de onbekende meneer kan zien. Bel hem even op en vraag even wat er gebeurt is.
Niet dat hij straks merkt dat er bij hem iets niet klopt, zijn adres gegevens terug gaat veranderen enz enz...
Misschien een stomme vraag, maar wat zouden jullie tegen deze iemand zeggen?quote:Op zaterdag 15 december 2018 20:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb toen ook met dat andere nummer gebeld.
Hoi, met Henk.quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:52 schreef Orbitolina het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag, maar wat zouden jullie tegen deze iemand zeggen?
Update: T-mobile gebeld, medewerker ging met collega praten, verbinding werd verbroken. Weer gebeld, andere medewerker ging met collega praten en kon mij geen antwoord geven, wou terugbellen wat niet gebeurt is.
zucht.
Hoi met orbitolinaquote:Op zaterdag 15 december 2018 21:52 schreef Orbitolina het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag, maar wat zouden jullie tegen deze iemand zeggen?
Update: T-mobile gebeld, medewerker ging met collega praten, verbinding werd verbroken. Weer gebeld, andere medewerker ging met collega praten en kon mij geen antwoord geven, wou terugbellen wat niet gebeurt is.
zucht.
Je moet ook bij tmobile zijn. Hij kan geen contracten ontkoppelen, alleen tmobile kan dat.quote:Op zondag 16 december 2018 19:08 schreef Orbitolina het volgende:
Nou, meneer wou er niet over praten en heeft gezegd dat ik bij t-mobile moet zijn. Hij wist er volgens mij wel iets van, maar hulp zit er niet in.
Raar. Als iemnd mij zou bellen dat mijn nieuwe abbo aan hem gekoppeld was zou ik dat zo snel mogelijk opgelost willen hebben.quote:Op zondag 16 december 2018 19:08 schreef Orbitolina het volgende:
Nou, meneer wou er niet over praten en heeft gezegd dat ik bij t-mobile moet zijn. Hij wist er volgens mij wel iets van, maar hulp zit er niet in.
Inderdaad. Maar nu heeft hij dus minder data en hogere kosten. Het contract van hem is nieuw volgens T-mobile (dat zij dat gewoon vertellen! ) dus misschien is mijn theorie dat iemand in de winkel hem een goedkoper abonnement aangeboden heeft om hem als klant te winnen niet helemaal verkeert.quote:Op zondag 16 december 2018 20:42 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Raar. Als iemnd mij zou bellen dat mijn nieuwe abbo aan hem gekoppeld was zou ik dat zo snel mogelijk opgelost willen hebben.
Je zou altijd bij T-mobile kunnen dreigen dat je aangifte gaat doen omdat ze meewerken aan identiteitsfraude. Ik denk dat de zaak dan we doorgeschoven wordt naar de backoffice of een leidinggevende.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 10:18 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Dit kan lang duren TS eenmaal fout ingevoerd en je moet bergen verzetten om dit te laten corrigeren.
Tja, staat niet in hun script, dus snappen ze het niet.quote:Op zaterdag 15 december 2018 09:04 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Lekkere klantenservice ook zeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |