Zijzelf doet niet anders.quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:18 schreef PoezeligDing het volgende:
Shelley houdt niet van mensen die anderen voor kakken zetten.
quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:18 schreef PoezeligDing het volgende:
Shelley houdt niet van mensen die anderen voor kakken zetten.
Ik maakte zelf even te veel lawaai, waar ging het over?quote:
Dat Shelly haar scheur niet genoeg open trekt.quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik maakte zelf even te veel lawaai, waar ging het over?
Dat Gerrit had gezegd dat Shelley meer haar mond mocht opentrekken tijdens vergaderingen.quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik maakte zelf even te veel lawaai, waar ging het over?
quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:22 schreef MacDeMarco het volgende:
close-up van shelley's teleurgestelde kop
Wat kunnen vrouwen toch onderling moedwillig iemand krenken.....quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:22 schreef Mylene het volgende:
Freeloader Gerrit wordt even onder de bus gegooid![]()
.
Echt hoor,wij mannen doen dat soort dingen niet gelukkig.quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat kunnen vrouwen toch onderling moedwillig iemand krenken.....
Waarom dingen zeggen waarbij je een ander een rotgevoel kan geven......
Afgezegd door de febo.quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:21 schreef Yaksa het volgende:
Die zo goed lopende B&B van de gebroeders is niet geboekt voor vanaaf?
Ik weet het niet zeker maar geloof ook in ieder geval veel minder.....quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Echt hoor,wij mannen doen dat soort dingen niet gelukkig.
Merel en Brenda genieten daarvan. Dat was vanmiddag wel duidelijk.quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat kunnen vrouwen toch onderling moedwillig iemand krenken.....
Waarom dingen zeggen waarbij je een ander een rotgevoel kan geven......
quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Echt hoor,wij mannen doen dat soort dingen niet gelukkig.
Ooh? Ik zag al geen vinkje staan bij de datum van vandaag.quote:
Er is nooit geboekt voor vanavond.quote:
Ja, maar zit nu bij de drie vrouwen Shel Lotus en Franny......en over wat Gerrit allemaal gezegd heeft of juist niet.....laat haar dat zelf aan Gerrit vragen.......quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:27 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Merel en Brenda genieten daarvan. Dat was vanmiddag wel duidelijk.
quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:23 schreef Mylene het volgende:
[..]
Dat Shelly haar scheur niet genoeg open trekt.
En dat vindt ze erg?quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:24 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat Gerrit had gezegd dat Shelley meer haar mond mocht opentrekken tijdens vergaderingen.
Het ging over mannen ...quote:
Ja, dat hoorde ik wel. 'Ik ben helemaal in shock.' Vandaar mijn vraag.quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:30 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Je had die toon van haar moeten horen. "Gerrit zei dat?"
quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:31 schreef oma-Nijn het volgende:
De B&B van Brenda.. liggen ze daar nu opgestapeld? De gasten bedoel ik![]()
Ging niet door vanwege andere Febo verplichten vanavond.quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:31 schreef oma-Nijn het volgende:
De B&B van Brenda.. liggen ze daar nu opgestapeld? De gasten bedoel ik![]()
En het is niet dat het iets vreemds is voor Shelley. Gerrit en zijzelf hadden het er gisteren nog over.quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:31 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. Was goed bedoelt juist.
quote:
In de fik met utopia!quote:
Ja! Raar kind.quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:32 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En het is niet dat het iets vreemds is voor Shelley. Gerrit en zijzelf hadden het er gisteren nog over.
Dat het al beter ging, maar ze nog veel meer haar mening zou kunnen uiten
Lotus niet dacht ik,quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:33 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja! Raar kind.![]()
De dames willen Merel naar huis, begreep ik net.
quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ging niet door vanwege andere Febo verplichten vanavond.
Die zegt dat Merel zelf wel vertrekt. Zij ziet liever Christel gaan.quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
[..]![]()
tnx ladies.
Ik flikker deze vraag even onder de sneltoets![]()
Is makkelijker herhalen iedere dag.
Ik hoor Shel, dat ze een Engels ontbijt heeft. Fran gaat helpen... Wie komt er eten dan?
Lotus heeft inmiddels een gruwelijke hekel aan Christel en de liefde is wederzijds, denk ik.quote:
2 mensen die het als prijs hebben gewonnen.quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
[..]![]()
tnx ladies.
Ik hoor Shel, dat ze een Engels ontbijt heeft. Fran gaat helpen... Wie komt er eten dan?
quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
[..]![]()
tnx ladies.
Ook een prima keus.quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die zegt dat Merel zelf wel vertrekt. Zij ziet liever Christel gaan.
Dat gaat Léon nooit redden zo vroeg. Die moet met het openbaar vervoer komen helemaal vanuit Limburg.quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:37 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik denk Leon, maar weet het niet zeker.
Ahhhhquote:Op vrijdag 14 december 2018 22:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
2 mensen die het als prijs hebben gewonnen.
Joh, neem het niet zo serieusquote:Op vrijdag 14 december 2018 22:38 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dat gaat Léon nooit redden zo vroeg. Die moet met het openbaar vervoer komen helemaal vanuit Limburg.
Of Talpa moet hem een hotelovernachting in de Witte Bergen hebben aangeboden.
Nee, hij gaf de voorkeur aan Jan Tabakquote:Op vrijdag 14 december 2018 22:38 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dat gaat Léon nooit redden zo vroeg. Die moet met het openbaar vervoer komen helemaal vanuit Limburg.
Of Talpa moet hem een hotelovernachting in de Witte Bergen hebben aangeboden.
nee hoor 5, wat had zij?quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:37 schreef PoezeligDing het volgende:
Normaal eet Lotus 14 boterhammen.
Ze vertelt het net zelf dat ze 14 boterhammen eet normaal.quote:
Is handig om haar billen omhoog te houden tijdens de penetratie.quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:40 schreef MacDeMarco het volgende:
Franny is blij met haar nieuwe kussen
Niet normaal, maar ze eet witbrood, dat vult een stuk minder.quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze vertelt het net zelf dat ze 14 boterhammen eet normaal.
Ze had hoofdpijn en was misselijk.
Kan ik ook, maar daar is mijn reet dan ook naarquote:Op vrijdag 14 december 2018 22:37 schreef PoezeligDing het volgende:
Normaal eet Lotus 14 boterhammen.
Is dus gewoon weer eigenbelang van Timo om haar dat kussen te geven.quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Is handig om haar billen omhoog te houden tijdens de penetratie.
Je bedoelt niet Richard Tabak?quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:39 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, hij gaf de voorkeur aan Jan Tabak
Ik voel me al een vreetzak als ik er meer dan 2 eet.quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:41 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Niet normaal, maar ze eet witbrood, dat vult een stuk minder.
Ik ben heel benieuwd naar dat ontbijt.quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Kan ik ook, maar daar is mijn reet dan ook naarIk sta nu gebukt te cossen... is handig als bijzettafel voor opa
![]()
Ik hoor Shel alweer janken, dat ze een wekker nodig heeft vanwege haar ontbijt....Anderen moeten haar wakker maken.. Had het aan Adriaan gevraagd
quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik voel me al een vreetzak als ik er meer dan 2 eet.
zo veel eet ik niet mal bijna, wittbrood stopft toch? en wonder dat zij nog de oogen binnen zitten heeftquote:Op vrijdag 14 december 2018 22:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze had hoofdpijn en was misselijk.
quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik voel me al een vreetzak als ik er meer dan 2 eet.
Die kan straks Utopia uitgerold wordenquote:Op vrijdag 14 december 2018 22:34 schreef Yaksa het volgende:
Joa maakt nog maar eens een shakeje, goed voor die vette rolpens van hem.
De mannen hadden dat ook gehad toen met de mannen dag, een poosje terug.quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:43 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd naar dat ontbijt.
Witbrood stopt niet. Goed bruin brood doet er langer over om door je darmen heen te komen, je enzymen moeten hard werken, daarom is bruin brood beter.quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
zo veel eet ik niet mal bijna, wittbrood stopft toch? en wonder dat zij nog de oogen binnen zitten heeft
English breakfast, dat is toch iets met gebakken spek, roerei, worst en witte bonen in tomatensaus en witbrood?quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:43 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd naar dat ontbijt.
Dat stelde toch niet veel voor?quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:44 schreef Zeyina het volgende:
[..]
De mannen hadden dat ook gehad toen met de mannen dag, een poosje terug.
Andere stream: Sojawater.quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:46 schreef MacDeMarco het volgende:
Ze hebben het nu over eten en drinken
shoarma
kapsalon
turkse pizza
energiedrinks
kokoswater
Nee, Jan Tabak. Hotel zit ook aan de Amersfoortsestraatweg .. wel 5 kilometer verderop, maar dezelfde weg. Hebben wij overnacht na boksgala/opening BaasBeachquote:
quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:45 schreef Yaksa het volgende:
[..]
English breakfast, dat is toch iets met gebakken spek, roerei, worst en witte bonen in tomatensaus en witbrood?
En dan ook nog warm eten? Tjongequote:Op vrijdag 14 december 2018 22:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het is ook niet normaal dat ze in zo'n korte tijd zoveel is aangekomen. Ook niet gezond.quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:47 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
En dan ook nog warm eten? Tjonge
bubble teaquote:Op vrijdag 14 december 2018 22:48 schreef Angelique61 het volgende:
Hoe heet dat waar Shelly het over heeft met die balletjes er in ik hoorde het niet?
dann moet zij toch en uur p....quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het is ook niet normaal dat ze in zo'n korte tijd zoveel is aangekomen. Ook niet gezond.
Dat hou ik niet in de gaten.quote:
Ik zat er naar te luisteren en het klonk alsof ze het over een listig theehuis hadquote:
quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
zo veel eet ik niet mal bijna, wittbrood stopft toch? en wonder dat zij nog de oogen binnen zitten heeft
Echt hoorquote:Op vrijdag 14 december 2018 22:52 schreef MacDeMarco het volgende:
Een boekje voor kindjes zou goed lopen
Weeeeeeeeeeeeer een kinderboekecht alles herhalen ze van utopia 1.
Zijn maar 12 pagina's.quote:
Jawel. Dat zag er toen wel goed uit. En de heren zeiden ook dat het erg lekker was. Was aan het zoeken, maar kan geen plaatje vindenquote:Op vrijdag 14 december 2018 22:46 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat stelde toch niet veel voor?
Tot zover het geestelijk leven van Shelleyquote:Op vrijdag 14 december 2018 22:54 schreef MacDeMarco het volgende:
Shelley: Ik moet dan aan dat krokodilletje denken. Heet die croky? Oh nee, dat is chips.
Ahhh. Dat belooft wat.quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:54 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Jawel. Dat zag er toen wel goed uit. En de heren zeiden ook dat het erg lekker was. Was aan het zoeken, maar kan geen plaatje vinden
Wie ben jij om dat te zeggen? Iedereen gelijk behandelen!quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:55 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Een ster gaat toch niet naar school?
quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:55 schreef tonja het volgende:
[..]
Tot zover het geestelijk leven van Shelley
quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:56 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik zal ze helpen...(ohhh en ik haat die zooi)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:56 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
is ook mijn huis![]()
![]()
![]()
Moet dat nu ELKE FAKKING keer benoemd worden
[ afbeelding ]
Was een vraag, geen oordeelquote:Op vrijdag 14 december 2018 22:56 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Wie ben jij om dat te zeggen? Iedereen gelijk behandelen!
En NIEMAND, maar dan ook NIEMAND pakt die KUTWIJVEN aanquote:Op vrijdag 14 december 2018 22:58 schreef PoezeligDing het volgende:
De afwas van 'eten op woensdag' stond er vanavond nog.
quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
En NIEMAND, maar dan ook NIEMAND pakt die KUTWIJVEN aan![]()
Ze is nu op een normaal gewicht. Maar als ze in dit tempo doorgaat heeft ze straks overgewicht.quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het is ook niet normaal dat ze in zo'n korte tijd zoveel is aangekomen. Ook niet gezond.
Ach, mijn pa lag op zijn sterfbed gekke bekken naar ons te trekken toen we in de tuin stonden te roken..quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:02 schreef sjampoeh het volgende:
gisteren geintjes gemaakt met z'n familie, bij t sterfbed van z'n peetoom
ligt ook aan de situatie denk ik, maar komt wel een beetje raar over hoe hij t zei (vind ik dan)quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:03 schreef tonja het volgende:
[..]
Ach, mijn pa lag op zijn sterfbed gekke bekken naar ons te trekken toen we in de tuin stonden te roken..
Dan is het goedquote:Op vrijdag 14 december 2018 22:58 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Was een vraag, geen oordeel![]()
Ja, snap wel dat het raar overkomt hoor.quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:03 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ligt ook aan de situatie denk ik, maar komt wel een beetje raar over hoe hij t zei (vind ik dan)
Bij Frutsel valt weinig te ontfutselen. Die heeft het niveau van een pantoffeldiertje.quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:06 schreef Sambalbaai het volgende:
Mike op de psychologische toer bij Franny.
Talpa is flink aan het zoeken, daarom duurt het zo lang. Uiteindelijk denken ze ''fuck it'' en gooien ze er weer een halve gare in.quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:07 schreef sjampoeh het volgende:
fran heeft ook wat issues![]()
kan er nu niet een normaal persoon binnenkomen ?
jaja, ik weet t antwoord al
quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:08 schreef Chanel5 het volgende:
Nog een potje bier nemen, niet lazarus maar lekker ver heen, lachen in de tuin, even loslaten..
die verdomde spanning in je borst... het afscheid van je ma...
We doen het allemaal op ons eigen manier.
quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:09 schreef Sambalbaai het volgende:
Mike: zo krijg je een pratende persoon aan de praat. Gelukkig een streamwissel.
Multiple choice zekerquote:Op vrijdag 14 december 2018 23:11 schreef MacDeMarco het volgende:
Shelley: Als ik vragen krijg kan ik die best goed beantwoorden.
Ja, dat dachten die mokkels ook op de vraag hoe lang de Chinese muur is...quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:11 schreef MacDeMarco het volgende:
Shelley: Als ik vragen krijg kan ik die best goed beantwoorden.
Ik zie het een beetje als de moderne "baby it's cold outside". Hij speelt hard to get omdat hij weet dat mensen kijken.quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:59 schreef oma-Nijn het volgende:
Oké.. Mike in het huisje... Nou wordt hij ongeveer 6 x daags verkracht. Hij slaapt weer in de caravan. Waarom zit hij nu dan in het huisje![]()
[ afbeelding ]
Ze zei het zelf net. Ze wil aankomen.quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:13 schreef mario390 het volgende:
ik geloof niet dat lotus altijd 14 broodjes eet
dat was in utopia en keer misschien
quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, dat dachten die mokkels ook op de vraag hoe lang de Chinese muur is...
Ze vonden 900 meter toch wel erg lang![]()
Kijk. Dat is nou domquote:Op vrijdag 14 december 2018 23:16 schreef Sambalbaai het volgende:
Over de vraag wie is de domste...Mike: het is net hoe je het opvat en hoe je het ontvangt.
Serieus?quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
quote:
Mike is een slappe lul, alles ontwijken.quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:16 schreef Sambalbaai het volgende:
Over de vraag wie is de domste...Mike: het is net hoe je het opvat en hoe je het ontvangt.
Ik weet niet wat ik moet zeggen...quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Enjoy the silencequote:Op vrijdag 14 december 2018 23:19 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik moet zeggen...
Mike blijft ontwijken, echt het is een gave!!!quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:16 schreef Sambalbaai het volgende:
quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:18 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Mike is een slappe lul, alles ontwijken.
oprechtquote:
Ja. Dat is lauw jonguhquote:
Lekker kontje.quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:23 schreef tonja het volgende:
Joa heeft een cameltoe aan de achterkant![]()
[ afbeelding ]
Lekker Slim heette die quizquote:
En dit is dus waarom 1 groep nooit gaat werken. Als je een beetje intelligentie hebt ga je niet akkoord met deze idioot en Hiske die de beslissingen nemen.quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:24 schreef Chanel5 het volgende:
Het baasje, kijk alles loopt, hoef alleen maar het voortouw te nemen en te assisteren zegt Mike.
Daar is toch niks mis mee?quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:24 schreef Zeyina het volgende:
Ohh. Mike heeft het al weer uitgekiend. Brandon, Adriaan en Erik kunnen het prima samen, dus ik ga een hoop regelen en dan af en toe eens bij hun kijken.
Hij zegt hier dus letterlijk hoe hij te werk gaat
quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:23 schreef tonja het volgende:
Joa heeft een cameltoe aan de achterkant![]()
[ afbeelding ]
quote:
Dat gaat niet lukken, want Adriaan ligt hele dagen op zijn nest, lees ik hierquote:Op vrijdag 14 december 2018 23:24 schreef Zeyina het volgende:
Ohh. Mike heeft het al weer uitgekiend. Brandon, Adriaan en Erik kunnen het prima samen, dus ik ga een hoop regelen en dan af en toe eens bij hun kijken.
Ze zitten daar toch niet in de bouw?quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:26 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Daar is toch niks mis mee?
In de bouw heb je ook opzichters die delegeren en kijken of het werk goed uitgevoerd wordt.
Als er maar goed gebouwd wordt.
En die Beddingfield is Davidquote:
Jaquote:Op vrijdag 14 december 2018 23:29 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ja, en is er ook een Natasha, dat is zijn zus.
quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:24 schreef Zeyina het volgende:
iets met The Voicesquote:
En iedereen er dan van overtuigen dat Wim V dat echt niet heeft verteldquote:Op vrijdag 14 december 2018 23:32 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]En daarna mekkeren wat zij fout gedaan hebben. Niet goed opgelet door de baas dus.
quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:33 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En iedereen er dan van overtuigen dat Wim V dat echt niet heeft verteld
Dat was echt een rare groepquote:
Oh excuus... Ik hoorde ze over die man met dat lange grijze haar... Dan gooi ik alles door elkaar.quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:34 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat was een groep van hem zelf. Dat is weer wat anders.
Dat is wel weer de voices idd. Replay is meer r&b.quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh excuus... Ik hoorde ze over die man met dat lange grijze haar... Dan gooi ik alles door elkaar.
[ afbeelding ]
Ja. Doe jij voor de verandering eens verslag van het gesprek.quote:
Vertel jij het maar, je weet het toch altijd beter.quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
Franny luisterde naar de Spice boys en de Backstreetgirls.
Hohoho he. Dat denkt hij alleen maar he.quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Vertel jij het maar, je weet het toch altijd beter.
Trol dus.quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:40 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hohoho he. Dat denkt hij alleen maar he.
Het is geen weten. Maar gokken, gissen, betweteren, aannames maken en Yaksapedia spelen
quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:40 schreef MacDeMarco het volgende:
De moeder van Shelley was vroeger sugar lee hooper
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
Heel fijn ja, die spekreet van Gerrit op mijn netvlies zo vlak voor het slapen gaanquote:Op vrijdag 14 december 2018 23:41 schreef oma-Nijn het volgende:
Ondertussen hou ik stream 3 wel in de gaten hoor, stelletje conjo's![]()
[ afbeelding ]
Die had je nog tegoed voor de minimale punten die ik won..quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Heel fijn ja, die spekreet van Gerrit op mijn netvlies zo vlak voor het slapen gaan
quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:44 schreef oma-Nijn het volgende:
Het is daar niet koud, denk ik zo.
[ afbeelding ]
Waar is de soep godverdomme!quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:43 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die had je nog tegoed voor de minimale punten die ik won..
Alles eenrichtingsverkeer in Duh Haag, Nijn?quote:
Veel wel, ja. En als het nog 2 richtingen is, dan zijn ze wel iets aan het opbreken. Denneweg is veel kroegjes (met soepquote:Op vrijdag 14 december 2018 23:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Alles eenrichtingsverkeer in Duh Haag, Nijn?
Volgens sommige cossers wel hoor......die voelen en ruiken door hun scherm heen......quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:44 schreef oma-Nijn het volgende:
Het is daar niet koud, denk ik zo.
[ afbeelding ]
Ik heb alleen maar geurstreams als opa de streams aanfietst en die ligt te meurenquote:Op vrijdag 14 december 2018 23:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens sommige cossers wel hoor......die voelen en ruiken door hun scherm heen......
TR gezetquote:Op vrijdag 14 december 2018 23:40 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hohoho he. Dat denkt hij alleen maar he.
Het is geen weten. Maar gokken, gissen, betweteren, aannames maken en Yaksapedia spelen
quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:40 schreef MacDeMarco het volgende:
De moeder van Shelley was vroeger sugar lee hooper
Klinkt juist leuk en oprechtquote:Op vrijdag 14 december 2018 23:59 schreef Yaksa het volgende:
Lotus, Franny en Shelley hebben nog geen zin om te slapen.
Overloos gesprek over klantjes, werken buiten utopia.
Gaat nergens over.
quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:55 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar geurstreams als opa de streams aanfietst en die ligt te meuren![]()
Fran denkt niet, dat ze ooit uit zichzelf weg zou gaan... Mike wel.
Mike heeft 1 doel bereikt, zichzelf worden
quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:01 schreef Stray_cat het volgende:
Mike: Iedereen is hier wel een keer verliefd op mij geweest.
Happy little threes.quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:05 schreef Yaksa het volgende:
De SL is net zo'n Bob Ross schilderij.
Zou best kunnen dat die dingen prima lopen op de markt.quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:14 schreef snetje het volgende:
Mike begint nu ook over de 500 euro van de kaarten van Christel...
Afgelopen markt hebben ze er maar 5 verkocht...quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:15 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat die dingen prima lopen op de markt.
Wat vraagt ze voor een setje Utopia speelkaarten?
Nou nee. Dat hebben ze al aangegeven dat het totaal niet loopt. Dacht een eurotje of 15.quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:15 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat die dingen prima lopen op de markt.
Wat vraagt ze voor een setje Utopia speelkaarten?
Zou met de kerstmarkt wel eens anders kunnen zijn. Komen er veel meer bezoekers.quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:16 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Nou nee. Dat hebben ze al aangegeven dat het totaal niet loopt. Dacht een eurotje of 15.
Dat is mogelijk ja.quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:18 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Zou met de kerstmarkt wel eens anders kunnen zijn. Komen er veel meer bezoekers.
quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:16 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Nou nee. Dat hebben ze al aangegeven dat het totaal niet loopt. Dacht een eurotje of 15.
vermeld er dan ook bij, dat als iemand dat koopt, ze hiske en christel steunen. (als waarschuwing)quote:
''Met foto's van allerlei kenmerken vanuit utopia''quote:
Ja met kerst wil iedereen een mannenkalenderquote:
Jij hebt hem niet op je verlanglijstje van de kerstman?quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:23 schreef snetje het volgende:
[..]
Ja met kerst wil iedereen een mannenkalender...
quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:23 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
''Met foto's van allerlei kenmerken vanuit utopia''
Ook eentje van een streamlock?
Dat hoorde ik niet eens.quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:50 schreef tonja het volgende:
Volgens Mike ben je nog niet in je adrem als je wakker wordt van een scheet laten
Wat is daar walgelijk aan dan?quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:51 schreef Zeyina het volgende:
Lotus weer aan het manipuleren om Mike in haar bed te krijgen.
Walgelijk gedrag wat ze daar doet
Die gaat zo nog wel terug hoor.quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:51 schreef Zeyina het volgende:
Lotus weer aan het manipuleren om Mike in haar bed te krijgen.
Walgelijk gedrag wat ze daar doet
Dat jij dat niet snapt verbaast me dan weer niksquote:
Ton, hoe spreek je ukelele uit?quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:50 schreef tonja het volgende:
Volgens Mike ben je nog niet in je adrem als je wakker wordt van een scheet laten
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:52 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat jij dat niet snapt verbaast me dan weer niks
Joekelille. Niet zoals Lotus het uitspreekt, dat is Engels.quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ton, hoe spreek je ukelele uit?
Hebben ze nou wel of geen verkering?quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:53 schreef Sambalbaai het volgende:
Lotus: wat is dit voor gezeik iedere keer. Ik weet niet wat hij heeft. Weet je hoe vaak ik een box krijg als welterusten.![]()
Ze doet alsof ze al heel lang een relatie hebben.
Volgens mij niet zoals Lotus het uitspreekt, maar ik wacht Tonja haar antwoord afquote:Op zaterdag 15 december 2018 00:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ton, hoe spreek je ukelele uit?
quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Joekelille. Niet zoals Lotus het uitspreekt, dat is Engels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |