SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Voor de rest van mijn leven op Pokemon stemmen bij de Top 2000.quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stel, ik heb een hekel aan Dobey.
Wat doen jullie dan?
Als top2000 luisteraar word je sowieso niet serieus genomen.quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stel, ik heb een hekel aan Dobey.
Wat doen jullie dan?
Dit nodigt wel uit.quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Voor de rest van mijn leven op Pokemon stemmen bij de Top 2000.
Dan neem je de helft van dit topic niet serieus.quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:15 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Als top2000 luisteraar word je sowieso niet serieus genomen.
en op no limitquote:Op vrijdag 14 december 2018 22:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Voor de rest van mijn leven op Pokemon stemmen bij de Top 2000.
KinderlokkerRus bedoel je.quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:16 schreef Wereldgozer het volgende:
Geen meditatierus.
Tagliano treurt.
Ik had volgens mij ook gestemd op Reflektorquote:Op vrijdag 14 december 2018 22:16 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
En nooit meer op Reflektor, want blijkbaar heeft dat toch geen zin meer
Dat lijkt mij terechtquote:Op vrijdag 14 december 2018 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan neem je de helft van dit topic niet serieus.
kloptquote:Op vrijdag 14 december 2018 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan neem je de helft van dit topic niet serieus.
Ik ook.quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had volgens mij ook gestemd op Reflektor
Hopen op de World Cupquote:Op vrijdag 14 december 2018 22:16 schreef Wereldgozer het volgende:
Geen meditatierus.
Tagliano treurt.
Er moèt een telfout gemaakt zijn. Zo'n bazennummer kan niet ineens 400+ plekken zakkenquote:Op vrijdag 14 december 2018 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had volgens mij ook gestemd op Reflektor
Op naar de 128 deelnemers dus.quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
begin langzamerhand die eerste rondes al zat te worden
meer mensen die op andere liedjes van AF stemmenquote:Op vrijdag 14 december 2018 22:19 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Er moèt een telfout gemaakt zijn. Zo'n bazennummer kan niet ineens 400+ plekken zakken
Volgend jaar de top 16 van de Aziatische tour die meedoetquote:
Waaraan eigenlijk?quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:21 schreef El-Stinho het volgende:
Oreshkin had medische problemen volgens mij. Moest onder het mes.
Weet ik ook niet.quote:
Paul Lim moet nog komenquote:Op vrijdag 14 december 2018 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
begin langzamerhand die eerste rondes al zat te worden
Ja!quote:
https://www.dumpert.nl/me(...)liest_zijn_hand.htmlquote:Op vrijdag 14 december 2018 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
vlees met allemaal uitstekende botten eruit
Niet doenquote:Op vrijdag 14 december 2018 22:35 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/me(...)liest_zijn_hand.html
Ik vind het een prima systeem eigenlijk. Er zitten bij de unseeded spelers een hoop figuren die niet veel gewend zijn qua TV bij de PDC. Nu hebben ze in een meestal gelijkwaardige partij een mogelijkheid om te wennen, tegelijkertijd gestuwd te worden in plaats van meteen in het diepe gegooid te worden.quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar, de verhoging van het aantal deelnemers heeft als gevolg enkel meer wedstrijden van mindere darters. En niet als slachtvoer voor de beteren, nee eerst mogen ze nog lekker tegen elkaar.
Zuipt ons er allemaal uitquote:Op vrijdag 14 december 2018 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Toch lijkt die Koltsov me een enorm aardige kerel
Dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Is het nog niet bevestigd op Feesboek ofzo?quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:37 schreef polderturk het volgende:
Klopt het dat Justin van Tergouw gaat deelnemen aan Q school?
quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:37 schreef polderturk het volgende:
Klopt het dat Justin van Tergouw gaat deelnemen aan Q school?
Als het niet op Facebook staat, dan kan getwijfeld worden aan de waarheidsgehalte.quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:37 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Is het nog niet bevestigd op Feesboek ofzo?
Ik vind het toch wel tijd voor een sub 20 beurt van iemand die op 200+ staat.quote:
Haha jaquote:Op vrijdag 14 december 2018 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel tijd voor een sub 20 beurt van iemand die op 200+ staat.
(Of iemand die 3x triple 20 gooit als ie op 180 staat.)
Samequote:Op vrijdag 14 december 2018 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Toch lijkt die Koltsov me een enorm aardige kerel
Ik vind het concept interessant maar de uitvoering niet zozeer. Denk dat het oprecht beter was als het systeem ‘eerste ronde middag, tweede ronde avond’ was geweest. Het is wel leuk om onbekende darters te zien gooien voor de echte liefhebbers, ben het met je eens dat het goed is om de mindere goden niet gelijk het diepe in te gooien, maar het meer casual publiek geniet toch meer van grote namen. Een avondje door namen als Koltsov, Lam en Stevenson worstelen om zometeen Anderson even iemand te zien whitewashen, das niks.quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vind het een prima systeem eigenlijk. Er zitten bij de unseeded spelers een hoop figuren die niet veel gewend zijn qua TV bij de PDC. Nu hebben ze in een meestal gelijkwaardige partij een mogelijkheid om te wennen, tegelijkertijd gestuwd te worden in plaats van meteen in het diepe gegooid te worden.
En ik vind het niveau alleszins meevallen.
Dat is net zo onvergetelijk als de triple bouncer van Gary Anderson of de double Robin Hood van John Bowlesquote:Op vrijdag 14 december 2018 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
(Of iemand die 3x triple 20 gooit als ie op 180 staat.)
Puur commercie. Dan komt er smiddags geen hond meer kijken.quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het concept interessant maar de uitvoering niet zozeer. Denk dat het oprecht beter was als het systeem ‘eerste ronde middag, tweede ronde avond’ was geweest.
Sowieso keek er afgelopen middag geen hond.quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Puur commercie. Dan komt er smiddags geen hond meer kijken.
Op FOK! zou iedereen een verliezer zijnquote:Op vrijdag 14 december 2018 22:49 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
De darter met de minste centimeters wint
Blijft een aparte uitspraak
Alleen is dat marketingtechnisch ook niet heel nuttig voor de PDC. De zalen zullen in de middag leeg zijn en weinig kijkers. It makes no sense. Daarbij vallen de omstandigheden in een middag niet te vergelijken met die in een avond.quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het concept interessant maar de uitvoering niet zozeer. Denk dat het oprecht beter was als het systeem ‘eerste ronde middag, tweede ronde avond’ was geweest. Het is wel leuk om onbekende darters te zien gooien voor de echte liefhebbers, ben het met je eens dat het goed is om de mindere goden niet gelijk het diepe in te gooien, maar het meer casual publiek geniet toch meer van grote namen. Een avondje door namen als Koltsov, Lam en Stevenson worstelen om zometeen Anderson even iemand te zien whitewashen, das niks.
In de middag dit soort partijen en in de avond de (sub)top zien gooien, dat is leuker. Dan kunnen de liefhebbers in de middag inschakelen, en in de avond is het gewoon zoals we gewend zijn met iets meer niveau en bekende namen, wanneer meer mensen kijken
KroketGenot.quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:52 schreef heywoodu het volgende:
Vincent kon niet lachen om de dikkekopgrap van Roland
The Vetterquote:Op vrijdag 14 december 2018 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Feather is nog vetter dan Big John Hendo
VLIJMUH! BAM!quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:51 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Met Van Gerwen wordt dit ook nog wel leuk
Die weet alleen waar Noord-Brabant ligt.quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:51 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Met Van Gerwen wordt dit ook nog wel leuk
En ook nog eens een vriendelijk man.quote:
Roland gooit niet voor niets zijn pijlen in dequote:Op vrijdag 14 december 2018 22:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En ook nog eens een vriendelijk man.
zeker. Doodjammer dat ze halverwege ineens switchenquote:Op vrijdag 14 december 2018 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al is Won't Get Fooled Again wel nog een stukje leuker dan Jump Around
Mijn held Paul Nicholson gemist vanmiddagquote:
Dat wil je niet.quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn held Paul Nicholson gemist vanmiddagIs dat nog ergens terug te zien of wil ik dat niet?
Maar is dít marketingtechnisch handig vraag ik mij af? Buiten het weekend kijkt sowieso niemand in de middag (behalve de Aziaten, maar die stromen júíst in in de eerste ronde). Vandaag was sowieso het middagprogramma vreselijk, omdat ze ook nog eens de saaiere eerste /tweede ronde partijen in de middag zetten en de betere partijen in de avond. In dat opzicht maakt het eigenlijk toch geen reet uit.quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alleen is dat marketingtechnisch ook niet heel nuttig voor de PDC. De zalen zullen in de middag leeg zijn en weinig kijkers. It makes no sense. Daarbij vallen de omstandigheden in een middag niet te vergelijken met die in een avond.
Huw ware vind ik de stomste.quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet nooit of ik dit nou de leukste of de stomste caller vind.
Definieer saai.quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar is dít marketingtechnisch handig vraag ik mij af? Buiten het weekend kijkt sowieso niemand in de middag (behalve de Aziaten, maar die stromen júíst in in de eerste ronde). Vandaag was sowieso het middagprogramma vreselijk, omdat ze ook nog eens de saaiere eerste /tweede ronde partijen in de middag zetten en de betere partijen in de avond. In dat opzicht maakt het eigenlijk toch geen reet uit.
Ik weet het niet zeker of dat beter werkt hoor, maar denk dat hoe het nu is gewoon te veel saaie partijen oplevert.
Gewoon eerst al die eerste ronde sukk0ls laten darten en daarna pas de tweede ronde, alleen is de zaal dan wel leeg de eerste 4 dagen.quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar is dít marketingtechnisch handig vraag ik mij af? Buiten het weekend kijkt sowieso niemand in de middag (behalve de Aziaten, maar die stromen júíst in in de eerste ronde). Vandaag was sowieso het middagprogramma vreselijk, omdat ze ook nog eens de saaiere eerste /tweede ronde partijen in de middag zetten en de betere partijen in de avond. In dat opzicht maakt het eigenlijk toch geen reet uit.
Ik weet het niet zeker of dat beter werkt hoor, maar denk dat hoe het nu is gewoon te veel saaie partijen oplevert.
Ze hebben nog wel eens een potje geëxperimenteerd met een camera op de scheidsquote:
quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:04 schreef Tagliano het volgende:
Smiss zou wel raad weten
[ afbeelding ]
Neh, dan ga ik de eerste vier dagen al die rotzooi kijken en dan ben ik tegen de tijd dat de tweede ronde begint er al klaar meequote:Op vrijdag 14 december 2018 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon eerst al die eerste ronde sukk0ls laten darten en daarna pas de tweede ronde, alleen is de zaal dan wel leeg de eerste 4 dagen.
quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:06 schreef sr.Chief het volgende:
Laat die wesp lekker zitten. Vond het wel iets hebben.
Ik ben allang blij dat ze door de uitbreiding van dit format weer meer concessies doen aan de breedte van de Tour. Er is de afgelopen jaren veel teveel uitgemolken in de zin van toernooien die nergens om gaan. Dat trekt een zware wissel op vele spelers terwijl de spelers buiten de top 32 bijna geen platform ter ontwikkeling krijgen. Nu verandert dat tenminste.quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Neh, dan ga ik de eerste vier dagen al die rotzooi kijken en dan ben ik tegen de tijd dat de tweede ronde begint er al klaar mee
Wel een beetje afwisseling aub
quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:06 schreef sr.Chief het volgende:
Laat die wesp lekker zitten. Vond het wel iets hebben.
Slobeend en ik HATEN die man.quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:10 schreef Grifte het volgende:
Godverdomme wat zijn die ABN Amro reclames walgelijk pedant
Nou nou. Laat hem toch.quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Slobeend en ik HATEN die man.
quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:13 schreef heywoodu het volgende:
ER ZIJN NOG KAARTJES TE KOOP VOOR DE WORLD SERIES FINALS IN HET AFAS LIVE
Na Wagner & Partners Stadion en Croky Cupquote:Op vrijdag 14 december 2018 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
AFAS Live de grootste grafnaam ooit.
Croky Cup is de meest briljante naam ooit.quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Na Wagner & Partners Stadion en Croky Cup
Carabao Cup-genot, loting #diepindenachtquote:Op vrijdag 14 december 2018 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Na Wagner & Partners Stadion en Croky Cup
Dat is ook lachwekkend jaquote:Op vrijdag 14 december 2018 23:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Carabao Cup-genot, loting #diepindenacht
Dit dus.quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Croky Cup is de meest briljante naam ooit.
I triedquote:Op vrijdag 14 december 2018 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
JAAAA KAARTEN KUNT U VINDEN OP RTL7DARTS.NL
Drie tweede ronde partijen, drie prima qualifiers.quote:
Dat blijven de Euroborg en het IJsseldeltastadionquote:Op vrijdag 14 december 2018 23:17 schreef De_Kraam het volgende:
Hitachi Capital Mobility stadion
MAC³PARK Stadion
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
IJsseldeltastadion is ook een enorme kutnaam.quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat blijven de Euroborg en het IJsseldeltastadion
GandoGod
'':oquote:Op vrijdag 14 december 2018 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Gifjewaardig, die blik":o zag je dat?
"
Dat doen alleen de echte kampioenenquote:Op vrijdag 14 december 2018 23:20 schreef Grifte het volgende:
Rekenen van Anderson was net wel weer briljant slecht.
Staat op 187, met nog één pijl in hand. Kijkt nog eens naar de score, en gooit vervolgens alsnog op de 19. Gooit dan wel de triple, maar alsnog
Gooit lekker man, snel tempo erbij.quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:22 schreef LordVoldermort het volgende:
Die kerel is wel een leuk figuur en kenden hem echt totaal niet.
Nu weten we eindelijk op welk account er meegelezen wordtquote:
Is er niets gezegd over Vincent?quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:26 schreef Mani89 het volgende:
Als ik nog wat heb gemist ...
[ afbeelding ]
Alle eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat op het moment dat ik het postte, hij het zei. Nu nog even een alibi bedenken waarom ik niet Sjaak ben.quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nu weten we eindelijk op welk account er meegelezen wordt
Vincent heeft natuurlijk wel benadrukt dat hij close met MvG isquote:Op vrijdag 14 december 2018 23:26 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Dan streep ik dat af.quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vincent heeft natuurlijk wel benadrukt dat hij close met MvG is
Goed lettertype.quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:26 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
'Zeer zeker'quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:26 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:28 schreef Grifte het volgende:
Volgens mij is het setsysteem ook al bewierookt, zelfs vanavond nog.
Bedankt, afgestreept.quote:
Waarom zou hij een burgemeester winnen?quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sjaak, als je meeleest, herhaal op tv dat deze Gary Anderson een andere speler is dan de altijd sympathieke Kyle Anderson en dat je hoopt dat hij een major gaat winnen in 2019
quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou hij een burgemeester winnen?
quote:
[..]
doe eens nietquote:Op vrijdag 14 december 2018 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit is van het niveau comic sans.quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die comeback van 0-2 naar 3-2 met johannes was wel genot hoor.quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:35 schreef Max23 het volgende:
[..]
Wat tevens het niveau van onze gemiddelde haxball pot is
Mijn haxball-niveau is vele malen slechter dan dat.quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:35 schreef Max23 het volgende:
[..]
Wat tevens het niveau van onze gemiddelde haxball pot is
Je bent al stukken beter dan in begin. Snelle ontwikkeling, type Onana.quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn haxball-niveau is vele malen slechter dan dat.
[..]
Dat is langer dan Ajax.quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:38 schreef El-Stinho het volgende:
Nu mag Anderson zes dagen wachten tot het moment dat zijn tegenstander bekend wordt (lol).
ging minder eenvoudig dan de score doet vermoedenquote:Op vrijdag 14 december 2018 23:38 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Uiteindelijk vrij gemakkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |