SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Voor de rest van mijn leven op Pokemon stemmen bij de Top 2000.quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stel, ik heb een hekel aan Dobey.
Wat doen jullie dan?
Als top2000 luisteraar word je sowieso niet serieus genomen.quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stel, ik heb een hekel aan Dobey.
Wat doen jullie dan?
Dit nodigt wel uit.quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Voor de rest van mijn leven op Pokemon stemmen bij de Top 2000.
Dan neem je de helft van dit topic niet serieus.quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:15 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Als top2000 luisteraar word je sowieso niet serieus genomen.
en op no limitquote:Op vrijdag 14 december 2018 22:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Voor de rest van mijn leven op Pokemon stemmen bij de Top 2000.
KinderlokkerRus bedoel je.quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:16 schreef Wereldgozer het volgende:
Geen meditatierus.
Tagliano treurt.
Ik had volgens mij ook gestemd op Reflektorquote:Op vrijdag 14 december 2018 22:16 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
En nooit meer op Reflektor, want blijkbaar heeft dat toch geen zin meer
Dat lijkt mij terechtquote:Op vrijdag 14 december 2018 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan neem je de helft van dit topic niet serieus.
kloptquote:Op vrijdag 14 december 2018 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan neem je de helft van dit topic niet serieus.
Ik ook.quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had volgens mij ook gestemd op Reflektor
Hopen op de World Cupquote:Op vrijdag 14 december 2018 22:16 schreef Wereldgozer het volgende:
Geen meditatierus.
Tagliano treurt.
Er močt een telfout gemaakt zijn. Zo'n bazennummer kan niet ineens 400+ plekken zakkenquote:Op vrijdag 14 december 2018 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had volgens mij ook gestemd op Reflektor
Op naar de 128 deelnemers dus.quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
begin langzamerhand die eerste rondes al zat te worden
meer mensen die op andere liedjes van AF stemmenquote:Op vrijdag 14 december 2018 22:19 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Er močt een telfout gemaakt zijn. Zo'n bazennummer kan niet ineens 400+ plekken zakken
Volgend jaar de top 16 van de Aziatische tour die meedoetquote:
Waaraan eigenlijk?quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:21 schreef El-Stinho het volgende:
Oreshkin had medische problemen volgens mij. Moest onder het mes.
Weet ik ook niet.quote:
Paul Lim moet nog komenquote:Op vrijdag 14 december 2018 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
begin langzamerhand die eerste rondes al zat te worden
Ja!quote:
https://www.dumpert.nl/me(...)liest_zijn_hand.htmlquote:Op vrijdag 14 december 2018 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
vlees met allemaal uitstekende botten eruit
Niet doenquote:Op vrijdag 14 december 2018 22:35 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/me(...)liest_zijn_hand.html
Ik vind het een prima systeem eigenlijk. Er zitten bij de unseeded spelers een hoop figuren die niet veel gewend zijn qua TV bij de PDC. Nu hebben ze in een meestal gelijkwaardige partij een mogelijkheid om te wennen, tegelijkertijd gestuwd te worden in plaats van meteen in het diepe gegooid te worden.quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar, de verhoging van het aantal deelnemers heeft als gevolg enkel meer wedstrijden van mindere darters. En niet als slachtvoer voor de beteren, nee eerst mogen ze nog lekker tegen elkaar.
Zuipt ons er allemaal uitquote:Op vrijdag 14 december 2018 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Toch lijkt die Koltsov me een enorm aardige kerel
Dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Is het nog niet bevestigd op Feesboek ofzo?quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:37 schreef polderturk het volgende:
Klopt het dat Justin van Tergouw gaat deelnemen aan Q school?
quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:37 schreef polderturk het volgende:
Klopt het dat Justin van Tergouw gaat deelnemen aan Q school?
Als het niet op Facebook staat, dan kan getwijfeld worden aan de waarheidsgehalte.quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:37 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Is het nog niet bevestigd op Feesboek ofzo?
Ik vind het toch wel tijd voor een sub 20 beurt van iemand die op 200+ staat.quote:
Haha jaquote:Op vrijdag 14 december 2018 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel tijd voor een sub 20 beurt van iemand die op 200+ staat.
(Of iemand die 3x triple 20 gooit als ie op 180 staat.)
Samequote:Op vrijdag 14 december 2018 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Toch lijkt die Koltsov me een enorm aardige kerel
Ik vind het concept interessant maar de uitvoering niet zozeer. Denk dat het oprecht beter was als het systeem ‘eerste ronde middag, tweede ronde avond’ was geweest. Het is wel leuk om onbekende darters te zien gooien voor de echte liefhebbers, ben het met je eens dat het goed is om de mindere goden niet gelijk het diepe in te gooien, maar het meer casual publiek geniet toch meer van grote namen. Een avondje door namen als Koltsov, Lam en Stevenson worstelen om zometeen Anderson even iemand te zien whitewashen, das niks.quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vind het een prima systeem eigenlijk. Er zitten bij de unseeded spelers een hoop figuren die niet veel gewend zijn qua TV bij de PDC. Nu hebben ze in een meestal gelijkwaardige partij een mogelijkheid om te wennen, tegelijkertijd gestuwd te worden in plaats van meteen in het diepe gegooid te worden.
En ik vind het niveau alleszins meevallen.
Dat is net zo onvergetelijk als de triple bouncer van Gary Anderson of de double Robin Hood van John Bowlesquote:Op vrijdag 14 december 2018 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
(Of iemand die 3x triple 20 gooit als ie op 180 staat.)
Puur commercie. Dan komt er smiddags geen hond meer kijken.quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het concept interessant maar de uitvoering niet zozeer. Denk dat het oprecht beter was als het systeem ‘eerste ronde middag, tweede ronde avond’ was geweest.
Sowieso keek er afgelopen middag geen hond.quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Puur commercie. Dan komt er smiddags geen hond meer kijken.
Op FOK! zou iedereen een verliezer zijnquote:Op vrijdag 14 december 2018 22:49 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
De darter met de minste centimeters wint
Blijft een aparte uitspraak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |