abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184832475
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 11:43 schreef tombolafan het volgende:

[..]

is ze überhaupt wel eens bij de BSO?
Wellicht dat het kan maar ik zou me ook afvragen hoe dat voor haar is; van nooit naar alle dagen :o
Het is maar voor een weekje. Op maandag is het niet nodig, dan breng en haal ik haar altijd. Op dinsdag en woensdag haal ik haar ook altijd, brengen doet mijn vriend. Op donderdag en vrijdag doet mijn vriend het allebei, op die dagen ben ik pas om 5 uur klaar. Dus al met al denk ik dat het wel mee valt.
pi_184832505
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 11:44 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Als ze plaats hebben zou het geen probleem moeten zijn. Een dagje extra aanvragen doe ik ook weleens. Toevallig gaat het bij jou over een paar dagen maar dat maakt niet uit. De uren komen er bij ons gewoon bij op ee factuur. En aan het einde van jaar kun je het totaal aantal afgenomen uren dan even aangeven bij de belastingdienst, zodat je er ook toeslag over krijgt.
Kan dit ook als we haar normaalgezien helemaal niet naar een BSO brengen?
pi_184832520
Ik heb geen ervaring met BSO's, maar dacht dat die vaak wel redelijk flexibel zijn. Ik zou er zeker een telefoontje aan wagen.
pi_184832681
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 11:49 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Dan is het wel raar als je haar alleen voor een weekje naar een BSO brengt, imo.
Ook voor je dochter opeens heel anders met opeens allemaal vreemde gezichten die haar ophalen.
pi_184832739
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 11:59 schreef Skittles het volgende:

[..]

Dan is het wel raar als je haar alleen voor een weekje naar een BSO brengt, imo.
Ook voor je dochter opeens heel anders met opeens allemaal vreemde gezichten die haar ophalen.
Ja, ik heb er ook een beetje gek gevoel bij. Denk dat ze het niet erg gaat vinden, maar toch.
  dinsdag 5 februari 2019 @ 12:56:52 #31
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_184833687
Hier zou dat niet kunnen. Je kunt soms extra dagen afnemen als kind eens een keer een dag meer moet komen, maar zomaar voor een week BSO afnemen als er geen regulier contract is kan niet. BSO zit hier ramvol, ze hebben al moeite met extra aanvragen van reguliere 'klanten'.

Uitzondering zou kunnen zijn als het gaat om een vakantieweek. Je kunt hier wel alleen vakantieopvang afnemen. Maar dat gaat dan op basis van beschikbaarheid, ruim vooraf aangeven (min 4 weken van tevoren willen ze vaak te planning maken) en kinderen die 'op contract' komen hebben voorrang.

Je zou dus even kunnen bellen, maar vanzelfsprekend is het niet denk ik
  dinsdag 5 februari 2019 @ 13:31:47 #32
243360 _NIKKI_
In de wolken...
pi_184834327
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 11:49 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Goede vraag. Het lijkt me dat ze dat niet zomaar doen.

Ik denk ook dat de overgang van nooit BSO naar ineens een hele week BSO best indrukwekkend is voor zo'n mini. Vaal gaat starten gepaard met wenuren/dagen etc.
Mama van 3!
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')