Oefquote:Op maandag 17 december 2018 15:23 schreef Sarabi het volgende:
Thuis komen van vakantie en er achter komen dat de verwarming het niet doetniet fijn
Gelukkig kunnen ze vandaag er nog naar komen kijken
Dat is niet fijn thuiskomenquote:Op maandag 17 december 2018 15:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
15 graden is het
Dus zit onder een dekentje, kat op schoot en warme thee
Yeah! En noooquote:Op maandag 17 december 2018 15:53 schreef Samzz het volgende:
Rijbroek past.
Laptop is denk ik kapot.
Jaquote:
Klote.. heb je iemand die hem voor je na kan kijken?quote:Op maandag 17 december 2018 15:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja.
En idd. Extern toetsenbord doet t niet meer. Hopelijk ligt t aan t toetsenbord en niet aan mijn laptop
.
Nee, of ja wel. Maar ik ga van hier een toetsenbord meepakken en testen waar t aan ligt. Kan ie daarna altijd nog door een ander nagekeken worden.quote:Op maandag 17 december 2018 15:57 schreef Poes. het volgende:
[..]
Klote.. heb je iemand die hem voor je na kan kijken?
Dat kan ookquote:Op maandag 17 december 2018 15:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Maar ik ga van hier een toetsenbord meepakken en testen waar t aan ligt.
Is het een werk of privé laptop?quote:Op maandag 17 december 2018 15:59 schreef Samzz het volgende:
Ik moet soowieso een nieuwe laptop. Maar daar heb ik nu even geen geld voor. Eerst een auto.
En 2e hands moet ik niet.
Privé. Al bijna 12 jaar oudquote:Op maandag 17 december 2018 16:08 schreef Poes. het volgende:
[..]
Is het een werk of privé laptop?
Ik heb vorig jaar eentje bij de Aldi gehaald, wát een bazending![]()
Past misschien net wat lekkerder in je budget.
Ja, maar t liefst als er een vervanger isquote:Op maandag 17 december 2018 16:10 schreef Poes. het volgende:
[..]
Oh dat doet hij goed dan
Tijd voor pensioen
Dan wordt de Aldi lastig jaquote:Op maandag 17 december 2018 16:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar t liefst als er een vervanger is.
En ik wil bij dr computerzaak kopen, ze moeten mijn harde schijf kopieren namelijk. En ik wil photoshop ook overgezet hebben, maar daar heb ik geen sleutel meer van
.
Hij doet het weerquote:Op maandag 17 december 2018 15:52 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dat is niet fijn thuiskomenHopelijk kan het vandaag nog worden verholpen.
Hoe was jullie vakantie?
Gelukkig!quote:Op maandag 17 december 2018 16:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hij doet het weerthermostaat geeft nu zelfs 13,5gr aan.
Brrr maar gelukkig warmt het nu op.
Vakantie was fijn
Nu nog 1,5 week samen thuis
Denk dat we vanavond uit eten gaan
Spannend! Zelfde soort functie?quote:Op maandag 17 december 2018 16:16 schreef Samzz het volgende:
Oh, of ik volgend jaar op orienterend gesprek wil komen bij een bedrijf in de buurt.
Yes please!
Spannend!!quote:Op maandag 17 december 2018 16:16 schreef Samzz het volgende:
Oh, of ik volgend jaar op orienterend gesprek wil komen bij een bedrijf in de buurt.
Yes please!
Torrentsquote:Op maandag 17 december 2018 16:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar t liefst als er een vervanger is.
En ik wil bij dr computerzaak kopen, ze moeten mijn harde schijf kopieren namelijk. En ik wil photoshop ook overgezet hebben, maar daar heb ik geen sleutel meer van
.
Vergelijkbaar.quote:Op maandag 17 december 2018 16:22 schreef Poes. het volgende:
[..]
Gelukkig!
En fijn dat het zo fijn was <3
[..]
Spannend! Zelfde soort functie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |