Nieuwe bewonerquote:Op vrijdag 14 december 2018 19:17 schreef Yurtovic het volgende:
Komt dat model hopelijk weer, die was lekker he
Al dat geldquote:Op vrijdag 14 december 2018 19:18 schreef Zeyina het volgende:
En allemaal klappen voor Shelley
Hahaha. Al dat geld gaat naar de yurt
Waarom niet? Ze hebben toch niks anders te doen.quote:Op vrijdag 14 december 2018 19:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuken in de betreffende Huisjes?
quote:Op vrijdag 14 december 2018 19:17 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Wat is deze gozer door de mand gevallen.
Ik kon mijn lachen niet houden.Shelly lachen en de rest allemaal zure gezichtenquote:Op vrijdag 14 december 2018 19:19 schreef ericahysterica het volgende:
ik ben diep onder de indruk van het enthousiasme wat shell uitstraalt als ze dit mededeelt
quote:Op vrijdag 14 december 2018 19:18 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]![]()
Ik zag dat vanaf het begin al.
Mooie kerstkaartquote:
quote:Op vrijdag 14 december 2018 19:19 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
heeft geen Merijn nodig, die tongt zichzelf wel
ja de hele groep verzuurdquote:Op vrijdag 14 december 2018 19:19 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Ik kon mijn lachen niet houden.Shelly lachen en de rest allemaal zure gezichten
quote:Op vrijdag 14 december 2018 19:20 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Mag ik deze gebruiken als kerstkaart?
Maar ze gunnen elkaar van alles.quote:Op vrijdag 14 december 2018 19:18 schreef Zeyina het volgende:
En allemaal klappen voor Shelley
Hahaha. Al dat geld gaat naar de yurt
groepsproces, kijk m zitten dan.quote:Op vrijdag 14 december 2018 19:17 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Met wat?quote:Op vrijdag 14 december 2018 19:17 schreef Soulraven het volgende:
[..]
met slag en een scheutje van het een of anderquote:Op vrijdag 14 december 2018 19:21 schreef MacDeMarco het volgende:
Gelukkig is er straks nog warme choco. Dat zal de zure gezichten wel laten verdwijnen
Van vrijmibo tot babysitterquote:Op vrijdag 14 december 2018 19:21 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
met slag en een scheutje van het een of ander
Ja die de ken nu shit. Alle opbrengst hiervan gaat naar de musketiersquote:Op vrijdag 14 december 2018 19:19 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Ik kon mijn lachen niet houden.Shelly lachen en de rest allemaal zure gezichten
jaaaaaaaaaa dat!quote:
Dat dus ineens iedereen een muts en lachenquote:Op vrijdag 14 december 2018 19:22 schreef zodeju het volgende:
Zal de febo het ook heel erg genant vinden en nu maar rechtstreeks instructies uit spreekt.....
Dat heb ik nou met Merelquote:Op vrijdag 14 december 2018 19:21 schreef Yurtovic het volgende:
Ik begin Adriaan steeds meer te waarderen, wat kan die hard werken he
hij heeft daar ook een heel vreemd beeld bij, groepsproces is er sowieso, meer dan waar dan ook, dat is nu juist het punt!quote:Op vrijdag 14 december 2018 19:20 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
groepsproces, kijk m zitten dan.
Duidelijk.....anders houden we jullie maandelijkse vergoeding in.......quote:Op vrijdag 14 december 2018 19:22 schreef Koekiebakkie het volgende:
SL Stem: Mensen doe eens gezellig en zet die mutsen op
Eens zien hoe ze dit voor de uitzending knippenquote:Op vrijdag 14 december 2018 19:23 schreef 5thencounter het volgende:
Tering... het is duidelijk wat Achter heeft lopen oreren over de Roeptoeter...
gaaaanantttquote:Op vrijdag 14 december 2018 19:24 schreef Braindead2000 het volgende:
Dit is echt te erg voor woorden.
Erik phone homequote:
Welnee, het kan nog veel erger. Willen we erger of minder erg? Erger, Erger, Erger, Ergerquote:Op vrijdag 14 december 2018 19:24 schreef Braindead2000 het volgende:
Dit is echt te erg voor woorden.
stop met trollen met die dikke fatsy gypsie queen van je, snapte ff wat je bedoelde, maar ben er al weer vanaf, meest ergerlijke vind ik nog haar geshow met wat ze buiten allemaal wel heeft en kan krijgen, naar kind, en dat is ze, een naar dik kindquote:
het gouden ring en die aap verhaal......quote:Op vrijdag 14 december 2018 19:26 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
stop met trollen met die dikke fatsy gypsie queen van je, snapte ff wat je bedoelde, maar ben er al weer vanaf, meest ergerlijke vind ik nog haar geshow met wat ze buiten allemaal wel heeft en kan krijgen, naar kind, en dat is ze, een naar dik kind
quote:Op vrijdag 14 december 2018 19:26 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
stop met trollen met die dikke fatsy gypsie queen van je, snapte ff wat je bedoelde, maar ben er al weer vanaf, meest ergerlijke vind ik nog haar geshow met wat ze buiten allemaal wel heeft en kan krijgen, naar kind, en dat is ze, een naar dik kind
Mike gaat, denk ik, chocolademelk maken. Adriaan heeft net 1 pannetje afgewassen voor hem.quote:Op vrijdag 14 december 2018 19:26 schreef ericahysterica het volgende:
mike en lotus zijn ook gevlucht
Welke kist?quote:Op vrijdag 14 december 2018 19:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
niemand denkt aan de kist .. met geld????
Party pooperquote:Op vrijdag 14 december 2018 19:25 schreef MariaElena2018 het volgende:
Adriaan is er al weer vandoor?
Merel, Merel, Merel, Merelquote:Op vrijdag 14 december 2018 19:26 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
vast wel maar ik vermoed dat ze het daar nu niet over mogen hebben om de sfeer goed te houdenquote:Op vrijdag 14 december 2018 19:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
niemand denkt aan de kist .. met geld????
quote:Op vrijdag 14 december 2018 19:29 schreef Zeyina het volgende:
Ik vind dit 'gezellige' samen zijn wel een mooie gelegenheid voor een zwarte envelop met de mededeling dat Utopia2 stopt
nee joh wat moeten wij danquote:Op vrijdag 14 december 2018 19:29 schreef Zeyina het volgende:
Ik vind dit 'gezellige' samen zijn wel een mooie gelegenheid voor een zwarte envelop met de mededeling dat Utopia2 stopt
Een eigen RLS beginnen!quote:Op vrijdag 14 december 2018 19:29 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nee joh wat moeten wij dan
Maar dan verdwijnen wij ookquote:Op vrijdag 14 december 2018 19:29 schreef Zeyina het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |