Hiske heeft er moeite meequote:Op vrijdag 14 december 2018 19:51 schreef Rhosyn het volgende:
Interesse tonen in het dansje van Franny en goed rondkijken of de geldkist er staat...
[ afbeelding ]
En anders Christel wel.Het boeit ze echt helemaal niksquote:
Ach jezus en de cos was zo liefdevol de laatste tijd ....quote:Op vrijdag 14 december 2018 19:40 schreef Soury het volgende:
Hihihihi Franny wat is dat voor doos daar
Heerlijk dit.quote:Op vrijdag 14 december 2018 19:54 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En anders Christel wel.Het boeit ze echt helemaal niks
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 december 2018 19:54 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En anders Christel wel.Het boeit ze echt helemaal niks
[ afbeelding ]
Chris wilde weggaan. Begint Franny weer te dansenquote:
dat is niet zijn huisje wat en idiotquote:Op vrijdag 14 december 2018 19:50 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Gerrit betrapt ze en vraagt wat doe je in mijn huisje?
Hiske: Ik zocht iemand.
Gerrit: Wie?
Hiske: Shelley
Gerrit geloofd er dus niks van
quote:Op vrijdag 14 december 2018 19:55 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Chris wilde weggaan. Begint Franny weer te dansen![]()
[ afbeelding ]
Ik probeer iig de schijn hoog te houden interesse te tonen...quote:Op vrijdag 14 december 2018 19:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Ha ha ha, nog zo één, wat heb jij gedaan die dag? In bed gelegen met 5 enorme repen chocolade en een doos Kleenex waarschijnlijk
Ook wel sneu eigenlijk. Franny denkt dat ze daar echt komen voor het dansjequote:Op vrijdag 14 december 2018 19:55 schreef Zeyina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 december 2018 19:55 schreef Zeyina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omdat ze wil dat haar ukeleles betaald worden.quote:Op vrijdag 14 december 2018 19:57 schreef MacDeMarco het volgende:
Waarom heeft Lotus eigenlijk de kist gepakt?
Wie heeft die gepakt dan?quote:
Ze wil dat de ukelele's betaald worden en ze vertrouwt verder niemand.quote:Op vrijdag 14 december 2018 19:57 schreef MacDeMarco het volgende:
Waarom heeft Lotus eigenlijk de kist gepakt?
Ik was ook ff in de war.quote:Op vrijdag 14 december 2018 19:57 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Lotus laat de kist aan Mike zien. Hij bemoeit zich er niet mee. Hij heeft gezegd niet doen, maar Lotus wil dat haar ukelele's betaald worden.
Nu zien we Christel en Hiske niet meer.
Ze wacht maar lekker. Eerst gewoon kleding en schoenen voor Shelley en Merel.quote:Op vrijdag 14 december 2018 19:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Omdat ze wil dat haar ukeleles betaald worden.
Nee, vertel?!quote:Op vrijdag 14 december 2018 19:59 schreef Bumfuzzle het volgende:
Ohja, wisten jullie al dat Lotus in Thailand is geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |