SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
91 gemiddeld (lol)quote:Op vrijdag 14 december 2018 17:44 schreef Szura het volgende:
Lewis speert als een malle
Dj is dronken
Volgend jaar nog één keer en dan keldert hij flink op de Order of Merit, tenzij hij gaat schroeien op de vloer.quote:Op vrijdag 14 december 2018 17:44 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Met het bord op schoot naar Sjeemie Lewis kijken
Wat voor pizza?quote:Op vrijdag 14 december 2018 17:46 schreef de_boswachter het volgende:
Even pizza gekocht bij de bakker warm stralen.
Een erger geval dan Rob Cross, hopen op ook hier een ommekeerquote:Op vrijdag 14 december 2018 17:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Volgend jaar nog één keer en dan keldert hij flink op de Order of Merit, tenzij hij gaat schroeien op de vloer.
quote:Op vrijdag 14 december 2018 17:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dan rijd je je auto tegen een boom aan.
Steunbetuigingen van Yannick werken vaak averechts. Daarom komt de laatste tijd Kyle nooit ver.quote:Op vrijdag 14 december 2018 17:50 schreef El-Stinho het volgende:
Ik mag het van Mani niet zeggen maar Cody maakt een prima indruk voor me.
Altijd sympathiek.quote:Op vrijdag 14 december 2018 17:50 schreef El-Stinho het volgende:
Vreemd.quote:Op vrijdag 14 december 2018 17:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Een bakkerspizza
Ja gewoon flikkeren ze alles op. Hamrepen kaas groenterts. Genieten.
Jij mag alles zeggen.quote:Op vrijdag 14 december 2018 17:50 schreef El-Stinho het volgende:
twitter:dijkshoorn twitterde op vrijdag 14-12-2018 om 17:46:35Sollicitatiegesprek: ‘Vertel eens een verhaal’ (...) Ok, dat was een ontzettend vervelend kutverhaal. Jij doet de komende vijf jaar het commentaar bij het WK darts.’ reageer retweet
twitter:JJNieuwlaat twitterde op vrijdag 14-12-2018 om 17:47:35Is inmiddels 18 jaar… https://t.co/KwUjIeuCKQ reageer retweet
Nico heeft nooit gesolliciteerd. Uitvreter van npo geldquote:Op vrijdag 14 december 2018 17:54 schreef franklop het volgende:
twitter:dijkshoorn twitterde op vrijdag 14-12-2018 om 17:46:35Sollicitatiegesprek: ‘Vertel eens een verhaal’ (...) Ok, dat was een ontzettend vervelend kutverhaal. Jij doet de komende vijf jaar het commentaar bij het WK darts.’ reageer retweet
twitter:JJNieuwlaat twitterde op vrijdag 14-12-2018 om 17:47:35Is inmiddels 18 jaar… https://t.co/KwUjIeuCKQ reageer retweet
Als er iemand onsamenhangende kutverhalen vertelt, dan is het Nico Dijkshoorn welquote:Op vrijdag 14 december 2018 17:54 schreef franklop het volgende:
Bedankt Wim.quote:Op vrijdag 14 december 2018 18:05 schreef Szura het volgende:
Mooi dat Burness van de arrogante Nicholson heeft gewonnen op dit WK. Ik vind Nicholson arrogant omdat hij de caller na de wedstrijd geen hand gaf. Wat mij betreft richt Nicholson zich op het commentaar geven bij de ET waar hij de beste in is en stopt hij met darten #rtl7darts
Ik heb mij vaak genoeg vermaakt met columns van Dijkshoorn hoorquote:Op vrijdag 14 december 2018 18:09 schreef de_boswachter het volgende:
Nico met z’n rijmelarij rommel die alleen de grachtengordel leuk vindKlootzak.
In de VI ja. Soms.quote:Op vrijdag 14 december 2018 18:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb mij vaak genoeg vermaakt met columns van Dijkshoorn hoor.
quote:Op vrijdag 14 december 2018 18:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent ook een randstad gozerquote:Op vrijdag 14 december 2018 18:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik val buiten de Randstad hoor.quote:Op vrijdag 14 december 2018 18:11 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Jij bent ook een randstad gozer
Die gooit weer 79 gemiddeld als hij al een beetje in de belangstelling staatquote:Op vrijdag 14 december 2018 18:13 schreef Szura het volgende:
Zjak weer met z'n Jeff Smiss-hype
Hopelijk pakt ie geen leg
Sjak heeft altijd kut hypes. Dieptepunt was Hubberdquote:Op vrijdag 14 december 2018 18:13 schreef Szura het volgende:
Zjak weer met z'n Jeff Smiss-hype
Hopelijk pakt ie geen leg
Die in Amsterdam of die onder z'n ogen?quote:Op vrijdag 14 december 2018 18:10 schreef de_boswachter het volgende:
Harris heeft zich van het prijzengeld vannacht een hoer gebelt. Die wallen. WTF.
Totaal niet verwarrend met de laatste set en zoquote:Op vrijdag 14 december 2018 18:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lekker al die ronde 1 en ronde 2 wedstrijden door elkaar.
Zin in.quote:Op vrijdag 14 december 2018 18:31 schreef El-Stinho het volgende:
20:00
Danny Noppert v Royden Lam (R1)
Simon Stevenson v Ted Evetts (R1)
Chris Dobey v Boris Koltsov (R1)
Gary Anderson v Kevin Burness (R2)
Met Burness' no-nonsense tempo moet Gerrie wel lekker in de schwung komen dunkt mequote:Op vrijdag 14 december 2018 18:33 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zin in.
Nu eerst padt thai eten genot
Hier moet wimderon maar over oordelenquote:Op vrijdag 14 december 2018 18:33 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Telt het verhaal achter de bijnaam voor Lewis ook voor J Lewis? Aangezien ze wel over Rasta begonnen
quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2018 18:33 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Telt het verhaal achter de bijnaam voor Lewis ook voor J Lewis? Aangezien ze wel over Rasta begonnen
Is moeilijk, ik vind van wel. In de bingo had gewoon verwezen moeten worden naar voormalig keelgrijper A Lewis.quote:Op vrijdag 14 december 2018 18:33 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
quote:Op vrijdag 14 december 2018 17:27 schreef wimderon het volgende:
Echt jammer Pol! Tot nooit meer ziens en horens.
"Oh, we gaan al weer terug" werd door Marcel toch helemaal niet gezegd?quote:Op vrijdag 14 december 2018 18:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Hier moet wimderon maar over oordelen
[ afbeelding ]
Nee, maar wel een ongemakkelijke overgang en dat vind ik al goed genoeg. Ik neem aan dat die disclaimer achter haakjes betekent dat alles wat erop lijkt ook goedgekeurd wordtquote:Op vrijdag 14 december 2018 19:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Oh, we gaan al weer terug" werd door Marcel toch helemaal niet gezegd?
Zo wordt de bingo wel erg makkelijk.quote:Op vrijdag 14 december 2018 19:05 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Nee, maar wel een ongemakkelijke overgang en dat vind ik al goed genoeg. Ik neem aan dat die disclaimer achter haakjes betekent dat alles wat erop lijkt ook goedgekeurd wordt.
Hier moet de jury weer over oordelen dan.quote:Op vrijdag 14 december 2018 19:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zo wordt de bingo wel erg makkelijk.
Lekker man. Beter dan diepvriesshit. Als ik vreet moet het kwalitatief hoogstaand zijn.quote:
Niks mis mee ouwe reus. Vind de naam alleen behoorlijk Gerard Joling.quote:Op vrijdag 14 december 2018 19:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lekker man. Beter dan diepvriesshit. Als ik vreet moet het kwalitatief hoogstaand zijn.
Niks mis mee met diepvriespizza's.quote:Op vrijdag 14 december 2018 19:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lekker man. Beter dan diepvriesshit. Als ik vreet moet het kwalitatief hoogstaand zijn.
Ze zijn alleen zo fucking koud en hard.quote:Op vrijdag 14 december 2018 19:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niks mis mee met diepvriespizza's.
Jup daarom stop ik ze meestal even een tijdje in de oven, daarna smaken ze wel prima.quote:Op vrijdag 14 december 2018 19:48 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ze zijn alleen zo fucking koud en hard.
Pol stond als een dronken aap op het podium. Op 31 gooide hij zich dood met een D15.quote:Op vrijdag 14 december 2018 19:54 schreef Vriezzer het volgende:
Zeg, wat was Pol vanmiddag aan het doen eigenlijk?
quote:Op vrijdag 14 december 2018 19:54 schreef Vriezzer het volgende:
Zeg, wat was Pol vanmiddag aan het doen eigenlijk?
Iets te slappe koffie gezet tot mijn teleurstelling.quote:Op vrijdag 14 december 2018 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb koffie en truffelpepernoten.
kruidnotenquote:Op vrijdag 14 december 2018 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bij mijn Nespresso's is het ook elke keer weer een verrassingquote:Op vrijdag 14 december 2018 19:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Iets te slappe koffie gezet tot mijn teleurstelling.
Ik zet alleen Nespresso als mijn eigen koffie op is.quote:Op vrijdag 14 december 2018 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij mijn Nespresso's is het ook elke keer weer een verrassing.
ik kerst koekjesquote:Op vrijdag 14 december 2018 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik drink alleen Nespresso.quote:Op vrijdag 14 december 2018 20:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zet alleen Nespresso als mijn eigen koffie op is.
100%quote:Op vrijdag 14 december 2018 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaan we het bij Lim over de softtipgoden hebben?
Het beste voor iedereen zou een poliep op de stembanden zijnquote:Op vrijdag 14 december 2018 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat hij geen griep heeft gekregen in de tussentijd.
Die laatste bij deze alvastquote:Op vrijdag 14 december 2018 20:03 schreef Szura het volgende:
Zeer zeker, handshake en de blessure van Vincent mogen we hopelijk afvinken straks
Alles is ook altijd gesponsord door idiote sjacheraarsquote:
Moest je van hem kotsen?quote:Op vrijdag 14 december 2018 20:06 schreef heywoodu het volgende:
Zo, even met Marcel op de achtergrond een halve kilo in het riool achtergelaten, we kunnen beginnen.
Met afstandquote:Op vrijdag 14 december 2018 20:08 schreef heywoodu het volgende:
Ik vind Roland toch wel de leukste analyticus in het darts.
Wedden dat Koert volgende week bij North v West in de studio zit?quote:Op vrijdag 14 december 2018 20:10 schreef heywoodu het volgende:
Als Richard North of Steve West vandaag had gespeeld zouden we het grappige shirt door kunnen strepen.
Als je alleen voor het darten kijkt moet je ook gewoon pas om 20.15 ofzo inschakelenquote:
Noppert ook niet.quote:
Wat zou Kim Kardashian van dat affiche vinden?quote:Op vrijdag 14 december 2018 20:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wedden dat Koert volgende week bij North v West in de studio zit?
Onjuist.quote:Op vrijdag 14 december 2018 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Darts analyseren gaat ook echt nergens over.
Ohja dat is ook nog.quote:Op vrijdag 14 december 2018 20:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Denk dat ik zo eerst VI aanzet hoor
quote:Op vrijdag 14 december 2018 20:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Denk dat ik zo eerst VI aanzet hoor
Wel met Pepe The Frog aka Valentijn.quote:
Ik heb nog nooit een ingeving gehoord bij de analyses dat ik dacht "nou zo had ik het nog niet bekeken".quote:
Ja ik geloof het wel denk ik, kijk later de hoogtepuntjes wel op YouTube.quote:Op vrijdag 14 december 2018 20:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wel met Pepe The Frog aka Valentijn.
De interacties van Koos met de heren van VI was best vermakelijk.quote:Op vrijdag 14 december 2018 20:13 schreef heywoodu het volgende:
Wat een genot dat VI tegenwoordig op een andere zender zit, doffe ellende was dat altijd zeg.
De tweede wedstrijd van vanavond is wel een kans om te schakelen.quote:Op vrijdag 14 december 2018 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik geloof het wel denk ik, kijk later de hoogtepuntjes wel op YouTube.
Dat is wel beter dan deze rommel jaquote:Op vrijdag 14 december 2018 20:17 schreef KennyPowers het volgende:
Hij had toch Hungry like the wolf
Want?darten wordt niet tegelijk uitgezonden met vi.quote:Op vrijdag 14 december 2018 20:13 schreef heywoodu het volgende:
Wat een genot dat VI tegenwoordig op een andere zender zit, doffe ellende was dat altijd zeg.
Darten werd ook niet live uitgezonden als VI op vrijdag- of maandagavond was, als ik me niet vergis. Toen het nog op RTL7 was dus.quote:Op vrijdag 14 december 2018 20:18 schreef Dready1978 het volgende:
[..]
Want?darten wordt niet tegelijk uitgezonden met vi.
Europaleauge bedoel je,gister zaten ze ook op z.
Beter haar dan Ashtonquote:Op vrijdag 14 december 2018 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Leuk dat paarse haar, lekker opvallend en lekker gek.
Als hij nou opgewonden raakt zodra hij ondergronds gaat moet hij dat toch zelf weten.quote:Op vrijdag 14 december 2018 20:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die bril straalt ook iets metrosexueels uit vind je niet
Ik dacht dat het de 2e vrouw wasquote:Op vrijdag 14 december 2018 20:20 schreef Falco het volgende:
41? Ik dacht dat die Hong Konginees eerder 21 was.
HUHquote:Op vrijdag 14 december 2018 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als hij nou opgewonden raakt zodra hij ondergronds gaat moet hij dat toch zelf weten.
Bord heeft in een rookruimte gehangen?quote:Op vrijdag 14 december 2018 20:23 schreef Protoplanet het volgende:
Waarom is het wit op dat bord zo doorrookt
Die hele hal is een rookruimtequote:Op vrijdag 14 december 2018 20:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bord heeft in een rookruimte gehangen?
Dat is gewoon de kleur van het materiaalquote:Op vrijdag 14 december 2018 20:23 schreef Protoplanet het volgende:
Waarom is het wit op dat bord zo doorrookt
Dit is vrij pijnlijk. Normaal begint Sjaak altijd over die obscure delen van de sport.quote:Op vrijdag 14 december 2018 20:22 schreef heywoodu het volgende:
Frank pakt de softtipquote weg van Zjak, die telt niet
Oh lelijkquote:Op vrijdag 14 december 2018 20:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat is gewoon de kleur van het materiaal
Bedankt Hansquote:Op vrijdag 14 december 2018 20:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat is gewoon de kleur van het materiaal
Ja, zit je dan voor lul met je bingo en je stiftquote:Op vrijdag 14 december 2018 20:26 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dit is vrij pijnlijk. Normaal begint Sjaak altijd over die obscure delen van de sport.
Gelukkig komen er nog 2 Canadezen, een Filipino en een Chineesquote:Op vrijdag 14 december 2018 20:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, zit je dan voor lul met je bingo en je stift
Ik snap mquote:Op vrijdag 14 december 2018 20:28 schreef de_boswachter het volgende:
Deze wedstrijd doet me neigen naar een lekker glaas Likeur 43
Gooien ze bij de BDO nog 180?quote:Op vrijdag 14 december 2018 20:29 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Hier komt de BDO-darter bij Noppie weer even naar boven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |