SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Schijnbaar heb ik daar in het 1e topic gepost.quote:Op vrijdag 14 december 2018 13:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Topicreeks: FISH'O'MANIA: 14 juli 2013, RTL7
Benito zou met 3-0 hebben verloren van Nitin Kumarquote:Op vrijdag 14 december 2018 13:32 schreef Mani89 het volgende:
Benito zou met 3-0 hebben verloren van Ashton ahahahaha.
Leuk dat je meekijkt.quote:Op vrijdag 14 december 2018 13:32 schreef Mani89 het volgende:
Benito zou met 3-0 hebben verloren van Ashton ahahahaha.
Omg je oude UI.quote:Op vrijdag 14 december 2018 13:32 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Schijnbaar heb ik daar in het 1e topic gepost.
Wat was ik toch een vermakelijke user.
Alleen als je Niko Belic heetquote:Op vrijdag 14 december 2018 13:35 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Kun je vragen stellen aan de commentatoren in nederland
2 Jelle dacht ikquote:Op vrijdag 14 december 2018 13:37 schreef Insomnia2.0 het volgende:
zoja mijn vragen:
1. zijn er ook moslimdartsers
2. kun je ook als geheelonthouders darten
3. hoezo is ted hankey failliet verklaard
Die Indiër gister was een moslim denk ik?quote:Op vrijdag 14 december 2018 13:37 schreef Insomnia2.0 het volgende:
zoja mijn vragen:
Co Stompé en Jelle claimen nooit te drinken voor de wedstrijdquote:Op vrijdag 14 december 2018 13:37 schreef Insomnia2.0 het volgende:
zoja mijn vragen:
Dat denk ik nietquote:Op vrijdag 14 december 2018 13:38 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Die Indiër gister was een moslim denk ik?
Jamie Lewis vorig jaar halve finale.quote:Op vrijdag 14 december 2018 13:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wie zijn die darters allemaal in de middag
Michael Barnard - Jose de Sousa is voor de echte liefhebbersquote:Op vrijdag 14 december 2018 13:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
MIchael Barnard is de hoofdact, ga alvast maar op het puntje van je stoel zitten lieve jongen.quote:Op vrijdag 14 december 2018 13:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ja die ken ik nog wel, maar de restquote:Op vrijdag 14 december 2018 13:41 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Jamie Lewis vorig jaar halve finale.
Is dat die sambadarter?quote:Op vrijdag 14 december 2018 13:41 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Michael Barnard - Jose de Sousa is voor de echte liefhebbers
Tabern is een uit de dood herrezen speler. Kon er in 2007-2009 wel wat van.quote:Op vrijdag 14 december 2018 13:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat is een Portugeesquote:
Die bedoelde ik dan.quote:Op vrijdag 14 december 2018 13:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is een Portugees
Diogo Portela is de darter uit het land waar ze het enige mooie Portugees spreken.
The Asset (quote:Op vrijdag 14 december 2018 13:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die ken ik nog wel, maar de rest
Marcel zal waarschijnlijk al mad zijn in de pauze. Over Pipe was hij ook standaard denigrerend.quote:Op vrijdag 14 december 2018 13:44 schreef heywoodu het volgende:
Oe, langzame speler, potentie voor een kruis op de bingo.
Bijna iedereen is denigrerend over Pipe, tenenkrommend. Pipequote:Op vrijdag 14 december 2018 13:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Marcel zal waarschijnlijk al mad zijn in de pauze. Over Pipe was hij ook standaard denigrerend.
Buiten De Souza zijn er niet veel Portugezen geweest.quote:Op vrijdag 14 december 2018 13:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zijn Portugese darters ook matennaaiers?
Nicholson is voormalig major winnaar, Tabern is uit de dood herrezen, Lewis is halve finalist van vorig jaar, en Harris is die altijd saaie zwerverhobbit van gisteren.quote:Op vrijdag 14 december 2018 13:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die ken ik nog wel, maar de rest
Pijnlijke televisie ditquote:Op vrijdag 14 december 2018 13:45 schreef Mani89 het volgende:
MM vraagt om een serieuze analyse van het Portugese dartcircuit.
Als presentator moet je neutraal blijven.quote:Op vrijdag 14 december 2018 13:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bijna iedereen is denigrerend over Pipe, tenenkrommend. Pipe
Of je mond houden, in het geval van Marcel.quote:Op vrijdag 14 december 2018 13:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als presentator moet je neutraal blijven.
Zwerverhobbitquote:Op vrijdag 14 december 2018 13:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nicholson is voormalig major winnaar, Tabern is uit de dood herrezen, Lewis is halve finalist van vorig jaar, en Harris is die altijd saaie zwerverhobbit van gisteren.
De rest hoef je niet te kennen.
Vrijdagmiddag, hé.quote:
Ik neem ook altijd een handdoek mee als ik ga sporten.quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2018 13:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bijna iedereen is denigrerend over Pipe, tenenkrommend. Pipe
Ja dat bedoelde ik ook min of meer.quote:Op vrijdag 14 december 2018 13:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij ziet er ook uit als een seksbom.
Manigenotquote:
De fuckquote:Op vrijdag 14 december 2018 13:50 schreef El-Stinho het volgende:
Die Spaans/Portugese qualifier duurde volgens mij ook meer dan 12 uur
Laatstequote:Op vrijdag 14 december 2018 13:50 schreef Dagoduck het volgende:
Ligt het aan mij of staat de websiteURL onder het scorebord niet helemaal in beeld? Anders moet ik even mijn scherm bijstellen.
Ligt aan jou.quote:Op vrijdag 14 december 2018 13:50 schreef Dagoduck het volgende:
Ligt het aan mij of staat de websiteURL onder het scorebord niet helemaal in beeld? Anders moet ik even mijn scherm bijstellen.
Wel 'Lam of een of andere Amerikaan is een hele grote naam in het softtipcircuit' en 'Op de vloer is het echt een goeie speler', maar die niet.quote:Op vrijdag 14 december 2018 13:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
stond "Jacques over willekeurige speler die bijna niemand kent op t WK: "dat is geen slechte speler, die kan echt wel wat" op de bingokaart?
Bij mij ook net buiten beeld, zie maar een klein stukjequote:Op vrijdag 14 december 2018 13:50 schreef Dagoduck het volgende:
Idem.quote:Op vrijdag 14 december 2018 13:52 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Bij mij ook net buiten beeld, zie maar een klein stukje
quote:
Leve Ziggo Goquote:Op vrijdag 14 december 2018 13:52 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Bij mij ook net buiten beeld, zie maar een klein stukje
Met het bord op schoot de laatste partij van de middag kijkenquote:
Ja gaat goed, je moet alleen ‘Arrogante kwal Barnard’ zeggen ipv ‘Barnard arrogante kwal’, en je moet tevens iets zeggen over de titelkansen van Kyle Anderson.quote:Op vrijdag 14 december 2018 13:48 schreef Platinumgoat het volgende:
Barnard arrogante kwal, hopelijk gaat ie er af!
quote:Op vrijdag 14 december 2018 13:37 schreef Insomnia2.0 het volgende:
zoja mijn vragen:
Tabern was, is en zal altijd een 90 gemiddeld-speler blijven.quote:Op vrijdag 14 december 2018 13:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tabern is een uit de dood herrezen speler. Kon er in 2007-2009 wel wat van.
Zal wel niet mogen volgens de officiële regels.quote:Op vrijdag 14 december 2018 14:05 schreef skysherrif het volgende:
Wat mij betreft mag de sousa de armen van de irritante barnard breken
De sousa is een levende dartslegende en zou daarom geen straf verdienenquote:Op vrijdag 14 december 2018 14:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Zal wel niet mogen volgens de officiële regels.
Foto!quote:Op vrijdag 14 december 2018 14:07 schreef Szura het volgende:
Ff sneeuw gestrooid maar hier ben ik dan
Ondertussen genoten van de aidsworp van Barnard
Heb je nog een RTL7-setje kunnen bemachtigen?quote:Op vrijdag 14 december 2018 14:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tabern was, is en zal altijd een 90 gemiddeld-speler blijven.
Vanavond, in het donker komt dat beter uitquote:
quote:Op vrijdag 14 december 2018 14:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hoe noem je het als Michael een prachtig kunstwerk maakt over een boerderij?
Michael BarnArt
Wij zijn klaar met Marcelquote:Op vrijdag 14 december 2018 14:09 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Marcel is nu al weer klaar met het tempo
Ik verwachtte ook niet dat een Portugees aan softtip doetquote:Op vrijdag 14 december 2018 14:10 schreef heywoodu het volgende:
Softtip genoemd, maar De Sousa is geen Lam of 'een of andere Amerikaan'
Ik kreeg een bericht terug dat iemand uit Sassenheim er 180 had opgekocht.quote:Op vrijdag 14 december 2018 14:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb je nog een RTL7-setje kunnen bemachtigen?
Frank doet dat altijd (en Ad van Gameren)quote:Op vrijdag 14 december 2018 14:14 schreef heywoodu het volgende:
'Het NEGENTJE' wordt niet meer genoemd
Hij heeft er 150?quote:Op vrijdag 14 december 2018 14:16 schreef de_boswachter het volgende:
De broer van Henderson in de zaal
Eensquote:Op vrijdag 14 december 2018 14:18 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
De Sousa valt alleszins mee
147, 3 heeft hij er opgegetenquote:
Barnard valt beter eens flink af.quote:Op vrijdag 14 december 2018 14:18 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
De Sousa valt alleszins mee
De Souza gooit 92 gemiddeld, even hoog als Jeff.quote:Op vrijdag 14 december 2018 14:22 schreef skysherrif het volgende:
We zitten toch gewoon naar een prima potje te kijken
Nachtje doorgehaaldquote:Op vrijdag 14 december 2018 14:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat zitten die commentatoren een partij slap te lullen
Dekker voor het dak.quote:Op vrijdag 14 december 2018 14:23 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Painter voor het schilderwerk
Mentaal sterk.quote:Op vrijdag 14 december 2018 14:25 schreef El-Stinho het volgende:
Barnard is een zakelijke darter. Mani gruwelt.
Boomchirurg Justin Pipe voor de tuinquote:
Jelle voor de zolder dan.quote:
Ik ben er niet.quote:Op vrijdag 14 december 2018 14:25 schreef El-Stinho het volgende:
Barnard is een zakelijke darter. Mani gruwelt.
Hahahaha.quote:Op vrijdag 14 december 2018 14:29 schreef wimderon het volgende:
Ik en veel andere dartfans vinden Marcel Maijer een zeer vervelende presentator. Ik hoop een beetje dat er snel iets ergs met Marcel gebeurt waardoor hij binnenkort met zijn oud mentor Tom Egbers kan presenteren in de zogenaamde hemelpoorten. De dartswereld moet snel verlost zijn van Maijer #rtl7darts
Maijer voor onder de grond, tussen een paar plankenquote:
sowquote:Op vrijdag 14 december 2018 14:31 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Maijer voor onder de grond, tussen een paar planken
quote:Op vrijdag 14 december 2018 14:33 schreef skysherrif het volgende:
Ik kijk enorm uit naar van der voort gifjes.
Genotquote:Op vrijdag 14 december 2018 14:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Brown de antidepressivaquote:Op vrijdag 14 december 2018 14:35 schreef Szura het volgende:
Whitlock regelt de drank, Wade de pillen
Kijksport dartsquote:Op vrijdag 14 december 2018 14:40 schreef de_boswachter het volgende:
Wattimena - Barnard.... bah. Twee zwetende padden.
Ik zit al de hele dag de fucking CAO te analyseren, dat is nog saaier dan Barnard.quote:Op vrijdag 14 december 2018 14:46 schreef LordVoldermort het volgende:
Verslagen maken lijkt ineens leuk als je dit ziet.
Moet je morgen weer in je gele hesje naar Den Haag?quote:Op vrijdag 14 december 2018 14:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zit al de hele dag de fucking CAO te analyseren, dat is nog saaier dan Barnard.
Ik ben echt mentaal op
Waarom doe je dat dan ook.quote:Op vrijdag 14 december 2018 14:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zit al de hele dag de fucking CAO te analyseren, dat is nog saaier dan Barnard.
Ik ben echt mentaal op
Lekker demonstreren morgen met dat hesjestuig?quote:Op vrijdag 14 december 2018 14:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben echt mentaal op
Hier lekker kosten doorberekenen. Niks mis meequote:Op vrijdag 14 december 2018 14:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben echt mentaal op
Wat is de CAO?quote:Op vrijdag 14 december 2018 14:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben echt mentaal op
quote:Op vrijdag 14 december 2018 14:50 schreef de_boswachter het volgende:
WTF net die van Gerwen in de zaal
Henderson trachtte zich te vermommen.quote:Op vrijdag 14 december 2018 14:50 schreef de_boswachter het volgende:
WTF net die van Gerwen in de zaal
Werkgever heeft een opdracht gekregen van de CAO uitzendbranche waarbij een soort toets moeten makenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |