Wat betreft dat laatste: Ja, dat komt onzeker over.quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:01 schreef Jegudiel het volgende:
[..]
Het is echt je eigen onzekerheid nu, een uur is niks. Je hebt weer contact met haar opgenomen, dus je hebt al laten zien dat je contact wil houden.
Je weet niet waarom ze niet antwoordt, geef haar tijd en ga geen aannames maken en zit er niet over in. En vooral niet nu al nog een berichtje sturen!!!
En zelfs als ze het verkeerd zou opvatten, wat zeer onwaarschijnlijk is!, zou je iemand willen die dat verkeerd opvat/zo onzeker is en niet vraagt hoe het zit?
[..]
Hij heeft al een berichtje gestuurd. Nu nog een berichtje sturen en iets uitleggen wat eigenlijk waarschijnlijk niet uitgelegd hoeft te worden? Komt dat niet heel onzeker over?
Klopt: ik moet haar de kans geven om te reageren. Rond half 2 heb ik met een intern grapje gevraagd hoe haar etentje was.quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:01 schreef Jegudiel het volgende:
[..]
Het is echt je eigen onzekerheid nu, een uur is niks. Je hebt weer contact met haar opgenomen, dus je hebt al laten zien dat je contact wil houden.
Je weet niet waarom ze niet antwoordt, geef haar tijd en ga geen aannames maken en zit er niet over in. En vooral niet nu al nog een berichtje sturen!!!
En zelfs als ze het verkeerd zou opvatten, wat zeer onwaarschijnlijk is!, zou je iemand willen die dat verkeerd opvat/zo onzeker is en niet vraagt hoe het zit?
[..]
Hij heeft al een berichtje gestuurd. Nu nog een berichtje sturen en iets uitleggen wat eigenlijk waarschijnlijk niet uitgelegd hoeft te worden? Komt dat niet heel onzeker over?
Niets meer aan toe te voegenquote:Op zaterdag 15 december 2018 16:14 schreef Kreator het volgende:
Ik zou in jouw geval bellen of langsgaan en een gesprek aangaan. Dat dit je dwars zit en dat je wat duidelijkheid wil, ook al weet je het antwoord al.
Het is misschien beter om afstand te nemen en haar naar jou te laten komen, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Wat is precies het verschil tussen haar en jou? Van jullie beiden heb ik nog niet vernomen dat ze nu de liefde van hun leven hebben ontmoet.quote:Op zaterdag 15 december 2018 10:37 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Je bent zelf hèt voorbeeld dat het niet werkt.. Dat je dat niet in wil zien is niet mijn probleem.
Jij krijgt niet van haar wat je nodig hebt. Dat zou ik gewoon maar bespreken. Ofwel ze is bereid om het jou te geven, prima. Ofwel niet en dan: walk away.quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:49 schreef Moi-83 het volgende:
Hallo allemaal,
Hier even een ietwat wanhopig berichtje van Moi.
Ik heb sinds een paar maanden een leuke date en we waren lekker bezig naar een relatie toe te werken. De laatste maand word het wat kouder van haar kant. Ze moet vaak werken, en op de app word ze ook wat stiller. Ik heb haar eergister een appje gestuurd maar daar heeft ze niet meer op gereageerd. Anders reageerde ze altijd, soms een dag later. Vanochtend wel gebeld want ze was jarig. De laatste keer afspreken was vorige week, daar heb ik een paar keer om 'gevraagd' wanneer ze kon. Eerder maakte ik vaak ook de voorstellen maar dan nam zij ook initiatief verder. Eenmaal bij haar was het wel goed verder en begon ik er over dat ze niet vaak kon. Deze maand kon ze vanwege haar werk niet afspreken zei ze (ze werkt in een restaurant en zijn alle dagen open, en ze werkt dan ook vanaf nu alle dagen tot oud en nieuw) maar in januari juist wel weer afspreken. We wonen meer dan een uur rijden uit elkaar.
Wat is het beste om te doen nu? Vandaag, morgen of later eens een appje sturen om contact te houden, of pas over een paar weken weer? Vaak zeggen mensen van laat het gaan en ga op zoek naar iemand anders. Maar dat is juist wat ik niet wil, ik wel het graag nog een kans geven. Heb even gezocht op internet, daar word vaak gezegd dat je het een paar weken rust moet geven maar dan is er weer kans dat zij denkt dat ik ook geen interesse weer heb.
Kortom, wat zouden jullie doen en wat zouden de dames in dit geval vinden als ze het druk hebben en twijfelen. Het toch waarderen als het appen door gaat of juist niet. We hebben een paar maanden gedate en op de laatste maand na ging het goed.
Hou eens op zeg... wat is het verschil tussen ons... 🤨quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat is precies het verschil tussen haar en jou? Van jullie beiden heb ik nog niet vernomen dat ze nu de liefde van hun leven hebben ontmoet.
Heel simpel: hoe je het ook aanvliegt: de kans dat het niets wordt is oer definitie veel groter dan dat het wel wat wordt.
Het ging er meer over dat weetevennietmeer eens in de spiegel moet kijken.quote:Op zaterdag 15 december 2018 18:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hou eens op zeg... wat is het verschil tussen ons... 🤨
Doe je fittie lekker via dm joh.quote:Op zaterdag 15 december 2018 18:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het ging er meer over dat weetevennietmeer eens in de spiegel moet kijken.
Hold your horses!
Daar heb ik het over gehad met haar toen ik bij haar was. Dat we elkaar weinig hadden gezien en hoe zij dat ziet. En dat ik wist dat ze het druk had, maar dat er dan vaak ook meer aan de hand is als mensen dat zeggen. Ze zei dat het na oud en nieuw wel rustig werd en we dan iedere week wel konden afspreken. Haar vriendinnen zag ze ook haast niet meer zei ze.quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:36 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jij krijgt niet van haar wat je nodig hebt. Dat zou ik gewoon maar bespreken. Ofwel ze is bereid om het jou te geven, prima. Ofwel niet en dan: walk away.
Als ik het zo beluister is de kans op walk away groot, maar dat maakt niet uit. Een beetje lafjes hopen dat het vanzelf goed komt vind ik helemaal onverstandig. En is ook niet goed voor jouw welzijn.
Jawel hoor, maar ik word wel een beetje nerveus nu. Op het ogenblik ervaar ik het vrouwelijke equivalent van klapperende eierstokken denk ik. Nog 10 dagen tot kerst joh .. zit ik straks weer in mijn eentje in het vuur te staren.quote:Op dinsdag 11 december 2018 18:08 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
Laatste tijd nog gedate? Je bent zo stil hier.
Vier je kerst niet met familie dan?quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:11 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ik word wel een beetje nerveus nu. Op het ogenblik ervaar ik het vrouwelijke equivalent van klapperende eierstokken denk ik. Nog 10 dagen tot kerst joh .. zit ik straks weer in mijn eentje in het vuur te staren.Jij nog een POHWP gespot?
Ze wil je niet eens zien op haar verjaardag?quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:49 schreef Moi-83 het volgende:
Vanochtend wel gebeld want ze was jarig.
Lastige timing qua daten.....quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:11 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ik word wel een beetje nerveus nu. Op het ogenblik ervaar ik het vrouwelijke equivalent van klapperende eierstokken denk ik. Nog 10 dagen tot kerst joh .. zit ik straks weer in mijn eentje in het vuur te staren.Jij nog een POHWP gespot?
Ik vecht het wel een keer met haar in person uit. Veel gezelliger.quote:Op zaterdag 15 december 2018 18:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Doe je fittie lekker via dm joh.
Als ze dit zegt moet je daar maar vanuit gaan. In januari zie je dan wel of het klopt.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:05 schreef Moi-83 het volgende:
[..]
Daar heb ik het over gehad met haar toen ik bij haar was. Dat we elkaar weinig hadden gezien en hoe zij dat ziet. En dat ik wist dat ze het druk had, maar dat er dan vaak ook meer aan de hand is als mensen dat zeggen. Ze zei dat het na oud en nieuw wel rustig werd en we dan iedere week wel konden afspreken. Haar vriendinnen zag ze ook haast niet meer zei ze.
De reden van waarom ik even wil wachten, is om het niet te forceren. Als ze twijfelt bijvoorbeeld en het druk heeft, kan ik mij voorstellen dat het beter is om even te (af)wachten. Maar goed, daarom heb ik dit onderwerp geschreven omdat ik graag adviezen hoor
Ze viert haar verjaardag niet, ze moest van 11 uur vanochtend tot 9 uur vanavond werken, dan is ze half 10 thuis en we wonen meer dan een uur rijden uit elkaar.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:14 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ze wil je niet eens zien op haar verjaardag?
Zo denk ik ook wel, maar ik zit een beetje in dubio of ik nog moet proberen het contact te onderhouden of juist even een stilte. Het appen word ook wat minder.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als ze dit zegt moet je daar maar vanuit gaan. In januari zie je dan wel of het klopt.
Je merkt vanzelf wel hoe zij antwoordt. Pas je daar een beetje op aan zou ik denken. Of je moet gewoon iets kwijt willen. Zou ook gewoon moeten kunnen.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:36 schreef Moi-83 het volgende:
[..]
Zo denk ik ook wel, maar ik zit een beetje in dubio of ik nog moet proberen het contact te onderhouden of juist even een stilte. Het appen word ook wat minder.
Niet fijn he, die onzekerheid.quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:36 schreef Moi-83 het volgende:
[..]
Zo denk ik ook wel, maar ik zit een beetje in dubio of ik nog moet proberen het contact te onderhouden of juist even een stilte. Het appen word ook wat minder.
December is zo druuuuuukquote:Op zaterdag 15 december 2018 19:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Lastige timing qua daten.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |