abonnement Unibet Coolblue
pi_183740904
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 09:39 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Omdat het "sprookje" van meteen pats boem verliefd er al van jongs af aan ingestampt wordt.

In de praktijk werkt het echter niet zo. En daardoor gaan veel mensen krampachtig "daten". Het moet meteen "hoteldebotel" zijn en anders laat maar..

Zo zonde..
Je doet nu precies hetzelfde als de liefde-op-het-eerste-gezicht-zoekers: denken dat er maar 1 mogelijkheid is. Beetje kortzichtig. Ik heb ervaring met allebei. Er is geen goed of fout. Sommige mensen moeten even wennen en willen alles een kans geven, anderen zijn heel intuïtief en weten meteen “ja” of “nee”
Sarcasme. Herken het.
pi_183740932
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 december 2018 09:45 schreef TvhN het volgende:
Paar weken terug date gehad met een hele leuke vrouw. Heb haar ontmoet via een vriend en voor de date al paar keer (kort) gesproken. Date was dus (van mijn kant) dikke prima, op het einde ook gezoend. Vervolgens tweede date ingepland, maar die heeft ze vlak voor de ontmoeting alsnog afgezegd. Ze vond dat ze te weinig gevoelens had, dat het meer vriendschappelijk is. Dat was anderhalve week geleden.

Sinds die tijd nog wel wat blijven appen. Vertelde haar ook dat ik weer verder aan het daten was en in het begin moedigde ze dat ook aan. Tot eergisteren. Nu begint ze aan te geven dat ze toch wel gevoelens heeft voor mij en dat ze nog een keer op date wil gaan. Stuurt ook veel selfies :') Vind haar zelf eerlijk gezegd ook nog aantrekkelijk en qua ouwehoeren bijvoorbeeld heb ik echt zelden zo'n klik met een vrouw gehad. Aan andere kant komt ze niet erg stabiel en betrouwbaar over en dat vind ik toch wel belangrijk bij een vrouw. Lastig, maar ga sowieso vanavond nog met een andere op date.
Dat komt op mij over als dat ze je "tweede keus" heeft laten zijn en nu haar "nummer één", iemand anders dus is afgehaakt, komt ze weer terug bij jou.. Zou inderdaad oppassen ja, ook al heb je een goede klik.

(Ps. Bovenstaand is gebaseerd op een onderbuik gevoel, en een behoorlijke aanname ;)).
pi_183741090
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 09:53 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Je doet nu precies hetzelfde als de liefde-op-het-eerste-gezicht-zoekers: denken dat er maar 1 mogelijkheid is. Beetje kortzichtig. Ik heb ervaring met allebei. Er is geen goed of fout. Sommige mensen moeten even wennen en willen alles een kans geven, anderen zijn heel intuïtief en weten meteen “ja” of “nee”
Nee hoor, dat doe ik niet. En volgens mij was jij juist één van degene die halsoverkop een relatie indook, en dat bleek keer op keer niet te werken.

Ieder bepaalt zelf wat voor hem of haar goed werkt, maar pats boem verliefd vanuit beide kanten én op een eerste date is zeer zeldzaam.
pi_183741094
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 09:39 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Omdat het "sprookje" van meteen pats boem verliefd er al van jongs af aan ingestampt wordt.

In de praktijk werkt het echter niet zo. En daardoor gaan veel mensen krampachtig "daten". Het moet meteen "hoteldebotel" zijn en anders laat maar..

Zo zonde..
Sowieso kan liefde op het eerste gezicht gevaarlijk zijn, want dan let je juist nog minder op red flags. Gewoon de tijd nemen om elkaar te leren kennen, als je iemand "leuk" vindt is het al heel wat
pi_183741157
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 10:09 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Nee hoor, dat doe ik niet. En volgens mij was jij juist één van degene die halsoverkop een relatie indook, en dat bleek keer op keer niet te werken.

Ieder bepaalt zelf wat voor hem of haar goed werkt, maar pats boem verliefd vanuit beide kanten én op een eerste date is zeer zeldzaam.
“In de praktijk werkt bats boem verliefd worden niet”. Je zegt letterlijk iets en zegt dan dat je het niet doet, als je erop wordt aangesproken.

Daarbij blijft het grappig dat je continu de behoefte voelt om negatief over mij te oordelen op basis van onjuiste informatie 👍
Sarcasme. Herken het.
pi_183741170
Haha freudiaanse verspreking :')
Sarcasme. Herken het.
pi_183741211
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 10:15 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

“In de praktijk werkt bats boem verliefd worden niet”. Je zegt letterlijk iets en zegt dan dat je het niet doet, als je erop wordt aangesproken.

Daarbij blijft het grappig dat je continu de behoefte voelt om negatief over mij te oordelen op basis van onjuiste informatie 👍
Ik oordeel niet, ik constateer. Nu weer terug naar daten.
pi_183741251
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 10:19 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik oordeel niet, ik constateer. Nu weer terug naar daten.
What???? Kom op zeg, jij bent 1 brok oordeel over anderen of hoe iets moet of hoort, naar jouw mening 😂
Sarcasme. Herken het.
pi_183741404
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 10:22 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

What???? Kom op zeg, jij bent 1 brok oordeel over anderen of hoe iets moet of hoort, naar jouw mening 😂
Je bent zelf hèt voorbeeld dat het niet werkt.. Dat je dat niet in wil zien is niet mijn probleem.

En een persoonlijke aanval is nergens voor nodig. Èn dan ook nog zeggen dat ik negatief ben over jou.. Kijk eens in je eigen spiegel.
pi_183741518
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 10:37 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Je bent zelf hèt voorbeeld dat het niet werkt.. Dat je dat niet in wil zien is niet mijn probleem.

En een persoonlijke aanval is nergens voor nodig. Èn dan ook nog zeggen dat ik negatief ben over jou.. Kijk eens in je eigen spiegel.
Rest my case.
Sarcasme. Herken het.
  Official ESF Kreviewer zaterdag 15 december 2018 @ 10:51:05 #111
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183741537
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 09:55 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dat komt op mij over als dat ze je "tweede keus" heeft laten zijn en nu haar "nummer één", iemand anders dus is afgehaakt, komt ze weer terug bij jou.. Zou inderdaad oppassen ja, ook al heb je een goede klik.

(Ps. Bovenstaand is gebaseerd op een onderbuik gevoel, en een behoorlijke aanname ;)).
Net zei je nog dat je dingen een kans moet geven en nu weer dit. Als je echt totaal geen idee hebt, kun je beter geen advies geven.
  zaterdag 15 december 2018 @ 10:55:41 #112
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183741589
quote:
5s.gif Op zaterdag 15 december 2018 10:51 schreef Kreator het volgende:

[..]

Net zei je nog dat je dingen een kans moet geven en nu weer dit. Als je echt totaal geen idee hebt, kun je beter geen advies geven.
Die jongen heeft nog nooit een wat langere relatie gehad en zijn vorige vriendin wilde eigenlijk alleen maar zaad hebben dus vergeef hem zijn gedrag
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_183741593
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 december 2018 09:45 schreef TvhN het volgende:
Paar weken terug date gehad met een hele leuke vrouw. Heb haar ontmoet via een vriend en voor de date al paar keer (kort) gesproken. Date was dus (van mijn kant) dikke prima, op het einde ook gezoend. Vervolgens tweede date ingepland, maar die heeft ze vlak voor de ontmoeting alsnog afgezegd. Ze vond dat ze te weinig gevoelens had, dat het meer vriendschappelijk is. Dat was anderhalve week geleden.

Sinds die tijd nog wel wat blijven appen. Vertelde haar ook dat ik weer verder aan het daten was en in het begin moedigde ze dat ook aan. Tot eergisteren. Nu begint ze aan te geven dat ze toch wel gevoelens heeft voor mij en dat ze nog een keer op date wil gaan. Stuurt ook veel selfies :') Vind haar zelf eerlijk gezegd ook nog aantrekkelijk en qua ouwehoeren bijvoorbeeld heb ik echt zelden zo'n klik met een vrouw gehad. Aan andere kant komt ze niet erg stabiel en betrouwbaar over en dat vind ik toch wel belangrijk bij een vrouw. Lastig, maar ga sowieso vanavond nog met een andere op date.
Veel plezier vanavond! Goed dat je gaat en laat ons weten hoe het was.
Waarom ben je door blijven appen? Ik vermoed dat je het eigenlijk wel wil proberen...
Heb je haar gevraagd waarom ze het afkapte omdat ze nog geen gevoelems had? En wat er is veranderdt. En wees ook eerlijk hoe jij het hebt ervaren.
Is het alleen hierdoor dat ze niet stabiel en betrouwbaar overkomt of waardoor krijg je dit idee?

Wordt in ieder geval nog niet verliefd totdat je haar beter hebt leren kennen, besteed aandacht aan je twijfels en probeer te ontdekken of ze terecht zijn.
pi_183741610
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 00:21 schreef Feddd het volgende:
Mijn date met de redhead ging ook goed :) super leuke meid, heel mooi ook O+
Hebben even gezoend en ze gaf zelf al aan een 2e date te willen.
Ik ga met een goed gevoel slapen vanavond :)
Leuk Feddd!
pi_183741705
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 09:55 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dat komt op mij over als dat ze je "tweede keus" heeft laten zijn en nu haar "nummer één", iemand anders dus is afgehaakt, komt ze weer terug bij jou.. Zou inderdaad oppassen ja, ook al heb je een goede klik.

(Ps. Bovenstaand is gebaseerd op een onderbuik gevoel, en een behoorlijke aanname ;)).
Er is al eerder een discussie geweest over tweede keus zijn. Maar mijn standpunt (geen idee of het hier van toepassing is):
Tweede keus zijn is geen probleem. Andere was misschien beter in versieren en deed zich beter voor dan dat hij was. Het gaat erom of jullie bij elkaar passen of niet. En ben je niet al niet eerste keus als ze al met iemand gedate heeft?

Ik heb liever dat ze daar dan eerlijk over is ipv met een smoes aan komt zetten.
pi_183741715
quote:
5s.gif Op zaterdag 15 december 2018 10:51 schreef Kreator het volgende:

[..]

Net zei je nog dat je dingen een kans moet geven en nu weer dit. Als je echt totaal geen idee hebt, kun je beter geen advies geven.
Context... *zucht
pi_183741723
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 11:04 schreef Jegudiel het volgende:

[..]

Er is al eerder een discussie geweest over tweede keus zijn. Maar mijn standpunt (geen idee of het hier van toepassing is):
Tweede keus zijn is geen probleem. Andere was misschien beter in versieren en deed zich beter voor dan dat hij was. Het gaat erom of jullie bij elkaar passen of niet. En ben je niet al niet eerste keus als ze al met iemand gedate heeft?

Ik heb liever dat ze daar dan eerlijk over is ipv met een smoes aan komt zetten.
Eerlijkheid boven alles ja, hopelijk is ze dat dan ook :).
pi_183741803
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 00:21 schreef Feddd het volgende:
Mijn date met de redhead ging ook goed :) super leuke meid, heel mooi ook O+
Hebben even gezoend en ze gaf zelf al aan een 2e date te willen.
Ik ga met een goed gevoel slapen vanavond :)
Leuk voor je! Weet je al wat je voor de tweede date gaat doen?
  Official ESF Kreviewer zaterdag 15 december 2018 @ 11:19:14 #119
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183741903
Voor een maandje Tinder gold genomen
(poepduur wel) en ingesteld op Malta. Kijken of ik nog wat leuks tegenkom tijdens de vakantie. :7.

Zag dat ik 19 likes had in Nederland... Tinder zei 1 toen ik geen Gold had. Wat een beroerde app is het toch. :').
pi_183741959
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 11:11 schreef Jegudiel het volgende:

[..]

Leuk voor je! Weet je al wat je voor de tweede date gaat doen?
Nee nog niet, zit zelf te denken aan iets actiefs, maar moeten eerst nog even een dag afspreken
  zaterdag 15 december 2018 @ 12:45:31 #121
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_183742829
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 december 2018 09:45 schreef TvhN het volgende:
Paar weken terug date gehad met een hele leuke vrouw. Heb haar ontmoet via een vriend en voor de date al paar keer (kort) gesproken. Date was dus (van mijn kant) dikke prima, op het einde ook gezoend. Vervolgens tweede date ingepland, maar die heeft ze vlak voor de ontmoeting alsnog afgezegd. Ze vond dat ze te weinig gevoelens had, dat het meer vriendschappelijk is. Dat was anderhalve week geleden.

Sinds die tijd nog wel wat blijven appen. Vertelde haar ook dat ik weer verder aan het daten was en in het begin moedigde ze dat ook aan. Tot eergisteren. Nu begint ze aan te geven dat ze toch wel gevoelens heeft voor mij en dat ze nog een keer op date wil gaan. Stuurt ook veel selfies :') Vind haar zelf eerlijk gezegd ook nog aantrekkelijk en qua ouwehoeren bijvoorbeeld heb ik echt zelden zo'n klik met een vrouw gehad. Aan andere kant komt ze niet erg stabiel en betrouwbaar over en dat vind ik toch wel belangrijk bij een vrouw. Lastig, maar ga sowieso vanavond nog met een andere op date.
Verstandig. Je bent geen speeltje.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_183743005
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 10:55 schreef Jegudiel het volgende:

[..]

Veel plezier vanavond! Goed dat je gaat en laat ons weten hoe het was.
Waarom ben je door blijven appen? Ik vermoed dat je het eigenlijk wel wil proberen...
Heb je haar gevraagd waarom ze het afkapte omdat ze nog geen gevoelems had? En wat er is veranderdt. En wees ook eerlijk hoe jij het hebt ervaren.
Is het alleen hierdoor dat ze niet stabiel en betrouwbaar overkomt of waardoor krijg je dit idee?

Wordt in ieder geval nog niet verliefd totdat je haar beter hebt leren kennen, besteed aandacht aan je twijfels en probeer te ontdekken of ze terecht zijn.
Yes, dank je.

En qua gevoel wil ik het eigenlijk ook zeker proberen. Maar qua verstand dus wel die twijfels. Toen we hadden gedate was zij ook al maanden met iemand anders aan het daten. Gaf ze wel eerlijk toe, maar ze zei er ook bij dat ze veel twijfels over hem had. En was zelf in die periode ook gewoon aan het daten.

En die twijfels over stabiliteit: er speelt bij haar op persoonlijk vlak ook nog wat andere dingen. Zo heeft ze een geschil met haar ex-man over haar kind. Ze heeft ook veel moeite met het maken van keuzes. Maar aan de andere kant is de klik qua gevoel wel weer bizar goed bij haar; qua humor bijvoorbeeld ook.
pi_183743083
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 december 2018 11:19 schreef Kreator het volgende:
Voor een maandje Tinder gold genomen
(poepduur wel) en ingesteld op Malta. Kijken of ik nog wat leuks tegenkom tijdens de vakantie. :7.

Zag dat ik 19 likes had in Nederland... Tinder zei 1 toen ik geen Gold had. Wat een beroerde app is het toch. :').
Waarom denk je dat Tinder aan het sterven is :')
pi_183743237
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 december 2018 13:03 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Waarom denk je dat Tinder aan het sterven is :')
Hoe kom je daar bij?
pi_183743264
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 13:16 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hoe kom je daar bij?
Er komen steeds meer dingen bij, je krijgt nu standaard 1 superlike, hebt maar een beperkt aantal gewone likes per dag tenzij dus het dure Tinder Gold.

Denk dat die app al lang en breed op z'n retour is, in elk geval flink over het hoogtepunt heen zeg maar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')