Nou ja de gratis versie werkt ook gewoon toch?quote:Op zaterdag 15 december 2018 13:18 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Er komen steeds meer dingen bij, je krijgt nu standaard 1 superlike, hebt maar een beperkt aantal gewone likes per dag tenzij dus het dure Tinder Gold.
Denk dat die app al lang en breed op z'n retour is, in elk geval flink over het hoogtepunt heen zeg maar.
Jawel, maar je loopt tegen een beperkt aantal likes op per dag, dat is jammerquote:Op zaterdag 15 december 2018 13:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou ja de gratis versie werkt ook gewoon toch?
Oh zo. Ja das wel zo.quote:Op zaterdag 15 december 2018 13:20 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Jawel, maar je loopt tegen een beperkt aantal likes op per dag, dat is jammer
Volegns mij snap jij niet wat marketing is, ze moeten ook geld verdienen.quote:Op zaterdag 15 december 2018 13:20 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Dat is al heel lang zo hoorquote:Op zaterdag 15 december 2018 13:20 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
50 likes op een dag vind ik toch best wel veel, of je moet echt alles naar rechts swipen heel de dag door.quote:Op zaterdag 15 december 2018 13:20 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Ehquote:Op zaterdag 15 december 2018 13:57 schreef Feddd het volgende:
[..]
50 likes op een dag vind ik toch best wel veel, of je moet echt alles naar rechts swipen heel de dag door.
Je kan nu toch weer wat sturen?quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:24 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Ik heb woensdag voor het eerst sinds twee maanden weer eens een date. Is een leuke vrouw op wie ik zowel qua uiterlijk als innerlijk compleet val. Alleen: ik heb haar gisteren achteraf gezien een beetje bot afgekapt op Tinder ben ik bang. Zij stuurde me een berichtje terwijl ik op het punt stond weg te gaan. Ik reageerde daar leuk op en zij weer leuk op mij. Maar omdat ik dreigde te laat te komen, zei ik ietwat bot dat ik haar veel plezier wenste met een etentje dat ze had, we elkaar zouden spreken, maar dat ik echt moest gaan. Ze heeft het zeker gelezen, maar niet gereageerd. Mijn berichtje van half 6 's middags. Ik vreet me, wellicht onnodig, op.
Niet jezelf opvreten. Je hebt haar een fijne avond gewenst en aangegeven dat je op dat moment echt weg moest. In mijn boekje scoor je daar juist punten mee.quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:24 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Ik heb woensdag voor het eerst sinds twee maanden weer eens een date. Is een leuke vrouw op wie ik zowel qua uiterlijk als innerlijk compleet val. Alleen: ik heb haar gisteren achteraf gezien een beetje bot afgekapt op Tinder ben ik bang. Zij stuurde me een berichtje terwijl ik op het punt stond weg te gaan. Ik reageerde daar leuk op en zij weer leuk op mij. Maar omdat ik dreigde te laat te komen, zei ik ietwat bot dat ik haar veel plezier wenste met een etentje dat ze had, we elkaar zouden spreken, maar dat ik echt moest gaan. Ze heeft het zeker gelezen, maar niet gereageerd. Mijn berichtje van half 6 's middags. Ik vreet me, wellicht onnodig, op.
Hoe is dat bot? Dat slaat nergens op! Maak je niet zo druk. Als ze wil reageren doet ze het wel en anders: on to the next onequote:Op zaterdag 15 december 2018 14:24 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Dit ja.quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:29 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Niet jezelf opvreten. Je hebt haar een fijne avond gewenst en aangegeven dat je op dat moment echt weg moest. In mijn boekje scoor je daar juist punten mee.
En dat is beter dan dat je ineens weg bent en geen reactie meer geeft.
Uurtje geleden gedaan, maar nog geen reactie.quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je kan nu toch weer wat sturen?
Misschien is ze iets aan het doen.quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:32 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Uurtje geleden gedaan, maar nog geen reactie.
wel date gepland maar nog geen nummers uitgewisseld?quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:24 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Dat is ook zo.quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:29 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Niet jezelf opvreten. Je hebt haar een fijne avond gewenst en aangegeven dat je op dat moment echt weg moest. In mijn boekje scoor je daar juist punten mee.
En dat is beter dan dat je ineens weg bent en geen reactie meer geeft.
De manier waarop ik mijn berichtje schreef, vind ik achteraf gezien wat bot. Niet de boodschap zelf.quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:30 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Hoe is dat bot? Dat slaat nergens op! Maak je niet zo druk. Als ze wil reageren doet ze het wel en anders: on to the next one
Wat is er bot aan iemand een fijne avond wensen maar zeggen dat je echt weg moet?quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:38 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
De manier waarop ik mijn berichtje schreef, vind ik achteraf gezien wat bot. Niet de boodschap zelf.
Zit er niet over in.quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:38 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
De manier waarop ik mijn berichtje schreef, vind ik achteraf gezien wat bot. Niet de boodschap zelf.
Ik ben gestopt met nummers uitwisselen voor een eerste date. Als er in real life een klik is, vraag ik sowieso haar nummer.quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:34 schreef Feddd het volgende:
[..]
wel date gepland maar nog geen nummers uitgewisseld?
quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat is er bot aan iemand een fijne avond wensen maar zeggen dat je echt weg moet?
Ik denk dat het ook mijn eigen onzekerheid is. Alle vrouwen die ik écht leuk vond, hebben me vroeg of laat afgewezen. Ik heb wel one night stands gehad tijdens uitgaan in mijn studententijd, maar daten en de aanloop naar een date vind ik toch lastig. Ik ben vaak ofwel te netjes, ofwel te plat. Aan de ene kant, heb ik regelmatig gehoord dat een vrouw een date gezellig vond, maar alleen een vriendschappelijke klik voelde. Aan de andere kant heb ik regelmatig zeer expliciete seksueel getinte gesprekken gehad.quote:
Het is echt je eigen onzekerheid nu, een uur is niks. Je hebt weer contact met haar opgenomen, dus je hebt al laten zien dat je contact wil houden.quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:51 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat het ook mijn eigen onzekerheid is. Alle vrouwen die ik écht leuk vond, hebben me vroeg of laat afgewezen. Ik heb wel one night stands gehad tijdens uitgaan in mijn studententijd, maar daten en de aanloop naar een date vind ik toch lastig. Ik ben vaak ofwel te netjes, ofwel te plat. Aan de ene kant, heb ik regelmatig gehoord dat een vrouw een date gezellig vond, maar alleen een vriendschappelijke klik voelde. Aan de andere kant heb ik regelmatig zeer expliciete seksueel getinte gesprekken gehad.
Hij heeft al een berichtje gestuurd. Nu nog een berichtje sturen en iets uitleggen wat eigenlijk waarschijnlijk niet uitgelegd hoeft te worden? Komt dat niet heel onzeker over?quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:58 schreef MisterLastName het volgende:
Wat hier boven gezegd word, niet over in zitten, desnoods een berichtje sturen met korte uitleg? Maar verder zou ik mij er echt niet druk over maken!
Heb ik ook wel meegemaakt. leuke dates (althans dat is in mijn perceptie), veel gelachen, ze was op haar gemak want ze zei ook veel en was ook enthousiast.quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:51 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat het ook mijn eigen onzekerheid is. Alle vrouwen die ik écht leuk vond, hebben me vroeg of laat afgewezen. Ik heb wel one night stands gehad tijdens uitgaan in mijn studententijd, maar daten en de aanloop naar een date vind ik toch lastig. Ik ben vaak ofwel te netjes, ofwel te plat. Aan de ene kant, heb ik regelmatig gehoord dat een vrouw een date gezellig vond, maar alleen een vriendschappelijke klik voelde. Aan de andere kant heb ik regelmatig zeer expliciete seksueel getinte gesprekken gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |