Klinkt niet hoopgevend...quote:Op vrijdag 14 december 2018 20:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier ook niet. Over het algemeen leukere vrouwen dan op Tinder, maar komt niet zo heel veel uit.
Tot nu toe beste ervaringen gehad met Tinder en OKC, al is OKC de laatste jaren een beetje doodquote:Op vrijdag 14 december 2018 20:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Klinkt niet hoopgevend...
Dat klinkt niet goed. Welke reden geeft ze aan?quote:Op vrijdag 14 december 2018 20:49 schreef Themeparktommy het volgende:
Mijn 'date' zegt dat ze de komende weken niet kan afspreken...
"Niet dat ik niet wil, maar mijn weken zitten echt mega vol"quote:Op vrijdag 14 december 2018 21:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat klinkt niet goed. Welke reden geeft ze aan?
Pfft bs. On to the next onequote:Op vrijdag 14 december 2018 20:49 schreef Themeparktommy het volgende:
Mijn 'date' zegt dat ze de komende weken niet kan afspreken...
Hmm mja nou ja het kan al denk ik dat het een smoes is.quote:Op vrijdag 14 december 2018 21:02 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
"Niet dat ik niet wil, maar mijn weken zitten echt mega vol"
quote:Op vrijdag 14 december 2018 21:02 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
"Niet dat ik niet wil, maar mijn weken zitten echt mega vol"
Goeie vraag, wanneer stel je iemand voor aan je familie?quote:Op vrijdag 14 december 2018 21:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Qua daten zijn komende feestdagen wel lastig.....wanneer stel je al wél aan de familie voor en wanneer nog niet.......
Ehhhh nou als je nu een date hebt dan nog niet lijkt me?quote:Op vrijdag 14 december 2018 21:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Qua daten zijn komende feestdagen wel lastig.....wanneer stel je al wél aan de familie voor en wanneer nog niet.......
Persoonlijk zou ik er wel zéker van willen zijn het date stadium al uit te zijn, en dán eventueel aan familie voorstellen.quote:Op vrijdag 14 december 2018 21:24 schreef Halimede het volgende:
[..]
Goeie vraag, wanneer stel je iemand voor aan je familie?
Ik denk eerder dat het gepaster is als pasen en pinksteren op 1 dag vallenquote:Op vrijdag 14 december 2018 21:24 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ehhhh nou als je nu een date hebt dan nog niet lijkt me?Dan is hij met Pasen aan de beurt hoor
Ja, klopt! Ik wacht meestal ook wel even met vrienden.quote:Op vrijdag 14 december 2018 21:25 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik er wel zéker van willen zijn het date stadium al uit te zijn, en dán eventueel aan familie voorstellen.
Tijdens het date stadium is het natuurlijk compleet prima om diegene aan vrienden voor te stellen, maar familie zou ik i.i.g wel even mee wachten
Maanden inderdaad...haha!quote:Op vrijdag 14 december 2018 21:24 schreef Halimede het volgende:
[..]
Goeie vraag, wanneer stel je iemand voor aan je familie?
Ik wacht er zelf altijd wel een paar maanden mee...
Bad-agent zei dat hij mijn ouders al wel zou willen ontmoetenquote:Op vrijdag 14 december 2018 21:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maanden inderdaad...haha!
Tijdens mijn langste date tot nu toe (3 maanden, en nog het date stadium niet uitquote:Op vrijdag 14 december 2018 21:26 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ja, klopt! Ik wacht meestal ook wel even met vrienden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 december 2018 21:29 schreef MisterLastName het volgende:
[..]Wow...... wat??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, dat was wel bizarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 december 2018 21:33 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Ja, dat was wel bizarJezus, sorry man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach het is nu ruim 4 jaar geleden, zij is gelukkig met die kerel al 4 jaar, ik heb een stuk minder problemen dan 4 jaar geleden, dus weet je eind goed al goed zeg maar!quote:
Kan altijdquote:Op vrijdag 14 december 2018 21:40 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik ga Alles is Liefde maar even kijken... Kan nog net toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |