Het is eerder hier gebeurd met twee users. Waren fripsel en vlaggenroof. Dus zou me niet verbazen als dat ineens weer zou gebeuren.quote:
Nee joh, je ex heeft met fripsel gedate? Man man man wat komt er nou weer boven tafelquote:Op zondag 16 december 2018 19:02 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Het is eerder hier gebeurd met twee users. Waren fripsel en vlaggenroof. Dus zou me niet verbazen als dat ineens weer zou gebeuren.
Nee op een datingsite ontmoet.quote:Op zondag 16 december 2018 19:02 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nee joh, je ex heeft met fripsel gedate? Man man man wat komt er nou weer boven tafel![]()
Die wisten ook niet dat het beide fokkers waren?quote:Op zondag 16 december 2018 19:02 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Het is eerder hier gebeurd met twee users. Waren fripsel en vlaggenroof. Dus zou me niet verbazen als dat ineens weer zou gebeuren.
quote:Op zondag 16 december 2018 18:49 schreef Stompzinnig het volgende:
Ik denk dat ik die persoon met één hand ben. Leuk om dat zo op dit forum te lezen.
Ze hebben nota bene beide dit hier gepostquote:Op zondag 16 december 2018 19:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die wisten ook niet dat het beide fokkers waren?
Oh ja ik dat heb allemaal gemist.quote:Op zondag 16 december 2018 19:05 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Ze hebben nota bene beide dit hier gepost![]()
En nee. Ik ga er verder niet op in. Niet leuk voor beide en wordt off topic.
quote:Op zondag 16 december 2018 19:04 schreef Yasmin23 het volgende:
Lijkt mij echt heel erg. heb je een verschrikkelijke date achter de rug. Post je dat hier en dan blijkt het een fokker te zijn.
Misschien snappen jullie daarom ook mijn 'smaak' Kunnen nooit fokkers zijn :p
Niet gedate. Was wel een klein relletje.quote:Op zondag 16 december 2018 19:02 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nee joh, je ex heeft met fripsel gedate? Man man man wat komt er nou weer boven tafel![]()
Heb ik weer, gemist of was het voor mijn tijd?quote:Op zondag 16 december 2018 19:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet gedate. Was wel een klein relletje.
Ga naar de bios ofzo als je wilt lachen en popcorn eten.quote:Op zondag 16 december 2018 19:09 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Heb ik weer, gemist of was het voor mijn tijd?
Jaar geleden ofzo. Toen was ze nog aan het daten.quote:Op zondag 16 december 2018 19:09 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Heb ik weer, gemist of was het voor mijn tijd?
Is goed! Zal vragen of hij meewil!quote:Op zondag 16 december 2018 19:10 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Ga naar de bios ofzo als je wilt lachen en popcorn eten.
bruhquote:Op zondag 16 december 2018 18:49 schreef Stompzinnig het volgende:
Ik denk dat ik die persoon met één hand ben. Leuk om dat zo op dit forum te lezen.
Zie er een aangebrand zijn zeg, damnquote:Op zondag 16 december 2018 19:10 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Als dat echt waar is, is dat wel schrijnend. Vooral omdat het feit dat je met één hand geboren bent de reden is. (er staat althans geen andere reden bij. Misschien ben je gewoon een muurbloempjes, dat kan ook)quote:Op zondag 16 december 2018 18:49 schreef Stompzinnig het volgende:
Mmm popcornquote:Op zondag 16 december 2018 19:10 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |