abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_183724279
Deel 2!

Dit was mijn bericht op deel 1. Nog niks van hem gehoord dus.

Hey Fokkers,

Sinds een ruim jaar vrijgezel en volop aan het daten. Veul dates gehad waaronder 1 keer een halfjaar met iemand gedate dat uit op niks uitliep. Die ruilde me met een smoes in voor een ander exemplaar.

Sinds 3 weken praat ik met een man die ERG mijn interesse heeft. In het begin niet maar na date 1 dacht ik 'er is iets met jou, ik voel meer dan normaal'. Dit sprak ik uit, hij had hetzelfde zei hij. Rationeel gezien hebben we nu 4 dates gehad in iets meer dan een week tijd. Date 1 was in een kroegje, date 2 bij hem thuis, date 3 na zijn werk bij mij thuis, is hij voor het eerst blijven slapen. Op date 3 is er 'fatsoenlijk' gezoend en op date 4 hebben we sex gehad. Date 4 was ook bij hem thuis, hij had een pittige week gehad en wilde ff niks doen - 'prima' zolang we een volgende date iets buiten de deur gaan doen'. 'Afgesproken!' was zijn antwoord.

We praten beiden makkelijk en het was elke date weer hemels samen.

App contact ging over en weer, erg leuk. Na date 4 dacht ik 'ik neem initiatief' en appte hem als eerste 'ik vind je leuk x'. Hij appte 'ik jou ook! x'.
Na dit appje is het contact vanuit hem veel minder geworden en word ik paniekerig.

Ja, hij heeft een drukke week, maar hij is regelmatig op social media. En een appje is zo gestuurd, toch? We hebben nu 1x per dag kort contact sinds vrijdag. En dat is niet meer dan 'Hey leukerd' of 'Hey you' en een 'hoe is je dag, lekker geslapen?' Van zijn kant, en 'Hey leuke vent, antwoord op zijn vraag en 'ga je nog wat tofs doen? Hoe was je avond' van mijn kant.

Zondag hadden we vaag een date gepland / wilden we elkaar zien. Ik wist dat hij einde middag pas tijd zou hebben. 's ochtends gevraagd of we na z'n activiteiten even konden bellen, i.p.v. weer appjes over en weer. Dat was oké. Hij belde maar niet, dus ik belde hem die avond.

'Hij lag wel lekker', had om die reden nog niet gebeld, en schaamde zich rot, zei ie, dat ie onze date vergeten was.
Nu moet ik zeggen dat we elkaar die vrijdag voor het laatst gezien hadden dus zo'n ramp vond ik het niet, en we hadden niks concreets gepland.

Soit, kan gebeuren. Ook het nog geen zin hebben om te bellen, kan ik begrijpen. Ik weet dat hij een drukke week heeft, mijn week is minder vol. Er is nog geen 5e date gepland. Ik zit mezelf op te vreten. De laatste date was op mijn initiatief.

Moet ik 'wachten' tot hij contact met me opneemt?
Moet ik het nog een week geven in de hoop dat hij met een date komt? Ik ben van plan om, als dit weer broodkruimels zijn, hem aan te geven dat ik hem een erg leuke man vind en hem beter wil leren kennen, maar aangeven dat dat op deze manier heel moeilijk is. En vragen hoe hij daar in staat.

We hebben afgesproken eerlijk naar elkaar te zijn, en ik weet dat hij sinds een halfjaar uit een relatie is waarin hij bedrogen is. Hij zei ook voorzichtig te willen doen omdat hij mij niet als vervanging van z'n ex neer wil zetten. Alleen weet hij ook van mijn relatieverleden, en dat ik ook bedonderd en gekwetst ben.

We delen veel overeenkomsten op veel vlakken, en hebben ook naar elkaar uitgesproken, na de tweede date, dat we dit nog nooit bij iemand anders gevonden hebben tot nu toe.

Ik vind hem echt de moeite waard, maar durf hem niet, nu al - we kennen elkaar nog maar kort, te vragen hoe of wat het zit. Misschien ga ik wel veeeel te snel en moet ik hem 1 of 2 weken de kans geven iets te plannen. De eerste 2 weken was hij namelijk heel happig 'wanneer zie ik je weer' 'laten we elkaar eerder zien', sinds de laatste date is dat niet meer gezegd vanuit hem dus.

- Edit: hij zei gelijk al dat hij z'n rebound al gehad heeft, omdat ik zei geen rebound te willen zijn.

Lang verhaal maar wat context is fijner dan een vage vraag. Zucht!

Samenvatting:

- 4 dates gehad. Op date 4 pas sex gehad.
- De interesse is wederzijds erg groot
- Alleen is het contact na date 4 drastisch verminderd
- Ik naam initiatief voor date 4
- Er is geen vervolgdate gepland door hem
- Hij heeft het erg druk en is 'slecht in plannen'.
- Ex heeft hem bedrogen. Mijn ex mij ook.
- Rebound hebben we beiden al gehad.
- Moet ik dit tijd, en meer geduld geven?
  Moderator vrijdag 14 december 2018 @ 13:54:51 #2
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183724854
Hij heeft het erg druk? Zó druk heeft hij het niet als je in iets meer dan een week 4 dates weet te doen. Waar je nog steeds aan voorbij gaat is wat je eigen aandeel hierin is geweest, in die zin, dat jouw acties een bepaalde vibe afgeven.

Dit is een klassiek scenario, man doet moeite, en heeft het na de pussy ineens erg druk en meer van dat soort excuses. Jij zit ondertussen als een ongeduldige puppy te wachten, bedenkt excuses voor hem over waarom hij geen lullig berichtje kon sturen, en gaat dan een mail sturen waarin je om 'duidelijkheid' vraagt, waarbij je niet helemaal lijkt te (willen) snappen dat niet de inhoud van de mail maar het feit dát je een mail stuurt (zeker na die korte tijd) een bepaald signaal stuurt, wat in ieder geval niet helpt bij het bij elkaar komen van jullie.

Haal eens adem, en besef dat wat jij bij andere mannen had, hij nu waarschijnlijk ook bij jou heeft. Daar komt bij dat dit niet de enige man op de wereld is, maar jij volgens mij gewoon niet zo goed kunt omgaan dat jij nu degene bent die 'moet wachten'.

Wat je zelf eerder beschreef is dat jij over het algemeen bij andere mannen degene was die aangaf 'het niet te zien zitten', waarbij het je dus al duidelijk was dat die mannen dat wél zagen, en nu zijn de rollen volgens mij omgedraaid.

Edit: mijn faal, je beschrijft wel dégelijk dat die dates allemaal in iets meer dan 1 week tijd waren. My bad.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_183724932
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 13:54 schreef CoolGuy het volgende:
Hij heeft het erg druk? Zó druk heeft hij het niet als je in iets meer dan een week 4 dates weet te doen. Waar je nog steeds aan voorbij gaat is wat je eigen aandeel hierin is geweest, in die zin, dat jouw acties een bepaalde vibe afgeven.

Dit is een klassiek scenario, man doet moeite, en heeft het na de pussy ineens erg druk en meer van dat soort excuses. Jij zit ondertussen als een ongeduldige puppy te wachten, bedenkt excuses voor hem over waarom hij geen lullig berichtje kon sturen, en gaat dan een mail sturen waarin je om 'duidelijkheid' vraagt, waarbij je niet helemaal lijkt te (willen) snappen dat niet de inhoud van de mail maar het feit dát je een mail stuurt (zeker na die korte tijd) een bepaald signaal stuurt, wat in ieder geval niet helpt bij het bij elkaar komen van jullie.

Haal eens adem, en besef dat wat jij bij andere mannen had, hij nu waarschijnlijk ook bij jou heeft. Daar komt bij dat dit niet de enige man op de wereld is, maar jij volgens mij gewoon niet zo goed kunt omgaan dat jij nu degene bent die 'moet wachten'.

Wat je zelf eerder beschreef is dat jij over het algemeen bij andere mannen degene was die aangaf 'het niet te zien zitten', waarbij het je dus al duidelijk was dat die mannen dat wél zagen, en nu zijn de rollen volgens mij omgedraaid.

Edit: mijn faal, je beschrijft wel dégelijk dat die dates allemaal in iets meer dan 1 week tijd waren. My bad.
Prima samenvatting ^O^
  vrijdag 14 december 2018 @ 14:02:34 #4
447397 SpaanseVlieg
2 + 2 = 4 - 1 = 3
pi_183724994
Alles even doorgelezen; conclusie:

Je bent hartstikke hoteldebotel op die kerel en geeft hem totaal níet de indruk het rustig aan te willen doen. Anders stuur je die mail niet na 2 weken. Je houdt jezelf voor de gek, want hij is al lang klaar met je. Of het komt omdat je binnen een week gespreid ging, óf dat het hem te snel gaat laat ik in het midden.

Laat het rusten, over een week ben je hem vergeten :W
pi_183725052
Wat is het probleem/doel waar TS het nu over wil hebben?
- Dat het niks geworden is tussen die twee?
- Dat ze een man tegengekomen is die niet eerlijik is geweest tegen haar?
- Dat ze zich gebruikt voelt?
- Anders? In te vullen door TS
pi_183725054
Voor de mannen hier: Als jullie binnen 1 week seks hebben met een date bv na 4 dagen knappen jullie daar dan op af?
pi_183725101
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 14:05 schreef Yasmin23 het volgende:
Voor de mannen hier: Als jullie binnen 1 week seks hebben met een date bv na 4 dagen knappen jullie daar dan op af?
Nee, maar ik zal naar alle waarschijnlijk niet zo snel seks hebben. (En dat is niet veroordelend bedoeld)
pi_183725153
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 14:05 schreef Yasmin23 het volgende:
Voor de mannen hier: Als jullie binnen 1 week seks hebben met een date bv na 4 dagen knappen jullie daar dan op af?
Slet alert
pi_183725158
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 14:05 schreef Yasmin23 het volgende:
Voor de mannen hier: Als jullie binnen 1 week seks hebben met een date bv na 4 dagen knappen jullie daar dan op af?
Ik denk dat het per man verschilt, en wat voor klik je met iemand hebt.
pi_183725182
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 14:05 schreef Yasmin23 het volgende:
Voor de mannen hier: Als jullie binnen 1 week seks hebben met een date bv na 4 dagen knappen jullie daar dan op af?
Nee, niet perse. Ligt eraan hoe leuk die chick is en hoe de avond was.

Als ik echter nog niet zeker ben van of ik door wil met haar, helpt het niet als je de hele dag een soort van verplicht moet appen over allerlei saaie zaken zoals werk, en hoe je dag was. Als je vervolgens niet reageert en je krijgt ook nog een geforceerde mail waarin je min of meer tot contact gedwongen wordt, zou mijn interesse meer afnemen.
  Moderator vrijdag 14 december 2018 @ 14:11:53 #11
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183725185
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 14:05 schreef Yasmin23 het volgende:
Voor de mannen hier: Als jullie binnen 1 week seks hebben met een date bv na 4 dagen knappen jullie daar dan op af?
Nee. Als ik een meid echt leuk vindt, dan knap ik niet op d'r af omdat we (al) op date X seks hadden. Maar let wel, dan vind ik d'r leuk.

Als mijn doel seks is, en niet de meid op zich, dan heb ik na de seks mijn doel bereikt en dan is het voor mij klaar. (ik zou wel iets zeggen though, en niet d'r laten hangen, maar dat bepaald iedere man voor zich)

Even heel duidelijk: Het is dus niet dat ik dan op haar af ben geknapt omdát we seks hebben gehad op date X, maar omdat ik nooit in haar maar in haar lichaam/uiterlijk geinteresseerd was. Er is dus niks af te knappen.

Wat natuurlijk wel heel makkelijk is om als excuus te gebruiken als man zijnde, immers, een man die seks als doel heeft doet en zegt alles om dat te bereiken, omdat hij goed weet dat het hem daar om gaat en niet om de meid an sich, maar dat kun je niet zeggen want dan krijg je geen pussy meer, dus kan ik het feit dat ik seks met je heb gehad aanwenden als excuus om van je af te komen waarbij ik de zogenaamde verantwoordelijkheid daarvoor bij jou leg.

Maar als je er goed over nadenkt slaat dat nergens op want, want ik knapte niet genoeg op je af om te zeggen 'oh seks? nu al, nee dank je', want ik duwde je wel maar al te graag aan, en daarná zeg ik dan 'ik knap op je af vanwege dat'. Als dat waar zou zijn zou het super hypocriet zijn, maar guess what? het is niet waar.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator vrijdag 14 december 2018 @ 14:12:39 #12
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183725201
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 14:11 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Nee, niet perse. Ligt eraan hoe leuk die chick is en hoe de avond was.

Als ik echter nog niet zeker ben van of ik door wil met haar, helpt het niet als je de hele dag een soort van verplicht moet appen over allerlei saaie zaken zoals werk, en hoe je dag was. Als je vervolgens niet reageert en je krijgt ook nog een geforceerde mail waarin je min of meer tot contact gedwongen wordt, zou mijn interesse meer afnemen.
Maar dan knap je niet af puur vanwege 'seks op date X'. Dan knap je af op de dingen er omheen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_183725209
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 14:11 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee. Als ik een meid echt leuk vindt, dan knap ik niet op d'r af omdat we (al) op date X seks hadden. Maar let wel, dan vind ik d'r leuk.

Als mijn doel seks is, en niet de meid op zich, dan heb ik na de seks mijn doel bereikt en dan is het voor mij klaar. (ik zou wel iets zeggen though, en niet d'r laten hangen, maar dat bepaald iedere man voor zich)

Even heel duidelijk: Het is dus niet dat ik dan op haar af ben geknapt omdát we seks hebben gehad op date X, maar omdat ik nooit in haar maar in haar lichaam/uiterlijk geinteresseerd was. Er is dus niks af te knappen.

Wat natuurlijk wel heel makkelijk is om als excuus te gebruiken als man zijnde, immers, een man die seks als doel heeft doet en zegt alles om dat te bereiken, omdat hij goed weet dat het hem daar om gaat en niet om de meid an sich, maar dat kun je niet zeggen want dan krijg je geen pussy meer, dus kan ik het feit dat ik seks met je heb gehad aanwenden als excuus om van je af te komen waarbij ik de zogenaamde verantwoordelijkheid daarvoor bij jou leg.

Maar als je er goed over nadenkt slaat dat nergens op want, want ik knapte niet genoeg op je af om te zeggen 'oh seks? nu al, nee dank je', want ik duwde je wel maar al te graag aan, en daarná zeg ik dan 'ik knap op je af vanwege dat'. Als dat waar zou zijn zou het super hypocriet zijn, maar guess what? het is niet waar.
Dit klopt, en kan ik ook onderschrijven. Soms weet je al van te voren dat een chick geen relatiemateriaal is maar zou je wel seks met haar willen hebben.
pi_183725218
Ik ben het met degenen eens die zeggen dat de rollen in deze situatie zijn omgedraaid. Dat is het ook daadwerkelijk. TS is nu inderdaad degene die nu 'moet wachten', terwijl zij dat hetzelfde heeft gedaan bij andere mannen. Ze zag het niet zitten en hij was saai, terwijl hij wel degelijk moeite deed om haar te veroveren (oké, cadeautjes op date 2 is wel wat overdreven vind ik). Ook in dat geval wist TO dat hij in haar zak zat en was het voor haar (wellicht) niet meer uitdagend en spannend. Zij weet precies hoe hij zich voelt en wat hij wil, terwijl hij dat niet weet.

Wat ik ook wel heb ervaren is dat vrouwen op een gegeven moment afknappen als het over koetjes en kalfjes gaat of als je oprecht interesse probeert te tonen, zonder met gladde praatjes en mooie praatjes te komen. Want dat is 'saai' en 'niet spannend'.
pi_183725219
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 14:12 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Maar dan knap je niet af puur vanwege 'seks op date X'. Dan knap je af op de dingen er omheen.
Nee, ik knap niet vaak af op de seks zelf. Hoe dat verloopt heb je als man ook een sterke rol in natuurlijk :P
pi_183725243
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 14:10 schreef hoechst het volgende:

[..]

Slet alert
:D
pi_183725258
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 14:10 schreef Halimede het volgende:

[..]

Ik denk dat het per man verschilt, en wat voor klik je met iemand hebt.
Ja maar toch is in het vorige deel wel regelmatig gezegd dat ze te snel is geweest.
  Moderator vrijdag 14 december 2018 @ 14:15:17 #18
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183725259
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 14:13 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Nee, ik knap niet vaak af op de seks zelf. Hoe dat verloopt heb je als man ook een sterke rol in natuurlijk :P
Nee nee, dat is niet wat Yasmin bedoelt. Interpreteer even goed wat ze zegt. :P Zij vraagt of wij als mannen afknappen op een vrouw OMDAT zij op date # X haar benen open doet. Zo van 'bah, wat een slet, al op date 2 spreidt ze d'r benen'.

Dát is d'r vraag :P
Breitling - Instruments for Professionals
pi_183725291
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 14:15 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee nee, dat is niet wat Yasmin bedoelt. Interpreteer even goed wat ze zegt. :P Zij vraagt of wij als mannen afknappen op een vrouw OMDAT zij op date # X haar benen open doet. Zo van 'bah, wat een slet, al op date 2 spreidt ze d'r benen'.

Dát is d'r vraag :P
Dit ja :P

Heb toch wel een beetje het idee dat het voor veel mannen misschien onbewust een afknapper is.
  vrijdag 14 december 2018 @ 14:17:21 #20
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_183725298
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 14:05 schreef Yasmin23 het volgende:
Voor de mannen hier: Als jullie binnen 1 week seks hebben met een date bv na 4 dagen knappen jullie daar dan op af?
Nee, maar als ze binnen een paar weken functioneringsrapporten gaan mailen wel.
  Moderator vrijdag 14 december 2018 @ 14:17:22 #21
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183725300
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 14:13 schreef black-soldier het volgende:
Ik ben het met degenen eens die zeggen dat de rollen in deze situatie zijn omgedraaid. Dat is het ook daadwerkelijk. TS is nu inderdaad degene die nu 'moet wachten', terwijl zij dat hetzelfde heeft gedaan bij andere mannen. Ze zag het niet zitten en hij was saai, terwijl hij wel degelijk moeite deed om haar te veroveren (oké, cadeautjes op date 2 is wel wat overdreven vind ik). Ook in dat geval wist TO dat hij in haar zak zat en was het voor haar (wellicht) niet meer uitdagend en spannend. Zij weet precies hoe hij zich voelt en wat hij wil, terwijl hij dat niet weet.

Wat ik ook wel heb ervaren is dat vrouwen op een gegeven moment afknappen als het over koetjes en kalfjes gaat of als je oprecht interesse probeert te tonen, zonder met gladde praatjes en mooie praatjes te komen. Want dat is 'saai' en 'niet spannend'.
Dat geloof ik niet. Ik denk dat die vrouw dan al lang heeft besloten dat JIJ gewoon niet interessant genoeg bent voor d'r, maar dat niet zo hard wil zeggen en dus dikgedrukte als excuus gebruikt. Want of jij 'saai/niet spannend' bent is wel van wat meer afhankelijk dan van een paar woordjes.
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 14 december 2018 @ 14:18:15 #22
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_183725310
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 14:15 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar toch is in het vorige deel wel regelmatig gezegd dat ze te snel is geweest.
Misschien dat ze daarmee bedoelen dat wat langer wachten de meeste figuren die alleen voor seks gaan filtert? Die zullen sneller afhaken.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_183725322
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 14:15 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee nee, dat is niet wat Yasmin bedoelt. Interpreteer even goed wat ze zegt. :P Zij vraagt of wij als mannen afknappen op een vrouw OMDAT zij op date # X haar benen open doet. Zo van 'bah, wat een slet, al op date 2 spreidt ze d'r benen'.

Dát is d'r vraag :P
Ah, ik snap em.

M'n interesse zou niet echt afnemen, maar ik zou wel denken 'met hoeveel mannen doet ze dit nog meer?' (in het geval van date 1 seks). Puur om te begrijpen wat haar intenties zijn. Als die chick dan de oprechte indruk wekt dat ze niet zo snel in bed belandt met een vent zou ik het mooi vinden dat ze dat met mij wel wilde. Als ze een chick is die op zoek is naar aandacht van allerlei mannen zou ik wel argwaan krijgen.

Maar persoonlijk denk ik niet dat dat het geval is bij TS.
pi_183725341
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 14:18 schreef Elpis het volgende:

[..]

Misschien dat ze daarmee bedoelen dat wat langer wachten de meeste figuren die alleen voor seks gaan filtert? Die zullen sneller afhaken.
Ja als ze niet zo geduldig zijn zal dat wel werken ja.
pi_183725348
Oplossing: Gewoon de man de eerste keer dat je sex hebt niet klaar laten komen ~O>
pi_183725489
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 14:18 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Ah, ik snap em.

M'n interesse zou niet echt afnemen, maar ik zou wel denken 'met hoeveel mannen doet ze dit nog meer?' (in het geval van date 1 seks). Puur om te begrijpen wat haar intenties zijn. Als die chick dan de oprechte indruk wekt dat ze niet zo snel in bed belandt met een vent zou ik het mooi vinden dat ze dat met mij wel wilde. Als ze een chick is die op zoek is naar aandacht van allerlei mannen zou ik wel argwaan krijgen.

Maar persoonlijk denk ik niet dat dat het geval is bij TS.
Nou ja met sex op de eerste date krijg je niet echt de indruk dat ze het niet vaker doet natuurlijk :P
  Moderator vrijdag 14 december 2018 @ 14:27:47 #27
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183725499
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 14:18 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Ah, ik snap em.

M'n interesse zou niet echt afnemen, maar ik zou wel denken 'met hoeveel mannen doet ze dit nog meer?' (in het geval van date 1 seks). Puur om te begrijpen wat haar intenties zijn. Als die chick dan de oprechte indruk wekt dat ze niet zo snel in bed belandt met een vent zou ik het mooi vinden dat ze dat met mij wel wilde. Als ze een chick is die op zoek is naar aandacht van allerlei mannen zou ik wel argwaan krijgen.

Maar persoonlijk denk ik niet dat dat het geval is bij TS.
Mwah, als het mij puur om de seks te doen was interesseert het mij niet hoeveel ze er in een week afwerkt (uiteraard wel altijd veilig doen he).

Voor een relatie maakt het ook niet zo heel veel uit, tenzij het in het extreme gaat lopen. Kijk, een meid die behoorlijk seksueel actief was / veel ervaring heeft opgedaan is bedreigend voor veel mannen he. Die worden daar onzeker van, niet omdat vrouw = slet maar omdat ze denken 'kan ik haar (interesse) wel lang behouden dan? Is ze niet heel snel weer weg' ?

Terwijl zo'n vrouw vroeg of laat ook (uitzonderingen daargelaten) ook iemand tegenkomt waarmee ze een relatie krijgt, met een vent die daar totaal niet van onder de indruk is. of ze dr nou 10 heeft gehad of 100.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_183725531
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 14:17 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat geloof ik niet. Ik denk dat die vrouw dan al lang heeft besloten dat JIJ gewoon niet interessant genoeg bent voor d'r, maar dat niet zo hard wil zeggen en dus dikgedrukte als excuus gebruikt. Want of jij 'saai/niet spannend' bent is wel van wat meer afhankelijk dan van een paar woordjes.
Zeker, dat ook. Had het wat beter moeten verwoorden, maar het ligt inderdaad niet alleen aan de woorden. Als je een keer met iemand hebt afgesproken, dan is het inderdaad niet ALLEEN maar wat je zei en appte, maar ook hoe ze je vond op de date zelf.

En als ze dan uiteindelijk geen interesse (meer) toont of geen enkel initiatief meer neemt, dan ga ik haar ook niet meer appen of mailen. Ik snap dat de drang daartoe wel groot is omdat je duidelijkheid wil. Maar het beste is eigenlijk geen initiatief meer te tonen als de ander dat ook niet doet of opeens anders gedraagt.
  vrijdag 14 december 2018 @ 14:30:14 #29
447397 SpaanseVlieg
2 + 2 = 4 - 1 = 3
pi_183725552
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 14:17 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dit ja :P

Heb toch wel een beetje het idee dat het voor veel mannen misschien onbewust een afknapper is.
Ligt heel erg aan het meisje. Bij sommige heb je al zo'n indruk dat ze het dan wel vaker zo snel doet, dan knapt het wel af ja.
pi_183725726
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 14:27 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Mwah, als het mij puur om de seks te doen was interesseert het mij niet hoeveel ze er in een week afwerkt (uiteraard wel altijd veilig doen he).

Voor een relatie maakt het ook niet zo heel veel uit, tenzij het in het extreme gaat lopen. Kijk, een meid die behoorlijk seksueel actief was / veel ervaring heeft opgedaan is bedreigend voor veel mannen he. Die worden daar onzeker van, niet omdat vrouw = slet maar omdat ze denken 'kan ik haar (interesse) wel lang behouden dan? Is ze niet heel snel weer weg' ?

Terwijl zo'n vrouw vroeg of laat ook (uitzonderingen daargelaten) ook iemand tegenkomt waarmee ze een relatie krijgt, met een vent die daar totaal niet van onder de indruk is. of ze dr nou 10 heeft gehad of 100.
In dat eerste geval niet nee.

Maar voor dat tweede wil je wel kunnen inschatten wie ze is en wat ze zoekt. Een meid die veel mannen heeft gehad is voor mij niet echt een probleem. Wel als ze dat wil blijven doen, terwijl ik denk dat we aan het daten zijn. Dan matcht dat gewoon niet, terwijl dat in het begin nog niet helemaal duidelijk was. Al stel ik ook vaak de vraag wat iemand zoekt, dus in de praktijk komt het eigenlijk niet zo vaak voor.
  Moderator vrijdag 14 december 2018 @ 14:39:49 #31
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183725779
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 14:37 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

In dat eerste geval niet nee.

Maar voor dat tweede wil je wel kunnen inschatten wie ze is en wat ze zoekt. Een meid die veel mannen heeft gehad is voor mij niet echt een probleem. Wel als ze dat wil blijven doen, terwijl ik denk dat we aan het daten zijn. Dan matcht dat gewoon niet, terwijl dat in het begin nog niet helemaal duidelijk was. Al stel ik ook vaak de vraag wat iemand zoekt, dus in de praktijk komt het eigenlijk niet zo vaak voor.
Nee, maar dat is iets anders dan wat ik zeg he, wat ik stel is niet dat ze dat wil blijven doen TIJDENS jullie daten/relatie, maar gewoon het feit dát ze veel mannen heeft gehad, is bedreigend voor veel andere mannen omdat ze bang zijn daar niet tegen op te kunnen boksen en zij dus weer snel afgetaaid is.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_183725932
Maar je bent natuurlijk wel erg berekend als je dus 3 keer op date gaat met een chick met het doel om alleen sex te hebben zonder dat je dat zegt.
  vrijdag 14 december 2018 @ 14:55:43 #33
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_183726121
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 14:46 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar je bent natuurlijk wel erg berekend als je dus 3 keer op date gaat met een chick met het doel om alleen sex te hebben zonder dat je dat zegt.
Het was niet eens een grote investering. Maar 1x naar de kroeg. Date 2 en 3 waren thuis. :P
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_183726247
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 13:54 schreef CoolGuy het volgende:
Hij heeft het erg druk? Zó druk heeft hij het niet als je in iets meer dan een week 4 dates weet te doen. Waar je nog steeds aan voorbij gaat is wat je eigen aandeel hierin is geweest, in die zin, dat jouw acties een bepaalde vibe afgeven.

Dit is een klassiek scenario, man doet moeite, en heeft het na de pussy ineens erg druk en meer van dat soort excuses. Jij zit ondertussen als een ongeduldige puppy te wachten, bedenkt excuses voor hem over waarom hij geen lullig berichtje kon sturen, en gaat dan een mail sturen waarin je om 'duidelijkheid' vraagt, waarbij je niet helemaal lijkt te (willen) snappen dat niet de inhoud van de mail maar het feit dát je een mail stuurt (zeker na die korte tijd) een bepaald signaal stuurt, wat in ieder geval niet helpt bij het bij elkaar komen van jullie.

Haal eens adem, en besef dat wat jij bij andere mannen had, hij nu waarschijnlijk ook bij jou heeft. Daar komt bij dat dit niet de enige man op de wereld is, maar jij volgens mij gewoon niet zo goed kunt omgaan dat jij nu degene bent die 'moet wachten'.

Wat je zelf eerder beschreef is dat jij over het algemeen bij andere mannen degene was die aangaf 'het niet te zien zitten', waarbij het je dus al duidelijk was dat die mannen dat wél zagen, en nu zijn de rollen volgens mij omgedraaid.

Edit: mijn faal, je beschrijft wel dégelijk dat die dates allemaal in iets meer dan 1 week tijd waren. My bad.
De mannen die ik niet zag zitten vond ik : 1. toch niet aantrekkelijk genoeg. 2. te saai (zat weinig peper in) 3. ze liepen me letterlijk achterna (en dan bedoel ik niet qua contact zoeken). Als ik met m'n vingers knipte stonden ze voor me.

Ik ben deze kerel niet achterna gelopen, dat kan zo opgevat worden door mijn mail. Voor de rest heb ik hem niet eindeloos geappt, reageer ik niet direct (want ik zit niet aan mijn telefoon vast) en heb ik, nogmaals, hem niet opgehemeld. Ik heb nergens om gesmeekt, ik ben niet emotioneel geworden tegenover hem en niet om exclusiviteit, of zijn hele levensverhaal gevraagd.

Toen hij onze date 'vergat' vorige zondag, heb ik gezegd dat ik dat echt niet tof vond. Anders zou ik gezegd hebben 'ah nee joh, geeft niet' (zoals ik bij een ander wel eens gehandeld heb).

Echt. Ik voel me nu zo'n faalhaas, ik weet dat het niet aan maar 1 persoon ligt.

Het kan zijn dat hij nu niks (meer) van mij wil, of het hem idd alleen om sex ging. Maar heb het verdomde fatsoen dat te zeggen. Al is het maar 'ik heb geen interesse' of 'ik ben er niet aan toe'. Van mijn part verzint ie wat, negeren is gewoon kansloos en kinderachtig, zeker als je volwassen bent.

Niemand is perfect, ik ben ook wel eens oprecht vergeten een gozer terug te appen. Maar altijd als me gevraagd word of het nog iets gaat worden ben ik eerlijk en geef antwoord.
pi_183726356
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 15:02 schreef Sjalala90 het volgende:

[..]

De mannen die ik niet zag zitten vond ik : 1. toch niet aantrekkelijk genoeg. 2. te saai (zat weinig peper in) 3. ze liepen me letterlijk achterna (en dan bedoel ik niet qua contact zoeken). Als ik met m'n vingers knipte stonden ze voor me.

Ik ben deze kerel niet achterna gelopen, dat kan zo opgevat worden door mijn mail. Voor de rest heb ik hem niet eindeloos geappt, reageer ik niet direct (want ik zit niet aan mijn telefoon vast) en heb ik, nogmaals, hem niet opgehemeld. Ik heb nergens om gesmeekt, ik ben niet emotioneel geworden tegenover hem en niet om exclusiviteit, of zijn hele levensverhaal gevraagd.

Toen hij onze date 'vergat' vorige zondag, heb ik gezegd dat ik dat echt niet tof vond. Anders zou ik gezegd hebben 'ah nee joh, geeft niet' (zoals ik bij een ander wel eens gehandeld heb).

Echt. Ik voel me nu zo'n faalhaas, ik weet dat het niet aan maar 1 persoon ligt.

Het kan zijn dat hij nu niks (meer) van mij wil, of het hem idd alleen om sex ging. Maar heb het verdomde fatsoen dat te zeggen. Al is het maar 'ik heb geen interesse' of 'ik ben er niet aan toe'. Van mijn part verzint ie wat, negeren is gewoon kansloos en kinderachtig, zeker als je volwassen bent.

Niemand is perfect, ik ben ook wel eens oprecht vergeten een gozer terug te appen. Maar altijd als me gevraagd word of het nog iets gaat worden ben ik eerlijk en geef antwoord.
Sluit het gewoon af en ga verder met je leven. Waarom wachten op hem. Die gekke deadline van maandag slaat nergens op en is alleen maar bedoeld voor jezelf om een soort neppe grens te trekken en je het gevoel te geven een soort van macht te hebben. Maar als hij dinsdag bij je terugkomt met gladde praatjes lig je die avond nog met hem in bed. Je hebt iemand die je negeert, waarom verdient zo iemand je nog?

Andersom zijn er ook genoeg vrouwen die een man negeren na zijn avances, om die drie redenen die jij hierboven omschrijft. It happens, deal with it. Je bent niet de enige.
  Moderator vrijdag 14 december 2018 @ 15:09:01 #36
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183726380
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 15:02 schreef Sjalala90 het volgende:

[..]

De mannen die ik niet zag zitten vond ik : 1. toch niet aantrekkelijk genoeg. 2. te saai (zat weinig peper in) 3. ze liepen me letterlijk achterna (en dan bedoel ik niet qua contact zoeken). Als ik met m'n vingers knipte stonden ze voor me.

Ik ben deze kerel niet achterna gelopen, dat kan zo opgevat worden door mijn mail. Voor de rest heb ik hem niet eindeloos geappt, reageer ik niet direct (want ik zit niet aan mijn telefoon vast) en heb ik, nogmaals, hem niet opgehemeld. Ik heb nergens om gesmeekt, ik ben niet emotioneel geworden tegenover hem en niet om exclusiviteit, of zijn hele levensverhaal gevraagd.

Toen hij onze date 'vergat' vorige zondag, heb ik gezegd dat ik dat echt niet tof vond. Anders zou ik gezegd hebben 'ah nee joh, geeft niet' (zoals ik bij een ander wel eens gehandeld heb).

Echt. Ik voel me nu zo'n faalhaas, ik weet dat het niet aan maar 1 persoon ligt.

Het kan zijn dat hij nu niks (meer) van mij wil, of het hem idd alleen om sex ging. Maar heb het verdomde fatsoen dat te zeggen. Al is het maar 'ik heb geen interesse' of 'ik ben er niet aan toe'. Van mijn part verzint ie wat, negeren is gewoon kansloos en kinderachtig, zeker als je volwassen bent.

Niemand is perfect, ik ben ook wel eens oprecht vergeten een gozer terug te appen. Maar altijd als me gevraagd word of het nog iets gaat worden ben ik eerlijk en geef antwoord.
:N We blijven in cirkeltjes gaan. Hij hoeft jou helemaal NIETS te zeggen, echt helemaal niets. Dat jij daar niet mee kunt omgaan is jouw probleem, niet zijn probleem.

Daarnaast ben je je nog steeds aan het vastklampen aan strohalmen, want zolang hij niet heeft uitgesproken met woorden dat hij er niet zo'n trek in heeft verder, heb jij nog hoop. Zijn acties, waar je maar al te graag aan voorbij wil kijken, zeggen echter alles.

Die wil jij echter niet zien voor wat ze zijn, want dat komt je niet zo goed uit. Inmiddels wordt je ook wat kwaad, maar dat is niet zo zeer omdat hij niets laat horen, maar omdat jij er niet mee kunt omgaan dat hij niets laat horen op een manier die jou uitkomt.

Je loopt deze gast wel dégelijk achterna, dat je uit alle macht probeert om daar iets anders van te maken verandert de realiteit niet he. Jij wil graag dat je hem niet achterna loopt, want als je hem niet achterna loopt ligt het aan hem, en als het aan hem ligt kun je 'gerechtvaardigd' boos op hem zijn, in plaats van te accepteren dat jou nu gewoon een keer overkomt wat die andere gasten is overkomen toen ze jou date'en.

Dat bedoel ik niet als een beschuldiging of wat dan ook, maar de rollen zijn nu gewoon een keer omgedraaid. Dat is niet erg, de wereld houdt niet op met draaien en deze kerel is niet de enige kerel op de wereld.

Maar die gasten die met jou gedate hebben werden afgewezen (dat mag, niets mis mee), maar nu wordt jij een keer afgewezen en dan 'hou je voor een hele tijd op met daten'. Dat slaat nergens op.

[ Bericht 13% gewijzigd door CoolGuy op 14-12-2018 15:19:16 ]
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator vrijdag 14 december 2018 @ 15:13:24 #37
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183726466
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 15:08 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Sluit het gewoon af en ga verder met je leven. Waarom wachten op hem. Die gekke deadline van maandag slaat nergens op en is alleen maar bedoeld voor jezelf om een soort neppe grens te trekken en je het gevoel te geven een soort van macht te hebben. Maar als hij dinsdag bij je terugkomt met gladde praatjes lig je die avond nog met hem in bed. Je hebt iemand die je negeert, waarom verdient zo iemand je nog?

Andersom zijn er ook genoeg vrouwen die een man negeren na zijn avances, om die drie redenen die jij hierboven omschrijft. It happens, deal with it. Je bent niet de enige.
Ja, dit.

Stel nu even dat die gozer komt met het verhaal van 'sorry, ik was ziek, lig al 2 dagen in bed, maar nee joh, zo is het helemaal niet, laten we morgen daten'. Dan gaat TS geheid op die date, en een date later ligt ze weer onder 'm.

Als ze dat wíl is moet ze dat uiteraard doen, maar die hele deadline is belachelijk, want als zij de deadline op maandag zet, en hij komt op dinsdag met zn verhaaltje, dan gaat ze weer voor de bijl, en als ze niét voor de bijl gaat, wat maakt die hele deadline dan nog uit, waarom dan niet gewoon nu de stekker er al uit trekken?

En áls ze dan voor de bijl gaat, dan gaat deze situatie zich weer herhalen, waarop TS zich weer gaat zitten opvreten. Ga je dan ook weer mails sturen TS? En deadlines stellen?

Wil je echt iemand die op deze manier met je omgaat, of gaat het er gewoon om dat je niet zo goed kunt uitstaan dat iemand je niet wil, in plaats van dat het andersom is zoals wel vaker is geweest? Een soort van gekrenkte trots?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_183726531
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 15:02 schreef Sjalala90 het volgende:

[..]

Echt. Ik voel me nu zo'n faalhaas
Waarom voel je je zo?
quote:
Het kan zijn dat hij nu niks (meer) van mij wil, of het hem idd alleen om sex ging. Maar heb het verdomde fatsoen dat te zeggen. Al is het maar 'ik heb geen interesse' of 'ik ben er niet aan toe'. Van mijn part verzint ie wat, negeren is gewoon kansloos en kinderachtig, zeker als je volwassen bent.

Niemand is perfect, ik ben ook wel eens oprecht vergeten een gozer terug te appen. Maar altijd als me gevraagd word of het nog iets gaat worden ben ik eerlijk en geef antwoord.
Helaas is niet iedereen zo (ik keur het ook zeer sterk af), maar daar ga je niks aan veranderen, tenzij je het direct tegen hem zegt (maar daar heb je zelf niks meer aan). Zoals je zelf ervaren hebt, en hier leest is niet iedereen zo gelukkig.

Evalueer waar je mee zit, hoe het komt, en pas je gedrag/gedachte daar op aan maar dat doe je al.
pi_183726607
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 15:09 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

:N We blijven in cirkeltjes gaan. Hij hoeft jou helemaal NIETS te zeggen, echt helemaal niets. Dat jij daar niet mee kunt omgaan is jouw probleem, niet zijn probleem.
Ik snap niet wat TS het nu precies negeren vindt. Dan denk ik namelijk aan niet reageren op een concreet voorstel voor een vervolgdate, maar dat was niet het geval, hij heeft gewoon niet het initiatief genomen om die vervallen date opnieuw te plannen?
  Moderator vrijdag 14 december 2018 @ 15:21:12 #40
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183726637
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 15:19 schreef Chia het volgende:

[..]

Ik snap niet wat TS het nu precies negeren vindt. Dan denk ik namelijk aan niet reageren op een concreet voorstel voor een vervolgdate, maar dat was niet het geval, hij heeft gewoon niet het initiatief genomen om die vervallen date opnieuw te plannen?
Ik weet het niet, maar dat 'negeren', wat dat dan in haar ogen ook is, ís ook een antwoord. Alleen geen antwoord dat met woorden wordt gegeven, en ook geen antwoord wat haar zint.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_183726806
En eerlijk gezegd, alle adviezen zijn goed bedoeld, maar ze moet het voor zichzelf kunnen afsluiten en dat kan ze nu nog niet.
Ze gaat nu gewoon even door een vervelende periode, ontkenning is bijna voorbij lijkt het, nu boosheid. Ze zal daar nu even doorheen moeten om er sterker uit te komen.
pi_183726889
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 15:21 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik weet het niet, maar dat 'negeren', wat dat dan in haar ogen ook is, ís ook een antwoord. Alleen geen antwoord dat met woorden wordt gegeven, en ook geen antwoord wat haar zint.
Een concreet voorstel keihard negeren vind ik onfatsoenlijk, maar dit is meer de kaars uit laten doven. Prima oplossing voor dit stadium.

Nvm: ik had de mail even gemist. Ik zou ook geen zin hebben in zogenaamd de verantwoordelijkheid te hebben overal maar duidelijkheid over te scheppen in een prille datefase. En dat ik dan de onfatsoenlijke ben als ik daar zo over denk. Misschien ben ik dan wel liever onfatsoenlijk. Dus de oplossing van duidelijkheid geven door niet te reageren kan ik wel begrijpen.
  vrijdag 14 december 2018 @ 15:38:05 #43
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_183726978
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 15:32 schreef Chia het volgende:

Dus de oplossing van duidelijkheid geven door niet te reageren kan ik wel begrijpen.
Ik vind dat juist lafjes. Hoeveel moeite kost het om gewoon kort aan te geven dat hij er toch geen toekomst inziet? Ik snap oprecht niet dat sommige mensen zoveel moeite hebben met zulke simpele communicatie. Dat het eerder raar wordt gevonden dat iemand duidelijkheid wil (iets met fatsoen) dan dat het raar wordt gevonden dat iemand gewoon lekker niet meer reageert.

En tuurlijk, zoals ik gister ook al benoemde...'t is vrij duidelijk dat hij haar niet meer wil. Heb niet alle berichten gelezen, dus geen idee of ze nog reactie heeft gehad op die mail, maar zoveel moeite kost een berichtje sturen niet...als er echt interesse is dan kan vrijwel iedereen daar wel een paar seconden voor vrij maken. Dat doet 'ie niet, dus dan is zijn houding duidelijk. Maar ik snap ook dat TS hem een kans wou geven om zijn zegje te doen. Puur uitgaan van aannames is ook gevaarlijk namelijk. Dat is juist verstandigheid, geen onzekerheid.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_183727001
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 december 2018 15:38 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik vind dat juist lafjes. Hoeveel moeite kost het om gewoon kort aan te geven dat hij er toch geen toekomst inziet? Ik snap oprecht niet dat sommige mensen zoveel moeite hebben met zulke simpele communicatie. Dat het eerder raar wordt gevonden dat iemand duidelijkheid wil dan dat het raar wordt gevonden dat iemand gewoon lekker niet meer reageert.

En tuurlijk, zoals ik gister ook al benoemde...'t is vrij duidelijk dat hij haar niet meer wil. Heb niet alle berichten gelezen, dus geen idee of ze nog reactie heeft gehad op die mail, maar zoveel moeite kost een berichtje sturen niet...als er echt interesse is dan kan vrijwel iedereen daar wel een paar seconden voor vrij maken. Dat doet 'ie niet, dus dan is zijn houding duidelijk. Maar ik snap ook dat TS hem een kans wou geven om zijn zegje te doen. Puur uitgaan van aannames is ook gevaarlijk namelijk.
Dit
pi_183727100
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 december 2018 15:38 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik vind dat juist lafjes. Hoeveel moeite kost het om gewoon kort aan te geven dat hij er toch geen toekomst inziet? Ik snap oprecht niet dat sommige mensen zoveel moeite hebben met zulke simpele communicatie. Dat het eerder raar wordt gevonden dat iemand duidelijkheid wil dan dat het raar wordt gevonden dat iemand gewoon lekker niet meer reageert.

En tuurlijk, zoals ik gister ook al benoemde...'t is vrij duidelijk dat hij haar niet meer wil. Heb niet alle berichten gelezen, dus geen idee of ze nog reactie heeft gehad op die mail, maar zoveel moeite kost een berichtje sturen niet...als er echt interesse is dan kan vrijwel iedereen daar wel een paar seconden voor vrij maken. Dat doet 'ie niet, dus dan is zijn houding duidelijk. Maar ik snap ook dat TS hem een kans wou geven om zijn zegje te doen. Puur uitgaan van aannames is ook gevaarlijk namelijk.
Ja dus? Ik heb niks gezegd over moed of dapperheid. En inderdaad, het kost weinig moeite, mijn oplossing zou het uiteindelijk ook niet zijn, maar dat vind ik geen reden om iemand met een andere aanpak verwijten te gaan maken en er waardeoordelen over te vellen.
  Moderator vrijdag 14 december 2018 @ 15:46:06 #46
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183727118
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 december 2018 15:38 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik vind dat juist lafjes. Hoeveel moeite kost het om gewoon kort aan te geven dat hij er toch geen toekomst inziet? Ik snap oprecht niet dat sommige mensen zoveel moeite hebben met zulke simpele communicatie. Dat het eerder raar wordt gevonden dat iemand duidelijkheid wil dan dat het raar wordt gevonden dat iemand gewoon lekker niet meer reageert.

En tuurlijk, zoals ik gister ook al benoemde...'t is vrij duidelijk dat hij haar niet meer wil. Heb niet alle berichten gelezen, dus geen idee of ze nog reactie heeft gehad op die mail, maar zoveel moeite kost een berichtje sturen niet...als er echt interesse is dan kan vrijwel iedereen daar wel een paar seconden voor vrij maken. Dat doet 'ie niet, dus dan is zijn houding duidelijk. Maar ik snap ook dat TS hem een kans wou geven om zijn zegje te doen. Puur uitgaan van aannames is ook gevaarlijk namelijk.
Ja, het ís niet netjes, maar tegelijkertijd...ik snap niet dat zoveel mensen moeite hebben met accepteren dat het niet reageren / negeren óók een reactie is, en ik snap ook niet dat zoveel mensen er moeite mee hebben dat te zien voor wat het is.

Kijk, inderdaad, zeg gewoon even van 'joh, ik zie het toch niet zitten', kost geen moeite, maar als de andere partij dat dan gewoon niet doet, dan heb je daar geen invloed op. Dan kun je daar wel kwaad over worden, maar ik heb toch een beetje het gevoel dat het kwaad worden daarover een beetje een bliksemafleider is voor hetgeen waar ze eigenlijk kwaad over is, namelijk dat haar gevoelens niet beantwoord worden.

Zij doet alsof de manier waarop de boodschap wordt gebracht het issue is, maar ik heb het gevoel (en ik kan er 100% naast zitten) dat het feit dat dát de boodschap is vooral het probleem is. Want stel nou dat die gozer gewoon even een appje had gedaan in de richting van 'hey, het was leuk, maar vanwege <insert (bullshit) reden here> zit het er voor mij toch niet in', dan was dát weer het probleem geweest.

Want waarom dan wel seks hebben? waarom dan eerst 4 dates in korte tijd en nu niets meer? waarom eerst dan X en Y zeggen en nu Z? En zo nog 1001 vragen. Het is niet de manier waarop de boodschap wordt gebracht, maar de boodschap zelf die het issue is hier. En dat snap ik, want als je echt gecharmeerd bent van iemand, dan wil je natuurlijk niet dat die droom in duigen valt, maar laten we nu niet doen alsof hét probleem hier is dat die gozer haar 'negeert' in plaats van hoe zij in ongeveer 1,5 week met deze situatie is omgegaan.

Want er komt weer een keer een gast voorbij. En als ze niets verandert gaat ze weer op deze manier reageren. Same shit, different guy.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_183727183
Ergens verwacht ik ook gewoon nog wel een reactie op de mail. A.s. zondagmiddag bijvoorbeeld.
  Moderator vrijdag 14 december 2018 @ 15:54:18 #48
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183727242
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 15:49 schreef Chia het volgende:
Ergens verwacht ik ook gewoon nog wel een reactie op de mail. A.s. zondagmiddag bijvoorbeeld.
Ja, maar dat is gevaarlijk he, want als die gast uit is op pussy, dan zal hij de begrijpende jongen uithangen, want eventueel zit er nog een keer pussy in. Als hij dan bot wordt loopt hij de kans dat zij zegt 'ja doei', dus doet hij begrijpend en omdat dat is wat TS wil horen zal ze het ook wíllen geloven.

Het gevaar is dat je pas achteraf weet of dat een gespeelde reactie was, want hij zal dan zijn best doen...tót hij weer pussy krijgt, om dan weer op dezelfde manier te reageren wellicht, waardoor TS nog een keer in deze situatie terecht komt.

Daarom zeg ik ook; wil je écht iemand die op deze manier met je omgaat? Want met maar een heel klein beetje moeite kan ik wel een antwoord formuleren op die mail die inspeelt op TS' zwakte(s) waardoor ze overstag gaat, en dat zal die gast ook kunnen.

De keerzijde is natuurlijk dat hij het wel meent, en dan komt deze situatie niet meer voor, wat ook is waar TS op hoopt, maar wil je echt het risico lopen op dat iemand waar je hoteldebotel van bent je een 2e keer kan negeren? Fool me once, shame on you, fool me twice....
Breitling - Instruments for Professionals
pi_183727286
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 15:54 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, maar dat is gevaarlijk he, want als die gast uit is op pussy, dan zal hij de begrijpende jongen uithangen, want eventueel zit er nog een keer pussy in. Als hij dan bot wordt loopt hij de kans dat zij zegt 'ja doei', dus doet hij begrijpend en omdat dat is wat TS wil horen zal ze het ook wíllen geloven.

Het gevaar is dat je pas achteraf weet of dat een gespeelde reactie was, want hij zal dan zijn best doen...tót hij weer pussy krijgt, om dan weer op dezelfde manier te reageren wellicht, waardoor TS nog een keer in deze situatie terecht komt.
Precies, daarom heeft een mail sturen ook geen enkele zin. Je creeert er eigenlijk alleen nog maar meer onduidelijkheid mee als hij ja zegt, want het kan ook gespeeld zijn.

De bal lag voor die mail ook al bij hem, dus wat dat betreft veranderde dat ook weinig.
pi_183727311
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 15:49 schreef Chia het volgende:
Ergens verwacht ik ook gewoon nog wel een reactie op de mail. A.s. zondagmiddag bijvoorbeeld.
Ja, als hij niks anders te doen heeft en die avond niet met zn pielemans in zn rechterhand wil eindigen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')