abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 14 december 2018 @ 12:29:26 #1
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_183723363


Expeditie Robinson is een televisieprogramma waarin deelnemers moeten overleven op een onbewoond eiland en tegen elkaar strijden voor de overwinning en de titel 'Robinson'.
De show is bedacht door een Brit en voor het eerst op tv gebracht in Zweden. De Nederlandstalige versie is vanaf het begin een coproductie geweest tussen een Nederlandse en een Vlaamse productiemaatschappij met deelnemers uit Nederland en Vlaanderen. Inmiddels zijn we met enkel Nederlanders verdergegaan. De serie ontleent zijn naam aan het 18de-eeuwse verhaal over de zeeman Robinson Crusoe die na een schipbreuk op een onbewoond eiland terecht komt, en daar probeert te overleven.

Dit wordt het 18e seizoen van Expeditie Robinson. Dit seizoen wordt het programma wederom gepresenteerd door Nicolette Kluijver en Dennis Weening.

Expeditie Robinson is vanaf 6 september elke donderdag om 20:30 uur te zien op RTL 5.

De kandidaten (van links naar rechts op de foto's)

Kamp noord.

Gregory Sedoc (36, Voormalig hordeloper)
Johnny Kraaijkamp jr. (64, Acteur bekend van Het Zonnetje in Huis)
Stijn Fransen (28, Actrice bekend van Goede tijden, slechte tijden)
Tony Junior (28, DJ bekend van Loesje)
Loiza Lamers (23, Model bekend van deelname aan Holland's Next Top Model)
Famke Louise (19, Vlogger, model en zangeres bekend van Fan en Models in Paris)
Toine van Peperstraten (50, Presentator van Fox Sports Eredivisie)

Kamp zuid.

Steven Brunswijk (34, Cabaretier en presentator bekend van zijn typetje "Braboneger")
Aisha Echteld (40, Zangeres bekend van Zulke dingen doe je)
Josylvio (26, Rapper bekend van Catch Up en Hey Meisje)
Donny Roelvink (21, Televisiepersoonlijkheid bekend van De Roelvinkjes)
Jody Bernal (36, Zanger bekend van Que sí que no)
Nienke Plas (32, Comédienne en presentatrice van Zon, Zuipen, Ziekenhuis: Hier is het feestje)
Corry Konings (66, Zangeres bekend van Huilen is voor jou te laat)

Kamp van de onbekenden

Laurie Scheerder (25, Student)
Özgür Aksan (29, Woonbegeleider)
Robin Bakker (26, Havenarbeider)
Jan Bronninkreef (53, Veeboer)
Sandra Spreij (51, Coffeeshophoudster)
Gwenda Nielen (39, Majoor)
Dominique Hazeleger (21, Student)

SPOILER: De tasjes proef door Moira
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Versie 2018
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS: Dit is niet de plaats voor een transgenderdiscussie.

[ Bericht 2% gewijzigd door Moira op 20-12-2018 02:14:53 ]
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_183723870
Heerlijke theorie trouwens over die touwtjes, zegt wel iets over het niveau van dit jaar om het over touwtjes te hebben.
#lafit
Buiten die derde (laatste) proef gingen die proeven nergens over deze aflevering. Waarschijnlijk een van de betere proeven van dit seizoen.

[ Bericht 18% gewijzigd door DKUp op 14-12-2018 13:05:57 ]
SOONY
pi_183724200
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 12:05 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Steven bepaalde in zijn eentje dat Robin naar huis ging. Dat is toch een compleet ander verhaal dan dat iedereen een stem heeft?
Dat gebeurde voorheen ook, maar dan moesten er wat meer mensen mee gekregen worden bij het stemmen.

Het is toevallig nu een keer zo dat Steven voldoende stemmen had om dit te doen, in eerdere seizoenen met meer stemmen kwam dit niet voor. Steven had gewoon geluk dat hij zoveel over had.
  vrijdag 14 december 2018 @ 13:20:13 #4
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_183724204
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 december 2018 12:59 schreef DKUp het volgende:
Heerlijke theorie trouwens over die touwtjes, zegt wel iets over het niveau van dit jaar om het over touwtjes te hebben.
#lafit
Buiten die derde (laatste) proef gingen die proeven nergens over deze aflevering. Waarschijnlijk een van de betere proeven van dit seizoen.
Laurie die achteruit vaart, Steven die over iedereen heen vaart en Do als lachende derde. Deze proef had het wel ja. :D
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_183724230
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 13:20 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Laurie die achteruit vaart, Steven die over iedereen heen vaart en Do als lachende derde. Deze proef had het wel ja. :D
Er gebeurde iets en je haalt de mislukkelingen er makkelijk uit.
SOONY
pi_183724522
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 december 2018 12:59 schreef DKUp het volgende:
Heerlijke theorie trouwens over die touwtjes, zegt wel iets over het niveau van dit jaar om het over touwtjes te hebben.
Net alsof de regie de touwtjes zou bewerken. De regie maakte het geen zak uit of Do, Laurie of Steven in de finale zou komen. Ze hadden al een gewenste mix van bekend-onbekend met Greg en Jan. De derde kandidaat was lood om oud ijzer, er is geen enkele reden om aan te nemen dat ze Do meer in de finale zouden willen dan een ander.
  vrijdag 14 december 2018 @ 15:37:52 #7
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_183726974
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 13:36 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Net alsof de regie de touwtjes zou bewerken. De regie maakte het geen zak uit of Do, Laurie of Steven in de finale zou komen. Ze hadden al een gewenste mix van bekend-onbekend met Greg en Jan. De derde kandidaat was lood om oud ijzer, er is geen enkele reden om aan te nemen dat ze Do meer in de finale zouden willen dan een ander.
Nou dat denk ik wel. Do is veel populairder dan Laurie.

Bij Laurie stond de fik al 2 minuten op het touwtje. Bij Do heeft de boel alleen maar staan te roken waarna het het direct doorbranden.
pi_183727333
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 15:37 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Nou dat denk ik wel. Do is veel populairder dan Laurie.
Leg mij dan eens uit hoe ze dat met terugwerkende kracht doen? De opnames waren al maanden afgerond voor ze uitgezonden werden. Hebben ze de betreffende kandidaten wederom uitgehongerd, naar het eiland gestuurd en dezelfde proef laten doen? Of hoe precies doen ze dat dan?

quote:
Bij Laurie stond de fik al 2 minuten op het touwtje. Bij Do heeft de boel alleen maar staan te roken waarna het het direct doorbranden.
Ik heb toch genoeg vlammen bij Do gezien. Al vraag ik mij af wat 5 minuten televisie zegt. Kijk eens naar de slaapproef na de samensmelting, die duurde 5 uur. Hoeveel uur heb jij daarvan op TV gezien?
  vrijdag 14 december 2018 @ 16:23:32 #9
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_183727857
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 16:00 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Leg mij dan eens uit hoe ze dat met terugwerkende kracht doen? De opnames waren al maanden afgerond voor ze uitgezonden werden. Hebben ze de betreffende kandidaten wederom uitgehongerd, naar het eiland gestuurd en dezelfde proef laten doen? Of hoe precies doen ze dat dan?
Denk je niet dat een crew niet in kan schatten welk karakter er in de smaak gaat vallen bij het publiek? Dat is JUIST het werk van een televisiemaker.
pi_183727937
Het touw van Do was dunner dan van de rest en het zou snel doorbranden >:)
SOONY
pi_183729573
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 16:23 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Denk je niet dat een crew niet in kan schatten welk karakter er in de smaak gaat vallen bij het publiek? Dat is JUIST het werk van een televisiemaker.
Neem d’r nog een.
pi_183730249
Wel bizar dat de twee die zowel sociaal als tactisch het spel domineerden (Laurie en Steven) allebei geen plek in de finale hebben. Zij hebben met zn tweeen zo'n beetje alle afvallers na de samensmelting bepaald. Daarom is het jammer dat zowel de halve als de finale bestaat uit proeven. Het zijn momentopnames met proeven waar de één meer talent voor heeft dan de ander, en al het werk dat je in al die weken in het bouwen van relaties hebt gedaan wordt weggegooid.
pi_183733732
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 18:39 schreef Wuwwa het volgende:
Wel bizar dat de twee die zowel sociaal als tactisch het spel domineerden (Laurie en Steven) allebei geen plek in de finale hebben. Zij hebben met zn tweeen zo'n beetje alle afvallers na de samensmelting bepaald. Daarom is het jammer dat zowel de halve als de finale bestaat uit proeven. Het zijn momentopnames met proeven waar de één meer talent voor heeft dan de ander, en al het werk dat je in al die weken in het bouwen van relaties hebt gedaan wordt weggegooid.
Helaas zijn veel proeven ook geluk.

Vroeger kozen de afvallers de winnaar, moest je dus veel socialer en slimmer zijn. Je kon wel zoals Laurie en Steven iedereen smerig eruit werken, maar dat leverde je nooit winst op.
pi_183736072
Driemaal is scheepsrecht voor Do _O_ Als er eentje flink benadeeld was tov de anderen. Maar dat zag je vorig jaar toch ook met Niels. Kwam frickin Soundos opeens langszij :') Beetje zoals Jan op het laatste moment pieken en bam finale.

Ik gun Jan de finaleplek en Do de winst. Steven had Greg moeten verslaan in die proef met een pin niet laten vallen. En Do had moeten doorbijten bij de zitproef al speelde Greg dat slim. Had het liefst Do, Jan en Steven in de finale gezien.

Wel mooi hoe 3 v/d 7 onbekenden tot en met de halve finale zijn doorgekomen. En 2 in de finale. Als Steven zijn plan niet had gewerkt dan had Robin ipv Jan denk ik de betere papieren gehad.
mag het weten
pi_183744794
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 21:31 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Helaas zijn veel proeven ook geluk.

Vroeger kozen de afvallers de winnaar, moest je dus veel socialer en slimmer zijn. Je kon wel zoals Laurie en Steven iedereen smerig eruit werken, maar dat leverde je nooit winst op.
Winnaars werden gekozen doordat ze het spel tactisch domineerden of doordat ze veel vriendjes hadden gemaakt, en het liefst een combinatie van die twee. Het leek erop dat Laurie en Steven best wat respect kregen voor hun spel (o.a. Loiza prees Steven om zn eerlijkheid, Laurie lag erg goed bij de onbekenden, ondanks dat ze bijv Jan weg wilde stemmen). Ze hadden het allebei gewonnen van Gregory en Jan, en waarschijnlijk van Dominique tijdens een stemming voor de winnaar.
pi_183774268
Ik kijk nu effe de aflevering van donderdag terug. Ik snap oprecht niet hoe Laurie de laatste proef niet kon winnen. Ik was nooit echt voor haar, maar die kwam op een of andere manier zo oneerlijk over? 1 vonkje van Dominique tegen het touw en het brand? Kee.
pi_183779601
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 22:06 schreef Nathvi het volgende:
Ik kijk nu effe de aflevering van donderdag terug. Ik snap oprecht niet hoe Laurie de laatste proef niet kon winnen. Ik was nooit echt voor haar, maar die kwam op een of andere manier zo oneerlijk over? 1 vonkje van Dominique tegen het touw en het brand? Kee.
Ik zou best hiervan de uncut sequence willen zien...om te zien hoe het écht ging. Want ik snap het ook niet. Slechte knip en plakwerk? Of is het écht verdacht :o
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_183780589
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 16:23 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Denk je niet dat een crew niet in kan schatten welk karakter er in de smaak gaat vallen bij het publiek? Dat is JUIST het werk van een televisiemaker.
Denk dat het voor de finale de regie helemaal niets uitmaakt wie er in zitten, maar ze al tevreden waren dat het maar mix van bekend/onbekend was. Waarom zouden ze met zo veel mensen betrokken perse 1 bepaald persoon in finale willen hebben en dus risico willen lopen dat het uitlekt. Als zoiets uitlekt kan Robinson namelijk meteen van de buis.
pi_183781029
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 10:33 schreef JJ76 het volgende:

[..]

Denk dat het voor de finale de regie helemaal niets uitmaakt wie er in zitten, maar ze al tevreden waren dat het maar mix van bekend/onbekend was. Waarom zouden ze met zo veel mensen betrokken perse 1 bepaald persoon in finale willen hebben en dus risico willen lopen dat het uitlekt. Als zoiets uitlekt kan Robinson namelijk meteen van de buis.
Nee joh, de regie kijkt even in hun glazen bol om te bepalen wie er het populairste wordt maanden later. En dan manipuleren ze elke proef om ervoor te zorgen dat deze persoon in de finale komt.

Dat is ook de reden dat Do 3 proeven op een dag moest doen om in de finale te komen. Eerst die proef met Greg die ze verloor, toen de proef met het touw/balk die ze verloor en toen de proef met het roeien en touwtje.

Zou het niet veel gemakkelijker zijn geweest voor de regie om haar in de eerste proef even te laten winnen?

Ofwel, ik vind het allemaal complete nonsens. Eenzelfde situatie was er eerder met Do en de eetproef (bewust werd er een verkeerd screenshot gedeeld op Twitter) en Luuk over dat hij verklapt zou hebben wie er daarna afviel (Greg, die vervolgens in de finale komt).

Misschien moeten de mensen Wie is de Mol en Expeditie Robinson niet door elkaar halen.
  maandag 17 december 2018 @ 13:12:47 #20
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_183783715
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 18:39 schreef Wuwwa het volgende:
Wel bizar dat de twee die zowel sociaal als tactisch het spel domineerden (Laurie en Steven) allebei geen plek in de finale hebben. Zij hebben met zn tweeen zo'n beetje alle afvallers na de samensmelting bepaald. Daarom is het jammer dat zowel de halve als de finale bestaat uit proeven. Het zijn momentopnames met proeven waar de één meer talent voor heeft dan de ander, en al het werk dat je in al die weken in het bouwen van relaties hebt gedaan wordt weggegooid.
Ik vind t ook erg jammer dat Steven er niet bij zit, want die heeft heerlijk spel opgeleverd.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 17 december 2018 @ 13:14:00 #21
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_183783744
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 23:19 schreef Joosie200 het volgende:
Driemaal is scheepsrecht voor Do _O_ Als er eentje flink benadeeld was tov de anderen. Maar dat zag je vorig jaar toch ook met Niels. Kwam frickin Soundos opeens langszij :') Beetje zoals Jan op het laatste moment pieken en bam finale.

Ik vind de timing van de winnaarseiland proef en daarna meteen de halve finale proef ook echt naaierij. Dan zit je gvd op winnaarseiland en verlies je dara net. Goeie tweede zou je zeggen. Nee, moet je met een dikke fysieke achterstand tegen de rest gaan strijden. Je geeft zowat alles voor de winnaarseiland proef, kun je meteen nog een keer.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 17 december 2018 @ 13:15:31 #22
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_183783783
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 22:06 schreef Nathvi het volgende:
Ik kijk nu effe de aflevering van donderdag terug. Ik snap oprecht niet hoe Laurie de laatste proef niet kon winnen. Ik was nooit echt voor haar, maar die kwam op een of andere manier zo oneerlijk over? 1 vonkje van Dominique tegen het touw en het brand? Kee.
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 08:48 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ik zou best hiervan de uncut sequence willen zien...om te zien hoe het écht ging. Want ik snap het ook niet. Slechte knip en plakwerk? Of is het écht verdacht :o
Idd. Kom je als eerste aan, maak je OOK snel vuur en flink vuur..... en dan leg je t af tegen iemand die veel later begon. T was niet alsof ze shit was met vuur maken, t duurde gewoon heel erg lang. Alsof de touwen geimpregneerd waren of zo ;) En die van Dominique met olie besmeurd :D

#ConspiracyTheory
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 18 december 2018 @ 13:09:59 #23
3542 Gia
User under construction
pi_183805898
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 15:37 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Nou dat denk ik wel. Do is veel populairder dan Laurie.

Bij Laurie stond de fik al 2 minuten op het touwtje. Bij Do heeft de boel alleen maar staan te roken waarna het het direct doorbranden.
Het touwtje vatte letterlijk vlam door een vonkje vuur. Dat touwtje was bewerkt met een brandbaar goedje. Kan niet anders.
pi_183816598
Ik heb nog eens nagedacht over het stoppen van al die - voornamelijk- rappers en kk denk simpelweg dat het komt omdat ze op een bepaald moment, vaak na een dag of 2-3, gaan rekenen en beseffen wat ze aan inkomsten mislopen als ze 5 weken rijst, bananen en krab eten ipv 3x per avond voor 4k optreden.

Aan de andere kant, doe dan überhaupt niet mee.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_183817464
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 21:00 schreef kalinhos het volgende:
Ik heb nog eens nagedacht over het stoppen van al die - voornamelijk- rappers en kk denk simpelweg dat het komt omdat ze op een bepaald moment, vaak na een dag of 2-3, gaan rekenen en beseffen wat ze aan inkomsten mislopen als ze 5 weken rijst, bananen en krab eten ipv 3x per avond voor 4k optreden.

Aan de andere kant, doe dan überhaupt niet mee.
volgens mij doen die B artiesten bewust een paar dagen mee voor wat extra exposure en hebben ze vooraf al besloten wanneer ze uiterlijk naar huis gaan. Die boekingen staan waarschijnlijk gewoon al.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 19 december 2018 @ 09:47:01 #27
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_183823977
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 21:00 schreef kalinhos het volgende:
Ik heb nog eens nagedacht over het stoppen van al die - voornamelijk- rappers en kk denk simpelweg dat het komt omdat ze op een bepaald moment, vaak na een dag of 2-3, gaan rekenen en beseffen wat ze aan inkomsten mislopen als ze 5 weken rijst, bananen en krab eten ipv 3x per avond voor 4k optreden.

Aan de andere kant, doe dan überhaupt niet mee.
Ik denk serieus dat het te maken heeft met afkicken en dat ze dat onderschatten. Bij die dj van dit jaar weet ik het iig zeker, die yosilvio is gewoon een moederskindje die niks kan en daar even hard mee geconfronteerd werd.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  woensdag 19 december 2018 @ 09:55:24 #28
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183824068
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 09:47 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Ik denk serieus dat het te maken heeft met afkicken en dat ze dat onderschatten. Bij die dj van dit jaar weet ik het iig zeker, die yosilvio is gewoon een moederskindje die niks kan en daar even hard mee geconfronteerd werd.
Dit, het middelengebruik onder die groep is waarschijnlijk ernstiger dan ze denken, vorig jaar met Lil' Kleine volgens mij hetzelfde verhaal.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  PR en moderator donderdag 20 december 2018 @ 01:40:50 #29
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_183847446
Net terug van een weekje NYC, dus net teruggekeken. Waardige halve finale en waardige finalisten imo!
Hoop dat Jan wint _O_

quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 21:35 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Deze proef is door moira al helemaal uitgetekend in de OP
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 21:35 schreef Prisha het volgende:
Moira _O_
quote:
6s.gif Op donderdag 13 december 2018 21:36 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Even een nieuwe nodig voor deze versie _O-
:D O+
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 12:29 schreef MPC60 het volgende:
SPOILER: De tasjes proef door Moira
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwe versie van hetzelfde concept; nieuwe Moira-paint :D

Wat Dennis bedoelde met 'lus in lus':



[ Bericht 2% gewijzigd door Moira op 20-12-2018 02:09:08 ]
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  donderdag 20 december 2018 @ 08:24:35 #30
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_183849129
Die paints. _O_
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_183849143
quote:
10s.gif Op donderdag 20 december 2018 01:40 schreef Moira. het volgende:
Net terug van een weekje NYC, dus net teruggekeken. Waardige halve finale en waardige finalisten imo!
Hoop dat Jan wint _O_

[..]

[..]

[..]

:D O+

[..]

Nieuwe versie van hetzelfde concept; nieuwe Moira-paint :D

Wat Dennis bedoelde met 'lus in lus':

[ afbeelding ]
_O_
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_183849314
quote:
10s.gif Op donderdag 20 december 2018 01:40 schreef Moira. het volgende:
Net terug van een weekje NYC, dus net teruggekeken. Waardige halve finale en waardige finalisten imo!
Hoop dat Jan wint _O_

[..]


[..]


[..]

:D O+

[..]

Nieuwe versie van hetzelfde concept; nieuwe Moira-paint :D

Wat Dennis bedoelde met 'lus in lus':

[ afbeelding ]
Ik vroeg me al af hoe ze dat deden. Simpel dus, maar kom er maar eens op :D
  donderdag 20 december 2018 @ 08:54:23 #33
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_183849389
Moira _O_

En wow, het is inderdaad zó ontzettend simpel! Volgens mij nog simpeler dan de vorige variant :D
pi_183849431
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 08:54 schreef Xurk het volgende:
Moira _O_

En wow, het is inderdaad zó ontzettend simpel! Volgens mij nog simpeler dan de vorige variant :D
Het is exact dezelfde truc, alleen vorige keer leek het nog of je andere opties had
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 20 december 2018 @ 11:30:23 #35
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_183851595
quote:
10s.gif Op donderdag 20 december 2018 01:40 schreef Moira. het volgende:
Net terug van een weekje NYC, dus net teruggekeken. Waardige halve finale en waardige finalisten imo!
Hoop dat Jan wint _O_

[..]

[..]

[..]

:D O+

[..]

Nieuwe versie van hetzelfde concept; nieuwe Moira-paint :D

Wat Dennis bedoelde met 'lus in lus':

[ afbeelding ]
Die herken ik nog van vorig jaar :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_183851622
De Cringe-finale straks, yes :')!
SOONY
  donderdag 20 december 2018 @ 13:24:18 #37
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_183853499
quote:
Laurie is echt beeldschoon met make-up. *O* Gelijk die chagrijnige uitstraling weg.

Toch spijtig dat ze de finale mist. Had haar het gegund in plaats van die houterige Dominique.
pi_183853688
Video van de dag na de exit met Steven.


quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 13:24 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Laurie is echt beeldschoon met make-up. *O* Gelijk die chagrijnige uitstraling weg.

Toch spijtig dat ze de finale mist. Had haar het gegund in plaats van die houterige Dominique.
Als de finale met Laurie ipv Do was geweest dan had Gregory al gewonnen.
pi_183854119
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 13:32 schreef Nober het volgende:
Video van de dag na de exit met Steven.


[..]

Als de finale met Laurie ipv Do was geweest dan had Gregory al gewonnen.
Prima filmpje :Y)
SOONY
pi_183855269
Ben toch benieuwd vanavond hoeveel mensen er in de zaal zitten........
  donderdag 20 december 2018 @ 14:50:09 #41
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_183855327
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 13:24 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Laurie is echt beeldschoon met make-up. *O* Gelijk die chagrijnige uitstraling weg.

Toch spijtig dat ze de finale mist. Had haar het gegund in plaats van die houterige Dominique.
Ik had t haar ook gegund.

Ze was een prima kandidaat, won zelfs een proef, ik waardeer sarcastische chaggo-humor (+1 herkenbaar) en op t eiland had niemand een hekel aan haar wat aangeeft dat ze buiten de camera's ook prima te pruimen was. Paar woorden mee gewisseld in Breda laatst en daar was ze ook super aardig. Ik snap die opgejutte haathype ook echt niet. :N
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  PR en moderator donderdag 20 december 2018 @ 15:45:37 #42
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_183856452
:D
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 08:54 schreef Xurk het volgende:
Moira _O_

En wow, het is inderdaad zó ontzettend simpel! Volgens mij nog simpeler dan de vorige variant :D
Jep _O-

Het idee is hetzelfde, maar de vorige had 2 handelingen en deze eigenlijk maar 1 :P
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator donderdag 20 december 2018 @ 15:47:04 #43
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_183856487
Als er ooit FOK!kers aan ER mee gaan doen kan het iig niet zo zijn dat ze een dergelijke touw-puzzel niet in 10 seconden oplossen _O- :D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  donderdag 20 december 2018 @ 16:05:44 #44
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_183856899
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 15:47 schreef Moira. het volgende:
Als er ooit FOK!kers aan ER mee gaan doen kan het iig niet zo zijn dat ze een dergelijke touw-puzzel niet in 10 seconden oplossen _O- :D
Het zou het eerste zijn wat ik zou doen nadat ik hoor dat ik mee mag doen, jouw uitleg in mijn hoofd stampen :D Hoe gaaf zou het zijn om bij die proef letterlijk na 5 seconden los te zijn?! :') De rest denkt dan ook: "WTF!"

En dan in de biecht Moira bedanken ;)
  PR en moderator donderdag 20 december 2018 @ 16:06:24 #45
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_183856910
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 16:05 schreef Xurk het volgende:

[..]

Het zou het eerste zijn wat ik zou doen nadat ik hoor dat ik mee mag doen, jouw uitleg in mijn hoofd stampen :D Hoe gaaf zou het zijn om bij die proef letterlijk na 5 seconden los te zijn?! :') De rest denkt dan ook: "WTF!"

En dan in de biecht Moira bedanken ;)
Ben ik toch ooit in ER geweest en kan ik vredig sterven _O- :D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_183856936
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 16:05 schreef Xurk het volgende:

[..]

Het zou het eerste zijn wat ik zou doen nadat ik hoor dat ik mee mag doen, jouw uitleg in mijn hoofd stampen :D Hoe gaaf zou het zijn om bij die proef letterlijk na 5 seconden los te zijn?! :') De rest denkt dan ook: "WTF!"

En dan in de biecht Moira bedanken ;)
Geniaal!
pi_183860836
Straks lekker cringen met veel geouwehoer in de Ziggo Dome en weinig beelden van de echte finaleproef :7
SOONY
pi_183860911
quote:
6s.gif Op donderdag 20 december 2018 19:52 schreef DKUp het volgende:
Straks lekker cringen met veel geouwehoer in de Ziggo Dome en weinig beelden van de echte finaleproef :7
Ik 'verheug' me..... :)
pi_183861547
Lege Ziggo Dome of juist vol })
SOONY
pi_183861593
quote:
6s.gif Op donderdag 20 december 2018 20:30 schreef DKUp het volgende:
Lege Ziggo Dome of juist vol })
Ze zeiden net 'uitverkocht'??
pi_183861629
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 20:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ze zeiden net 'uitverkocht'??
We gaan het zien >:)
SOONY
  Moderator donderdag 20 december 2018 @ 20:34:38 #52
18653 crew  D.
pi_183861670
Nu al: :')
pi_183861675
Ziggy
SOONY
pi_183861689
Ongelooflijk dat Jan er gewoon in zit.. haha
  Moderator donderdag 20 december 2018 @ 20:35:27 #55
18653 crew  D.
pi_183861697
De optredens zijn toch voor het publiek aldaar neem ik aan, en wordt ons bespaard?
pi_183861701
Ik kan niet wachten op 20 minuten beeld van de finale en 70 minuten beeld van de studio!!!
  donderdag 20 december 2018 @ 20:35:52 #57
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_183861714
Let it begin *O*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_183861717
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 20:35 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Ik kan niet wachten op 20 minuten beeld van de finale en 70 minuten beeld van de studio!!!
Daarom neem ik het maar gewoon op :P
pi_183861730
Jongens ik geef het op, ik kan dit niet meer kijken. Ik heb heimwee naar een andere zender.
pi_183861735
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 20:35 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Ik kan niet wachten op 20 minuten beeld van de finale en 70 minuten beeld van de studio!!!
Genieten
SOONY
pi_183861741
Ik vind het wel tof om het nu te zien, alles live.
pi_183861754
Dat mensen daar heen gaan :')
pi_183861758
Geen lege plekken :+
SOONY
pi_183861767
Hallo acteurs
pi_183861768
Nu nog geen reclame? :6
pi_183861772
Dennis laatste uitzending :'(
SOONY
pi_183861778
Dit lijkt meer op concert dan een finale van expeditie robinson
  donderdag 20 december 2018 @ 20:37:36 #68
194233 Friday12
Originele kloon
pi_183861780
Ziet er wel slecht uit.. lekkere echo ook
pi_183861782
Die optredens boeien me niet, en Steven is toch niet heul grappig?
pi_183861783
Cringe
SOONY
pi_183861785
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 20:37 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Dit lijkt meer op concert dan een finale van expeditie robinson
Niks aan zo
Alius aliud dicit
pi_183861793
quote:
14s.gif Op donderdag 20 december 2018 20:37 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Die optredens boeien me niet, en Steven is toch niet heul grappig?
Kan niet echt vaak om hem lachen inderdaad.
  Moderator donderdag 20 december 2018 @ 20:38:06 #73
18653 crew  D.
pi_183861794
Ik geef het 10 minuten :P
pi_183861798
Ik vind Nicolette en Dennis wel leuk eigenlijk :@ :D
pi_183861800
Dit is echt te erg :{
pi_183861810
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 20:35 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Ik kan niet wachten op 20 minuten beeld van de finale en 70 minuten beeld van de studio!!!
Ho Ho we krijgen ook allemaal fantastische optredens natuurlijk!

Wel kut dat je dan die finaleproef als hinderlijke onderbreking van de show hebt ja. Hopelijk niet meer dan een kwartiertje,
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_183861812
Soundos ellende :+
SOONY
pi_183861814
Soundos oh god
pi_183861815
Dit is echt zó kut _O- _O_
  donderdag 20 december 2018 @ 20:38:48 #80
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_183861818
Soundosgenot
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_183861819
Soundos heeft besst crazy eyes :P.
pi_183861821
Soundos! *O*
pi_183861825
Soundos. :') Dit wordt hem niet
  donderdag 20 december 2018 @ 20:39:01 #84
194233 Friday12
Originele kloon
pi_183861826
Mooie stilte voor greg _O-
  Moderator donderdag 20 december 2018 @ 20:39:09 #85
18653 crew  D.
pi_183861828
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 20:38 schreef D. het volgende:
Ik geef het 10 minuten :P
Bij nader inzien, ik lees straks wel even terug wie er gewonnen heeft :P
pi_183861832
Oeh damn Do :o
  donderdag 20 december 2018 @ 20:39:13 #87
194233 Friday12
Originele kloon
pi_183861833
Soundos ik ben weg laterssssss
pi_183861836
Ja lachen Soundos.
pi_183861837
Haha :D
pi_183861842
Do denkt al een BN’er te zijn.....
SOONY
pi_183861846
Flopshow
pi_183861847
Van wie heeft ze dat kapsel gejat? Blargh
  donderdag 20 december 2018 @ 20:39:43 #93
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_183861849
Sodeju wat ziet Dominique er mooi uit!!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_183861850
Doe je jas uit Do. Tetten!!
pi_183861853
quote:
10s.gif Op donderdag 20 december 2018 20:39 schreef DKUp het volgende:
Do denkt al een BN’er te zijn.....
HAhaha echt he.
  donderdag 20 december 2018 @ 20:40:09 #96
194233 Friday12
Originele kloon
pi_183861861
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 20:39 schreef Ang3l het volgende:
Sodeju wat ziet Dominique er mooi uit!!
mooi? Ik herken haar niet eens :N
pi_183861866
Tijd voor reclame *;
SOONY
pi_183861870
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 20:39 schreef Ang3l het volgende:
Sodeju wat ziet Dominique er mooi uit!!
Mooie vrouw he. Vind Gregory er ook heel goed/mooi uitzien.
pi_183861873
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 20:39 schreef Dagger87 het volgende:
Doe je jas uit Do. Tetten!!
Tetjes maar zeker een mooie vrouw!!!
pi_183861874
Jezus _O-
SOONY
pi_183861878
Dit is toch slecht. Godverdomme het wordt elk jaar slechter
pi_183861879
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 20:40 schreef Friday12 het volgende:

[..]

mooi? Ik herken haar niet eens :N
Ja, ze heeft nu toch heel veel make-up op. En bij Expeditie helemaal niks.
pi_183861885
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 20:39 schreef Dagger87 het volgende:
Doe je jas uit Do. Tetten!!
Nou :+
  donderdag 20 december 2018 @ 20:41:19 #104
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_183861890
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 20:40 schreef Friday12 het volgende:

[..]

mooi? Ik herken haar niet eens :N
ik ook niet. Maar nog steeds mooi. Heel stijlvol.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_183861892
quote:
10s.gif Op donderdag 20 december 2018 20:40 schreef DKUp het volgende:
Jezus _O-
Die kleding.... :N :N
pi_183861898
Van de 3 is Jan duidelijk de popi jopi bij het publiek
pi_183861899
Maar wat fijn dat ze de uitslag niet uitmelken :')
pi_183861900
Fans van Jan, Do gaat zwaaien _O-
SOONY
  donderdag 20 december 2018 @ 20:41:35 #109
194233 Friday12
Originele kloon
pi_183861901
Iedereen is voor Jan _O-
  donderdag 20 december 2018 @ 20:41:38 #110
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183861903
Soundos? Werkelijk? Het was al erg genoeg dat ze meegedaan heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_183861923
Jan heeft vast niet gewonnen. Anders had hij wel een beter passend jasje kunnen kopen. :P Die mouwen zijn wat aan de korte kant.
pi_183861929
Ik heb zware alcohol nodig om deze uitzending door te komen :'(
SOONY
  donderdag 20 december 2018 @ 20:42:23 #113
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_183861930
Wat een heerlijke nuchtere kletsmajoor. :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_183861938
Defuck is dit?
Dat live van voorgaande jaren was al kut, maar dit is toch volledig uit de hand.
Slaat nergens op.
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_183861950
Ik denk dat Do gaat winnen.

*maar ondertussen ga ik echt andere dingen doen. Dit wordt zo'n lange avond met de finale.
pi_183861955
Ik ga naar Feyenoord kijken.
pi_183861959
Het lijkt me toch wel moeilijk om niet te laten merken dat je wel/niet hebt gewonnen. Zeker op je woorden en lichaamstaal letten.
pi_183861973
Jezus
SOONY
  donderdag 20 december 2018 @ 20:44:19 #119
194233 Friday12
Originele kloon
pi_183861976
quote:
9s.gif Op donderdag 20 december 2018 20:42 schreef DKUp het volgende:
Ik heb zware alcohol nodig om deze uitzending door te komen :'(
Ik zag Zapdoss meteen een whisky erbij gepakt :P
  donderdag 20 december 2018 @ 20:44:36 #120
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183861982
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 20:42 schreef BillDauterive het volgende:
Jan heeft vast niet gewonnen. Anders had hij wel een beter passend jasje kunnen kopen. :P Die mouwen zijn wat aan de korte kant.
Ik gok dat dit hem verkocht (of verhuurd) is als perfect zittend, en helenaal volgens de huidige standaard qua "goed zitten".
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_183861986
wrf heeft hij in zn oor
pi_183861995
pi_183862000
Waar is mijn finale :'(?
SOONY
pi_183862006
Hoe lang moeten we dit kijken voordat we eindelijk nr het eiland gaan? :r
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_183862035
Wat een aanfluiting.
  donderdag 20 december 2018 @ 20:46:38 #126
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_183862037
Hey cor!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_183862041
Haha.
pi_183862047
Dit is echt pijnlijk slecht
pi_183862054
Je zou maar daar zitten...
pi_183862055
Shit, ik heb blijkbaar echt geen humor, want ik vind het wel een beetje grappig :') :'(
  donderdag 20 december 2018 @ 20:47:39 #131
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_183862068
Ai steven. Ik heb je ooit beter gehoord. :{
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_183862073
Lol :D
SOONY
pi_183862076
quote:
14s.gif Op donderdag 20 december 2018 20:47 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Shit, ik heb blijkbaar echt geen humor, want ik vind het wel een beetje grappig :') :'(
brabo moet ik ook wel om lachen
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_183862077
_O-
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
  donderdag 20 december 2018 @ 20:48:15 #135
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_183862086
Ja, ik ga ook aan de drank
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_183862087
Vind Braboneger dan wel humor....
pi_183862108
Tony lul
SOONY
pi_183862109
Episch onderlip van Brabo
pi_183862113
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 20:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja, ik ga ook aan de drank
altijd een goed plan
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_183862116
Haha, ik vind het mooi :P.
pi_183862125
Bitch van Robinson _O-
SOONY
  donderdag 20 december 2018 @ 20:51:00 #142
194233 Friday12
Originele kloon
pi_183862150
quote:
10s.gif Op donderdag 20 december 2018 20:49 schreef DKUp het volgende:
Bitch van Robinson _O-
Wie was dat miste ff een stukje?
pi_183862156
quote:
6s.gif Op donderdag 20 december 2018 20:51 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Wie was dat miste ff een stukje?
Laurie :+
SOONY
pi_183862161
Mijn hemel, waar zit ik naar te kijken... laat godverdomme gewoon die finale zien..
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 20 december 2018 @ 20:51:32 #145
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_183862162
quote:
6s.gif Op donderdag 20 december 2018 20:51 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Wie was dat miste ff een stukje?
Laurie ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_183862163
Hij roast niet iedereen :+
pi_183862170
I Am Dood
SOONY
  donderdag 20 december 2018 @ 20:52:02 #148
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_183862176
Ok. Mijn tv gaat zometeen op mute bij Aïsha.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_183862177
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 20:47 schreef Ang3l het volgende:
Ai steven. Ik heb je ooit beter gehoord. :{
Dit ja. Beetje jammer :')
pi_183862178
I Am Aishia gaat optreden. Nooit van haar gehoord eigenlijk, hahaha.
pi_183862187
Nicolette ziet eruit als een dragqueen.
SOONY
  † In Memoriam † donderdag 20 december 2018 @ 20:52:39 #152
368283 ato
pi_183862196
Die Steven _O-
Life can be a bitch, so like it..
  donderdag 20 december 2018 @ 20:52:42 #153
194233 Friday12
Originele kloon
pi_183862198
quote:
14s.gif Op donderdag 20 december 2018 20:52 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
I Am Aishia gaat optreden. Nooit van haar gehoord eigenlijk, hahaha.
Denk dat het niet veel is :'(

Dennis heeft meegedaan als kandidaat?
pi_183862199
quote:
14s.gif Op donderdag 20 december 2018 20:52 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
I Am Aishia gaat optreden. Nooit van haar gehoord eigenlijk, hahaha.
Ik ben nog steeds in shock dat ze al 40 is _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 20 december 2018 @ 20:52:45 #155
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_183862200
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 20:51 schreef TheVulture het volgende:
Mijn hemel, waar zit ik naar te kijken... laat godverdomme gewoon die finale zien..
Vorig jaar niet gekeken?

Ga maar uit van hooguit 20 minuten finaleproefmateriaal.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  † In Memoriam † donderdag 20 december 2018 @ 20:53:53 #156
368283 ato
pi_183862221
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 20:52 schreef -Magica- het volgende:

[..]

Dit ja. Beetje jammer :')
Oh ik vond hem wel leuk, hij moest zich natuurlijk inhouden.
Life can be a bitch, so like it..
pi_183862227
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 20:52 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Vorig jaar niet gekeken?

Ga maar uit van hooguit 20 minuten finaleproefmateriaal.
Ja maar dit is toch wel de overtreffende trap van napraten in zo'n concertzaal, sterker nog: ze praten niet eens na.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_183862229
Tranen over m'n wangen van het lachen bij Steven......maar leuker wordt het niet vanavond hè?
  † In Memoriam † donderdag 20 december 2018 @ 20:54:29 #159
368283 ato
pi_183862231
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 20:52 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik ben nog steeds in shock dat ze al 40 is _O-
Eerlijk is eerlijk, zij ziet er goed uit.
Life can be a bitch, so like it..
pi_183862235
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 20:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Tranen over m'n wangen van het lachen bij Steven......maar leuker wordt het niet vanavond hè?
:')
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_183862237
Ben wel eens benieuwd wat die Aisha voor bagger produceert
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_183862242
Ja daaaaaag, dit is net als wie is de mol, ik ga al die bullshit niet kijken hoor, ik lees wel vanavond hier wie de winnaar was, ga wel voetbal kijken.

Wat ziet die Nicolette er uit zeg, die zouden ze tegen zichzelf moeten beschermen, het lijkt wel alsof ze ieder moment kan vervellen tot er een stervende Marijke van Helwegen uitkomt.

Die dominique zou ik dan weer snoeihard doen.

Nou dat was het
-nee-
pi_183862252
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 20:52 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik ben nog steeds in shock dat ze al 40 is _O-
Haha ja, ze lijkt echt een twintiger!
pi_183862260
Heeft niemand van die finalisten dan de ballen om te zeggen dat al die droeftoeters in die zaal beter naar huis kunnen gaan zodat ze de finale kunnen uitzenden?
Wat is dit voor Amerikaanse tyfuszooi zeg? :r :r :r
pi_183862271
quote:
14s.gif Op donderdag 20 december 2018 20:55 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Haha ja, ze lijkt echt een twintiger!
Dat denkt dat domme wijf ook, dat ze 20 is :')
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_183862272
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 20:55 schreef Marsenal het volgende:

Wat ziet die Nicolette er uit zeg, die zouden ze tegen zichzelf moeten beschermen, het lijkt wel alsof ze ieder moment kan vervellen tot er een stervende Marijke van Helwegen uitkomt.

_O- _O-
pi_183862279
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 20:55 schreef Marsenal het volgende:
Wat ziet die Nicolette er uit zeg, die zouden ze tegen zichzelf moeten beschermen, het lijkt wel alsof ze ieder moment kan vervellen tot er een stervende Marijke van Helwegen uitkomt.
_O- _O- _O-

quote:
Die dominique zou ik dan weer snoeihard doen.
Eens.
  donderdag 20 december 2018 @ 20:57:11 #168
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_183862294
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 20:54 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ja maar dit is toch wel de overtreffende trap van napraten in zo'n concertzaal, sterker nog: ze praten niet eens na.
Jep. Wat een drama.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_183862303
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 20:55 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Heeft niemand van die finalisten dan de ballen om te zeggen dat al die droeftoeters in die zaal beter naar huis kunnen gaan zodat ze de finale kunnen uitzenden?
Wat is dit voor Amerikaanse tyfuszooi zeg? :r :r :r
ze moeten een show maken. Daar betalen die mensen een kaartje voor. Anderhalf uur volmaken.

Oh aisha treedt op tijdens de reclame.
  donderdag 20 december 2018 @ 20:57:38 #170
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_183862305
Ze gaat dr huur niet betalen...
Tja.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_183862309
Gelukkig die ellende in de reclame
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_183862310
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 20:55 schreef Marsenal het volgende:

Wat ziet die Nicolette er uit zeg, die zouden ze tegen zichzelf moeten beschermen, het lijkt wel alsof ze ieder moment kan vervellen tot er een stervende Marijke van Helwegen uitkomt.
_O-
pi_183862346
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 20:55 schreef Marsenal het volgende:

Wat ziet die Nicolette er uit zeg, die zouden ze tegen zichzelf moeten beschermen, het lijkt wel alsof ze ieder moment kan vervellen tot er een stervende Marijke van Helwegen uitkomt.

_O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_183862348
Dit was vreselijk. Ik ben afgehaakt.
Mon 'en!
pi_183862361
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 20:52 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik ben nog steeds in shock dat ze al 40 is _O-
:o
pi_183862363
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 20:59 schreef bloempjuh het volgende:
Dit was vreselijk. Ik ben afgehaakt.
Hier blijven jij }:|
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_183862368
LOL
pi_183862382
Vind dit zo slecht dat ik juist blijf kijken.....dieptepunt van 2018 :)
  donderdag 20 december 2018 @ 21:03:10 #179
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_183862417
Ik ga ondertussen een boek lezen en merk wel als er echt eiland beelden komen.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 20 december 2018 @ 21:03:26 #180
176766 crew  zoem
zoemt
pi_183862423
Zo te lezen heb ik niets gemist. Lijkt haast wel een idols finale in de Ziggo Dome.
  † In Memoriam † donderdag 20 december 2018 @ 21:04:05 #181
137949 Disana
pi_183862440
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 21:03 schreef zoem het volgende:
Zo te lezen heb ik niets gemist. Lijkt haast wel een idols finale in de Ziggo Dome.
Zoveel publiek, het is niet te geloven.
pi_183862446
Nou beginnen maar
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_183862463
Wat een waardeloze trend om finale-uitzendingen van spelprogramma's ineens allemaal in grote studio's en concertzalen met publiek te houden. Echt waarom :')
pi_183862467
Wat wint de winnaar? Alleen de titel?
pi_183862484
Mijn geduld begint nogal op te raken
  donderdag 20 december 2018 @ 21:06:39 #186
194233 Friday12
Originele kloon
pi_183862509
Ik vind Do hier er leuker uitzien dan nu
pi_183862526
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 21:05 schreef Dagger87 het volgende:
Wat wint de winnaar? Alleen de titel?
Mogen volgend jaar bij die brilsmurf aanschuiven. JOEPIE
pi_183862528
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 20:53 schreef ato het volgende:

[..]

Oh ik vond hem wel leuk, hij moest zich natuurlijk inhouden.
Ik had er meer van verwacht :P
pi_183862529
quote:
6s.gif Op donderdag 20 december 2018 21:06 schreef Friday12 het volgende:
Ik vind Do hier er leuker uitzien dan nu
Ik ook
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_183862538
quote:
6s.gif Op donderdag 20 december 2018 21:06 schreef Friday12 het volgende:
Ik vind Do hier er leuker uitzien dan nu
Ik ook.

En ik vind die boer maar een irritante draak
pi_183862545
quote:
6s.gif Op donderdag 20 december 2018 21:06 schreef Friday12 het volgende:
Ik vind Do hier er leuker uitzien dan nu
Dat geldt voor de meeste dames,
zien er op het eiland beter uit dan in de studio (m.u.v. Nicolette)
pi_183862551
quote:
6s.gif Op donderdag 20 december 2018 21:06 schreef Friday12 het volgende:
Ik vind Do hier er leuker uitzien dan nu
Helemaal mee eens :Y
En die andere twee ook eigenlijk
pi_183862555
Dit is zo traag.....
SOONY
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 20 december 2018 @ 21:09:33 #194
176766 crew  zoem
zoemt
pi_183862584
Pfff, weer nietszeggende beelden. SCHIET OP :(
pi_183862589
Do ziet er nu veel leuker uit dan nu in de studio. Drama terug naar de studio....
SOONY
  † In Memoriam † donderdag 20 december 2018 @ 21:09:44 #196
137949 Disana
pi_183862591
quote:
6s.gif Op donderdag 20 december 2018 21:08 schreef DKUp het volgende:
Dit is zo traag.....
Dan denk je dat er een proef gaat beginnen, maar nee, weer geleuter.
pi_183862599
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 20:57 schreef Dagger87 het volgende:

[..]

ze moeten een show maken. Daar betalen die mensen een kaartje voor. Anderhalf uur volmaken.

De aflevering is de show..
pi_183862603
quote:
9s.gif Op donderdag 20 december 2018 21:09 schreef DKUp het volgende:
Do ziet er nu veel leuker uit dan nu in de studio. Drama terug naar de studio....
Mee eens, lang haar staat haar ook veel beter.
pi_183862605
Ik lees alleen mee in dit topic
pi_183862610
quote:
6s.gif Op donderdag 20 december 2018 21:06 schreef Friday12 het volgende:
Ik vind Do hier er leuker uitzien dan nu
Wel grappig dat je 'friday' heet en expeditie robinson volgt :) :)
pi_183862619
HET GAAT BEGINNEN
pi_183862629
Zo dan ze gaan beginnen met de uitleg.....
SOONY
pi_183862633
quote:
14s.gif Op donderdag 20 december 2018 21:11 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
HET GAAT BEGINNEN
Het duurde slechts 40 minuten. *O*
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 20 december 2018 @ 21:11:39 #204
176766 crew  zoem
zoemt
pi_183862635
Do heeft veel te veel makeup op. Jammer ook van het kortere kapsel.
pi_183862637
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 21:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Wel grappig dat je 'friday' heet en expeditie robinson volgt :) :)
_O-
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_183862669
Zijn zoon heeft liever een Switch ofzo
pi_183862683
Die onbekenden zijn ook allemaal influencer to be. Zelfs Jan heeft Instagram :D
https://instagram.com/jan(...)igshid=1qucog0ulsdfg
pi_183862690
quote:
18s.gif Op donderdag 20 december 2018 21:00 schreef Serieus_Persoon het volgende:

[..]

Hier blijven jij }:|
Nope. Voor de eerste keer in 20 (?) seizoenen dat ik een aflevering niet af kijk. Maar dit is echt te erg.
Mon 'en!
pi_183862693
De drie meest saaie personen in de finale. Lange avond...
Ik heb wel een beetje gelijk :)
  † In Memoriam † donderdag 20 december 2018 @ 21:14:10 #210
368283 ato
pi_183862708
Ik vind Do een mooie vrouw, met of zonder make up.
Life can be a bitch, so like it..
  donderdag 20 december 2018 @ 21:14:20 #211
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_183862713
Ik kijk nu voor het eerst en ik wil zeggen dat die Do fucking lekker is, Gregory is zwaar afgetraind en die Jan heeft een accent.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_183862744
Do wint
SOONY
pi_183862751
quote:
6s.gif Op donderdag 20 december 2018 21:15 schreef DKUp het volgende:
Do wint
Denk ik ook. :P
  † In Memoriam † donderdag 20 december 2018 @ 21:16:35 #214
368283 ato
pi_183862772
quote:
6s.gif Op donderdag 20 december 2018 21:15 schreef DKUp het volgende:
Do wint
Daar hoop ik op.
Life can be a bitch, so like it..
pi_183862803
Ah jong gwoon denk ien kalf, twie kalf'n, drie kalf'n
  donderdag 20 december 2018 @ 21:18:28 #216
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_183862816
Ik zou Do(en).
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_183862834
Wat moeten ze doen
pi_183862855
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 21:18 schreef VeX- het volgende:
Ik zou Do(en).
Leuk man, ik ben benieuwd hoeveel vrouwonvriendelijk gezanik over vrouwen doen deze finale nog voorbij gaat komen
pi_183862864
:+
SOONY
pi_183862870
_O- _O-
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_183862874
Nachtmerries gehad. Dus ze gaat niet winnen :+
pi_183862877
Dommigheid kent geen tijd.
  donderdag 20 december 2018 @ 21:21:14 #224
194233 Friday12
Originele kloon
pi_183862886
lol
pi_183862887
Oh zo... supersimpel :P
pi_183862893
quote:
14s.gif Op donderdag 20 december 2018 21:20 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Nachtmerries gehad. Dus ze gaat niet winnen :+
Hopelijk wint Jan dan.
pi_183862898
Topartiest _O-
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_183862904
quote:
14s.gif Op donderdag 20 december 2018 21:20 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Nachtmerries gehad. Dus ze gaat niet winnen :+
Dat dacht ik ook meteen _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_183862917
Wat een tijdrekken.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  donderdag 20 december 2018 @ 21:22:47 #230
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_183862927
quote:
Dat is een andere, dit is Tower of Hanoi ;)
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_183862991
Alweer reclame? nu optreden van Yosilvio?
pi_183862993
Gregory winnaar dus.

Topshow hoor, is dit avondvullend?
pi_183863011
Wat een ooga booga troep, bah
pi_183863033
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 21:21 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:

[..]

Hopelijk wint Jan dan.
Hopelijk niet
  donderdag 20 december 2018 @ 21:26:38 #235
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_183863042
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 21:24 schreef Za het volgende:
Gregory winnaar dus.

Topshow hoor, is dit avondvullend?
5 min content vs 20 min randzaken.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_183863053
Nog een half uur >:)
SOONY
pi_183863076
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 21:22 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Dat is een andere, dit is Tower of Hanoi ;)
You're right :{w
pi_183863078
Ze doen alle optredens in de reclameblokken?
pi_183863149
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 21:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ze doen alle optredens in de reclameblokken?
Gelukkig wel
SOONY
pi_183863154
Wat een walgelijk slecht programma is dit op deze manier... het interesseert me eigenlijk al echt geen reet meer wie er wint :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 20 december 2018 @ 21:32:02 #241
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_183863199
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 21:30 schreef TheVulture het volgende:
Wat een walgelijk slecht programma is dit op deze manier... het interesseert me eigenlijk al echt geen reet meer wie er wint :')
Echt he, maar blijkbaar levert dit meer op. Lang leve de commercie.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_183863202
Boeien, publiek. Wow. Interessant. Zitten we allemaal op te wachten. Goeie vragen, had ik zelf nog nooit aan gedacht.
pi_183863212
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 21:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ze doen alle optredens in de reclameblokken?
Ik weet wie er optreden, dus voor één keer ben ik best blij met de reclameblokken.
  donderdag 20 december 2018 @ 21:32:22 #244
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_183863213
Fantastische tv dit. Heerlijk.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_183863238
SOONY
pi_183863245
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 21:22 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Dat is een andere, dit is Tower of Hanoi ;)
Die hebben wij vroeger met kamp van groep 8 een keer gedaan.
Beetje makkelijk voor de finale wel :{w
pi_183863248
Tony :r
just give a second thought
what if we don't get caught...
  donderdag 20 december 2018 @ 21:33:52 #248
194233 Friday12
Originele kloon
pi_183863254
Loser die Tony
pi_183863255
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 21:32 schreef cafca het volgende:

[..]

Ik weet wie er optreden, dus voor één keer ben ik best blij met de reclameblokken.
_O-
pi_183863260
Ik vind Tony zo irri, weet niet waarom.
  † In Memoriam † donderdag 20 december 2018 @ 21:34:08 #251
137949 Disana
pi_183863262
Ik ben overgeschakeld naar Paleis voor een Prikkie. Ik hoor wel wie er gewonnen heeft.
  donderdag 20 december 2018 @ 21:34:46 #252
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_183863283
Jezus, die tanden van Donny. Waren zn echte weggerot op t eiland of zo?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 20 december 2018 @ 21:34:51 #253
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_183863284
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 21:33 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Die hebben wij vroeger met kamp van groep 8 een keer gedaan.
Beetje makkelijk voor de finale wel :{w
Met 5 stukken is het vrij simpel inderdaad.

Maarja, na 30 dagen eiland kun je natuurlijk niet heel helder meer denken ;)
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  donderdag 20 december 2018 @ 21:35:30 #254
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_183863303
Hoeveel centen krijgt de winnaar?
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 20 december 2018 @ 21:35:58 #255
176766 crew  zoem
zoemt
pi_183863321
En dan het gejuich van het publiek op de achtergrond :') Alsof je Domino D-Day kijkt en dat een volgend project helemaal omvalt.
pi_183863328
Zoals aan het begin van ER al verwacht, wint Greg.
pi_183863339
Greg gaat winnen
  donderdag 20 december 2018 @ 21:36:42 #258
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_183863346
Ik ga darts kijken. Schakel zo wel weer in :D
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 20 december 2018 @ 21:36:48 #259
176766 crew  zoem
zoemt
pi_183863350
Greg vind ik niet sympathiek.
pi_183863386
Greg :')
SOONY
pi_183863390
Hier krijgen de twee achterlopers meestal een hint.
  donderdag 20 december 2018 @ 21:39:58 #262
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_183863429
Zo moeilijk is die puzzel toch niet?
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_183863446
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 21:36 schreef zoem het volgende:
Greg vind ik niet sympathiek.
Aardig uitgedrukt. Ik vind het een nsb- hordenkneus
Alius aliud dicit
pi_183863460
Pauwer :{
SOONY
pi_183863469
Het is wel een betere proef dan vorig jaar
pi_183863487
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 21:41 schreef Chocoladesoes het volgende:
Het is wel een betere proef dan vorig jaar
Dat was dramatisch 8-)
SOONY
pi_183863512
Greg hoort niet in de finale......
SOONY
  donderdag 20 december 2018 @ 21:44:34 #268
194233 Friday12
Originele kloon
pi_183863533
quote:
6s.gif Op donderdag 20 december 2018 21:42 schreef DKUp het volgende:

[..]

Dat was dramatisch 8-)
Wat was het ook alweer? Weet wel dat het kut en kort was
  donderdag 20 december 2018 @ 21:45:05 #269
194233 Friday12
Originele kloon
pi_183863548
Hoop nog steeds dat Do of Jan wint
pi_183863561
quote:
6s.gif Op donderdag 20 december 2018 21:45 schreef Friday12 het volgende:
Hoop nog steeds dat Do of Jan wint
Komt goed
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_183863575
Tarjan :7
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_183863584
De zaal gaat helemaal los als Jan iets doet _O-
  donderdag 20 december 2018 @ 21:46:43 #273
194233 Friday12
Originele kloon
pi_183863589
quote:
7s.gif Op donderdag 20 december 2018 21:46 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Tarjan :7
_O-

lekker ranzig die blubber
pi_183863595
quote:
6s.gif Op donderdag 20 december 2018 21:44 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Wat was het ook alweer? Weet wel dat het kut en kort was
Een soort van klein veld waar ze dingen moesten doen.....
SOONY
  donderdag 20 december 2018 @ 21:47:21 #275
194233 Friday12
Originele kloon
pi_183863604
quote:
9s.gif Op donderdag 20 december 2018 21:46 schreef DKUp het volgende:

[..]

Een soort van klein veld waar ze dingen moesten doen.....
Moesten ze niet iets schieten op doelen?
pi_183863610
Greg kan niet meer winnen joh.
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 20 december 2018 @ 21:47:58 #277
176766 crew  zoem
zoemt
pi_183863627
:')
pi_183863646
Godsamme :')
  donderdag 20 december 2018 @ 21:48:35 #279
194233 Friday12
Originele kloon
pi_183863647
Niet weer he :{w :|W kut reclame
pi_183863666
quote:
6s.gif Op donderdag 20 december 2018 21:47 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Moesten ze niet iets schieten op doelen?
Tussendoor inderdaad...
SOONY
pi_183863677
quote:
6s.gif Op donderdag 20 december 2018 21:48 schreef Friday12 het volgende:
Niet weer he :{w :|W kut reclame
Was het maar kut
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_183863678
Eindelijk weer reclame! Ik vond dat programma er tussendoor wel irritant.
pi_183863688
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 21:49 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Eindelijk weer reclame! Ik vond dat programma er tussendoor wel irritant.
:')
pi_183863742
quote:
6s.gif Op donderdag 20 december 2018 21:47 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Moesten ze niet iets schieten op doelen?
Ja katapult schieten. Ze moesten er 3 kapot schieten. Steeds die dommr slowmotion met spannende geluid en dan elke keer mis.
pi_183863792
Ik schakel nu net in. Ik wilde grootste gedeelte van livecrap missen
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  donderdag 20 december 2018 @ 21:53:21 #286
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_183863796
quote:
6s.gif Op donderdag 20 december 2018 21:45 schreef Friday12 het volgende:
Hoop nog steeds dat Do of Jan wint
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_183863824
*O*
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_183863831
Dit moet toch gewoon een grap zijn _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_183863841
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 21:54 schreef TheVulture het volgende:
Dit moet toch gewoon een grap zijn _O-
helaas niet
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  donderdag 20 december 2018 @ 21:54:52 #290
194233 Friday12
Originele kloon
pi_183863846
The fuck ik denk het begint weer.. en dan zie je dat :|W
  donderdag 20 december 2018 @ 21:55:21 #291
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_183863867
Dat publiek is super dood.
Waar is dat feestje? Nou, niet daar.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_183863876
Greg wint echt niet, onthoudt de getallen niet.
Do zal wel winnen.
pi_183863892
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 21:55 schreef Ang3l het volgende:

Waar is dat feestje? Nou, niet daar.
:D
pi_183863932
Jeetje, die live show is te genant voor woorden
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_183863947
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 21:57 schreef F1gamer het volgende:
Jeetje, die live show is te Gent voor woorden
Te wat?
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
  donderdag 20 december 2018 @ 21:57:54 #296
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_183863948
Greg heeft al gewonnen. Als je denkt dat we in de komende 15 min opeens een comeback zien, snap je het niet.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_183863974
Het lijkt me ook zo kut dat je daar als verliezend finalist staat en het spel mee moet spelen _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 20 december 2018 @ 21:59:10 #298
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_183863988
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 21:57 schreef F1gamer het volgende:
Jeetje, die live show is te genant voor woorden
Bedoel je chanant?
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_183864008
Greg heeft dit gewonnen...
pi_183864011
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 21:58 schreef TheVulture het volgende:
Het lijkt me ook zo kut dat je daar als verliezend finalist staat en het spel mee moet spelen _O-
Dan is het Do zeker niet
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_183864020
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 21:59 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Bedoel je chanant?
Drek is het
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')