SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
quote:Op donderdag 13 december 2018 22:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Ben je nog steeds de laptop aan het testen?
Het was de openingstrack van de showquote:Op donderdag 13 december 2018 22:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Aan de TT te zien, kwam A-Ha ook voorbij?
Waarom zoek je het dan ook?quote:Op donderdag 13 december 2018 22:06 schreef Melting het volgende:
![]()
Wat tegenwoordig voor muziek door moet gaan.
Op het moment dat ik postte, zag ik jouw tracklist en zag inderdaad #1. Vandaar de TTquote:Op donderdag 13 december 2018 22:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het was de openingstrack van de show
(En het was trouwens de 180e uitzending)
Kreeg ie doorgestuurd door Vout, denk ik.quote:
Oh, je kreeg het aangeboden op basis van je voorkeuren?quote:
quote:Op donderdag 13 december 2018 22:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh, je kreeg het aangeboden op basis van je voorkeuren?
Welterusten. Morgen wil ik wel even horen hoe je er dan wel aan komt.quote:Op donderdag 13 december 2018 22:10 schreef Melting het volgende:
Maar nu ga ik toch wel plat.
Morgen weer vroeg dag.
Slaap lekker allemaal voor straks.
Raar gedoe in videoclips en rare geluidjes moeten een compleet gebrek aan creativiteit en muzikaliteit verhullen.quote:Op donderdag 13 december 2018 22:06 schreef Melting het volgende:
![]()
Wat tegenwoordig voor muziek door moet gaan.
Via een website waar het filmpje op stond. Maar dat vertel ik je morgen wel.quote:Op donderdag 13 december 2018 22:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Welterusten. Morgen wil ik wel even horen hoe je er dan wel aan komt.
Fijne avond Diaan en Peacemanquote:Op donderdag 13 december 2018 22:12 schreef Diaan73 het volgende:
Wij gaan even tv kijken. Fijne avond nog
quote:Op donderdag 13 december 2018 22:12 schreef Diaan73 het volgende:
Have funquote:Op donderdag 13 december 2018 22:12 schreef Diaan73 het volgende:
Ik weet niet of het erg koud is.quote:Op vrijdag 14 december 2018 08:03 schreef just me het volgende:
Melting, mooi dat ik zo de auto laat staan, ik ga wel fietsen, scheelt weer ruiten krabben
Kwestie van doorfietsenquote:
quote:
De mevrouw waar ik naar toe ga heeft standaard haar verwarming op 23 gradenquote:Op vrijdag 14 december 2018 08:07 schreef Melting het volgende:
[..]
En op de plaats van bestemming eerst even iets warms nemen.
quote:Op vrijdag 14 december 2018 08:08 schreef just me het volgende:
[..]
De mevrouw waar ik naar toe ga heeft standaard haar verwarming op 23 graden
dank, dan ben ik straks zelf meltingquote:
quote:Op vrijdag 14 december 2018 08:11 schreef just me het volgende:
[..]
dank, dan ben ik straks zelf melting
Nee daar kijkt peaceman niet naar. We hebben gekeken naar Masterchef Australië. Het enige kookprogramma waar we naar kijken en leuk vinden.quote:Op donderdag 13 december 2018 22:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Fijne avond Diaan en Peaceman![]()
Een feel-good-serie waarschijnlijk?
Ik heb er net eentje op. Is op werkdagen mijn ontbijt.quote:Op vrijdag 14 december 2018 08:02 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie.
Vandaag houden we het simpel met de feestdagen in aantocht, dus vandaag hebben we eierkoeken:
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg.
quote:Op vrijdag 14 december 2018 08:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee daar kijkt peaceman niet naar. We hebben gekeken naar Masterchef Australië. Het enige kookprogramma waar we naar kijken en leuk vinden.
Goedemorgen
Goedemorgen dames.quote:Op vrijdag 14 december 2018 08:14 schreef Tuned22 het volgende:
Goedemorgen peeps![]()
Hier zit er sneeuw in de lucht lijkt het![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2018 08:14 schreef Tuned22 het volgende:
Goedemorgen peeps![]()
Hier zit er sneeuw in de lucht lijkt het![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2018 08:15 schreef just me het volgende:
[..]Tuned, ja er wordt morgen sneeuw verwacht!
Geen idee nog, ik bel Paulus Pietsma wel evenquote:Op vrijdag 14 december 2018 08:15 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen dames.
Dat beloofd wat, Tuned.
Gaat het ook echt sneeuwen, of lijkt het alleen maar zo?
fuck feelgoodquote:Op donderdag 13 december 2018 22:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Fijne avond Diaan en Peaceman![]()
Een feel-good-serie waarschijnlijk?
quote:Op vrijdag 14 december 2018 08:18 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Geen idee nog, ik bel Paulus Pietsma wel even
quote:Op vrijdag 14 december 2018 08:15 schreef just me het volgende:
[..]Tuned, ja er wordt morgen sneeuw verwacht!
Goedemorgen.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2018 09:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heb al een mail of 50 verstuurd, nu ga ik 150 aanvragen wegtikken, maar dat is wel een relaxed klusje.
Toch ook een verkapte feel-good show.quote:Op vrijdag 14 december 2018 08:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee daar kijkt peaceman niet naar. We hebben gekeken naar Masterchef Australië. Het enige kookprogramma waar we naar kijken en leuk vinden.
Goedemorgen
quote:Op vrijdag 14 december 2018 09:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heb al een mail of 50 verstuurd, nu ga ik 150 borrels wegtikken, maar dat is wel een relaxed klusje.
Wat zit je toch altijd aan die bakken te klotenquote:Op vrijdag 14 december 2018 11:23 schreef Rafeiro het volgende:
Grrr, heb ik de hdd uit mijn pc en in een docking station, kan ik nog niet vinden wat ik wil.
Zit nu via een USB stick in linux, dacht dat het FS wellicht deoorzaak was.
Nog meer gepuzzel dus/
Hoop er nog wat "oude" muziek en andere dingen op te vinden. Heb een keer per abuis ongeveer 1tb aan muziek gewist Dus hoop op oude schijven nog wat te vinden. Heb met m'n verhuizing praktisch alle cd's/dvd's weg gedaan.quote:Op vrijdag 14 december 2018 11:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat zit je toch altijd aan die bakken te kloten
Nou niet in de zin van de feel good series die ik wel kijken. Dan is het toch wel wat anders.quote:Op vrijdag 14 december 2018 11:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch ook een verkapte feel-good show.
En ja, ik kijk het (soms) ook...
Het koken is leuk, maar de 'relatie die je opbouwt' met de deelnemers en de presentatoren geeft m.i. toch wel een 'feel good' effect...quote:Op vrijdag 14 december 2018 12:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou niet in de zin van de feel good series die ik wel kijken. Dan is het toch wel wat anders.
Je bouwt wel een relatie op met de deelnemers en de presentatoren maar het geeft mij geen feel goed effect. Denk ik. Alleen misschien als mijn favoriete kok goed kookt of iets wint.quote:Op vrijdag 14 december 2018 12:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het koken is leuk, maar de 'relatie die je opbouwt' met de deelnemers en de presentatoren geeft m.i. toch wel een 'feel good' effect...
haha een beetje wel ja. Wat ik vooral sympathiek aan dat programma vind, is dat er niemand er ooit afgezeken wordt.quote:Op vrijdag 14 december 2018 12:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het koken is leuk, maar de 'relatie die je opbouwt' met de deelnemers en de presentatoren geeft m.i. toch wel een 'feel good' effect...
Muziekje? Bij Masterchef Australia hoor ik dat nooit zo eigenlijk.quote:Op vrijdag 14 december 2018 13:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kijk eigenlijk nooit meer Master Chef, ik word niet goed van dat zenuwengedoe met die aflopende tijd en bijbehorend muziekje
Je begrijpt dat ook dat programma gemonteerd wordt en dat de soep dus niet zo heet gegeten wordt als hij gepresenteerd wordt?quote:Op vrijdag 14 december 2018 13:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kijk eigenlijk nooit meer Master Chef, ik word niet goed van dat zenuwengedoe met die aflopende tijd en bijbehorend muziekje
Dat dus, alles wordt positief benaderd, ook al is alles finaal mislukt:quote:Op vrijdag 14 december 2018 13:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
haha een beetje wel ja. Wat ik vooral sympathiek aan dat programma vind, is dat er niemand er ooit afgezeken wordt.
Echt??quote:Op vrijdag 14 december 2018 13:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je begrijpt dat ook dat programma gemonteerd wordt en dat de soep dus niet zo heet gegeten wordt als hij gepresenteerd wordt?
Die aflopende klok wordt wel getoond, maar daarna zie je deelnemers soms nog dingen doen die in de getoonde resterende tijd helemaal niet mogelijk zijn.
Ook die interviews met de deelnemers tussendoor in een aparte ruimte lijken tijdens de opdracht opgenomen te zijn (taalgebruik is in de tegenwoordige tijd...), maar dat lijkt me niet zo praktisch als je allerlei potten pannen op het vuur hebt staan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
Ga dan naar een grotere supermarkt...quote:Op vrijdag 14 december 2018 14:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Is het morgen al Kerst of breekt er morgen oorlog uit? Er was geen doorkomen aan in de supermarkten net
supermarkten zijn kut geworden omdat pin, en dat men 4 van de 6 cassieres daardoor vervangen.quote:Op vrijdag 14 december 2018 14:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Is het morgen al Kerst of breekt er morgen oorlog uit? Er was geen doorkomen aan in de supermarkten net
Het heeft niks met de grootte te maken eilk, het heeft met de manier van verkopen te maken, er moeten mensen in de winkel zijn om het voor andere mensen aantrekkelijk te zijn naar die winkel toe te gaan.quote:Op vrijdag 14 december 2018 16:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga dan naar een grotere supermarkt...
Ah lekker!quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:18 schreef brother52 het volgende:
Blijft wel wennen hoor zo'n wisselend rooster... Morgen vroeg beginnen, zondag weer tot laat en maandag weer vroeg. Gelukkig staat er een goede koffieautomaat
laat-vroeg weigerde ik, laat was tot 22.30 en vroeg (afhankelijk van de locatie) ergens tussen 6.45 en 7.30quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:18 schreef brother52 het volgende:
Blijft wel wennen hoor zo'n wisselend rooster... Morgen vroeg beginnen, zondag weer tot laat en maandag weer vroeg. Gelukkig staat er een goede koffieautomaat
Tot nu toe valt het nog best goed te doen maar dit is ook pas de 4e week dat ik echt aan het werk ben.quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
laat-vroeg weigerde ik, laat was tot 22.30 en vroeg (afhankelijk van de locatie) ergens tussen 6.45 en 7.30
Blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:55 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Hey Melty.. draait er nog iemand?
Ohhh. welke?quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Blijkbaar niet.
Ik ben pas net thuis. Darten ging niet door, dus ben naar de film geweest.
Aquaman. Viel me niets tegen. Best leuk.quote:
Ken ik niet... ja, morgen avond bij mijn ouders eten.. daarna naar de kerstoptocht met neefje.. ik wil eigenlijk dat hij bij ons logeert.. maar moet nog even afsprekenquote:Op vrijdag 14 december 2018 23:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Aquaman. Viel me niets tegen. Best leuk.
Ga jij nog iets leuks doen, dit weekend?
Zo... druk weekend.quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:04 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ken ik niet... ja, morgen avond bij mijn ouders eten.. daarna naar de kerstoptocht met neefje.. ik wil eigenlijk dat hij bij ons logeert.. maar moet nog even afspreken.. en zondag naar Breda met vrienden, kerstmarkt.
Jij verder nog plannen?
Ohh zo gezellig, winter Efteling <3 veel plezier samenquote:Op vrijdag 14 december 2018 23:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Zo... druk weekend.
Ik ga morgen poetsen en wassen.
En zondag met moeders naar de Winter Efteling. Ze kan amper lopen, dus heel de dag de rolstoel duwen. Wordt nog zwaar.
Dank je wel.quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:11 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ohh zo gezellig, winter Efteling <3 veel plezier samen
Gluhweintjes…. haardvuur...quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Dank je wel.
Gaat zeker wel gezellig worden.
In ons geval.... Schrobbelèr..... haardvuur!quote:
Schobbeler.. mehh, vind ik niet zoquote:Op vrijdag 14 december 2018 23:16 schreef Melting het volgende:
[..]
In ons geval.... Schrobbelèr..... haardvuur!
quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:33 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Schobbeler.. mehh, vind ik niet zo
Gewoon met de fles door de Efteling leuren.quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:16 schreef Melting het volgende:
[..]
In ons geval.... Schrobbelèr..... haardvuur!
quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon met de fles door de Efteling leuren.
quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Vloeken in de kerk.
Charlotte toch. Voor straf over de knie.
quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon met de fles door de Efteling leuren.
quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:39 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]![]()
.. nee, ik verstop me wel in de glühwein kraam...
Haardvuur kunnen ze doch vast niet waarderen binnen de poorten.quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Kijk.... Fogel weet.
Long time no see, Fogel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Ben jij er dit jaar al geweest?quote:
Je had econoom moeten worden...quote:Op vrijdag 14 december 2018 17:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het heeft niks met de grootte te maken eilk, het heeft met de manier van verkopen te maken, er moeten mensen in de winkel zijn om het voor andere mensen aantrekkelijk te zijn naar die winkel toe te gaan.
Ik welquote:
Een Fok!ker die een leven heeft?quote:
quote:
Hoi Mad.quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je had econoom moeten worden...
Hoi just me.quote:
Tja, blijkbaar kan hetquote:Op vrijdag 14 december 2018 23:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Een Fok!ker die een leven heeft?![]()
Maar leuk dat je een leuke relatie hebt.
Ik was naar een verjaardag met de auto dus nu even lekker een wijntje drinkenquote:
Was in juni, met 7 man. En ik weet niet waar je precies woont.quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:42 schreef Melting het volgende:
[..]
En niet eens even op bezoek komen.
Groot gelijk.quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:43 schreef just me het volgende:
[..]
Ik was naar een verjaardag met de auto dus nu even lekker een wijntje drinken
quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Groot gelijk.
Ik zit nu aan de Brugse Bok. Lekker bokbiertje
Toen was er helemaal niet de Winter Efteling.quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Was in juni, met 7 man. En ik weet niet waar je precies woont.
Wat fijn dat je er bent.quote:
Ha Fogel, de man die ons verliet voor zijn liefdequote:
Details, Efteling.quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Toen was er helemaal niet de Winter Efteling.
[..]
Wat fijn dat je er bent.
Ze is nog steeds bij me, zelfs na een Goat the Head concert!quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:45 schreef just me het volgende:
[..]
Ha Fogel, de man die ons verliet voor zijn liefde
Dat zit vast wel goedquote:Op vrijdag 14 december 2018 23:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ze is nog steeds bij me, zelfs na een Goat the Head concert!
Volgende ‘test’ van mijn visie op goed leven: volgende maand naar Korea toe, 4 dagen.
4 dagen Korea?quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ze is nog steeds bij me, zelfs na een Goat the Head concert!
Volgende ‘test’ van mijn visie op goed leven: volgende maand naar Korea toe, 4 dagen.
Vast lang zat.quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:47 schreef Melting het volgende:
[..]
4 dagen Korea?Dat is wel erg kort.
Zou Knokkels...quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:45 schreef just me het volgende:
[..]
Ha Fogel, de man die ons verliet voor zijn liefde
quote:
Nee, met haar.quote:
"t zal toch niet.... het stormde zeker en er kwam iemand aanwaaienquote:
quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:51 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
de man van mijn oude buurjongen was 29 geworden...
maar super lief dat hij mij gevraagd had
Issie kwijt?quote:
Een man met een baard.quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:52 schreef just me het volgende:
[..]
"t zal toch niet.... het stormde zeker en er kwam iemand aanwaaien
4 Dagen alleen thuis, kan je die koptelefoon weer eens opzetten...quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
hij is verhuisd naar een nieuw huisje, gestruikeld, verbinding wegquote:
quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, met haar.
Ben met haar een berg opgeklommen en daar een tent opgezet en twee nachten geweest.
Dus nu moet ze mijn manier van reizen ervaren. Business class heen en weer en in en 5* hotel slapen.
Ben benieuwd wat haar beter bevalt
Heb op mijn werk een mx3 gekregen, zal het dagprogramma eens wat bij gaan houden.quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
4 Dagen alleen thuis, kan je die koptelefoon weer eens opzetten...
En de hele avond maar YMCA doen, vermoeiend...quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:51 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
de man van mijn oude buurjongen was 29 geworden...
maar super lief dat hij mij gevraagd had
Prutserquote:Op vrijdag 14 december 2018 23:52 schreef just me het volgende:
[..]
hij is verhuisd naar een nieuw huisje, gestruikeld, verbinding weg
Het is hier de laatste tijd behoorlijk rustig.quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb op mijn werk een mx3 gekregen, zal het dagprogramma eens wat bij gaan houden.
en praten over mannen geurtjes, Armani was favorietquote:Op vrijdag 14 december 2018 23:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En de hele avond maar YMCA doen, vermoeiend...
quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:56 schreef just me het volgende:
[..]
en praten over mannen geurtjes, Armani was favoriet
teveel mensen hebben een leven gekregen...quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is hier de laatste tijd behoorlijk rustig.
Te rustig...
Je weet dat Armani een codewoord is, hè...?quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:56 schreef just me het volgende:
[..]
en praten over mannen geurtjes, Armani was favoriet
Misschien moet ik dat ook maar weer eens proberen...quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:57 schreef just me het volgende:
[..]
teveel mensen hebben een leven gekregen...
Dat moet ik gemist hebbenquote:Op vrijdag 14 december 2018 23:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je weet dat Armani een codewoord is, hè...?
zeg me dat het niet zo isquote:Op vrijdag 14 december 2018 23:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat ook maar weer eens proberen...
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:58 schreef MadMaster het volgende:
Ik wil op vrijdag nog in mijn bed liggen.
Fijn weekend allen!
quote:Op vrijdag 14 december 2018 23:58 schreef MadMaster het volgende:
Ik wil op vrijdag nog in mijn bed liggen.
Fijn weekend allen!
quote:
welterusten en een fijne nachtquote:
Slaap lekker, en kom gerust nog eens terug.quote:
Morgen toch weer Efteling voor jou?quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Slaap lekker, en kom gerust nog eens terug.
Nee. Zondag met moeders.quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:04 schreef just me het volgende:
[..]
Morgen toch weer Efteling voor jou?
quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:06 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
Bier is van brouwerij Klein Duimpje (om in de efteling sfeer te blijven) ?
Hoop dat het lekker weer gaat worden zondag en anders moeders dik inpakkenquote:Op zaterdag 15 december 2018 00:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Blauwe tram heet het biertje.
En heel toevallig een link met Efteling ja.
Zag dit biertje van de week bij de Jumbo staan.
Maar zin in zondag.
We nemen sowieso een dekentje mee, zodat ze toch wat warmer zit.quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:08 schreef just me het volgende:
[..]
Hoop dat het lekker weer gaat worden zondag en anders moeders dik inpakken
zigzaggend door de Eftelingquote:Op zaterdag 15 december 2018 00:10 schreef Melting het volgende:
[..]
We nemen sowieso een dekentje mee, zodat ze toch wat warmer zit.
En regelmatig een thee (of Schrobbelèr) nemen.
quote:
Morgen mijn tafelkerststukje ophalen, zondag golfwedstrijd, redelijk rustig dusquote:Op zaterdag 15 december 2018 00:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Voor mij hooguit 1. Moet nog rijden hè?
Jij nog plannen voor dit weekend?
Nee, morgen kan ik niet.quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:13 schreef just me het volgende:
[..]
Morgen mijn tafelkerststukje ophalen, zondag golfwedstrijd, redelijk rustig dus
Ga jij morgen nog draaien ?
Feestje is toch ook leuk !quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, morgen kan ik niet.
Maat viert zijn 12,5 jarig huwelijksfeest.
Komende week maar even inhalen.
quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:15 schreef just me het volgende:
[..]
Feestje is toch ook leuk !
En als je liever naar een feestje gaat dan dat je hier draait is dat je eigen keuze
als je er eenmaal bent is het vast gezellig en ga je voorop in de polonaisequote:Op zaterdag 15 december 2018 00:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is meer dat ik er niet onderuit kan.
Ik zou liever draaien.
quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:18 schreef just me het volgende:
[..]
als je er eenmaal bent is het vast gezellig en ga je voorop in de polonase
Ik kende vanavond ook maar 2 mensen en het was toch gezellig, komt vast goed morgenavond met jou!quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:20 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik ken daar wel geteld 6 personen.
Hem en zijn vrouw, zijn moeder, zijn 2 broers en één van die vrouwen van een broer.
Gewoon redelijk op tijd naar huis.quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:21 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kende vanavond ook maar 2 mensen en het was toch gezellig, komt vast goed morgenavond met jou!
Geef moeders maar weer de schuldquote:Op zaterdag 15 december 2018 00:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Gewoon redelijk op tijd naar huis.![]()
Kan niet zo vroeg gaan, dat ik nog kan draaien, maar het wordt niet super laat.
Goed excuus is dat ik het zondag al zwaar heb.
Slaap lekker, just me.quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:23 schreef just me het volgende:
[..]
Geef moeders maar weer de schuld
Ik ga slapen, welterusten Melting, geniet nog lekker van je biertje
quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Slaap lekker, just me.
Ik geniet nog even.
quote:
Hedde ge vakantie ofzo? Zo niet jouw tijdquote:Op zaterdag 15 december 2018 00:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Melting zit nog lekker aan een biertje.
Hoewel... net op. Nog even een laatste flesje nemen.
quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:43 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hedde ge vakantie ofzo? Zo niet jouw tijd
Ah, ik heb geklaverjast vanavond. Ging niet best, haha.quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Normaal was ik darten.
Maar dartmaat waar we altijd darten, lag ziek in bed. Dus naar de film geweest en ook weer opt ijd thuis.
Dat ken ik niet.quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:45 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ah, ik heb geklaverjast vanavond. Ging niet best, haha.
Kaartspelletje en we waren maar met 4 mensen. Met de totale punten was ik 3e.quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat ken ik niet.
Flink verloren dus?
Als je het maar leuk hebt gehad.
Dan heb je het nog niet zo slecht gedaan.quote:Op zaterdag 15 december 2018 00:50 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Kaartspelletje en we waren maar met 4 mensen. Met de totale punten was ik 3e.
Maar ik heb nog nooit zulke slechte kaarten gehad denk ik, dus op zich nog best goed gedaan.
En het was best gezellig en weer even het huis uit
quote:
Hè gatver.quote:Op zaterdag 15 december 2018 08:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gisteren een 'dame' bij de tramhalte wel.
En we hadden net heerlijk gegeten...
Goedemorgen!
dat is niet lady likequote:Op zaterdag 15 december 2018 08:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gisteren een 'dame' bij de tramhalte wel.
En we hadden net heerlijk gegeten...
Goedemorgen!
Misschien was ze gewoon grieperig.quote:
Dan had ze thuis moeten blijvenquote:Op zaterdag 15 december 2018 08:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien was ze gewoon grieperig.
Nee, gewoon stomlazerus...quote:Op zaterdag 15 december 2018 08:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien was ze gewoon grieperig.
Vandaag geen voetbalquote:
Je vind het erg jammer dat het niet meer doorgaat, zo te zien.quote:Op zaterdag 15 december 2018 09:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vandaag geen voetbal![]()
de komende weken niet meer.... Winterstop!
En Twan is definitie gestopt met voetbal. Dat vind ik op zich wel jammer maar geeft ook wel meer tijd.
Met mooi weer vind ik het erg leuk om naar voetbal te gaan. Geen probleem. Maar met koud, wind en regen vind ik het wel wat minder leuk. En het is ook gewoon wel even lekker om even niet te gaan.quote:Op zaterdag 15 december 2018 09:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Je vind het erg jammer dat het niet meer doorgaat, zo te zien.
quote:Op zaterdag 15 december 2018 09:17 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen![]()
Leg mij eens uit waarom ik 's ochtends wel meteen de keuken opruim, de kattenbak verschoon en de was doe, maar dat ik al moe word bij het idee dat ik zelf koffie moet zetten?
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 15 december 2018 09:17 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen![]()
Leg mij eens uit waarom ik 's ochtends wel meteen de keuken opruim, de kattenbak verschoon en de was doe, maar dat ik al moe word bij het idee dat ik zelf koffie moet zetten?
wil je niet te hard zwaaien? Dank je wel..quote:
Ja, voortaan moet ik het maar in de routine van keuken opruimen meenemen. Ik ben inderdaad gaan zitten. En ga nu dan maar weer opstaan om toch koffie te zetten.quote:Op zaterdag 15 december 2018 09:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Misschien had je ook meteen de koffie moeten zetten... ben je na die eerste handelingen gaan zitten? Dan komt het daardoor!
Gaan zitten, is funest. Ik zit ook nog steeds terwijl ik thee wilde zetten.quote:Op zaterdag 15 december 2018 09:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, voortaan moet ik het maar in de routine van keuken opruimen meenemen. Ik ben inderdaad gaan zitten. En ga nu dan maar weer opstaan om toch koffie te zetten.
Nog lekker even blijven zitten dan.quote:Op zaterdag 15 december 2018 09:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gaan zitten, is funest. Ik zit ook nog steeds terwijl ik thee wilde zetten.
Groot gelijk. Gewoon rustig aan doen, vandaag.quote:Op zaterdag 15 december 2018 09:28 schreef just me het volgende:
Ik was van plan om vroeg mijn kerststuk op te gaan halen ivm het lastige parkeren bij die winkel en toen ging ik nog een kopnemen, en het geeft niet want het is zaterdag
quote:Op zaterdag 15 december 2018 09:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Groot gelijk. Gewoon rustig aan doen, vandaag.
Ik heb wel zin in een kop thee. Gisteren veel te weinig gedronken.quote:Op zaterdag 15 december 2018 09:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Nog lekker even blijven zitten dan.
Dat is dan ook je eigen schuld.quote:Op zaterdag 15 december 2018 09:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in een kop thee. Gisteren veel te weinig gedronken.
Dat je zo blij kan worden van koffie.quote:
Goed vooruitzicht dus.quote:Op zaterdag 15 december 2018 10:51 schreef MadMaster het volgende:
Alles weer in huis gehaald voor de whisky proeverij hier vanmiddag + diner...
Nu ook koffie...
Genoeg aanmeldingen dus?quote:Op zaterdag 15 december 2018 10:51 schreef MadMaster het volgende:
Alles weer in huis gehaald voor de whisky proeverij hier vanmiddag + diner...
Nu ook koffie...
Dit staat al ruim een half jaar gepland met een (bijna altijd) vaste ploeg van 12 man/vrouw, dus aanmelden daarbuiten kan vaak niet eens...quote:Op zaterdag 15 december 2018 11:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Genoeg aanmeldingen dus?Succes met de voorbereiding en veel plezier!
Ow dan is het alleen afmelden...quote:Op zaterdag 15 december 2018 11:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit staat al ruim een half jaar gepland met een (bijna altijd) vaste ploeg van 12 man/vrouw, dus aanmelden daarbuiten kan vaak niet eens...
Zei ze dat laatste erbij?quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:06 schreef just me het volgende:
Kom ik thuis van boodschappen doen krijg ik een berichtje van Merel dat ze onderweg is met de kabouters![]()
Aangezien ik geen leven heb vind ik het super gezellig
![]()
quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:06 schreef just me het volgende:
Kom ik thuis van boodschappen doen krijg ik een berichtje van Merel dat ze onderweg is met de kabouters![]()
Aangezien ik geen leven heb vind ik het super gezellig
![]()
nee hoor dat vul ik zelf inquote:Op zaterdag 15 december 2018 12:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Zei ze dat laatste erbij?![]()
Maar jij vind dat altijd gezellig met die kabouters.
Geen track & trace?quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:12 schreef Melting het volgende:
Ik zit te wachten tot een pakketje komt, voordat ik nog even boodschappen ga doen.
Pakket zou tussen 9.55 en 11.55 geleverd worden...... tot op heden niets ontvangen.
waardeloos is dat. Ik hang gewoon een briefje op: zet maar in de schuur, maar dat wordt bij jou wat lastigquote:
Bij mij pakken buren het altijd wel aan. Net zoals ik ook pakketjes aanneem voor iedereen van het plein. Of beter gezegd pakt mijn dochter ze nu aan voor iedereen uit het plein; zij is veel meer thuis dan dat ik ben.quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
waardeloos is dat. Ik hang gewoon een briefje op: zet maar in de schuur, maar dat wordt bij jou wat lastig
quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
waardeloos is dat. Ik hang gewoon een briefje op: zet maar in de schuur, maar dat wordt bij jou wat lastig
quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij mij pakken buren het altijd wel aan. Net zoals ik ook pakketjes aanneem voor iedereen van het plein. Of beter gezegd pakt mijn dochter ze nu aan voor iedereen uit het plein; zij is veel meer thuis dan dat ik ben.
Soms kom ik wel eens thuis en dan staat de hele gang vol met pakjes voor het hele plein.
Heb wel eens gehad dat er "vandaag" iets geleverd zou worden. Heel de dag thuis geweest, en vervolgens een briefje in de bus vinden..... we hebben u niet thuis aangetroffen.quote:
Zo voelde ik mij ook wel eens een pakketslet. Pakketje voor de buren.... 100 meter verderopquote:Op zaterdag 15 december 2018 12:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij mij pakken buren het altijd wel aan. Net zoals ik ook pakketjes aanneem voor iedereen van het plein. Of beter gezegd pakt mijn dochter ze nu aan voor iedereen uit het plein; zij is veel meer thuis dan dat ik ben.
Soms kom ik wel eens thuis en dan staat de hele gang vol met pakjes voor het hele plein.
ik zag onlangs ergens een advertentie voorbij komen dat je tegen vergoeding het pakjespunt van je buurt kunt wordenquote:Op zaterdag 15 december 2018 12:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moet ze wel kennen; dat is voor mij wel een voorwaarde om het aan te pakken.quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zo voelde ik mij ook wel eens een pakketslet. Pakketje voor de buren.... 100 meter verderop
Oeh dat wil ik wel hier voor de flatquote:Op zaterdag 15 december 2018 12:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik zag onlangs ergens een advertentie voorbij komen dat je tegen vergoeding het pakjespunt van je buurt kunt worden
Je kent mij nu toch ook hè?quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moet ze wel kennen; dat is voor mij wel een voorwaarde om het aan te pakken.
Ik dacht buren, prima. Was iets verder dusquote:Op zaterdag 15 december 2018 12:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moet ze wel kennen; dat is voor mij wel een voorwaarde om het aan te pakken.
Maar dan moet je dus altijd thuis zijn? Nee, dat lijkt me niks. Het moet geen verplichting worden.quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik zag onlangs ergens een advertentie voorbij komen dat je tegen vergoeding het pakjespunt van je buurt kunt worden
Ja, hoor. Stuur de bezorger maar naar mij, dan kan jij lekker de deur uit.quote:
En de Belastingdienst ziet dat dan waarschijnlijk als inkomsten, dus moet je er belasting over betalen, verzekeringen afsluiten, etc.quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar dan moet je dus altijd thuis zijn? Nee, dat lijkt me niks. Het moet geen verplichting worden.
quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, hoor. Stuur de bezorger maar naar mij, dan kan jij lekker de deur uit.
Een nieuwe tv is toch niet belangrijk?quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:48 schreef Diaan73 het volgende:
Zo irritant wachten op een pakketje.
Wij wachten nu ook op een pakket dat door een koerier wordt gebracht tussen 11:30 en 14:15 uur. En het is een belangrijk pakketje: onze nieuwe televisie!
Wij pakken trouwens ook wel pakketjes van buren aan, maar het gebeurt vaker andersom. Vorige week kwam een buurman van een paar deuren verderop het zelfs bij ons bezorgen nadat het bij hem was afgegeven. Vond ik erg sympathiek.
Daar heb je een punt. Maar we wachten er al 3 weken op.... de nalevering duurde wat langer dan verwacht.quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Een nieuwe tv is toch niet belangrijk?
Je hebt de oude toch nog?
quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Maar we wachten er al 3 weken op.... de nalevering duurde wat langer dan verwacht.
Dat is ook niet relaxed dan.quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is hier een beetje ingewikkeld, pakketjes worden meestal via de achterzijde bezorgd en om dan aan de voorzijde een briefje in de bus te doen moet je een fiks stuk omlopen. Soms zet een bezorger wel eens zijn bus illegaal ergens aan de voorzijde, bij voorkeur op de noodstrook voor de hulpdiensten...
quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Netjes!quote:Op zaterdag 15 december 2018 13:05 schreef MadMaster het volgende:
Hier kwam de postbode net wel aan de deur.
Met nieuwe Pump oordoppen uit Engeland, het nieuwste type zelfs!![]()
Klasse service, kosteloos vervangen van oordopjes...
quote:Op zaterdag 15 december 2018 13:05 schreef MadMaster het volgende:
OMG, dat pleintje zou ons pleintje kunnen zijnquote:
Dus we zien jullie dus voorlopig niet meer hier?quote:Op zaterdag 15 december 2018 13:25 schreef Diaan73 het volgende:
Ons pakketje is (op tijd) bezorgd!Nu installeren....
Mijn pakketje is nog steeds niet bezorgd.quote:Op zaterdag 15 december 2018 13:25 schreef Diaan73 het volgende:
Ons pakketje is (op tijd) bezorgd!Nu installeren....
je woont dan ook heel ver wegquote:Op zaterdag 15 december 2018 13:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Mijn pakketje is nog steeds niet bezorgd.
hoeraquote:Op zaterdag 15 december 2018 13:05 schreef MadMaster het volgende:
service, het bestaat nogquote:Op zaterdag 15 december 2018 13:05 schreef MadMaster het volgende:
Woop woop.quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:17 schreef Melting het volgende:
En ja hoor..... pakket is ruim 2 uur te laat bezorgd. Om 14.10 was het er!
Da's idd helemaal niet verkeerd!quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:25 schreef Rafeiro het volgende:
Ik krijg vandaag via de post een USB-stick.
Inclusief verzenden nog geen ¤15 leek me wel goed voor 128 GB.
Worden nu 2 heel rustige weken gok ikquote:Op zaterdag 15 december 2018 14:29 schreef Elfletterig het volgende:
Goedemiddag
407 nieuwe nummers op het menu; een bescheiden weekje...
Toch is 407 nog best een aanzienlijk aantal. Ik verwacht volgende week ook een rustige week, maar de 28e begint het gewoon weer.quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:30 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Worden nu 2 heel rustige weken gok ik
Die heeft vandaag al 4240 ml gedronken dus dat zit wel ff goed!quote:
Heeft ie al 4 liter gedronken vandaag?quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Die heeft vandaag al 4240 ml gedronken dus dat zit wel ff goed!
Gaat z'n vader achterna. Die drinkt ook graag.quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Heeft ie al 4 liter gedronken vandaag?![]()
Dat lijkt me niet de bedoeling, ToT.
quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Heeft ie al 4 liter gedronken vandaag?![]()
Dat lijkt me niet de bedoeling, ToT.
quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gaat z'n vader achterna. Die drinkt ook graag.
Dat is wat je noemt force-feedingquote:Op zaterdag 15 december 2018 14:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Die heeft vandaag al 4240 ml gedronken dus dat zit wel ff goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |