Tot zoquote:
Zie je welquote:
Je zei dat je ging slapen.quote:
Ja dat doe ik nooitquote:Op donderdag 13 december 2018 21:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je zei dat je ging slapen.
Ik ga slapen en dan al diequote:
Oh nee toch nietquote:
Jammerquote:Op donderdag 13 december 2018 21:46 schreef Gooddeal het volgende:
Aanslagpleger Straatsburg is gedood door Franse veiligheidsdienst.
... is het even stil en laat hij een wind.quote:Op donderdag 13 december 2018 21:47 schreef mario390 het volgende:
slash spelt en bijna 10minuttsolo en dann..
helemal goedquote:Op donderdag 13 december 2018 21:46 schreef Gooddeal het volgende:
Aanslagpleger Straatsburg is gedood door Franse veiligheidsdienst.
Ja nieuws kunnen we allemaal wel lezenquote:Op donderdag 13 december 2018 21:48 schreef Gooddeal het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)igheidsdiensten.html
nee en dann beginnt hij met "Sweet Child o´Minequote:Op donderdag 13 december 2018 21:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
... is het even stil en laat hij een wind.
quote:Op donderdag 13 december 2018 21:50 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
In Bleiburg alles weer rustig?
Bijna hetzelfde.quote:Op donderdag 13 december 2018 21:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee en dann beginnt hij met "Sweet Child o´Mine
quote:Op donderdag 13 december 2018 21:52 schreef mario390 het volgende:
[..]5 moldawier zijn in slowenien gesnappt worden
Speelt hij in Bleiburg?quote:Op donderdag 13 december 2018 21:47 schreef mario390 het volgende:
slash spelt en bijna 10minuttsolo en dann..
Ken je Odds world als spel.quote:
quote:
whutquote:Op donderdag 13 december 2018 21:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
'Breaking wind is like giving birth to a sweet child for men', zei een wijs man ooit.
Zit Slash in de TV?quote:
Dat kan toch niet, jongenquote:Op donderdag 13 december 2018 22:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Zit Slash in de TV?Dat is wel zielig! Vroeger had je dan nog een beetje de ruimte met die dikke beeldbuizen.
Ja die scheten latenquote:Op donderdag 13 december 2018 22:00 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Oddworld bedoel je? Met die alien?
http://tgo-tv.co/live-sports/bt-sport-3-live-stream.phpquote:Op donderdag 13 december 2018 21:57 schreef mario390 het volgende:
celtic vs salzburg vind ik maar niet
oh je heeft hetquote:Op donderdag 13 december 2018 22:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
http://tgo-tv.co/live-sports/bt-sport-3-live-stream.php
Leuk spel wel. Ik heb het nog ergens in een doos. Leek me wel wat voor Marioquote:Op donderdag 13 december 2018 22:02 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Nooit gespeeld maar ken hem wel.
quote:Op donderdag 13 december 2018 22:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad. Mijn vader had al die spellen wel.quote:Op donderdag 13 december 2018 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk spel wel. Ik heb het nog ergens in een doos. Leek me wel wat voor Mario
quote:Op donderdag 13 december 2018 22:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Jawel hoor. Mensen van TV zijn altijd veel kleiner in het echt, die passen best in de TV.
heb je geen rtl7quote:Op donderdag 13 december 2018 22:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Maar hoe zijn ze dan overal tegelijk, mannetje?quote:Op donderdag 13 december 2018 22:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Jawel hoor. Mensen van TV zijn altijd veel kleiner in het echt, die passen best in de TV.
nee daar is nur champ.league gewezen dinstag en woensdagquote:Op donderdag 13 december 2018 22:07 schreef chufi het volgende:
[..]
dacht dat met Sky premium + of zo dat die het ook wel hebben
Hoe weet je zo zeker dat ze overal tegelijk zijn? Mario ziet Slash wel, maar wij niet.quote:Op donderdag 13 december 2018 22:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar hoe zijn ze dan overal tegelijk, mannetje?
Ik wel. ik heb alle dvd's van Slash.quote:Op donderdag 13 december 2018 22:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoe weet je zo zeker dat ze overal tegelijk zijn? Mario ziet Slash wel, maar wij niet.
Pech /// maar ja dat was hier ook via andere zenders..quote:Op donderdag 13 december 2018 22:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee daar is nur champ.league gewezen dinstag en woensdag
Die gast van wegmisbruikers(?) stond altijd op een kistje naast Koos Spee.quote:Op donderdag 13 december 2018 22:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar hoe zijn ze dan overal tegelijk, mannetje?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koos Spee, een man van geen flauwekulletjesquote:Op donderdag 13 december 2018 22:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die gast van wegmisbruikers(?) stond altijd op een kistje naast Koos Spee.
[ afbeelding ]
Heeft ie de route ontvangen ?quote:Op donderdag 13 december 2018 22:21 schreef Superbadeendje het volgende:
Zondag komt mijn killerparkiet weer thuis.![]()
quote:Op donderdag 13 december 2018 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat zei ik toch netquote:Op donderdag 13 december 2018 22:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
die was ook in salzburg ,celtic is hij grote fan
Ze heeft de taxidienst gebeld.quote:
Dat is niet de echte Slash! Mario heeft de echte.quote:Op donderdag 13 december 2018 22:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik wel. ik heb alle dvd's van Slash.
Koos Spee is wel een baas inderdaad.quote:Op donderdag 13 december 2018 22:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Koos Spee, een man van geen flauwekulletjes
Echt wel.quote:Op donderdag 13 december 2018 22:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Koos Spee is wel een baas inderdaad.
Hij zou de echte vader van Peter R. de Vries zijn, hoorde ik laatst.quote:Op donderdag 13 december 2018 22:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Koos Spee is wel een baas inderdaad.
Ga je daar naartoe?quote:Op donderdag 13 december 2018 22:28 schreef mario390 het volgende:
2019 komen ze alle
Slash,Wien February
19.july Bon Jovi,Klagenfurt
Nova Rock Burgenland Ärzte,Toten Hosen,Slayer
Heb je al kaarten?quote:Op donderdag 13 december 2018 22:28 schreef mario390 het volgende:
2019 komen ze alle
Slash,Wien February
Oh my freund was in klagenfurt today lolquote:Op donderdag 13 december 2018 22:28 schreef mario390 het volgende:
2019 komen ze alle
Slash,Wien February
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I may be wrong, but it's highly unlikely.
Waarschijnlijk schaamt-ie zich nu dood voor z'n zoon. Peter had een hartstikke goede motoragent kunnen worden, vooral toen-ie die snor nog had.quote:Op donderdag 13 december 2018 22:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij zou de echte vader van Peter R. de Vries zijn, hoorde ik laatst.
quote:Op donderdag 13 december 2018 22:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh my freund was in klagenfurt today lolcity arkadenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 december 2018 22:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh my freund was in klagenfurt today lolMooie stad hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja wegen slayer word ik niet gaan maar wegen toten hosen, het is 3 dagen en wat duur en viel zu weitquote:Op donderdag 13 december 2018 22:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom niet? Slayer is toch ganz toll?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |