SPOILER: De tasjes proef door MoiraOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS: Dit is niet de plaats voor een transgenderdiscussie.SOONY
Greg heeft al plek in de finale. Laurie moet idd eens oprottenquote:Op donderdag 13 december 2018 21:09 schreef Friday12 het volgende:
Steven, Do of Jan moet winnen en Laurie en greg moeten oprotten
Weet ik maar dan hoeft hij nog niet te winnenquote:Op donderdag 13 december 2018 21:10 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Greg heeft al plek in de finale. Laurie moet idd eens oprotten
Een paar jaar geleden waren er nog proeven...quote:Op donderdag 13 december 2018 21:12 schreef DKUp het volgende:
Een paar jaar geleden moeten ze nog hele stukken (onderwater] zwemmen......
Vind het nu wel erg saai zo ja.quote:Op donderdag 13 december 2018 21:12 schreef DKUp het volgende:
Een paar jaar geleden moesten ze nog hele stukken (onderwater] zwemmen......
quote:Op donderdag 13 december 2018 21:10 schreef DKUp het volgende:
[..]
Loiza’s wraak zal zoet zijn. Laurie is de volgende
je mag doen wat je wilt zolang je niet met 2 handen vasthoudt.quote:Op donderdag 13 december 2018 21:14 schreef Prisha het volgende:
Steve die draait zijwaarts. Dat mag dus?
jaquote:Op donderdag 13 december 2018 21:15 schreef girlnextdoor. het volgende:
Jan in de finale zou echt briljant zijn!
ah thanks. Had ik gemist,quote:Op donderdag 13 december 2018 21:15 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
je mag doen wat je wilt zolang je niet met 2 handen vasthoudt.
Het werd niet echt gezegd, maar dat neem ik gewoon aan. Net als dat je kan switchen van hand per knoop.quote:
Dat was vorig jaar ook al zo. De verliezer op winnaarseiland kwam toen ook niet in de finale, omdat hij te vermoeid was om de andere proeven goed te doen.quote:Op donderdag 13 december 2018 21:05 schreef 44rdbei het volgende:
Raar dat ze die proeven vlak na elkaar doen
Hartstikke fuckedquote:Op donderdag 13 december 2018 21:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dat miste ik even en als ze nu meteen een proef moeten doen is Dominique echt wel fucked
Dan kijk ik nooit meerquote:Op donderdag 13 december 2018 21:29 schreef Dagger87 het volgende:
De grootste plottwist is als Laurie nu wint.
zit je w vast? Of last van parkinson?quote:Op donderdag 13 december 2018 21:30 schreef rowan634 het volgende:
die dochterww van jan is derw afkomst verwgetewn
coolquote:
in de OPquote:
oh ja de knopen koninginquote:
Ja! Inderdaad. Ik vind het ook leukquote:Op donderdag 13 december 2018 21:31 schreef Prisha het volgende:
ik vind het leuk. Jan heeft veel weg van de Robinsons van vroeger. Hij doet me een beetje aan indiaan Frank denken.
Deze proef is door moira al helemaal uitgetekend in de OPquote:Op donderdag 13 december 2018 21:34 schreef zoem het volgende:
Volgens mij moet je het touw door de lus aan de haak duwen. Dat is wel vaker bij dit soort proeven.
Ja dat lijkt makkelijkquote:Op donderdag 13 december 2018 21:35 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Deze proef is door moira al helemaal uitgetekend in de OP
Even een nieuwe nodig voor deze versiequote:Op donderdag 13 december 2018 21:35 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
1 ding is zeker, Do en Laurie zijn geen fok!kersquote:Op donderdag 13 december 2018 21:35 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ditquote:Op donderdag 13 december 2018 21:36 schreef DKUp het volgende:
Als Laurie wint hoef ik volgende week niet te kijken
quote:
Zelfde principequote:Op donderdag 13 december 2018 21:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Even een nieuwe nodig voor deze versie
Dit zijn geen dingen waar je grapjes over maakt...zie wat er gebeurtquote:Op donderdag 13 december 2018 21:37 schreef Dagger87 het volgende:
Haha ik maaktr maar een grapje over laurie. Het komt mss uit.
neequote:
nee want voorstukje na de reclame haalt Do hen beide in!!!quote:Op donderdag 13 december 2018 21:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dit zijn geen dingen waar je grapjes over maakt...zie wat er gebeurt
Nee maar ze gaf wel kleur aan het seizoenquote:Op donderdag 13 december 2018 21:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Jij was ook voor Soundos toch?
Maar Laurie wint Expeditie Robinson al.quote:Op donderdag 13 december 2018 21:38 schreef girlnextdoor. het volgende:
Als Laurie dit wint, is er een kans dat Jan de expeditie wint... denk ik...
Nou jah, niemand zal die weervrouw overtreffen als slechtste winnaar. Ik zou het niet eens erg vinden als Jan wint.quote:Op donderdag 13 december 2018 21:38 schreef girlnextdoor. het volgende:
Als Laurie dit wint, is er een kans dat Jan de expeditie wint... denk ik...
Wat was dat jaar toch kut, met al die blokjes stapelenquote:Op donderdag 13 december 2018 21:40 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Nou jah, niemand zal die weervrouw overtreffen als slechtste winnaar. Ik zou het niet eens erg als Jan wint.
dat was echt vreselijk. wat een afknapperquote:Op donderdag 13 december 2018 21:40 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Nou jah, niemand zal die weervrouw overtreffen als slechtste winnaar. Ik zou het niet eens erg als Jan wint.
En daarna de reclame van meneer Del..... Li Delquote:Op donderdag 13 december 2018 21:40 schreef IkFok het volgende:
het nieuwe filmpje voor de finale is al net zo irritant als met die loozers van rappers en opgevers
Dat had Beau beter niet kunnen doen neequote:Op donderdag 13 december 2018 21:41 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
En daarna de reclame van meneer Del..... Li Del
Poen poen poen poenquote:Op donderdag 13 december 2018 21:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat had Beau beter niet kunnen doen nee
Dat was 2015 volgens mijquote:Op donderdag 13 december 2018 21:42 schreef Friday12 het volgende:
welk seizoen was het ook alweer dat ze een toren moesten maken van de blokken waar ze op stonden? dat was ook grappig
quote:Op donderdag 13 december 2018 21:48 schreef Nober het volgende:
Als Steven en Do eruit gaan dan kunnen we bij eilandpraat ook een reactie van z'n vrouw krijgen.
Haha serieusquote:Op donderdag 13 december 2018 21:49 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Wat zei Steven tegen Do? Het klonk als kankerwijf![]()
![]()
quote:
Behoorlijk dom inderdaadquote:Op donderdag 13 december 2018 21:55 schreef RensAjacied het volgende:
Steven had achteraf toch niet moeten verliezen van Greg
Ik weet niet maar dit klopte sowieso ergens niet. Miss stonden de touwtjes niet even strakquote:Op donderdag 13 december 2018 21:55 schreef TheVulture het volgende:
Waren die touwtjes niet allemaal even dik?
Maar wel heel terecht dat Do dit pakt
Haten op doquote:Op donderdag 13 december 2018 21:57 schreef den85 het volgende:
Gadverdamme zul je zien diegene die je niet wilt ook in finale
Wat een smerig wijf is die Dominique zeg
Jan wint alleen de halve finale proef...quote:Op donderdag 13 december 2018 21:57 schreef den85 het volgende:
Gadverdamme zul je zien diegene die je niet wilt ook in finale
Wat een smerig wijf is die Dominique zeg
Lol halve tamme zeker jijquote:Op donderdag 13 december 2018 21:58 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Doe eens normaal toetsenbordridder.
Ja precies mooie twists bracht hijquote:Op donderdag 13 december 2018 21:58 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Achja, ik had ook liever Steven
quote:Op donderdag 13 december 2018 22:01 schreef Dagger87 het volgende:
Hoe hoe hoe hoe.... cringy kan eilandpraat nog worden.
kerstsfeertje erin brengenquote:
ik snap ook niet waarom luuk ikink overal opduiktquote:Op donderdag 13 december 2018 22:01 schreef Nober het volgende:
Dennis en Nicolette kunnen eilandpraat toch ook doen?
Mooi toch dat de oudste die jonkies versloeg daar.quote:Op donderdag 13 december 2018 21:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Jan wint alleen de halve finale proef...
Ja was best vreemd ditquote:Op donderdag 13 december 2018 22:02 schreef Montagui het volgende:
Volgens mij was er een touwtje 'behandeld'...
Had Jan wel gehoopt, maar niet verwachtquote:Op donderdag 13 december 2018 22:04 schreef Paul het volgende:
Ik moet zeggen deze 3 finalisten had ik een paar weken terug nog niet kunnen bedenken
Steve ipv greg gewoon dat zou prima zijnquote:Op donderdag 13 december 2018 22:17 schreef satecl het volgende:
Gregory en Do :’) echt van die mensen die op een verjaardag zijn maar dat je daar pas op het einde van de avond achter komt als de meeste al weg zijn. Hebben niets toegevoegd, ik had liever Steve.
Hup Jan! Bij gebrek aan beter.
Ik ga hier geen antwoord op geven.quote:Op donderdag 13 december 2018 22:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zou je blacked willen worden door hem?
Blacked Rawquote:Op donderdag 13 december 2018 22:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zou je blacked willen worden door hem?
Volgens mij had Tanja Dexters een makkelijkere finale dan haar tegenstander Niko in 2011.quote:Op donderdag 13 december 2018 22:03 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Is er ooit een finale geweest waarin iemand zo erg achterliep of is alles zodanig geregisseerd dat ze achterlopers een duwtje naar voren geven om het wat spannender te lijken?
Dat denk ik ook ja. De crew heeft al zoveel beïnvloed dit jaar. Dat touwtje van Laurie moet ook nat zijn geweest.quote:Op donderdag 13 december 2018 22:02 schreef Montagui het volgende:
Volgens mij was er een touwtje 'behandeld'...
Wij vonden het touwtje van Do ook wel erg brandbaar en dat van Laurie nogal vuurvast.quote:Op donderdag 13 december 2018 22:32 schreef Sunri5e het volgende:
Heeft de crew het touwtje van Laurie in water gedoopt en die van Do in benzine? Dit kan toch nooit man.
Als het zo weinig gebeurt dan is het toch echt wel overduidelijk dat de finales doorgestoken kaart zijn. :/quote:Op donderdag 13 december 2018 22:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Volgens mij had Tanja Dexters een makkelijkere finale dan haar tegenstander Niko in 2011.
Huh, vorig jaar had ze een vriendquote:Op donderdag 13 december 2018 23:50 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
Ik baalde trouwens best wel dat stijn lesbisch is. Niet dat ik kans had gemaakt, maar toch.
Ze is niet lesbisch en ze is ook geen transgender.quote:Op donderdag 13 december 2018 23:50 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
Ik baalde trouwens best wel dat stijn lesbisch is. Niet dat ik kans had gemaakt, maar toch.
Eerst jouw punten:quote:Op vrijdag 14 december 2018 09:20 schreef Sunri5e het volgende:
Ik ben echt minder enthousiast over dit programma sinds dit seizoen. De crew is echt veel te bepalend geweest dit seizoen.
- Johnny die naar huis moet na de slaap/balletjes proef omdat Nienke haar arm niet gestrekt houdt.
- Nicolette die Jody net voor de stemronde de kans biedt om naar huis te gaan.
- Nicolette die tijdens die net voor de stemronde even meldt dat Jan helemaal geen stemmen meer heeft terwijl Steven dacht dat hij die nog wel had.
- Het touwtje van Laurie die nat was en die van Do misschien in brandbare stof was gedompeld.
Zijn er nog meer dingen die ik vergeet?
Daarnaast dat constante bijvoeren van de deelnemers. Laurie is nog even dik als toen ze er aan begon.
De haatreacties over het programma snap ik wel. Als dit het niveau gaat worden met proeven en invloed van de crew hoef je niet meer te kijken. Nicolette ben ik ook al jaren klaar mee eigenlijk en ze blijft vermoedelijk ook (of ze wordt vervangen door een aandachtsgeile vlogster natuurlijk). Ik heb ook niet veel vertrouwen in de vervanger van Dennis. Dit seizoen lijkt heel erg bezuinigd. Doodsbedreigingenquote:Op vrijdag 14 december 2018 09:43 schreef Prisha het volgende:
Ik lees net dat naast ontiegelijk veel haatreacties, Laurie ook doodsbedreigingen heeft gehad naar aanleiding van haar deelname aan ER.
Wie doet dat nou, dan ben je toch niet goed bij je hoofd
Hoezo? Ben jij homo dan?quote:Op vrijdag 14 december 2018 01:40 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
Is het heus?
Oké, dan is er nog hoop dus.
Over de top? Er waren amper stemmen in het spel. Er zijn seizoenen geweest waarbij er makkelijk 25 stemmen uit de pot kwamen.quote:Op vrijdag 14 december 2018 09:56 schreef 44rdbei het volgende:
6: het stem systeem moet de prullenbak in. gewoon 1 stem per persoon per eilandraad maakt het sociale spel veel leuker. Je kan eventueel een 'vrijstelling' verstoppen op het eiland of hier en daar een extra stem weggeven maar dit is over de top.
Ze hebben amper te eten gehad dit jaar. Voorgaande jaren stond er op elk winnaarseiland bakken met vreten klaar incl. een lekker matrasje en een douche.quote:Op vrijdag 14 december 2018 09:20 schreef Sunri5e het volgende:
Daarnaast dat constante bijvoeren van de deelnemers. Laurie is nog even dik als toen ze er aan begon.
Ja, ik vind 10 over de top. Ik weet zeker dat het zonder die extra stemmen veel interessanter wordt. het lijkt erop dat ze met al die extra stemmen een verassing willen forceren tijdens de eilandraad. maar als je een verassing ziet aankomen is het geen verassing meer.quote:Op vrijdag 14 december 2018 10:18 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Over de top? Er waren amper stemmen in het spel. Er zijn seizoenen geweest waarbij er makkelijk 25 stemmen uit de pot kwamen.
Van mij hoeft het ook niet zo, ik ben voor het balletjes systeem van jaren terug. Iedereen 2 balletjes die op 2 verschillende mensen ingezet moesten worden. Dat voorkwam dat gezeik van de afgelopen jaren dat ze gewoon even tellen en precies het juiste aantal stemmen inzetten met een groepje (bekenden of onbekenden vorig jaar en dit jaar).
Op basis van een jaar of 18 aan ER ervaring kan ik vertellen dat het allemaal geen reet uitmaakt. Ik heb seizoenen gezien met en zonder extra stemmen, het maakt niks uit.quote:Op vrijdag 14 december 2018 10:27 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ja, ik vind 10 over de top. Ik weet zeker dat het zonder die extra stemmen veel interessanter wordt. het lijkt erop dat ze met al die extra stemmen een verassing willen forceren tijdens de eilandraad. maar als je een verassing ziet aankomen is het geen verassing meer.
Steven bepaalde in zijn eentje dat Robin naar huis ging. Dat is toch een compleet ander verhaal dan dat iedereen een stem heeft?quote:Op vrijdag 14 december 2018 10:29 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Op basis van een jaar of 18 aan ER ervaring kan ik vertellen dat het allemaal geen reet uitmaakt. Ik heb seizoenen gezien met en zonder extra stemmen, het maakt niks uit.
Zeker een keer een blauwtje gelopen?quote:
Dit viel mij ook op inderdaad.. Terwijl bijvoorbeeld Jan wel echt mager is geworden.quote:Op vrijdag 14 december 2018 09:20 schreef Sunri5e het volgende:
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 14 december 2018 12:11 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dit viel mij ook op inderdaad.. Terwijl bijvoorbeeld Jan wel echt mager is geworden.
Is er tijdens eilandpraat benoemd geworden hoeveel Laurie is afgevallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |