Geen probleem hij heeft wat nieuws gevonden om te vloggenquote:Op maandag 17 december 2018 12:15 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Hij wilde doorgaan met 'vloggen', maar merkt dat hij niet veel meer meemaakt nu hij terug is van vakantie. THAAAAAANK GAAAAAAAWD
Dat zeg ik netquote:Op maandag 17 december 2018 14:07 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Je kan hem nu berichten, dus zit je in de problemen of in de ellende meld het aan hem, hij komt dan naar je toe. Niet om het op te lossen maar om het vast te leggen. Lees: vloggen
Ik verzin het niet, zijn zijn eigen woorden in een vlogje.
quote:
Welne,quote:Op maandag 17 december 2018 14:14 schreef DaniqueV het volgende:
[..]Oeps sorry, ik had berichtje open staan van Tilly en kreeg een telefoontje, had die van jou nog niet gelezen, ik haal het weg
![]()
Ik wil hier zoveel op zeggen...maar ik ben aardig vandaag.quote:
not againquote:Op maandag 17 december 2018 14:07 schreef DaniqueV het volgende:
dubbel berichtpoep weg
[ afbeelding ]
Is al wegquote:Op maandag 17 december 2018 14:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Welne,het is zo absurd dat het er wel twee keer kan blijven staan
Yep, ze was er weerquote:
Schooien blijft wel haar dingquote:Op maandag 17 december 2018 14:07 schreef DaniqueV het volgende:
dubbel berichtpoep weg
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door DaniqueV op 17-12-2018 14:42:14 ]Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Toffe vriendquote:Op maandag 17 december 2018 15:20 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
GJ zit in Egypte, zijn vriend Menno zag dat het niet goed met hem ging en gunde hem een beetje rust
Dan heeft aandachtshoer zijn toch wel voordelenquote:Op maandag 17 december 2018 15:20 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
GJ zit in Egypte, zijn vriend Menno zag dat het niet goed met hem ging en gunde hem een beetje rust
Ik zie nu pas mijn typefoutquote:
ik heb niets gezienquote:Op maandag 17 december 2018 16:10 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik zie nu pas mijn typefout![]()
snel veranderd
gelukkig ook niet gerokenquote:
Kan ze gelukkig vanavond weer bellen met 'haar alles'quote:Op maandag 17 december 2018 15:14 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Gisteravond haar telefoon vergeten in de trein, maar ze heeft 'm weer terug via de servicebalie in Roosendaal
neeeee gaat ze vragen of anderen voor haar een pakketje gaan ophalenquote:Op maandag 17 december 2018 14:07 schreef DaniqueV het volgende:
dubbel berichtpoeF weg
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 december 2018 17:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
neeeee gaat ze vragen of anderen voor haar een pakketje gaan ophalen![]()
Ze blijft maar vragen. En vragen. En vragen.
Nee maar serieus...zoiets kan je niet zelf bijelkaar verzinnen?quote:Op maandag 17 december 2018 18:11 schreef DaniqueV het volgende:
[..]Valt altijd te proberen, trapt vast weer iemand in
![]()
[ afbeelding ]
Lekker de bossen leegroven en in elkaar flansenquote:Op maandag 17 december 2018 18:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
Nee maar serieus...zoiets kan je niet zelf bijelkaar verzinnen?
Begrijp ook niet dat mensen het kopenquote:Op maandag 17 december 2018 18:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
Nee maar serieus...zoiets kan je niet zelf bijelkaar verzinnen?
Vermoed dat ze het zelf niet eens maakt hoor, geen idee of dit ook bij de action te koop is. Of, heb gelezen dat schoonvader handig is, wie weer spant ze hem wel voor het karretje om die houten dingen te maken, Maar ik denk zelf dat het het eerste is, ergens goedkoop vandaan halen . Ondertussen zeggen dat ze het alllemaaaaaaaal zelf maaktquote:Op maandag 17 december 2018 18:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Lekker de bossen leegroven en in elkaar flansen
eigenlijk inderdaad jammer dat we daar nooit een topic voor geopend hadden. Alles waar Ramona om vraagt. Want het is best veelquote:Op maandag 17 december 2018 18:11 schreef DaniqueV het volgende:
[..]Valt altijd te proberen, trapt vast weer iemand in
![]()
Ja zei ik straks ook al maar om nu alles terug te gaan zoeken vind ik ook weer teveel werk hahaha. En zomaar van haar FB halen gaat ook niet werken omdat ze ook regelmatig de vraag dingen weer verwijderdquote:Op maandag 17 december 2018 20:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
eigenlijk inderdaad jammer dat we daar nooit een topic voor geopend hadden. Alles waar Ramona om vraagt. Want het is best veel
maar wat ik dan ook niet snap he...die man van haar, mag die ook Almere niet uit?quote:Op maandag 17 december 2018 20:26 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja zei ik straks ook al maar om nu alles terug te gaan zoeken vind ik ook weer teveel werk hahaha. En zomaar van haar FB halen gaat ook niet werken omdat ze ook regelmatig de vraag dingen weer verwijderd
Geen ideequote:Op maandag 17 december 2018 20:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
maar wat ik dan ook niet snap he...die man van haar, mag die ook Almere niet uit?
achter de schermen bezig ...quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Lloyd Hotel is wel vlakbij Talpa Network aan het Rietlandpark, de oude SBS-gebouwen.
Just saying
Ik vreesde dat ook al, ze ruikt natuurlijk weer wat om te pijpen in Uto2quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Lloyd Hotel is wel vlakbij Talpa Network aan het Rietlandpark, de oude SBS-gebouwen.
Just saying
Ik hoop zo dat ze haar zinnen nu op Mike Groenenveld heeft gezet want ze blijft mij te eng stil op het Jessie verhaal. Als ze maar niet met het boksen binnenkomt en weer als 16de inwoner blijft plakken.quote:
asjeblieft niet zegquote:Op dinsdag 18 december 2018 15:39 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat ze haar zinnen nu op Mike Groenenveld heeft gezet want ze blijft mij te eng stil op het Jessie verhaal. Als ze maar niet met het boksen binnenkomt en weer als 16de inwoner blijft plakken.
Kirchberg ...is dat bij jou in de buurt?quote:
Kirchberg Tirol in westen van oostenrijk,ik ben in Südenquote:Op dinsdag 18 december 2018 16:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Kirschberg ...is dat bij jou in de buurt?
Okquote:Op dinsdag 18 december 2018 16:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
Kirchberg Tirol in westen van oostenrijk,ik ben in Süden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |