quote:Op woensdag 19 december 2018 21:56 schreef DKUp het volgende:
Ik heb het gevoel dat meer van die aandachtsgeile Utopia 1-bewoners zullen volgen in Utopia 2![]()
Vlinder mag, de rest op een paar na niet......
quote:Op woensdag 19 december 2018 21:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dan heb ik nog een leuke voor je
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goed advies welquote:Op woensdag 19 december 2018 21:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En zelfs een reactie van Peter op zijn bericht.
Hij mot niet meer bij Huub zijn. Die is exit bij Utopia. Doet nu andere dingen voor Talpa. Maar ja, weet hij veel.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:24 schreef Verida het volgende:
[..]
als er iemand een engnek is dan is het deze Robert wel,
Tja, ach ik zie wie het zegt. Iemand die leeft voor de aandacht en zo graag in DGK wilde en in Utopia 1 snel eieren voor zijn geld koos. De gevleugelde uitdrukking 'hij/zij doet een Petertje' wordt nog steeds gebruikt. Nu het moraalriddertje gaan uithangen? Sneu.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eigenlijk wel heel zielig die donkers, Die heeft echt hulp nodig lijkt mij. Die is gefixeerd op utopia en blijft heel erg hangen in alles.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
demi allein te huis niet me in Tirolquote:Op woensdag 19 december 2018 21:41 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |